Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

250cc motorla tek teker

    REKLAM ALANI
  1. #21
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı suatt22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zman bende iş yok arkadaş gerçi pek sürüş deneyimim olmadı motorla ama cesaret edersek yaparız herhalde amacım zaten hovardalık değil sadece öğrenmek istedim zaten çok gereksiz bir olay ama yeri geldimide yapılmazsa olmaz
    gösterdiğin motosikletin dişlileri ile oynanmış gibi arka dişli 50-52 diş gibi geldi bana , ama yinede orjinal dişli ilede yapılır bence
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    dickinson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2013
    kaldır tabi... kaldırırken motoru altından kaçır, en azından grenajları mahvet... belki aklın başına gelir...

  3. #23
    I.Love.Drift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Suat memleket nere 22 yazmisin edirne diye dusunuyorum yardimci olabilirim belki

  4. #24
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    hiç yaklaşamadın orduluyum idare edecen artık

  5. #25
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı suatt22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc 20 bg motorla tek teker yapılırmı yapılırsa nası olur ben beceremedim gaza sonuna kadar yüklendimde bile hiç bir şahlanma yok olay nedir arkaşlar
    125cc 15 bg lik yamaha wr125 te bile yapıyorlar youtube ta çok video var. http://www.youtube.com/user/Mxabbe1?feature=watch Ama wr125 te 53 lük arka dişli var ve motorun ağırlık merkezi çok yukarıda buda tek teker yapmayı kolaylaştırıyor.

  6. #26
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    125 cc motorda 15 bg güç çok iyi walla adam sanki motor 40 bg gibi hareketler sergiliyor demekki önemli olan bg değil sürücü walla benim motordada bunu yapabilecek olan warsa werim

  7. #27
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı suatt22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 cc motorda 15 bg güç çok iyi walla adam sanki motor 40 bg gibi hareketler sergiliyor demekki önemli olan bg değil sürücü walla benim motordada bunu yapabilecek olan warsa werim
    Videodaki çocuk ciddi anlamda tek teker yapıyor. Hatta bunun için çift manet yaptırmış ön teker havada iken debriyajı kontrol edebilmek için

  8. #28
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mehmet Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videodaki çocuk ciddi anlamda tek teker yapıyor. Hatta bunun için çift manet yaptırmış ön teker havada iken debriyajı kontrol edebilmek için http://j1305.hizliresim.com/19/1/mn57f.jpg
    Çift manetin amacı genelde arka frendir.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  9. #29
    eren1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    cbf 600
    Alıntı Mehmet Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videodaki çocuk ciddi anlamda tek teker yapıyor. Hatta bunun için çift manet yaptırmış ön teker havada iken debriyajı kontrol edebilmek için http://j1305.hizliresim.com/19/1/mn57f.jpg
    Çift manet selede oturmadan arka freni ayarlamak içindir. Debriyajla alakası yok.
    viper17 bunu beğendi.
    undefined

  10. #30
    AH MEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2014
    Alıntı Mehmet Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videodaki çocuk ciddi anlamda tek teker yapıyor. Hatta bunun için çift manet yaptırmış ön teker havada iken debriyajı kontrol edebilmek için http://j1305.hizliresim.com/19/1/mn57f.jpg
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çift manetin amacı genelde arka frendir.
    Alıntı eren1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çift manet selede oturmadan arka freni ayarlamak içindir. Debriyajla alakası yok.
    Eminim arkadaşta arkaa fren için olduğunu biliyordur fakat yanlış yazmıştır.

  11. #31

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    sen bağlantıdaki videoyu bir izle. ancak bak, kask, eldive, bot, SIRTLIK, dizlik giymeden. BOŞ ARAZİYE mümkünse biraz yumuşak alana ÇIKMADAN yapma. trafikte yapma. :(
    http://www.youtube.com/watch?v=5n9sfMcTSGM

  12. #32
    delifişek2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja300 30.th anniversary
    Konu hortlamış madem içimizden geleni yazıp bildiğimizi paylaşalım;Herkesin kendi hayatı arkadaşlar kibirinizi bir kenara bırakın,bilge adamlar,alfalar,başkanlar,şekli şemali olanlar milletin tek tekeri neden dert oldu size anlamadım yok kır motorun karenajını yok cahilmisin bu nedir yav herkes cahil sen profesörsün kardeş fakat şunuda bil herkesin kendi hayatı ve benim özgürlüğümün başladığı yerde senin ki biter. Başkasının hayatını riske atmıyorsa sanane? diyeceğim öncelikle şu motosikletini tanıyor nerde ne koşulda ne şekilde tepki vereceğini kestirebiliyorsan az yada çok ancak senin bileceğin birşey 10.000 20.000 km yaptığın bir motosikleti tavsiye ederim,trafiğe kapalı alanda korumaların tam takım ki bunlar bileklik korumalı eldiven sırtlık olsun montunda,mont şart dirsek ve omuz koruması yada montun içine giyilen zırhlardan olmalı,diz ve kalça koruması olan pantolon yada dizlik senin hayatın senin tercihin ama sakat kalırsan tekerlekli sandalye yarıştrırsın mümkünse boyunluk 40 50 tlye de var ve bot ilerde yürümene faydası olacaktır ve pratik yaparak kendini geliştir bir anda olmaması normal dir diyebilirim,lütfen motosikletinin en yüksek torku verdiği deviri bul yada kitapçıkdan veyahut internetten kontrol et bu devrin 1000 1500 devir altında başlamanı tavsiye ederim sonrasında arka amortisörü yumuşatman faydalı olacaktır düz bir alanda,lastiğini ısıttıktan sonra ağırlığını arkaya vererek o uygun devirde iken debriyajı bir anda bırak. fakat ayağın arka frende olsun ki motorun önü fazla kalkarsa yada panik olursan kulanabilesin ve kolların ve omuzların olabildiğince kasık olmasın ki gaza hakim olabil ve olabildiğince soğuk kanlı olmaya çalış eğer ki bu işi yapmayı istiyorsan ve eklemek istediğim önemli birşey daha var bu iş riskli bir iştir motorunu kırabilir yada ciddi hasar da verebilirsin kendine hakim olamaz,zaman tanımaz isen diyelim en azından fakat alıştıktan ve zaman geçtikten sonra debriyaja ve gaza daha hakim olacaksındır bence gereklidir.Gereksiz olan insanların hayatını riske edecek trafiğe açık alanlarda yada araçların arasında yapılmasıdır,takdir sizin.
    Sokollu ve tinerci bunu beğendiler.

  13. #33
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    bence vazgeçin bu sevdadan motorunuzun keyfini çıkarın.

  14. #34
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    arka lastiğin inik olması da tekteker yapabilmek için gerekli unsurlardandır.

  15. #35
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Ducati Monster 937
    Arkaya lastik büyüklüğünde disli tak cok rahat yaparsın abi

  16. #36
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    bende cbr250r var, bi kere izmir yolunda denedim, bildiğin şahlandı motor, o denge noktasına geldi ancak daha sonra bi daha öle kaldıramadım. o debriyaj çek bırak işinde ustalaşmak gerekli.
    bi de 7-8 bin devirde giderken gazı bırakıp ön amortisörü sıkıştırdıktan sonra birden gazlayınca da tekere gelio, bu daha basit yöntem diyolar ama onu ben hiç yapamadım

  17. #37

    Üyelik
    01 Şubat 2015
    Arkadaşlar Konu 2-3 yıllık ama yazıyım dedim

    Tek teker yapabilmen için önce ön kaldırmayı başarabilmen gerek

    Adam 250cc 20hp motorla yapamadığını söylüyor Ama Ön kaldırmayı başaramamış Anladığım kadarıyla

    Tek teker Demek O şekilde yol alabilmektir 3-5 sn lik kaldır Zank yere vur Ön maşayı ve amatisörleri zik patlat bu tek teker değil Ön kaldırmaktan tek teker yapmaktan ziyade Yumuşak iniş önemli Motorun canına okumamak gerek en hafif motor 120 -30 kilo sizde 50-80 arası desek 200 kiloyu Güüümmmm diye ön 2 amortisöre yüklemek Motor Öne inerken gazı tam kesmeden hattaMotor tam yere temas ederken gaz vererek yumuşak iniş gerçekleştirebilirsiniz Mecburen motor biraz deparlayacak iniş anında

    Gelelim başka bir meseleye 8.000devir motor çevirirken 20hp motorla Debriyajı ani bırakırsan kafana geçer o önce 3.000 de dene sonra 4000 sonra 5000 şeklinde Hem gaz kontrolü hem ön havalanınca sizin tepkiniz ne olacak onu ölçmek için Deneme yanılma öğrenilebilir Hatta devire bakmanıza bile gerek yok 2.3. denemenizde zaten o Deviri Refleks gibi Kendiniz bulacaksınız göstergeye ÇAlılıp dünyaya kapanmak KAZAYA sebeb olur Göstergeye bağlı kalmayın hiçbir zaman Gaz elinizin altınma Motoruda Temkinli şekilde gazlayın

    Biride 20hp motor tek teker yapabilir sanırım falan gibi aşşağılamış ULAN 7hp Küba cita 99cc motorla tek teker yapan tanıyorum adam 5km çevre yolunda rekorum var diye övünüyor Arkadaş Kimse bana dişli değişmiştir demesin MOTOR 7 HP ULAN Dişli değişince 25 hp güçmü veriyor 7hp işte Muhakkak arka ayakçalıklara basarak yaptı En kolayı

    İlk okulda falan herkez yapmıştır sanırım Bisiklet ulan motorsuz ön kaldırabilirsin Tek teker gidebilirsin herkezin 5-10 m Bisiklet ile pedalladığı vardır Ön kaldırma ile Tek teker ile Motor Gücünün ALAKASI YOK METOT FARKI VARDIR TEORİ AYNIDIR

    Motor gücü Düşük ise Afedersiniz ama O Hassas g*tünüz bir zahmet kaldıracaksınız Kimse selede otururken yapamaz TV izler gibi Oturduğun yerde tek teker olmaz motor Kaç devirde Tekere geliyor 8bin demekle olmaz adam var 50 kilo adam var 90 kilo Herkezde aynı devir söz konusu değil Motor Başına geçer Temkinli olmak gerekir

    500cc 30-40hp ve üstü diyim Ozaman İş Değişir Motor güçlü ise Metot Tamamen farklılaşır işte onu Oturduğun yerde kaldırabilirsin Debriyajla hiçbir Alakası yoktur hatta 2,-3. vites e atarken ani bırakınca Debriyajı dip gaz yapınca önün kendi kendine havalandığını farkedersiniz ŞAHANE BİR KEYİFTTTİR

    Millet saçmalamış konu eski ben düzeltiyim dedim 7hp 99cc motorla bile tek teker olur Bazı hint Videoları izleyin Adamlar CUP motorla Ön kaldırabiliyor Ama 2 ayağı yerde sürüyerek İşte Motor gücü zayıfsa eğer Debriyajı birden bırakıp Tekere gelecek Motor güçlüyse Debriyajla alakası kalmıyor Ani gaz vererek tekere gelecek CBR500R 48hp Motor kullanmışlığım vardır mesela 2. viteste Tekere geliyordu yani önü kalktığını hissediyordum başa geçecek kadar değil tabi 3-5 snlik diyim hızınız 70-80 civarı olduğu için CİNAYET RESMEN 1000cc de 3. viteste bile Tekere geliyormuş daha hiç elimi sürmedim öyle bir makineye 3. vites tekere heralde 150 basarken yapıyordur Ben tek teker yapma taraftarı değilim Sakat iş 1 Kazada Maddi manevi maliyeti çok Ağır Sağınızın solunuzun ciziğini önemsemeyin Kırık yoksa motoru yerden kaldırırken o hasar tespiti Kötü

  18. #38
    maxim4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Yamaha YBR ESD 2014
    aynen birader teker yapmak isteyen her motora yapar, ben ybr em le bile istediğim an yapıyorum tabiki korumalar mevcutken, hele arkamda tombiş biri oturuyorsa ohoo, tek teker candır


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)