Sıfır Tvs apache ! Eski kasa mı Yeni kasa mı ?
Reklamlar
-
Mayısın ortasında sıfır tvs apache almayı düşünüyorum.İlk başlarda yeni kasa alıyım diyordum ama babam kanıma girdi.Bi motora o kadar para verilmez vs diye eski kasasını gösterdim bu olabilir dedi.eski kasasına 4200 yenisine 4800 diyorlar.sizce 600 tl için eski kasa mı alayım yoksa gözümü karartıp yeni kasasını mı alayım?Bu arada başlangıç motorum olacak.Yani 5-10 yıl binmeyi düşünmüyorum.Taksitle alacam eski kasa aylık 350 yeni kasa aylık 400 e geliyor.Hangisi daha mantıklı sizce ?
Reklamlar
-
herkes 5 10 yıl binerim diye alıyor zaten ama 1 sene sonra satıyor herkes
-
canerol adlı üyeden alıntı
herkes 5 10 yıl binerim diye alıyor zaten ama 1 sene sonra satıyor herkes
Orayı iyi oku
-
600 tl çok aşırı bi para değil hocam, o yakışıklılığa verilir bence. Sonuçta sürekli kullanacağınız beraber olacağınız bi alet ayrıca fiyat farkı var mutlaka da iki kasanın arasında kalite olur performans olur mutlaka farkı vardır.
SONUNA KADAR İZİNDEYİM ATAM!
Dört teker bedenimi, iki teker ruhumu taşır.
-
canerol adlı üyeden alıntı
herkes 5 10 yıl binerim diye alıyor zaten ama 1 sene sonra satıyor herkes
yanlış okumuşum forumlarda gezmekten şaşı oldum
-
çok bi fiyat farkı yok.eskiyi alırsın sonra illaki pişman olursun içinde kalır,al yeni kasayı kafan rahat olsun
-
Bende yeni kasa taraftarıyım.
Güvenebileceğimiz tek gözler, kendi gözlerimizdir.
-
Çok uzun binmiycem diyorsun, 2. el bişey bakıp maliyeti iyice düşür bari
İllaki sıfır alacaksanda bari yeni kasaya bin havan olsun
Bence en anlamsız seçenek sıfır km eski kasa almak, ne kullandığın süre boyunca nede satarken ekstra bi avantajı yok
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Çok uzun binmiycem diyorsun, 2. el bişey bakıp maliyeti iyice düşür bari
Bence en anlamsız seçenek sıfır km eski kasa almak, ne kullandığın süre boyunca nede satarken ekstra bi avantajı yok
1. seçeneği bende düşündüm 2. el almayı ama bankadan kredi çekerek 2. el almak tamamen zarar.yüzüne bakılır 2. eller 3500-3800 tl.bankadan bu kadar kredi çeksem 300 tl falan faize binecek yine sıfır parasına denk gelecek.
2. seçenektede tamamen haklısınız...Tvs Yeni kasayı çıkardı bütün oyunu bozdu.bari eski kasayı 4000 e falan verse :(
-
bence eski kasa daha güzel yeni kasanın 600 tl fark edecek neyi var anlamadım
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Yeni kasa TUBLESS lastik ile geliyor. Kalitesini bilmiyorum, ki eğer kaliteliyse;
200 lira lastik masrafı yapılacak eski kasa için.
Geriye kaldı 400 lira.
100 lira yeşil renk, dikiş desenli sele ve karbon detaylara feda olur
100 lirayı da yeni kafa için gömsek,
200 lira bir fazladan vermişliğimiz olur ki o da satacağımız zaman nasılsa tahsil edilecek karşı taraftan. Daha çok prim yapar bu yeni kasa 2. el piyasasında.
Beğendiysen, hoşuna gittiyse al yeni kasayı.
Yok eskisi de güzel diyorsan, 200 liraya lastik al, 400 cebinde kalsın. Ya da kalmasın, ekipmana harca
-
Yeni kasa alcam galiba...
-
Bence de eski kasasından 2. el temiz al 1 sene kullan sat öbür türlü zararın daha fazla olur diye düşünüyorum titreşimdede pek fark yokmuş zaten hiç gerek yok.
-
motorunda bi farklılık yok sadece dış görünüm için verilmez o paracıklar insanoğlu nankördür elindekinle yetinmeyi bilmez hep daha daha dahası olsun ister farklı olayım ister hem az yaksın hem çok gitsin hem güzel görünüm olsun hem dayanıklı olsun kusura bakmayın ama türkiye ye 3. sınıf ülkelerdeki motorlar bile gelmezken bu kaideleri bulmak çok zor zaten çok gidip de az yakma seçeneği hiçbir alette yoktur yakacak ki gitsin seçenek belli para belli zevkler ve renkler tartışılmaz .
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
-
korbygs adlı üyeden alıntı
motorunda bi farklılık yok sadece dış görünüm için verilmez o paracıklar insanoğlu nankördür elindekinle yetinmeyi bilmez hep daha daha dahası olsun ister farklı olayım ister hem az yaksın hem çok gitsin hem güzel görünüm olsun hem dayanıklı olsun kusura bakmayın ama türkiye ye 3. sınıf ülkelerdeki motorlar bile gelmezken bu kaideleri bulmak çok zor zaten çok gidip de az yakma seçeneği hiçbir alette yoktur yakacak ki gitsin seçenek belli para belli zevkler ve renkler tartışılmaz .
Iyice kafamı karıştırdın yav
-
Bence yeni kasa al madem 1 yıl sonra satmayı düşünüyorsun o zaman satarken ki durumunuda düşün her türlü yeni kasasının iyi fiyata satılma olasılığı daha fazla. Eski kasa sıfır motosiklete para yatırma boşver
-
Yeni kasa al kafan rahat olsun. Zaten satarkende farkını geriye alacaksın, hem 2. elde de satarken tercih sebebi olacak yeni kasa olması. Yeni kasasının 2el piyasası oluşacak sen satana kadar bu sefer eski kasanın 2. el fiyatı gerileyecek. O yüzden hiç riske girmeye gerek yok. Tercihini yeniden yana kullan ;)
-
walla ben olsam yeni kasa alırım çok yakışıklı ya gerçekten çok güzel bir tasarıma sahip...
-
Tartışmasız yeni kasa motordaki asalet için verilir 600 Tl zaten taksitlede 50 tl fark ediyor almışken güzelini alın bence
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
19 Haziran 2013, 04:06
#20
Arkadaşlar bazı ürünler çok tutulunca ikinci yada bundan sonraki nesilde çaktırmadan kalite düşürülür,sonra yine artırılır, ara ara buna benzer ticari kıvraklıklar yapılır ya. Yeni kasa incelemesi testi, yada uzun süre kullananların yorumlarına ulaşamadım. Sadece kasa ve lastik farkı mı vardır sizce ?
cevabı buldum (edit)
http://forum.donanimhaber.com/m_21666140/mpage_2/tm.htm
Şimdi, yeni kasa TVS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.
1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.
15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞER HALA EMİN DEĞİLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)