Sizce 600 RR mı Zx 636 mı ? Birbirlerinden Artıları ve Eksileri Nelerdir?
-
Reklamlar
-
-
Kawasaki temiz bir motor degilse hic bulasma derim. Alacagin kawasaki temizse sende ona gercek anlamda temiz bakcaksan seni hayatta yari yolda birakmaz bileginin hakkini verir. Daha hizli daha atik sesi daha guzel. Honda da hic bir sekilde yari yolda birakmaz ama yerinde olsam zx-6 alirdim
-
Şimdi nasıl başlasam bilmiyorum ama olduğu kadar yazayım;
2004 636 Kullanıcısı olarak bilgi vereyim.
2005-2006 aynı kasadır , yedek parçaları hemen hemen aynıdır.
600lüklerin arasında en atak motordur , evet sert bir motordur , diğer racinglerden daha az konforlu diyebilirim.
Konfor konusunda 2004 en azından diğerlerine göre biraz daha sert çünkü üretiliş amacı draglar için diye biliniyor.Çok atak motor , bariz oranda bir 600lükten güçlü , gücünü hissedersin yani.Yakıt olarak açıkçası hesap yapmadım ama memnunum.Bundan önce 2000 ZX6R ım vardı ondanda memnundum.O daha rahattı tabi.2005-2006 kasa olarak gayet tatmin edicidir.
TEMİZİNİ BULMAK ZORDUR, BİZİM MİLLETE EŞEĞE BİNER GİBİ MOTORA BİNER , ÖMRÜ AZALDIĞINDA BAŞKASINA KİTLER(Çokmu belli ettim banada yaptıklarını)
Yedek parça konusunda , yurtdışından alışveriş etmesini (ebay.com) bilmiyorsan yanaşma , onun dışında biliyorsan bütün parçalarını ebay.comdan hem daha ucuza hemde 10-25 gün içerisinde teslim alırsın hiçbir sıkıntın olmaz , bizzat bir tek motora en çok 636 parçası alan benimdir heralde )) Sıkıntı yok o konuda yani.Ama Türkiye'den birşey almaya kalkarsan cebin çok yanar söyliyim.Honda ve diğer markalar daha rahat o konuda diye biliyorum emin değilim son zamanlarda sıkıntı oluyor diyorlar ama onu sahiplerine sorun.
Benzin göstergesi falan , bindiğin zaman bunu söylediğine gülüceksin , yani bunun bir önemi yok rahat ol
Özet olarak , bana sorarsan ben tekrar gider 636 alırdım , başıma 500 şey gelsede gene bunu yaparım diye düşünüyorum ))
Kawasaki'nin ustasını ve temizini bulmak zordur.
Sadece motor almıcaksın , Kawasaki alıyorsan yanında birde usta bak derim
-
600RR sürmedim fakat üzerine bindim boyuma gayet uygun o yüzden boy konusunda sıkıntım yok. 636 sürmüştüm bende 10 15 dk kadar beğenmiştim ama 600 RR sürmediğim için aralarında bir karşılaştırma yapamadım kafamda o yüzden sizlerden yardım istedim. Teşekkürler
Kawas alırsam Bursa Kocaman Motor var Ersan Abi adı sanı duyulmuş bir usta ona gösteririm zaten kawas alırsam o yönden sıkıntım yok.
Ek olarak bir kaç büyük motor da sürdüm gaz tepkimelerini frenlerin felan hassasiyetini biliyorum o yönlerden sorun yok. Tek bilgi almak istediğim konu araların da seçim yapmam
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
-
2005 model 600RR kullandim 33bin km falandi herhalde sattigimda tam hatirlamiyorum.
Zx-6rr almistim en son onuda uzun sure kullanmak nasip olmadi cesitli sebeblerden dolayi.
Zx-6rr i aldigimda 636 almadigima biraz pisman olmustum.
600RR cok rahat, yeterince hizli ve guzel gorunuslu bi makina.
600RR in guc bandi harika bence, zx-6 lar genelde cok ust devirlerde ani guc veriyorlar.
600RR daha kivrak bi makina, benim kullandigim zx-6rr ve cbr ayni agirlikta olmasina ragmen ninja daha agir hisettiriyordu.
Ama hangisini tercih edersin dersen, 636 nin +36cc avantaji benim icin yeterli bi sebeb cunku pistte kullanicam.
Sehir ici kullanimda 600RR i tercih ederdim.
Paran varsa isler degisir ama, 2013 636 ya paran yetiyorsa en yakin kawasaki bayinden git al hemen dusunme bile.
Bu arada zx-6rr da benzin gostergesiz geliyor ama racing makinayi ureten adamlar ve
kullanan adamlar pek benzin gostergesine falan takilcak adamlar degil.
Olsa guzel olurdu ama yok diyede motordan vazgecilmez.
-
Jubaa adlı üyeden alıntı
2005 model 600RR kullandim 33bin km falandi herhalde sattigimda tam hatirlamiyorum.
Zx-6rr almistim en son onuda uzun sure kullanmak nasip olmadi cesitli sebeblerden dolayi.
Zx-6rr i aldigimda 636 almadigima biraz pisman olmustum.
600RR cok rahat, yeterince hizli ve guzel gorunuslu bi makina.
600RR in guc bandi harika bence, zx-6 lar genelde cok ust devirlerde ani guc veriyorlar.
600RR daha kivrak bi makina, benim kullandigim zx-6rr ve cbr ayni agirlikta olmasina ragmen ninja daha agir hisettiriyordu.
Ama hangisini tercih edersin dersen, 636 nin +36cc avantaji benim icin yeterli bi sebeb cunku pistte kullanicam.
Sehir ici kullanimda 600RR i tercih ederdim.
Paran varsa isler degisir ama, 2013 636 ya paran yetiyorsa en yakin kawasaki bayinden git al hemen dusunme bile.
Bu arada zx-6rr da benzin gostergesiz geliyor ama racing makinayi ureten adamlar ve
kullanan adamlar pek benzin gostergesine falan takilcak adamlar degil.
Olsa guzel olurdu ama yok diyede motordan vazgecilmez.
Teşekkürler. 636 almadığınıza neden pişman olmuştunuz özel değilse açıklayabilirmisiniz? Benzin göstergesi yok diye elbette vazgeçmem 636 dan sadece bildiklerimi yazayım dedim
Ek olarak 600 RR stock olarak Elektronik Gidon Amortisör ile geliyor. 636 ya da böyle bir şey yok sonradan takabiliyoruz değil mi yanılmıyorum?
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
-
zx-6r, 600rr kullanma ve sahip olma şansım oldu. kısaca zx6-r teknik olarak ve keyif olarak daha iyi 600rr dan ama parça, bakım vs. pahalı sayılır.
eğer temiz bir zx6-r bulursan kaçırma derim. ama sıkıntım olmasın, masrafta biraz daha az olsun dersen 600rr al ama zx6-r daki tadı almayı bekleme
-
Temizinden kawasaki bulursan bana da haber ver pazarlığı kızıştırayım...
Şaka bir yana hayırlısıyla askere git gel, ikisini de dene, kawasaki dersin...
-
Öneriler ve bilgiler için teşekkürler
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
-
Ufuk İnkaya adlı üyeden alıntı
Teşekkürler. 636 almadığınıza neden pişman olmuştunuz özel değilse açıklayabilirmisiniz? Benzin göstergesi yok diye elbette vazgeçmem 636 dan sadece bildiklerimi yazayım dedim
Ek olarak 600 RR stock olarak Elektronik Gidon Amortisör ile geliyor. 636 ya da böyle bir şey yok sonradan takabiliyoruz değil mi yanılmıyorum?
636 almadim diye pisman oldum cunku zx-6rr biraz yavas kaliyodu diger 600luklere gore.
Benim motor 2006 modeldi, o senenin R6lari ile kapisamiyor.
636 nin ekstra 36cc si ve ekstra beygiri pistte inanilmaz etki eder.
Zaten "hile motoru" diyolar 636 ile cikanlara.
Keske yavas kalicagima hileci olsaydim dedim kisacasi.
Simdi de diyorum ki kendi kendime daha yavasini zapt edemedin, 636 olsa ne olacakti.
Evet gidon amortisoru sonradan takilabilen bi parca, benim zx-6rr da gidon amortisoru olmadan geldi.
E-bay den Ohlins gidon amortisoru aldim 250 dolara.
Eger duz yolda basan tiplerdensen gidon amortisoru hayatini kurtarir.
Viraj cikisinda da eger dip gaz cikarsan cok yardimci olur.
Kac defa viraj cikisinda gidon amortisoru olmasa patlamistim haddi hesabi yok.
-
2013 zx6r çok değişmiş öncelikle sadece pist değil şehir içi kullanıma da uygun hale getirilmiş. yorumcu pistte 2012 ve 2013 ü sırayla kullanıyor ve video da dediği üzere 2012 yi 20 dk kullanıp kan ter içinde kaldım çok efor sarfettim ama 2013 te bir damla terledim sadece diyor
https://www.youtube.com/watch?v=T2NRPBjLlTY
Aklımda hiç yokken ciddi düşünüyorum şu an
-
İKİ MOTORUDA KULLANDIM HATTA 636YI KULLANMAKTAYIM
600RR GÜZEL MOTORDUR 2008İNİ KULLANDIM PARCASI BOL KULLANIMI RAHAT ELEKTRIKLI DIREKSIYON AMORTISORU SAYESINDE OK GIBI GIDER.VİRAJLARDA GÜZEL AMA HİÇ BİZAMAN KENDİMİ VİRAJDA GÜVENDE HISSEDEMEDIM TEDİRGİNDİM. SESI IDARE EDER SAGLAMINI KAZASIZINI BULMAK ZORDUR KM CEKILMEMIS BAKIMLARI DUZGUN YAPILMIS BULURSANIZ ALIN TAVSIYEM 2010'DAN ASSAGISINI ALMAYIN
ZX636R SUANDA KULLANMAKTAYIM 2013 MODEL ABS Lİ MODELINI ALDIM COK ŞÜKÜR
MOTORUN SESİ M4 EGZOZLA MUAZZAM YANİ SÖYLE SÖYLİYM 600RR A FULL GIRTLAKDAN TWO BROTHERS KOY 15BİN DEVİRE CIKAR HATTA 17 BIN DEVIRE O MOTORDAN CIKAN SES ZX636 NIN 4BIN DEVIRDE CIKARDIGI SESLE HEMEN HEMEN AYNI VİRAJLAR COK GÜVENLİ YATABILDIGIM KADAR YATIYORUM LASTIKLERIM KOTU OLMASINA RAGMEN TRACTİON CONTROL SAYESİNDE FARKLI SÜRÜS MODLARINDA KULLANA BILIRSINIZ F-L MODU FAST MODUNDA 148 BEYGİR KOPARKEN LOW MODUNDA 108 BEYGIR KULLANABILIYOSUNUZ VE 1-2-3 MODLARI VAR 3DE PATİNAJ CEKMEZ TEKER YAPMAZ SUDA YAGMURDA İDEAL 2 BİRAZDAHA PERFORMANS KISMEN PATİNAJ CEKER 1DE FULL PATİNAJ YANLAMA OFF MODUNA ALIRSANIZ ZATEN 1-2-3. VİTESDE YAN CEKERSINIZ . PARCASI PAHALI EVET PARCASI BULUNAMIYOR EVET AMA BEN HERSEYİ Bİ KENARA İTİP ALDIM HERKESIN DENEMESINI İSTERİM 600RR LA ALAKASI YOK SES GORUNTU KULLANIM HEPSİ HARİKA DİREKSİYON AMORTİSÖRÜ YOK TEK KOTU YANI BU ONUDA BISEKİLDE HALLEDİCEZ ARTIK YAKITIDA 600RR A GORE DAHA DÜSÜK GİBİ GELDİ BANA İSTANBULDA YASIYORSANIZ VE KAWASAKİNİZ VARSA MUTLAKA BAKIM İÇİNDE MOTOTRİPLA GİDİN GERCEKTEN BEN COK DİKKAT EDERİM HERSEYE ADAMLAR BENDEN DAHA DA FAZLA ÖNEM VERİP İLGİLENİYOR
-
Kawasakinim amortisorleri keske yuusak olsa
-
Şimdi dostum 600cc ye yeni geçiş yapacak olduğunu varsayıyorum.Bence2009 altı zx6r alınmaz.2009 ve üstünüde temiz bulmak lazım tabi.
2007 model altı cbrda alınmaz çünkü o yıl adamlar tonla sistem koydular motora.Yeni başlayacak adam yani ilk defa 600cc alacak adamın o koyulan sistemlere ihtiyacı olacak.
Şimdi biliyor musun bilmiyor musun emin değilim ama hemen birkaç detayı yazayım.
Ekipmanı iyi seç 50 liralık kasklada 5000 liralık kasklada ölüyoruz muhabbetine takılma.Sen elinden gelenlerin en iyisini al.
Kawa alırsan adam akıllı bir gidon amortisörünü almayı unutma yada 2007 altı cbr alırsan unutma.Çırpma yaptığında taklaya gelme.
On suspansiyon kecelerini kontrol et musurlerde kacak var mi.
motor kazali ise arka salincagi bi kontrol et.
jant gobegindeki bilyalarin dagilmis olmasi olabilir.
Senden onceki vatandas on kaldirdiktan sonra motoru patates cuvali gibi indirdiyse yere, on bilya gitmis olabilir.
Lastikler, motor durdugu yerde iken saga sola kucukte olsa hareket ediyor mu bak bakalim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler