cbf 150 hakkında objektif bilgilere ihtiyaç var
Reklamlar
-
arkadaşlar lütfen cbf 150 hakkında tecrübeyle sabit bilgisi olmayanlar spekülasyon yapmasınlar. doğru dürüst bilgiler edinemiyoruz sayenizde.
objektif olmaya çalışalım ki doğru bilgi paylaşımı sağlanabilsin.
motorun tipi kötü demek göreceli bir yorum.fakat şu arızayı veriyor, fiyatı muadillerinden çok daha fazla gibi bilgiler objektif.
Motor yağ mı yakıyor yoksa yağ mı eksiltiyor anlamadım sayenizde.
Reklamlar
-
CBF150 için bugüne kadar yazılanlar destan olur. Aşağıya çıkardığım başlıkları okumanı tavsiye ederim. İlla ki yorum istiyorsan para verip alacağım bir motor değildir. İlla ki Çinli alacaksam orijinal Çinli alırım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...me-sorunu.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ses-nedir.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ses-nedir.html
-
-yag yakma olayı biraz dogru, biraz şehir efsanesi.
periyodik bakımlar 4000 bin km de bir olan motosiklet sıkıştırmayla yag eksiltiyor
fakat 1500 km de bir değiştiyorsan yagını eksiltmiyor.
yag yakan motosikletin egzost dumanı mavi cıkar. motosikletin blogu cok ısındıgından. ince yagı sevmiyor bu cbf
15-40 yazın da 20-50 yag konunca koydugun yagı geri alırsın.
-emsallerine göre fazlaları konforu cok iyi, dengeli kullanımı kolay, piyasası en iyi motosiklet.
parcası ucuz. yakıt olarakda ybrye göre biraz fazla yakıyor,
uzun yola gittiğinde digerlerinden daha konforludur. lastikleri de değiştirdin mi dag bayır gezebilecegin sorun cıkarmayan bi motosiklet oluyor.
hızı ybrye göre daha hızlı tvsye göre daha yavaştır.
fiyatı da şuan emsallerine göre en pahalısı,
-
Bence kullanıcıların motosikletine bak cbf 150 olmayanların kullanmamış olanların yorumlarını dikkate alma en objektif yorumları o şekilde eleyebilirsin .Zira kullanmayanın atıp tutmasından bende hiç hoşlanmıyorum.
-
-
devamlı fiyatı arttığından 2.el i yüksek giden bi motor. 2.el piysası çok canlı.
heybetli bir motor.
yağ yakma olayı abartılıyor. nasıl apache titriyor. ybr sabahları 5 dakika ısınmadan yola çıkıyorsa tekliyor gibi
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
En az abartsısız bu forumda bile 200 tane konu vardır cbf ile
-
Arkadaşım madem kafan karışık sana kısaca özet geçeyim.Ben 2 sene cbf150 kullandım.Bi kere bile yağ eksiltme nedir görmedim.Ancak bu motor biraz ucuz üretim olduğu için tabiki yıpranma olayı var.bi 3-5 sene sonra piston sekman eskimeye başlıyo.Ucuz etin yahnisi misali.Yani 5 yıl kullanımda yağ eksiltme problemleriyle karşılaşmak mümkün.Ancak motor komple yenilersen 500 Tl gibi bi masraf açıyo.Yani bi çinliyi 5 sene kullanmaya kalksan , motorun komple dağılıp sana en az bi motor parası 2-3 bin tl masraf açması muhtemelken cbf150'nin 5 senede rektefe istemesi göze batıyo.Hem öyle yağ eksiltmesi aniden olmuyo.Yavaş yavaş sinyal vererek oluyo.Öyle birden yağı tüketip motor kitlemesi durumu söz konusu değil.Eğer sıfır alırsan en az 3-4 sene arkana bakmadan kullanırsın.Yağ eksiltmesi artarsa motoru 500 TL'ye komple yenileyip bi 3-4 sene daha binersin.Bu arada sana vereceği konfor ve keyifi başka hiçbir motorun vermesi mümkün değil.Dünyanın en konforlu ve keyifli motorlarından biridir.Tip olayına gelirsek ben ilk defa cbf150 alacakken bayide resmini görmüştüm.Bayi ille cbf150 al diye ısrar etmişti.Çok tutulan bi motor demişti.Ben resimden tipini hiç beğenmemiştim.Ama aldıktan sonra acayip yakışıklı gelmeye başlamıştı.
-
Fiyatı 5,200 tl cik oluyor Wallaha araba alırım o paraya bazıları şimdi diyecek git ozaman araba al diye ama işte öyle
-
güzel yorumun için çok teşekkür ederim tecrübeli motorcu
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Arkadaşım madem kafan karışık sana kısaca özet geçeyim.Ben 2 sene cbf150 kullandım.Bi kere bile yağ eksiltme nedir görmedim.Ancak bu motor biraz ucuz üretim olduğu için tabiki yıpranma olayı var.bi 3-5 sene sonra piston sekman eskimeye başlıyo.Ucuz etin yahnisi misali.Yani 5 yıl kullanımda yağ eksiltme problemleriyle karşılaşmak mümkün.Ancak motor komple yenilersen 500 Tl gibi bi masraf açıyo.Yani bi çinliyi 5 sene kullanmaya kalksan , motorun komple dağılıp sana en az bi motor parası 2-3 bin tl masraf açması muhtemelken cbf150'nin 5 senede rektefe istemesi göze batıyo.Hem öyle yağ eksiltmesi aniden olmuyo.Yavaş yavaş sinyal vererek oluyo.Öyle birden yağı tüketip motor kitlemesi durumu söz konusu değil.Eğer sıfır alırsan en az 3-4 sene arkana bakmadan kullanırsın.Yağ eksiltmesi artarsa motoru 500 TL'ye komple yenileyip bi 3-4 sene daha binersin.Bu arada sana vereceği konfor ve keyifi başka hiçbir motorun vermesi mümkün değil.Dünyanın en konforlu ve keyifli motorlarından biridir.Tip olayına gelirsek ben ilk defa cbf150 alacakken bayide resmini görmüştüm.Bayi ille cbf150 al diye ısrar etmişti.Çok tutulan bi motor demişti.Ben resimden tipini hiç beğenmemiştim.Ama aldıktan sonra acayip yakışıklı gelmeye başlamıştı.
GÜZEL YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
-
1.5 sene CBF 150 kullandım 8000 kilometre yol yaptım. Bir kere çok devirli kullanmam nedeniyle yağ eksiltme sorunu yaşadım. Bir daha da o kadar devirli kullanmadım o da bir daha yağ eksiltmedi.
Bilge değil sadece ahmaklar her şeyi bilir.
-
Motorda titreşim yok beyler. İtirazı olan? hıı duyamadım ? demekki bu objektif bir görüş
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Arkadaşım bende şu an 2008 model 4150 km. de cbf 150 ikinci motor olarak var. Günlük işlerimi onunla hallediyorum. Ayrıca şehirler arası ve planlı geziler için büyük makinayı kullanıyorum. Binmediğim marka ve model kalmadı. Ben bu makınayı almadan önce siteden bilgi açısında konuları inceledim. Yağ yakması konusunda şikayetleri okudum. En azından satarken ismi paradır düşüncesi ile aldım. Kendim eski SS ci olduğum için bu makinayı da gazını sonuna kadar açarak kullandığım çok oluyor. Şimdiye kadar her 1000 km. olmak üzere dört kez yağ değiştirdim. Yağda özen gösterdiğim taraf daima tam sentetik olanıdır. Çünkü yağ her cins makinanın hayat siğortasıdır. Acaba nekadar eksiltecek düşüncesi ile boş yağ kaplarını depomda tuttum ve çıkan yağı ölçtüm. Milimetrik eksilme yok. Unutmayın ki amacına ve kapasitesine uygun kullanıldığında verim vermeyen makina yoktur. Al bir cbf keyfini sur. Ha pardon bu makinanın en kötü ve sürekli başını ağırtacak yanı ise "deposundaki benzin bitince kesinlikle stop edip daha gitmiyor"
" Aslanların terk ettiği diyarı çakallar istila eder"
-
Osman abi; benzin bitince stop etmesi gerçekten ciddi bir problem.. Honda motorları dubaideki merkezinemi çağırsın ne yapsın Sürerek gidin ama
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Tsubasa adlı üyeden alıntı
-yag yakma olayı biraz dogru, biraz şehir efsanesi.
periyodik bakımlar 4000 bin km de bir olan motosiklet sıkıştırmayla yag eksiltiyor
fakat 1500 km de bir değiştiyorsan yagını eksiltmiyor.
yag yakan motosikletin egzost dumanı mavi cıkar. motosikletin blogu cok ısındıgından. ince yagı sevmiyor bu cbf
15-40 yazın da 20-50 yag konunca koydugun yagı geri alırsın.
-emsallerine göre fazlaları konforu cok iyi, dengeli kullanımı kolay, piyasası en iyi motosiklet.
parcası ucuz. yakıt olarakda ybrye göre biraz fazla yakıyor,
uzun yola gittiğinde digerlerinden daha konforludur. lastikleri de değiştirdin mi dag bayır gezebilecegin sorun cıkarmayan bi motosiklet oluyor.
hızı ybrye göre daha hızlı tvsye göre daha yavaştır.
fiyatı da şuan emsallerine göre en pahalısı,
yağ daha zor eksiliyor doğru fakat oda başka yerden götürüyor. yağ kalın olunca yağlama düşüyor, çok basit olan pompa sistemi, külbütör seviyesine yağı daha zor basıyor. buda performans kaybı, cam mili aşınması, sibob ses ve ayarı bozulması gibi neticeler doğuruyor. haa birde kalın yağda vites kolay geçiyor haliyle birde o kandırıyor adamı.. kıscası aklın yağ kar gibi görünsede zararı uzun vadede daha büyük oluyor..
külliyen zarar.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
Hırsızların en çok tercih ettiği motor olması, ikinci elinin sıfırından pahalı olmasının yanı sıra her çin malı motor almak isteyene onu alma cbf150 al diyen cbf150 kullanıcıları vardır.
-
osmanba adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bende şu an 2008 model 4150 km. de cbf 150 ikinci motor olarak var. Günlük işlerimi onunla hallediyorum. Ayrıca şehirler arası ve planlı geziler için büyük makinayı kullanıyorum. Binmediğim marka ve model kalmadı. Ben bu makınayı almadan önce siteden bilgi açısında konuları inceledim. Yağ yakması konusunda şikayetleri okudum. En azından satarken ismi paradır düşüncesi ile aldım. Kendim eski SS ci olduğum için bu makinayı da gazını sonuna kadar açarak kullandığım çok oluyor. Şimdiye kadar her 1000 km. olmak üzere dört kez yağ değiştirdim. Yağda özen gösterdiğim taraf daima tam sentetik olanıdır. Çünkü yağ her cins makinanın hayat siğortasıdır. Acaba nekadar eksiltecek düşüncesi ile boş yağ kaplarını depomda tuttum ve çıkan yağı ölçtüm. Milimetrik eksilme yok.
Unutmayın ki amacına ve kapasitesine uygun kullanıldığında verim vermeyen makina yoktur. Al bir cbf keyfini sur. Ha pardon bu makinanın en kötü ve sürekli başını ağırtacak yanı ise "
deposundaki benzin bitince kesinlikle stop edip daha gitmiyor"
İste mühendisler onu da düşünüp yedek olarak kullanılabilecek 2.7lt benzinin kaldığını hatırlatan yedek musluk koymuşlar
Benim 2. cbfim, ilkini 17000 civarı kullandım, ikincisi 8000de. eksikleri var evet ama senin almamana sebep olabilecek tek şey parasıdır.
Cbf alacak adamın yapacağı şeyler; (tamamen keyfe keder )
mişlen lastik
mercekli zenon
koruma demirleri
uzun cam
çantayı da unutmamak gerek.
uzun yolda gidecekseniz arka dişliyi küçültmek isteyebilirsiniz.
-
kafamı karıştırdı bu tvs
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-2013-sifir-tvs-apache-rtr-150-120839236/detay
-
iiyi hoş ama o kadar para verilmez yazıktır parada kolay kazanılmıyor
bu kawasaki bir başka dostummm
-
son olarak istanbul gibi büyük şehirin bayilerinde yedek parça sıkıntısı mevcut. Sattığım delikanlı kafadan duvara girdi... Ön takımı komple orjinal sipariş verdik. Bir hafta bekledikten sonra gelen parçalar yüzde 80 yanlış çıktı... Bu son olay kafamı çok karıştırdı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler