arkadaşlar motorumu temizlemeyi çok seviyorum.hele zinciri yağlamak yok mu.ayna gibi yaptığım cantları simsiyah yapıyor.teker döndükce zincirden sıçrayan yağ tekerimi batırdığı gibi fren mesafesinide uzatıyor.önerileriniz nelerdir.saygılar...
arkadaşlar motorumu temizlemeyi çok seviyorum.hele zinciri yağlamak yok mu.ayna gibi yaptığım cantları simsiyah yapıyor.teker döndükce zincirden sıçrayan yağ tekerimi batırdığı gibi fren mesafesinide uzatıyor.önerileriniz nelerdir.saygılar...
Würt zincir yağı
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Kaliteli bir zincir yağı bulabilirseniz çok az sıçratır, göze batmaz.
Elinizdeki bitene kadar ıslak jantlarınızı cifle temizleyin. Pırıl pırıl yapar :D
**Lastiğin ortasına gelmediği sürece fren mesafeniz uzamaz. Zincir yağının da oralara geldiğini hiç görmedim, duymadım.
Akşamdan yağlayıp sabah binerseniz ve güzel bir sprey yağ kullanırsanız sorun olmaz.
tşkler arkadaşlar...
sprey yaglar var. onları kullanırsanız hıc sıkıntı yasamazsınız. cok da iyiler yag gıbı hemen salıvermıyorlar su gorunce. biz serviste yagladıktan sonra, tekerı baya hızlı cevırıyoruz boylece sıcrıyacagı yere sıcrıyor. orayı da sılıyoruz. zaten gerısı sorun degıl ılk sıcrama gıbı sıcratmaz.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
paraya kıyarım diyorsan buyur Scottoiler V-System zincir yağlama sistemi
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
aslında bu dişli sistemini kapalı bir sistem yapacaklar ön ve arka dişli kapalı bir kutu içinde çalışıcak zincirle birlikte içine yağ dökücez motorun içine döktüğümüz gibi o zaman zincir temizleme kirlenme gibi sorunlar olmaz
bende aracların 90 numara şanzıman yagı kullanıyorum normal motor yagına göre kat kat daha az sıcrama yapıyor gayet memnunum
denemenizi tavsiye ederim
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Bahsettiğin sistem Mz lerde vardı...Plastik bir korumanın içinde olurdu zincir basardık gres yağını,binlerce km yapardık ne kirlenme yapardı ne paslanma.nede sağı solu kirletirdi.
Arkadaşın bahsettiği fren mesafesi uzama mevzusu,sıçrayan zincir yağı arka fren diskine bulaşıyor..Frene ne kadar asılrsanız asılın ,balatalar diski kavramıyor ve mesafe uzadıkça uzuyor...Yamalube kullanırken aynı sorunu bende yaşamıştım.İphone zincir yagı kullanılırsa sorun çözülecektir.
zincir yağını lasitğin ortasına denk getirebilmek için,ya kör,yada embesil olmak gerekir diye düşünüyorum,yanlışlıkla el falan kaymaz oraya kadar,naaptın abi taklamı attın yani lastiğin ortasına yağ geldi
hocam tahminim sizin yağlama yönteminiz yanlış
öncelikle kaliteli bi yağ alın kendini kanıtlamış markalar belli
GÜNÜN SONUNDA çekin motorunuzu yağlayacağınız yere sonra evden bi kova SU ile DETERJAN indirin güzel bide sünger arka tekeri kaldırma imkanınız olursa çok rahat olur
zincir bembeyaz olana kadar temizleyin ondan sonra güzelce kurulayın BUNDAN SONRASINA DİKKAT
motoru alın bi 4-5 km GERDİRMEDEN gezin ZİNCİR ISINSIN ondan sonra tekrar yağladığınız yere gelin kuru bezle sıcak zinciri silin ve 1 tur yağlayın o MOTOR SABAHA KADAR ORADA KALSIN 1 MEtre ileri gitmesin sabah motoru çalıştırıp hareket ettiğinizde aklınıza ben gelirim hocam teşekkür maiyetinde
Zincirin başına ne geliyorsa zaten yağsızlıktan gelmiyor mu? 4-5 km sıfır yağlı zincirde aşınma olmaz mı?
yağ markasının önemi yok sen yağlamayı biliyormusun önce o önemli zincirden lastik ve fren lere kadar yağ gittiğine göre sende hata fazla yağ sıkman bi fayda sağlamaz ve temizleyip yağladıktan sonra hiç olmazsa 20 dakka belke daha az sıçrama olduğunu göreceksin
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
Orta sehpası olmayan arkadaşlar yağlama yaparken 2 pratik yöntem var sehpa görevi gören. 1. si bir kişi sağ eli ile kuyruğun altındaki demirden sol eli ile gidonun solunu tutup yan sehpada iken ağırlığı ön tarafa ve yan sehpaya vererek arka tekeri askıya alması. Bu esnada yağlama yapıcak kişi bir eli ile tekeri döndürüp diğer eli ile spreyi basar.
2. yöntem birincideki gibi motoru kaldırıp sonrasında sağ arka maşanın altına düzgün bir takoz yada keser sapı koyarak bu pozisyonu koruyarak işlemin yapılması.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)