Yeni Markaları aramızda görmek beni mutlu ediyor.
9 bin devirlerden ilk 500 km boyunca uzak durun. Sonrasında Performansının beklediğinizden stün oldugunu göreceksiniz.
Hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim
Yeni Markaları aramızda görmek beni mutlu ediyor.
9 bin devirlerden ilk 500 km boyunca uzak durun. Sonrasında Performansının beklediğinizden stün oldugunu göreceksiniz.
Hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim
yanagisawa abi bende bugün kısmetse motorumu satıyorum ve arayışlara geçicem haliyle öncelikle aklımda calibre250 vardı ama yazılan özellikler gerçekten abartı o özellikleri bi yamaha yapsaydı bi nebze iç rahatlıgıyla alınabılırdı ama biraz marka ve kalite teredütüne düşüyor insan haliyle ama bu yuki yk250 gerçekten kanım ısındı 250lik bi motora göre özelliklerinin düsük olması arıza cıkartma payını kafamda biraz düşürdü desem yalan olmaz. bayiisini aradım ellerinde kalmadığını söyledi gelirse gidip bi bakıcam inşallah bu motora kafamın yatmasındakı en büyük sebebde sensin eyvallah abi
tipi felan hoş ama.. 7 milyar hava soğutması.. lastiklerde kaliteli depil gibi pek kazasız belasız kulanmanı dilerim hocam hayırlı olsun..
yzf r125 bırebır aynısı ama guzel kasa küçük r6 kasası hep sevmişimdir bu kasayı hayırlı ugurlu olsun kardeşim umarım parça ve servis sorunu yaşamazsın ve sürekli detayları paylasırsan sevınırız malum yenı motor pek bılen yok
Ben sadece yaşadığım tecrübeleri aktarıyorum,sizlerde kendi düşünce doğrultunuzda fikirler üretip kararlar veriyorsunuz ve uyguluyorsunuz.
Motorun satılınca gönlüne,kafana hangi motor yatarsa onu alıp güle güle kullan ve ben bu motoru özellikle hava soğutmalı olduğu için tercih ettim ve hiç bir sıkıntı yaşamadım.
7.000 lira fiyata binilebilecek en güzel , en kafama yatan 0 km 2013 model motor benim seçimime göre buydu,çok markalar arasında gittim geldim ,kesin kararım Ninja 250 idi ama 5000€ +500 plaka masrafları bu segment için bence çok yüksekti,sonra Hyosung 250 gtr alıyordum oda 2013 modeldi istanbulda üçler motorda el sıkıştım rengi beyazdı ve oda 10600+500 plaka masrafıydı ama post makinasında bankaya bağlanamadı sonra uğrarım dedim oradan çıktım ,Daelim 250 zaten 250lik testinde sınıfta kalmıştı ayrıca zaten 8500 +500 maliyeti vardı,birtek geriye Honda Cbr 250 kalmıştı ona bakmaya gittim ben 178 boyunda 96 kg bir insanım motor bisiklet gibi kaldı altımda tüm arkadaşlarım çok küçük kaldı dediler ve ondanda vaz geçip 2. el büyük hacimli bir motor almya karar verdim ve 12.000 tl ye Honda CBR 1100 XX almak üzereydimki arkadaşlarım yapma abi okadarda büyük alma dediler ve açıkçası bende ürktüm motorun üzerine oturunca.
Benim için şehir içinde rahat kullanıcağım bir motor lazımdı tüm bu yaşadıklarımdan sonra 2011 Hoyusung ile anlaşıp alıyordumki , fuarda gördüğüm Yuki spitzer 250 yi araştırmaya başladım ve şansa bir yerde gördüm üzerine bindim sağını solunu inceledim ve aldım,motor 7000+500 lira masrafla bana mal oldu ve ben şimdiye kadar çok memnunum bir sıkıntı yaşamadım ,rodaj dönemi bitti ve ben motora iyice alışıp yüklenmeye başladım 135 km ye rahatça geliyo daha üzerini komple bakımı yapılmadan denemedim.Ben tekken 110-120 de rampa çıkarken gaz yemesi gayet güzel artçı ilede bir sıkıntı yok gidişi başarılı,üzerinde Duro marka lastik var ben daha ne virajda nede frende hiçbir sıkıntı yaşamadım özelden gelen mesajlarda Bursadan bir arkadaş lastikten bir sıkıntı yaşamıştı ama oda alıştı tahminimce son msjlaşmalarımızda onunda bir şikayeti yoktu.
Şimdilik benim tecrübelerim bunlar ilerliyen zamanlarda tekrar yaşadıklarımı paylaşırım herkese iyi geceler.
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
abi ben her zaman hava soğutmalı motorları daha çok severim sorunsuz ve daha ekonomik olurlar ancak grenaj işin içine girince ısınma durumu olur diye dedim eğer dediğiniz gibi havayı motora güzel aktarıyorsa soğutma olarak adamlar başarmış işi derim güle güle kullanın kazasız belasız
abi ben kararımı değiştirdim ve megelli 250r almaya karar verdim kısmetse bu ay icinde gelicekmiş bayilere 8550 liste fiyatı var baya bi araştırdım ingiliz malı italyan tasarımı ducatiye benzetmişler grenajları felan cok iyi 2 kere moto gpde derece almış bi motor 1.ligide var fiyatıda gayet uygun geldi bana
Bende niyetlenmiştim beyaz renk kırmzılısına 7 martta geliyo demişlerdi hala gelmedi bence güzel seçim.
Bugün yağını değiştirdim ve yağı kendim aldım Motul 5100 Ester 4T 10W40 1 litre yağı 30 tl ye aldım henüz daha 20 km kullandım gece kullanıp farkını daha iyi anlarım ilk izlenimim vites geçişleri rahattı çok daha rahatladı
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
aynen yağ motorun sesinide gidişatınıda kullanışında kafadan etkileyen en önemli unsur ben bugn aradım bütün bayileri hepsi haziran ilk haftası gelecegini tüm renklerin gelecgini söyledi ilk partide az gelecekmiş 2.parti daha çok gelicekmiş. 2. partide 1 hafta sonra fazla bi arası yok diye bi bilgi aldım eninde sonunda gelecekkk
hayırlı olsun...ama içime sinmedi bu verilen para...sanki ben vermişim gibi bana koydu...
kısa farlarda farın biri , uzun farlarda farın diğerimi yanıyor ikisi birdne yanmıyor mu
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
İyi niyetiniz için teşekkürler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------
Geçengün benzin alırken aklıma bir anda motorun lastik havalarına bakmak geldi aldığım günden beri hiç dikket etmemiştim kullanma kılavuzunu okuduğumda ön 200 KPA ( 29 psi )arka 225 KPA (33psi) olarak gösteriyor ben ölçtüm ön 46psi arka 47 psi çıktı şaşırdım ve lastiğin havalarını hiç ellemeden eve gelip kullanım kılavuzuna tekrar bakıp emin olmak istedim ve hatırladığım hava basınçları doğruydu açıkçası bukadar yüksek basınçlı lastiğinde kullanımda bir tersliğini görmedim eşimle artıçılı olarakta epey kullandım sıkıntı çekmedim motorun lastik ölçüleri 110/70/17 - 130/70/17 yarın hava basınçlarını kullanım kitabındaki ölçülere getiricem bakalım negibi bir değişiklik yaşıycam merak ediyorum.
Birde motordaki tek sıkıntım aynalar, hareket halindeyken rüzgar aynaları kuvvetiyle alttan yukarı itiyor aynalar yukarıya kalkıyor ve ben sürekli aynaları tekrar aşşağı çeviriyorum,geçengün yağı değiştirirken ustaya sordum oda dip vidaları gevşemiştir sıçak hava tabancası tutup ayna camlarını çıkart dibinindeki vidayı sıkıca sık abi sonra aynaları tekrar yuvasına ısıtıp oturt dedi başı çok kalabalık olduğu için açıkçası hadi yapalım diyemedim, ustanın bu dediği yöntemden başka bir teknik varmı bu konuda çünkü motoru kullanırken sürekli aynaları düzeltmek pek emniyetli bir şey değil bu sıkıntımı nasıl çözebilirim? aynayı sökmek takmak pek sağlıklı bir yöntem gibi gelmiyor bana aynaları sökünce tekrar eskisi gibi yerine oturturabilmek zor gibime geliyor.
Arkadaşlar tarz değişikliği için motorumu malum satış sitesine satmak için ilan verdim ve bana özelden birçok mesaj geldi satış sebebimle ilgili kısaca özetliycem ilanda tel numaram vardı onu silmek zorunda kaldım inanın telefonum susmadı gerek bilgi alamak gerekse sorular sormak ve her türlü takas için bütün gün susmadı hayatımda aynı gün bukadar telefonumun çaldığını hatırlamıyorum, oyüzden sadece mesaj yollanıcak şekilde ayarlayıp ilanı tekrar güncelledim satış sebebimide kısaca belirttim.
Motoru satma sebebine gelince;
Motordan hiçbir şikayetim ve motorla alakalı yaşadığım bir sıkıntım yok satış sebebim ise bambaşka.
Motoru satma sebebim tamamen EŞİM'dir sebebine gelince; motor seçimi yaparken eşime nette baktığım modelleri gösteriyodum şekli şemali nasıl güzelmi diye hafiften nabzını yokluyordum, çünkü bırakın kendi motora binmeyi benim kullanmamam ve motor almamam için bile her türlü zorluğu çıkartıyordu, sonuçta benim uzun ısrarlarımdan sonra bana saygı duyduğunu uzun seneler motorlarımın olduğunu ve uzun süreler motor kullandığım ve artık evlide olduğum için çok dahada dikkatli kullanıcağıma kanaat getirip bunu bana seslide dile getirdikten sonra almama ses çıkarmadı,fakat kendisinin çok korktuğunu ve benim ona bu konuda ısrar etmememi ve asla motora binmiyeceğinide binlerce kez vurgulayıp kendi isyeğim doğrultusunda bir motor almamı ve onu düşünmememi söyledi bende motorumu kendi zevkime göre aldım.
Ama biz arkadaşlarımla motorlarla gezmeye başlayınca ve onlarda hafta sonları eşlerinle gelmeye başlayınca ve geziler sonraında sohbet arasında yaşadığımız keyifli dakikalar anlatılınca bizim evde işler değişti,eşim ufaktan ya kaç km hız yapıyosunuz,çokmu tehlikeli,bende gelsemmi vs gibi konuşmaya başlayıp nette ve tv de motor kazaları seyretmeye ve tvdeki motor kazası haberlerini dinlemeye başladı,şansa o aralarda her dakika motor kazası vardı haberlerde bu psikolojisi için kötüydü ve hep bana bak yine kaza olmuş diyip duruyordu,ve sürekli ekipmanlarla alakalı sorular sorup caddede millet tşortle kullanıyor,kask takmıyor sen çizmeye kadar giyosun kalın montların var neden sende öyle kullanmıyosun diye sorular sormaya başladı!! bende sabırla işin cittiyetini ve motor kullanmanın risklerini ama tedbirli ve dikkatli olmanın riskleri azaltıcağını eğitimciliğin verdiği sabırla detaylıca ve defalarca anlattım ve bir gün beni bi bindir ama hızlı gidersen seni öldürürüm vs diyerek motora binmek istedi bende atrçı olarak dikkat etmesi gerekenleri anlatıp arkama aldım.
Önce site içinde daha sonra oturduğumuz sitenin etrafını döndüm çok temkinliydim çünkü hala çok korkuyordu ama enteresandır hayatında hiç motora binmemiş hatta motora yakından bakmamış biri artçı olarak çok başarılıydı bu beni çok şaşırttı.
Kısabir turdan sonra bana hadi çıkalım beni gezdir dedi bende sıkışık tarikte tedirgin olmasın diye hemde motor rodajda olduğu için yol yapsın diye şileye gitmeyi uygun gördüm yola çıktık zaten çekmeköyde oturduğum için şilede yakındı yolda keyifliydi ilk 5 km sonra durdum nasılsın diye sordum iyiyim devam et dedi,ömerliye geldim dönelimmi dedim yok çok zevkli dedi biz şileye kadar gittik sadece çok rahatsız olduğunu rahat etmediği yönünde şikayeti vardı bende ogün 60-90 arası km hızlarda gittim dönüşte eşim dahada keyifliydi yolla ilgileniyor bana bişeyler söylüyordu ve o an yanımızdan bir beyaz bir Goldwing geçti arkasında bir bayan vardı yanımızdan kuğu gibi bastı gitti biz gözlemecilerde durunca bana motoru göstererek sen neden bunu aldın bak deminki kadın nasıl rahattı keşke sende öyle alsaydın dedi, ben şoktaydım motor almamam için herşeyi yapan eşim motorumu beğenmiyordu ve haksızda değildi SS tarzı motorun artçı konforu sonuçta belliydi zaten bırakın eşimi benim bile içim gitmişti Goldwinge eve gelince yolda gördüğümüz gibi öyle bişeyler baksana çok güzeldi dedi.Çok yakın bir arkadaşımda BMW 1200RT var bir sonraki gezide ona artçı olarak bindi ve bana işte bu çok rahat al böyle rahat bişey ben ozaman motordan inmem valla dedi ,bütün arkadaşlarımız yerlere yattı gülmekten bak almadın kıza bi BMW diye gülüştük durduk bende biliyomusun kaç para böyle bişey dedim herkes dahada gülmeye başladı çünkü motorlarının gerçek fiyatlarını kimsenin eşi bilmiyordu herkes eşine 5-6 binliraya aldım diyordu eşim son bombayı patlattı o beğendiğim Hondaydıdimi bu bide Bmw dahada pahalıdır ötekinden al ozaman o daha ucuzdur dedi biz iyice koptuk ve dönüş yoluna çıktık ben dönüşte BMW RT yi kullandım eşimde artçımdı hakikaten çok keyifli bir motor herşeyinle süper ,bu olayların üzerine bende ya bir maxi scooter yada bir sporttouring tarzda bir motor almak, eşimle artçılı olarak daha keyifli seyahat yapmak ve birgün Honda Goldwing sahibi olabilmenin temellerini atmak için motorumu satıyorum işte benim motoru satma sebebim budur,umararım bu yazdıklarım satış sebebimi soran kişilere cevap olmuştur yoksa motordan bir şikayetim yoktur.
Uzun ayrıntılı açıklama için teşekkürler. Bir süredir bu konuyu takip ediyorum. Şu aralar motosiklet almayı düşünüyorum. 250cc supermoto-super sport-chopper arasında gidip geliyorum. Spitzer 250r modelini ilk kez bu başlık sayesinde öğrenmiştim ve çok hoşuma gitmişti. Ancak tercihimi sürekli değiştirmeme neden olan mesele konfordu. Özellikle de artçı konforu. Şu an bir "artçım" olmasa da ileride bir "artçım" olmasını istediğim için şimdiden ona göre bir motosiklet almak istiyorum . Bu son cevabın da aslında chopper tarzının benim ve müstakbel "artçım" için daha uygun olacağı kanaatini uyandırdı. Chopperdan kastım Hyosung GV 250. Maalesef şu an goldwinge ya da sport cruiserlara verecek param yok .
Yanagisawa,
Çok güzel yazmışsınız. Motoru sevmeye başlama hikayelerini oldum olası sevmişimdir. Eşinizin de bunu hissetmiş olmasına doğrusu çok sevindim. Bundan sonra ikinize beraber iyi yolculuklar...
Ağvada gördüğüm arkadaş sendin demek kaldırıma park etmiştin. Sesi ve görüntü muhteşem, yuki yazınca olay biraz değişiyor ama bu paraya R1 veya 600 rr görüntüsünü yakalamak var
hayırlı olsun. duro lastiklerin performansı nasıl?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)