Çok güzel motor, kazasız belasız keyifle sürmeniz dileğiyle.
Çok güzel motor, kazasız belasız keyifle sürmeniz dileğiyle.
rodaj bitmiş olmalı nasıl motor memnunmusun anlat kardeş biraz
güle güle kullan,kazasız belasız.
Birkaç gündür yazıcam yazamıyorum vakit darlığından motorum yaklaşık 718 km ye geldi çünkü üzerinden neredeyse inmiyorum 300 km de yağ değişimi yapıldı serviste ve Yuki marka 4T Yarı sentetik 10/40 yağ kondu ve zinciri temizlenip yağlandı ben 500 km den sonra biraz daha hafifi hafif gaz vermeye başladım şu an için hiç bir sıkıntı yok kafamdaki tek soru işareti olan akü tam anlamıyla şarj olduktan sonra saatteki resetleme olayıda birdaha hiç olmadı gelelim en son yazdığım msjdan sonraki tecrübelerime;
Motorun gidişi hızlanması çok değişti şu an 8,500 devirde 112 km ye kadar çıktım üstünü sıkıştırmıyorum daha daha önce dediğim gibi hızlanması gidişi çok değişti kmler arttıkça vitesi çok rahat ,hiç bir takılma yok ve çok rahat boşa geçiyor ,pilastik akasamdan hiç ses veya zırıldama yok ,sıkışık trafikte bike hiç bir zorlanma veya hararet gibi bir sorunla karşılaşmadım ,motor titreşimi bihayli azaldı dahada azalıcağı söyleniyor ,yakıtı ise şaka gibi motor kokluyor resmen rodajda olduğu için hiç hesaplamadım ama citti çok az yakıyor servisin söylediği esas rodaj sonrası çok daha aza yakıcakmış.
Geçengün depo padi almak için araştırdım Yamaha YFZ 125 R dışındaki hiç bir pad olmuyor çünkü depo üzerinde ince bir şerid var Kadıköyde Yamahadan sipariş ettim 5 gün içinde geldi ama fiyatı diğer padlerden baya farklı ortalama 20-30 tl arası pad alınırken ben 70 tl verdim ve motoru yamahadakiler bile şaşırıp baya bir inceleyip abi dalga geçme bizimle nereden buldun bu yuki yazısını yapıştırdın vs deyip motora inanmadılar ve gel buna yamaha stikirlarını yapıştıralım diye baya keyifle sohbet ettik
Yuki yazısını depo üzerinden sökebilmek için baya araştırdık sanayide boyacılara gittik sonuç deponun sökülüp,cilasının kazınarak marka yazısı çıkarılıp tekrar cilalanması lazım ! çünkü yazı vernik altı yapıştırılmış anca kazınarak çıkartılabiliyor bunun için değermi orası tercih meselesi ama ben hala ellettirmedim.
Lastikler Duro marka forumda baya inceledim memnun olanda var şikayet edende açıkçası, ben geçen pazar eşimi artçı alarak Şileye gittim motoru çok sıkıştırmadan çok rahat 80 -90 km arası yol aldık ve bende eşimde sıkıntı yaşamadık motorda hiç zorlanmadan yolu yaptı lastiklerde bir sıkıntı çıkartmadı şu ana kadarda ne virajda ne frende hiç bir sıkıntım olmadı, 1500 kmde rodaj sonrası motoru çok iyi bir ustaya götürücem tüm vidalarını hepsi tektek sıkılıcak ,sibop,fren,debriyaj,karburatör gibi ayarları tektek yapılıcak ve aynı zamanda yarışçıda olan usta motoru limitlerinde zorluycak test edicek ozaman lastik için fikrini alıcam değişmem konusunda tavsiyesi olursa ozaman lastik, alıcam çünkü bu motoru almam sebebim onun tavsiyesidir kafamdaki markalar içinde, aklınıza şu soru gelebilir neden ozaman ilk yağ değişiminde ustana gidip kaliteli bir yağ koymayıp servisine gittin diyebilirsiniz , sebebi şudur motor sıfır alındığı için belirli km lerde garanti dışına çıkmaması için servise gitmeli ve yazan kmde garanti kitapçığına kaşe vurulmalı bu sebepten servise gittim zaten bir sonraki mecburi servis bakımında yağımı kendim götürüp koydurucam ve belirli kmdeki bakımını servise yaptırıp garanti kitapçığındaki yere kaşeyi vurdurucam şimdilik izlenimlerim bunlar yazımı ipadden yazdığım için resim yükleyemiyorum en kısa zamanda yağ değişimi sırasında boşaltılan ilk yağın resiminden takılan depo padi dahil resimleri yükliycem
Uzun lafın kısası Motor her geçen gün daha keyifli oldu bir sıkıntı yok yola devam
bu arada motor rodajını yaparken bende beden olarak ilk günlerdeki SS tarzı motoru kullanmanın verdiği bilek ve sırt ağrılarından kurtulup kendi benden rodajımıda yavaş yavaş tamamladım
Herkese iyi günler dilerim..
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
yakışıklı motor...güle güle kullan
:queen:Ne yapmak istediğin önemli önce düşün sonra UYGULA:queen:
Hepinize merhaba geçen gece yazdığım mesajı ipadden yazdığım için resim yükleyemedim bugün itibari ile motorum 890 km ye geldi ve servis kitapçığında yazan 300-600-900 km lerdeki yağ değişimi periyotlarındaki 900 km yağ değişimini yapıpı başka bir motor kullanan arkadaşımla Şileye gittik hem hava güzeldi hemde yolda motorlarımızı rodaj sonuna doğru biraz daha zorlama imkanı bulduk ve şilede güzel bir balık ziyafeti çekip geri döndük.
Özelden msj atan arkadaşlar mercek farın aydınlatması konusunda sorular soruyorlardı, daha önce gece farların resimlerini çekip koymuştum ama resimler aydınlık bir yerde çekildiği için tam fikir sahibi olamamışlardı bende dün gece zifiri karanlıkta farların tekrar resimlerini çektim belki arkadaşlara yardımcı olurum fikir edinmeleri için.
Motoruma uyan tek depo padininde resimini koydum,ve depo üzerindeki marka yazısını söktürüp yazısız halininde resmini koydum,motorumda an itibariyle hiç bir sıkıntım yok esas 1500 bakımından sonra herşey çok daha iyi olucak kananatindeyim gelişmeleri tekrar paylaşmak üzere herkese hayırlı günler dilerim.
Motorun 900 km yağ değişimi;
Servis tarafından konulan yağ yarı sentetik 10/40 motor yağı 1500 km bakımında kendim Motul veya İpone yağ alıp koydurucam her 300 kmde yağ değiştiği için bu yağı koymalarına ses çıkarmadım;
Ve zincir 2. kez yağlandı ;
Depo pad yapıştıktan sonra;
Gece Park lambalarını görüntüsü;
Gece kısa far;
Gece uzun far ;
Depodan Marka yazısı söküldükten sonraki depo;
Ve bugün şile yolu;
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
Bide video koysan Go Pro olanından :D
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle çok şık bi makina
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
oncelıkle hayırlı olsun. gecen hafta bende kırmızı olanından aldım su an 80km de motoru ilk aldıgımda sesini çok merak ediyordum fakat yetkılı arkadas bu motorun egzozunda susturucu oldugunu ve sokulebıldıgını soyledı. ılk aldıgımda sokturdum sesı cok sıddetlı cıkıyor tek bı vıda vasıtası ıle takılıyor. Bu da motorun bılınmeyen yonlerınden bırısı ))
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------
depoda ki yazı benim verniğin üzerinde olduğu için kendim söktüm leke veya iz olmadı ayrıca depo pad olarak ise küçüklerinden buldum onlardan yapıstırdım.
Hayırlı olsun kazasız belasız yolculukla
selamın aleyküm bende bu motordan dusunuyorum aslında öncelikle cbr 250 idi kafamdaki ama sizin yazıları görüne firkim yavaş yavaş değişiyopr hala kullanan arkdaşlar eksilerini yazarsa sevinirim
Bende denemiştim makineyi 10-20 km kadar, ama şuan eksilerini söylemenin sırası değil motorunu almışsın güle güle kullan kazasız belasız
Merhaba Yanagisawa abi. Paylaşımcı birisin. Değerlendirmelerini ve tecrübelerini görsellerle birlikte paylaşman çok güzel.
Bazen bu marka/model tartışmaları içinde asıl önemli noktayı kaçırıyoruz; "KEYİF ALMAK".
Motosiklet kullanıcılarının en büyük ortak amacının keyif almak olduğunu düşünüyorum. Hızlı veya yavaş, bu ayrı konu.
Bence bir motosikletteki en önemli şey, sınırlarını bilerek ve bakımları aksatılmadan kullanıldığında hesapta olmayan/ekstra arızalar/sorunlar çıkarmamasıdır. BMW S1000RR ile yolda kaldıktan sonra motosikletin ne olduğunun bir önemi kalmıyor.
Sen de marka/model tartışmasına girmeden aldığın keyfi, yaptığın özelleştirmeleri ve deneyimlerini paylaştığını için tebrik ederim.
Her modelde bu şekilde değerlendirmeler olsa, yeni motosiklet alacak arkadaşlar da sınırlarını bilerek daha kolay seçim yapabilecektir diye düşünüyorum.
Tekerin düz bassın!
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın kazasız belasız motorun bence diğer 250 liklere göre - yünleri hava soğutmalı olması sebebi grenajlı olması naket olsa sıkıntı olmazadı pek uzun yolda sıkıntı çıkarma şansı olabilir yaz aylarında eski teknoloji iticili motor sistemi kullanması ve 5 vites olması diğer 250 likler gibi misal bu-moto gibi olsaymış motor aksamı en azından 6 vites su soğutma flan tadından yenmezmiş
Öncelikle bu konuda mesajlar yazmamın tek sebebi benimde araştırma aşamasında hiçbir bilgi bulamamamdı, ben offroad'çuyum ve birçok formda fazlasınla aktif ve kurucularındanım kısacası formların araştırma aşamasında çok yardımcı olduğunu bildiğim için tecrübelerimi paylaştım ve bir çok konuyuda Yuki 250 Spitzer başlığıyla açtım googlede arayanlar bulabilsin diye ,bilgi almak isteyenler için faydalı olabildiysem çok sevinirim.
Gelelim 250 likler içindeki + v - lere hava soğutmalı olmasının şu ana kadar hiç bir sıkıntısını yaşamadım ve incelerseniz hala Bmw ve Harleyler hava soğutmalı karanajı ona göre şekillendirilmiş havayı direk motora atan bir ön açıklığı var resimlere önden dikkatli bakarsanız temizlenmiş balık karnı gibi açık karanaj başlangıcı,bumoto konusuna gelince birkaç başlıktada yazdım benim için kronik bir hararet sorunu olan bir motorun nezaman nerede hararet yapıp motoru yakabilecek bir motorum 100 hp bile olup 250 km hız bile yapsa bi espirisi yok her zaman bir riskle ben dolaşamazdım ve 250 lik motorlara 10000 lira ve üzeri para vermek benim için çok doğru bişey değil ama verenlere saygı duyarım okadar bütçeye çıkarsam zaten 600 üzeri bir motor alırım çünkü ben uzun yıllardır motora binerim ben şehir içi bineceğim bir motor almak istedim birazda eli yüzü düzgün olsun istedim ve motoru almaya gitmeden 1 saat önce Hyosung 250 gtr alıyodum 2011 model vaz geçip bunu aldım şu an hiç pişman değilim ve benim tekrar dediğim gibi bu konuda msj yazmam sadece bilgi edinilmesi içindir.
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)