Merhabalar.
Araştırmalarım sırasında tam istediğim şeyi buldum.
Tecrübeli sizlerden de öneri almak isterim, bir zararı olur mu ?
Merhabalar.
Araştırmalarım sırasında tam istediğim şeyi buldum.
Tecrübeli sizlerden de öneri almak isterim, bir zararı olur mu ?
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
yapma amacı nedir ?
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
Daha heybetli görünüm, daha rahat bir oturuş. ( boy 1.80 ).
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
motorun 3 cm yukselmesi daha heybetli değil daha cılız gösterir sonucta boy uzayında yandan incelir görüntü olarak gereksiz bir meskale bence ve olduki taktınız arkanıza aldıgınız kısı sureklı sırtınızda gezer bence onunla ugrsana kadar koltugunuzu 3-4 cm yuksek sungerle degıstırın kaplattırın surusunuz dahada rahatlar boydan kastında nasıldır bılmem ama 150 mc motorum vardı 185 boyum ayak basma yerlerın kesıp 2 cm asagıya aldım koltugumuda ekstra sungerle yukselttım baya rahat olmustu motor tabi denemeden bise anlasılmaz bide önemli nokta agırlık merkezin değişir en önemlisi arka fren kitleme olasılıgı vıraja giriş bunlar etkiler
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
Benim boyda180 gayette rahat cbf sorun yok görüntüsü de güzel senin derdin hava atmak ama cbf 150 hava atma motoru değil
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
motora bir sıkıntı çıkarır gibi durmuyor Onur..
ama hangi civata harekete izin verecek onu tam bilmek lazım.
sonuçta aşağı yukarı harekette biraz gezmek isteyecek...ikiside tam sıkılı olurda harekete izin vermezse sıkıntı olabilir..ikiside izin vermemeli..sadece biri hafif hareket edebilmeli..
normalde amortisörüde 90 derece çevirmiş oluyorsun ve burç yüzünden aslında orası hareket edebilir..ama bu durumda orayı sabitleyip şaşeye bağladığın yeri hareket edecek şekilde ayarlamalısın..
umarım anlatmak istediğim şeyi anlatabilmişimdir..
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
millet alçaltmak için uğraşır, bizim onur yükseltmek için uğraşır.
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Ağırlık merkezini değiştireceğinden kullanımda sıkıntılar çıkarabilir..
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Hiç uğraşma bence sonra virajlarda falan biraz acayip oluyor motor.Ufak motorlarda dönüş konusunda alçaklık daha iyi oluyor.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
maşanın altındaki demiri kırmaz mı? sonucta mukavemet olarak bir noktaya kadar.
esneme payı filan ona göre ayarlanmıştır.
bana kalırsa boşuna masraf cıkartma kendine
# motosikletle.blogspot
motor yükseltme yazınca 250 cc falan olcak sandım görünce anladım
tabiki zevk meselesi...
birGarip..
üstat. orjınal amortisorle ve orjınal lastıklerle tek kısı ani fren le birlikte vites kücültünce yanlıyor zaten motor. yukseltınce daha cabuk kayar dıye dusunuyorum
Super sport cruiser,naked türü motorlarda bir çok marka ve modele uygun amortisör kitleri kullanılmakta.Tabi motor cbf olunca garipsendi.Motoru bırkac cm yukseltmek ve alcaltmakla motorun aerodınamık yapısı, surus karakteri degismeyecektir çölde kara hız rekoru kırmak veya pıst'te yarısmak nıyetınde degılsen...Kullanılan parça alumınyum sanırım?Malzeme yapısı ,capı ve tasarımı onemlidir.Saglıcakla
Yükseltici aparatın tasarımı güzel gibi ama amortisör takozu eksik orda. Şu içinde küçük demir boru bulunan lastik takozlar. Takoz olmadan bütün titreşimi darbeyi o 10'luk civata alır, kırılabilir kırılırsa amortisör bağlantısı olmaz arka teker seleye yapışır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)