Motosiklet seçimi +250 cc
Reklamlar
-
Şuan kullandığım ramzey karaca 100 artık bana yetmemeye başladı 22.000 km yaptım ilk motorum. Acıkcası yokuşlarda bayılmaktan, titreşimden bıkmış durumdayım. Arkadaşımın Honda cbf 150 sini ara sıra kullandım motor güzel ama o bile bazı yerlerde bana yetmedi.
Bu tarz motosikletlerle ne zaman yola çıkmayı düşünsem hazırlıkları heyecanla yapıyorum, artçımıda almış tam yola çıktığımda daha 1 km bile yapmadan geri dönesim geliyor. Rüzgar öyle bir çarpıyor ki motordan soğuyorum. 1999 kawa zx9r aşağı yukarı 5-6 km kadar kullandım deneme amaçlı. Oturuş pozisyonundan olsa gerek rüzgar beni hiç üzmedi ki zaten forumlarda da rastlıyorum bunlara. SS tarzı motosikletlerde belli bir zaman sonra sırt ağrısı, bileklerin yorulması, artçının rahat olmaması vs. yüzünden uzak duruyorum.
Durum böyleyken en az 250 cc(yukarıda olabilir) beni rüzgardan koruyabilen, benim konforumla beraber artçıyıda düşünen bir motosiklet önerebilir misiniz ? Görünüm, yaş, yakıt falan sorun değil. Tek derdim rüzgar ve konfor. Bütçem max 8.500. Biraz daha zorlayabilirim.
Reklamlar
-
-
sana arora tiger 200 öneririm,istediğin herşey onda mevcut,yokuşlarda bayılmaz çünkü torku yüksek makina...
rüzgardan etkilenmez,hız olarakda etkilenmez savrulma olarak da çünkü ağır...
cbf 150 den güçlü ve hızlıdır,iki kişiyle de tek kişiymiş hissi verir...
titreşime gelince bana titreşim yok gibi geliyor ama daha önce ybr kullanmış kişi bunda titreşim var diyor onu daha bende çözemedim bu motoru 2,500 e alabilirsin yok benim bütçem 8,500 dersen o zaman yardımcı arkadaşlar birazdan gelir çünkü ben maksimum 3,000/4,000 lira arası motorlarla ilgileniyorum
-
Sinan Er, gidonu değişeceksin derken değiştireceğim gidon modeli nedir nasıldır ?
TİGER 200, bir dönem o bütçe aralığında ki motorlarla bende ilgilendim. Presto texas 200, Kanuni racer 200 daha aklıma gelmeyen markalar. Hepsinin tek ortak özelliği ÇİN olmalarıydı. Başlangıç için Ramzey alarak çok büyük bir hata yaptım ve çinlilerden dilim yandı artık. Bunlar tıpkı tofaşlar gibi. Parçası ucuz olduğundan göze batmıyor ama 5 lira 10 lira yaptığım masrafları toplayınca neyin ne olduğu ortaya çıkıyor. İlgilendiğin için teşekkür ederim.
-
ben size cruser oneririm cok rahattır yukle yukleye bildigin kadar bide ön cam taktınmı gel keyfim gel 8-8.5 a 0 km hyosung gv 250 alabilirsin yakıtıda dusuktur enjeksiyonlu oldugu icin 2006 modelleri hala takır takır calısıyo param olsa direk alırdım
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
-
-
antilop_skul Çelik crown 150, mondial mct 250 kullandım. Boy 1.75 kilo 50 olunca o tarz motorların üzerinde afedersin düdük gibi oluyorum O yüzden cruiser chopper tarzı düşünmüyorum. Mesela şuan sinan er in tavsiye ettiği hyo 250 naked modeli aklıma yattı. Tabi görüp sürünce neler değişir onu bilemem.
CBF 150 nin kullanımını hemen hemen herkes bilir. Bu rahatlığın oturuş pozisyonu ve gidondan olduğunu düşünürsek, GT 250 ye bunu uyarlamak çok akıllıca Listemin başına yazdım bu motoru teşekkür ederim.
-
antilop_skul adlı üyeden alıntı
ben size cruser oneririm cok rahattır yukle yukleye bildigin kadar bide ön cam taktınmı gel keyfim gel 8-8.5 a 0 km hyosung gv 250 alabilirsin yakıtıda dusuktur enjeksiyonlu oldugu icin 2006 modelleri hala takır takır calısıyo param olsa direk alırdım
evet katılıyorum rahatlık ve titreşimsiz bir motor arıyorsan gv 250 güzeldir zaten 2006 modelinin falan eskidiğini gitmediğini söylemek hakarettir bence sürekli yüksek devirlerde kullanılmadıysa mekaniğinde hiç bir sıkıntı çıkmaz benim motor 2006 model sadece bazı vidaları paslı örneğin arka koltuğu tutan tekli vide paslanmış egzosların ordada var öyle bir vida değiştirmek lazım aslında..
-
suzuki inazuma 250. naked modeldir önden rüzgarı yiyebilirsin, cam da takılıyormuş, konfor ve süspansiyon sistemi de çok iyi.
-
gökhan70 adlı üyeden alıntı
Sinan Er, gidonu değişeceksin derken değiştireceğim gidon modeli nedir nasıldır ?
TİGER 200, bir dönem o bütçe aralığında ki motorlarla bende ilgilendim. Presto texas 200, Kanuni racer 200 daha aklıma gelmeyen markalar. Hepsinin tek ortak özelliği ÇİN olmalarıydı. Başlangıç için Ramzey alarak çok büyük bir hata yaptım ve çinlilerden dilim yandı artık. Bunlar tıpkı tofaşlar gibi. Parçası ucuz olduğundan göze batmıyor ama 5 lira 10 lira yaptığım masrafları toplayınca neyin ne olduğu ortaya çıkıyor. İlgilendiğin için teşekkür ederim.
bu saydığın modeller TİGER 200 ün yanından bile geçemez...proste 200 ya da kanuni racer 200 ama tiger farklı...çinli motorlar 2011 den sonra kaliteye önem vermeye başladı artık ama siz yine ne isterseniz onu alırsınız
-
Hocam size bol bol grenaj, şöyle genişccene bir sele lazım
2006 V-stromda var bu özellikler amma biraz daha yüksek fiyatlara
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
Aslında gündelik hayatımızın her yerinde ve herşeyinde sizlerin tabiriyle çinli dediğiniz yani kısaca insan gücünün çok fazla olduğu ve ticaret ve imalat konusunda dünyayı ele geçirmiş ülke olarak tabir edilen ve ürettikleri ürünlerde Made in China veya Made in P.R.C yazan ürünlerden bahsediyoruz.
Bieçoğumuzun şu an kullandığı İphone 4-5 telefonlar,Samsungun tüm beyaz eşya televizyon ve herkesin merakla beklediği 4s telefonu,kullandiğiniz Ps ve laptop ve pad ler bunların markası ne olursa olsun hepsi çinde yapılıyor hatta çok büyük markalarım hepsi orada üretilip sadece üzerine kendi markaları vuruluyor.
Evimdeki tüm eloktronik eşyalar samsung ve çok memnunum alırkende çok citti paralar verdim ama hepsi çin ,telefonum samsung note 2 oda çin,laptopum Mack Pro oda çin,ipad 3 kullanıyorum oda çin eşimde iphone 4s var oda çin sizinde kısaca hayatınızdaki hemen herşey çin ben çinli veya bu firmalardan birinin sahibi değilim ama malesef objektif gözle bakınca herşeyde mutlaka bişeyleri var bu ırkın gelelim motor konusuna.
Uzun süredir bizde kardeşime motor bakıyoruz ve bu segmentte bakıyoruz 250 cc ben bir çok başlıkta yazdım çizdim ve çok enteresandır çokta araştırdım kendim için alıcagım motor markalarına 1 tane bile yorum yazılmazken ki hepsi dünya markası konu çinli veya 250 cc dendimi okunacaklar belli üzerine para koy git şunu al bunu al yok çinli yok elinde kalır vs devam eder gider yazdıklarım benim bu konulardaki araştırmalarımın sonucu vardığım kanı şudur sizin bütçelerde motor bakan biri olarak daha bugün 2 kişiyle görüştüm 2. el olarak bu marka Hyosung tu ve motorlar 2011 modellerdi ama yedek parça fiyatları ve tüm ilanların nerdeyse 5 aydır durması beni düşündürmedi değil sıfırı zaten 11.000 tl neredeyse tüm masraflarla bu paralara çıksan gerçekten koy üzerine birazdaha albir 600cc bin.
Daelime baktım tipi malzemesi vs hiç birşeyini beğenmedim
Bumoto calibre 250 nekadar hızlı olsada yada fiyatı uygun olsada motorun hararet sorunu var yolda nezaman başıma gelecek korkusunla yolda gidilmez.
Yuki 250 spidzer bence malzeme kaliteli içlerinde en güçsüzü 20 hp ama kafama en yatanı hava soğutmalı yok radyotör su akıttı yok hararet şurda vs derdi yok varsın 140 gitsin en azından kafam rahat
Regal Raptor Spyder 250 motor şık ama hertarafımdaki nikalaj ha kabardı ha kabaracak diyor kullananlar tireşimden deliriyor
SYM maxiscoter ve Dailem 3s se baktım fiyatları ortalama aynı SYM 13 -Dailem 14 jant ve teknik özelliklerde dailem baskın geliyor ama ikisininde motoru koltuk altında beni virajlarda korkutuyor (burgmanla çok düşen tanıdığım var )
kısaca bukadar karmaşık bir durumda bende kararsızım şeytan git al bir 125cc asya klasik bin diyor ,ama bugün bir motor ustası ile konuştum ve uzun konuşmalardan sonra karar spidzerden yana olucak galiba benim size kendi araştırmalarım sonucu nacizane fikirlerim bunlardır.
-
çin de işgücü ucuz olduğu için üretiliyor. samsung çin de üretiliyor olsa bile güney kore malıdır. keza hyosung da öyle. bir malın o ülkede üretilmesi o ülkenin malıdır anlamına gelmez, sadece o ülkede yapılmış olduğunu belirtir, sonuç olarak markanın menşei önemlidir. kullanılacak malzemeyi marka belirler, mühendisliği, tasarımı, testleri vs. marka yapar-yaptırır. çin den çıkan bir ürünün tek kötü yanı ucuz işçilikten dolayı sorunların çıkabilmesidir. malzeme yönünden hiç bir sıkıntı olmaz. ancak tamamiyle çin olan malların, diğer tabirle safkan çin malların (malzeme, işçilik, kalite kontrol vs.) elde patlama gibi sorunlarla karşı karşıya bırakması muhtemeldir. ben yuki de kullandım 100cc, parçaları Türkiye ye gelip burada birleştiriliyor. motor 2000 km den sonra cıvatalarını salmaya başladı, lastikler vasattı, altında sanki her an parçalara ayrılacakmış hissi veren bir şey vardı vs. ben onu acemiliğimi atmak için aldım ve sattım. neyse kısaca burada canımızı emanet ettiğimiz bir şeyin üzerine biniyoruz ve düşük cc lerde bir nevi tölerans olabilir o bile fazla ama 250cc bir motoru safkan çin almam bu konuda kendimi riske asla atamam, çin firması olarak şu sıra bumoto biraz bir şeyler yapıyor malzeme kalitesini arttırıyor vs. ama yine de yetersiz.
-
ben yazacaktım ama üşenmiştim ilovetechn0 yazmış saolsun
-
Sinan Er adlı üyeden alıntı
Hyosung GT 250 Comet Tam aradığın motor. Alır almaz gidonu değişeceksin ve ön cam taktıracaksın.
Performans rahatlık 10 numara 30.000 km kullandım şiddetle tavsiye ederim.
34 EF 2007 =)
-
rüzgarın seni üzmesinin nedeni motorun güçsüzlüğü nedeniyle rüzgardan etkilenmesi olmasın?
konfor aranıyosa inazuma tavsiye ederim ben de
-
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Bana uygun motorlar v-strom, bandit, transalp vs. modeller aslında ama fiyatları yüzünden şuan alamam. En azından bu motorlara yakın olabilecek bir motor arıyorum. ÇİN hakkında ise İlovetechn0 çok güzel söylemiş. 250 cc max 160-170 hızlara çıkabilen bir motora canımızı emanet ediyoruz. Şuan kullandığım ramzey 100 cc ile 60 ı geçince aşırı titriyor. 110 sabit hızla gittiğimde oldu ama kilit ne kadar gidilir bilemiyorum. Güven vermiyor yani.
Benim bildiğim naked motorlar, grenaj olmadığı için rüzgarı engelleyemez. Öneriler içinde suzuki inazuma 250, hyosung gt 250, gv 250 falan hepsi naked motorlar. Ya ben anlatamadım tam olarak ya da anlayamadınız.
Mesela CBR 600 RR sürüş pozisyonu tam olarak ss tarzıdır ama CBR 600 F in gidonu RR a nazaran daha yukardadır. Kullanımı daha kolaydır. Grenaj olduğu için rüzgarda sorun olmaz ama artçı rahat edemez.
Benim istediğim SS tarzı değil ama naked de değil. Grenaj olucak fakat SS gibi artçıyı rahatsız etmeyecek, konfor olacak. Aradığım motor bütçe dahilinde bu kriterlerde. Ha böyle bir motor o bütçeyle bulunmaz derseniz eyvallah napalım
-
böle bi motor o bütçeye bulunmaz dememle birlikte hyosung gt250r dan sonra 600f e ne zaman artçı alsam konfor konfor diyorum zaten 600f in tek sele olmasıda artçı için bi avantaj totoyu koycak alan bol :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
gökhan70 adlı üyeden alıntı
Ha
böyle bir motor o bütçeyle bulunmaz derseniz eyvallah napalım
cevap burda ;)
ha bide şöyle birşey var. malum ülke içinde hız sınırları bellidir, ve son zamanlarda gelene geçene kesilen cezalarıda göz önünde bulundurursak, özellikle şehirler arası yolda 100 km/hz'dan yukarısına çıkmaya ciddi bir kaba et ister.gel gelelim zaten normal hava şartlarında 150 km/hz sınırına kadar naked ile sürücüyü rahatsız edecek çok birşey yoktur, ki çok aşırı şiddetli rüzgarlarda altınızda 250 300 kg'luk motor yoksa her türlü keyfinizi kaçırır.sizin aradığınız touring tarzı motorlardır ama malesef 2. elde bile doğru düzgün bir touring motora 13-15.000 TL ve yukarısına para vermelisiniz.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)