Çin malı bu ortadan ikiye ayrılır
http://www.honda-sundiro.com/pro/sho...=104&ClassID=3
Çin malı bu ortadan ikiye ayrılır
http://www.honda-sundiro.com/pro/sho...=104&ClassID=3
Selam arkadaslar bazı arkadaslar sanırım kendi motorlarının piyasasını yapmak icin çaba sarf ediyor gibi izlenimlerim Oldu ben bir HONDA CB 125 E Kullanıcısı olarak size motor hakkında gördüğüm şeyleri aktarayım bazı arkadaslar alsammı almasammı diye kararsız kalmıs durumda Kullanma sansıda olmuyor bazen direk gider alırım ya pişman olursam hesabı.Motosikletin fiyatı normal arkadaslar bir APAÇİ İle kıyaslama yaptığında apaçiden çok başarılı kaliteli ve ucuz...Ciddi derecede az benzin yakıyor 1 litre ile ortalama Kullanıma bağlı 40-45 tabiki ilk aldığınızda motorsiklet yeni oldugu icin bir kaç km motosiklet çok yakacaktır alışana kadar bu tüm motosikletler icin gecerlidir. Koltuk direksiyon depo grenaj olayına gelince ybr apaçi çin mallarından kat kat başarılı dizayn etmişler .. Yol tutuşu güzel yalnız ön lastiği biraz daha ince yapmış olsaydı dahada harika olurdu ve lastiklerin içerisinde iç lastik var Bazı arkadaslar dublex değil demiş evet haklılar (iç lastiği çıkarıp sibop değiştimmi dublex oluyor bu lastiğin özelliği) bilmeyen arkadaslara yine hatirlatmak lazım...CBF deki gibi pegler geride değil ve şanzımanın vites mili ile vites kolunun arasında ekstra kol olmaması bu kol kısa zamanda kucucuk mafsallar yuzunden ister istemez laçkalaşıyor. Bu motoru secmemdeki en önemli etkenlerden biridir. > Diyaframlı karbürator ile motorun daha verimli olması saglanmış. Bu sebeple mekanik karburatorlu ybr ya da 2011 öncesi cbf lerdeki ani ataklık yok ama gazı azıcık açıp bekledikçe devirle beraber diyafram emmeye gore acılıp motorun guc almasını saglıyor.. Bundan dolayı araç hırcin degil ama gucu yeterli. Az yakmasının sebeplerinden biri de bu...Farı inanılmaz başarılı kesinlikle ekstra bir ışıklandırma xenon vs gerekmiyor. Diğer motorumda xenon var ve bu nerdeyse onunla yarışacak durumda...Gösterge paneli çok estetik goreceli bi kavram tabi ama keşke cevir saati de olsaydı.. Gerci çok da gerek yok motorun gidişinden hissediyorsunuz vites değişim zamanını. Ayrıca km saatinde max vitesler yazıyor oralar redlinea denk geldiğinden aşağı yukarı devir tahmini yapmak mümkün.. Koltuk altında motosikletin anahtar takımı var bu motosikletin yan kapaklarınada koyulabiliyor oda sürücüye sunulan iyi bir özellik koltuk altına extra silah cüzdan ruhsat vs. Koyabilirsiniz kapaklı olduğu icin su almaz..Bazı arkadaslar motosikleti kullanmadan yorum yapmıs Baska bayii ler ile dostluğumu var müşterimi çekme durumundalar anlayamadım gitti binmediginiz kullanmadıgınız motosikletler ile ilgili yorum yada yanlıs bilgilendirme yapmayalım lütfen .. Motosiklete şifreli anahtar yapmıslar güzel secenek içerisine su yada baska bir cisim girmez kilitlendiği zaman Ayrıca direksiyon hem sağa hemde sola kilitleniyor .. Depo ve stickerler (etiketler) ile ilgili bazı arkadaslar yorum yazmıs onada cvp vereyim depodaki grenajdaki yazılar kalkmaz arkadaslar üzerinde vernik var bilginiz olsun elinizi uç kısımlara attığınızda dikkat ederseniz elinize gelmez ..almak isteyen arkadaslara şu bilgiyide vereyim ilk 500 km kadar devirli kullanmak daha iyi olur motosiklet acısından alışma süreci zaten 1000 km den sonra yaptığınız her sürüş sizi tatmin edecektir motosikleti kullandığım için söylüyorum 1000 km yi benim motosiklet gecti su an ne titreme var ne sallantı hız olarak 120 net düz yolda yapıyor motosikleti aldığınız zaman alışma sürecine çok dikkat edin .. Bazı arkadaslara motosikletin koltuğu sert gelebilir öne yatıkmış gibi olabilir onu serviste arka amasörden ayarı var düşürüp motoru tam düz hale getirebilirsiniz öndende motoru kaldırıp indirebilirsiniz basit şeyler..Ben sadece yeni almak isteyen ve motor hakkında bilgisi olmayan arkadaslara bilgilendirme amaçlı yazıyorum bende alacağım zaman çok araştırdım ve şu an gayet memnunun Bazı arkadaslar yazmıs çin malı falan hondanın sitesine girip ordanda bakabilirler çin olup olmadığına bilmeyen hic kullanmamıs vatandaslar bilmeden yorum yapmasın alacak arkadası kararsız bırakmayın ..Ayrıca beyaz renk olanını tercih ederseniz daha estetik duruyor daha alımlı şu an bayilerde beyaz renk çok nadir bulunuyor daha gelmeden satılıyor beyaz kaskta takarsanız sizi Yunus polis sanarlar ..Hayırlı günler her motosiklete binen arkadaslara ALLAH kaza bela vermesin sağlıcakla kalın ...
demek düz yolda net 120 yapıyor? Vay anasını ha bide apacheden kaliteli öylemi?bide apache den başarılı? Bide o cantlara sök şamriyeli tak tublesi öylemi? Sen bu motor hakkında hiç bişey öğrenememişsin. Sık palavrayı geç. Düzde 90-95 zor yapıyor. Rampa aşa 110. Hadi iyi açıldı vs diyelim taş çatlasa 120. Forumda 100 km de 3 litreye kadar yakan var. O cantlar tubless uyumlu değil. Kalite,güç olarakta apachenin yanından bile geçmez. Atma ziyaaaa
hocam benımde ilk motorum olacak ben honda cb 125 e veya regal raptor 250 cc düşünüyorum sizce hangisi
Paint bu ya, kesin windows media player bu fotoğraf
abi cok merak ettim kimmiş bu 8 9 hp motosiklet 120 nasıl yapıyormuş.
ilk alanlardan benim arkadaş aldı 85 geçmiyordu. 2.5 litreden aşagıda yaktıramadı.
bu motosiklet hakkında altın elbiseli adamın cektiği vidyo cok iyi oldu. birileri bazı gerçekleri görmüş oldu..
1.5 litre yakıyorda 110 düzde basıyorda filanda falanda :D
ziyalar atmayın artık :D
apacheyle kıyaslancak bi motosiklet değil :D 3 viteste geçer zaten cbe yi :D
# motosikletle.blogspot
Dostum kardeşimin CB'sini kullanıyorum arada , 2 kişi (toplam 125kg) 1 litre ile 38 km gördüm , tek kişi rahat rahat 100 km'de 2.5'in altına düşerim. Olay sürüş tarzı ile alakalı ,
Düz yolda 1-2 defa dipledim gaz kolunu , 107-108'e kadar çıkıyor , 125 cc için yeterli , son gazda 108 km değilde 118 ile gitsen ne olacak ? bir defada hafif eğimli yolda denedim 120 km gösteriyor kadran. Birde şu var , acaba 125-130 km gösteren motorların km saatleri gerçekmi ?
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
evet benim wolfun ibresi cb ibresiyle aynı gösteriyor. Murat arkadaş var bu forumdan. Tanıştığımızda cb si vardı. Baya gezdik. Beraber bin km üstü gezdik. Cb nin son hızı rampa aşa 105-110 arası, düzde ise 85 i zor geçiyodu. Motor 6 binlerdeydi. Ben artçımla 85+85 kg ile 105 kg tek kişi sürücüsü olan cb 125 i düzde yokuşta hertürlü 2 kişi ile dumanını attırdım. Sonra murat cb sini satıp wolf aldı ve oh be dünya varmış dedi saygılar. Dur ekleyem. Aynı gösteren ibreyle defalarca 135 km yi gördüm.
http://www.izlesene.com/video/honda-...e-2013/7010004
Barkın abi biraz dalgaya almış sanki...
Barkın reyizin testini özetliyeyim kısaca
Motor dandik
Titreşimi var muadillerine göre
Selede taş gibi ve vibrasyonu var
Devir saati yok evet yok çünkü ihtiyacınız yok çünkü 80 i geçmiyor
Az benzin yakıyor çünki gitmiyor son hızı 80
Motor alınırmı alınmaz vur tekmeyi gitsin ama Honda olduğu için alınır diyor arkadaşın biri forumda bağırıyor pcx yedek parçası yok diye bumu yedek parçası bol olan Honda
Arkadaşımda var motora hiçbir şey yapmadı 2'de 80 görüyor motor banamısın demiyor hiçbir zaman akü sorunu yoktu ayak marşı yok buda kalite demek çünkü hiç sorun çıkarmıyor motor gerçektende çok sağlam titreme hiç yok tabi yüksek devirde çok az oluyor, Gerçekten alıcaksan kaçırma derim çok rahat bir motor sanki yaylana yaylana gidiyorsun, ama biraz daha ekleyip ybr 125'te alabilirsin eski motorum 2005 modeldi ama çok güzeldi az yakıyor 120 felan yapıyordu güzeldir vibrasyonda çok az, Ama şunu unutmayınki tek silindirli her motorda vibrasyon olur artık çin malı motorlarda bu işi çözdü kanuninin hysoung ile anlaşmalı motorları olsun mondialin son cıkan modelleri olsun az paraya kaliteye binilecek motor, Kubanında şuana kadar en iyi modeli kendi motorum diye övmek olmasın ama kuba cobradır motoru orta seviye japonyadan ithal montajıda gaziantep, birde son çıkan strike ve xcg'lere binilebilir, umarım iyi bir karar verirsin gönlüne yatanı al kardes bakma herkeze motoruna bakarsan seni yolda bırakmaz ama hondaya bakmasanda olur
100cc cup motosikletler geçiyor bizi diyen kullanıcalar var forumda.
ben benzin olayında 2.5 litrenin altına düşerse bile 1.5 litre yakıyor diyenler vardı forumda.
motosikleti anca elinde süreklersen 20 30 km o zaman yakar 1.5 litre
adam inceleme yapmış demiş. motosiklet gitmiyor gidince de 80 le 3 litre yakıyor demiş
hala neyi ispatlamaya calışıyorsunuz anlamıyorum.
benim motosikletin ibresi fazerle aynı gösteriyor. onda da yanlışlık varsa bilemem düzde 120 130 görüyor diyebilirim
ama şu var sonuçta commuter.
adam 8 hp motorla yapmış 120 diyor :D
ziyaaaaa ziyaaaaa atma ziyaaa
barkın abi dalgaya almış aynen böyle işte
# motosikletle.blogspot
Abi sen videouyu izlediğine eminmisin hakkaten ya Sanki videoda ne olduğu kulaktan kulağa gelmiş sana, evrim geçirmiş konu resmen
Senin parmak bastığın konulara göre anlatılan,
CB enn alt sınıf başlangıç ekonomi commuteri ne bekliyosun aga diyor ( bu sana göre dandik demek mesela ülkemizde Ninja 250 Kawanın en düşük cc modeli dersek atıyorum, Ninja dandik sana göre , İnazuma falan KTM 125 ler alayı dandik)
Titreşimi varmı var, e tamam sonra... titreşim var ve gidiyor... cümlelerinde anlatılmak istenen böbrek taşı düşürse çıkar söylerdik! Ancak yüksek devirlerde baldırda, ayak parmak uçlarında hissediliyor demiş.
Sele taş gibiyi kullanan eleman söylemiş, esas tecrube sahibi ömrü test ile geçmiş Barkın abiden böyle bişey duyduğumu hatırlamıyorum, arkadaş taş gibi sele sürüşü etkilemiyor deyince kendini tutamayıp gülmüş ve arkadaşın cümlesini izleyiciye aktarmış duymayanlar olabilir diye (valla seleden yana en ufak şikayetim olmamasına rağmen bende güldüm )
Vibrasyon varı zaten bi önceki cümlede söylemiştin o boşa olmuş :/
Devir göstergesi yok diye çok duyuyorum, ne yapıcan ki zaten??? İstanbul Parktamı gidicen, zaten devir saatine falan bakma gözün yolda olsun! demiş...
80i geçmiyor diye bir cümle yok, nispeten çıplak bir motosiklet olduğu için rüzgar alır, ama zaten alet 80 yapıyor bukadarcık rüzgarı alsan neolacak demiş...
CB alınırmı alınmaz diye bir cümle yok, aksine "Alınır, sağlam, yolda kalmazsın, kalırsa arkasında duran Honda var, bi halt olursa güvenilir garantiye sahip bir şirket ile muattapsın,
Cübücük markanın Zübüdük modelini alacağına "Honda CB al !!!" sadece büyük bir ziyafet bekleme, bu sınıfta öyle bir ziyafet yok demiş.
Ne alakası var anlamasamda PCX videosunu açmadım henüz, onuda izleyince parça marça falan onlara da bi bakıcam
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Evet yahu uzun yola çıktım Titreşimi selesi beni etkilemedi diyo Barkın reyiz güldü bende güldüm devir saati yeni başlayan adama lazım değilmi yw 1500 km yaptım çoğu zaman bakıyorum devir saatine vites göstergesine göz ucuyla tabi
Cbf 150 yi getir pcx si getir ama bu olmaz yw
CB125E videosunda Barkın beyin o alaycı tavrının kime neye yönelik olduğunu anlamayan kişiler burada dalga konusu oluyorlar.
Yahu adam ''motor belli, amacı belli, bu motordan ne istiyorsun be arkadaş?'' edasıyla konuşmuş. Siz ne diyorsunuz?
Birkaç kez daha izlemenizi öneririm.
125-250 cc commuter makinelerde ben devir saatine bakarım , devir saati gereklidir diyen bir motor sürücüsü gitsin ehliyetini kırsın bisiklet kullansın.
Varsin 10 km daha yavas gitsin , 1-2 sene sonra görüşürüz . Siz servise para ödemeye giderken biz servis'in çayını içmeye gideriz
Yıllar önce CGL 125 ilk çıktığındada forumda atıp tutanlar vardı Honda kaliteyi düşürmüş bu makinalar alanların elinde kalır öyle kötü böyle kötü. Çevremde gördüğüm CGL 125'ler 40-50 bin km'lerde sıfır sorunsuz çalışıyor hala.
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
cbf i yapan çindeki honda fabrikası,
pcx içinde aynı şekilde.
cbe yi honda yapmıyor sundiro diye bi firmaya yaptırıyor.
has çinli diyorlar bu yüzden.
cbfin 3 te 1 olamaz, cbf mercedes gibi kalıyor yanında..
artık çinlilerin içersinde bile öyle makinalar varki, cbe filan tıraş kalır,
honda yapmıyor o motosikleti yaptırıyor ustacım güzelde cg ile kıyas edeceksen edecegin motosiklet cbf olmalı unutmuşsun.
he bi de şu var motosiklet için göstergesine 2 tane gösterge kutusu tasarlayım birine kilometre saati koyuyorsan ötekisini boş bırakıp içine cbe yazıyorsan yazık,
sonra gidip hondaya sipariş edip opsiyonel olarak devir saati kullanan insanlar var forumda.
neden sorusuna cevabı? kötü duruyor 2 gösterge tasarlanmış biri eksik dediler,
gereksiz diyorsa devir göstergesine o zaman yapacaktı tek bir gösterge paneli güzel bi tasarımla..
# motosikletle.blogspot
Bu yoruma katılıyorum, adam bu kadar ısrara anlam vermemiş bir tavırla dalga geçiyor.Ben Cb kullanırken devir göstergesi yoktu, şimdi vites göstergem yok.Radara girmeyeceğim için bana hız göstergeside lazım değil.Benzin göstergesi yeter, varsa aksini söyleyen bana motor sürüyorum demesin.Koltuk işlem yapılarak pamuk gibi olur olmasına da, işte bu titreşime yapacak birşey yok.Hadi tüm kadroyu söküp araya conta attın, o da kurtarmıyor be hacı abim.
Kuşadasında MNR motor var, arkadaşım servisten acayip memnun, gel görki bendeki servis tam bir ya.şak, ağıza alınmayacak küfür edesim gelir.Benim fikrim, sıfırı 3000 e alınır, çünkü servisi güzel yerler var hakikatten.Ama 4200Tl'ye gelir motor sana, sonra benim gibi binersin 2500 tl lik Wolf'a bakarsın aynı yakar, daha çok kaçar, titreşim diğerine göre yoksa eğer, işte o zaman hissettiğim tamda çizgi filmlerdeki kafamın eşşek olmuş halidir.Bu yorum kendim için bu arada lütfen sahipleri alınmasın.Kimse kimseye karışamaz, benim babam hala Cb nin şekline hastadır, marka bir çok insan nezlinde çok önemlidir.O yüzden kimse kimseye vay efendim sen bunu aldın sen tam enayisin vs. gibi aptallık içeren hakaretler söyleyemez, vardı birkaç söyleyen önceden aldı ağzının payını.
Almak isteyen buyursun alsın, zaten büyüteceksin muhtemelen en azından 2. eli gider.Bu sitede gitmez 2. eli ama sahibinden gidiyor işte napcan.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)