Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

KTM Duke 200 mü Honda CRF250L mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı okanakcay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik değiştirmek tabii ki istemem ama crf250l lastikleri için de çok olumlu yorumlar var gibi asfalt için, tam bir on/off diyorlar...
    var mıdır bu konuda bilgisi olan??
    istanbulda asfaltta vızır vızır geziyorlar ve gayet iyi tempolu gidiyorlar, bu motor yarı cross, şehir içinde de ideal


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    bir kaç yıl içinde değiştirecekseniz gönlünüzden hangisi geçiyorsa onu alın servis felan dinlemeyin :D
    yoksa her gece yatarken lan DUKE mı alsaydım acaba dersiniz

  3. #23
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    !!! duke !!!
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  4. #24

    Üyelik
    01 Nisan 2013
    bende arkadaşların dediği gibi çok düşündüm ne alsam diye sonuçta daha küçük birşey alacak olsaydım onu satup gene buna dönecek gibi görünüyordum pişman olmamak için azcık kendimi zora sokmuş da olsam mali açıdan duke 200 dedim bende bi haftadır hagi şehirden nasıl alırım ödeme koşulları nakliye vb gibi planlar yapmaktayım..

    dediğim gibi kararınız bir hafta içinde verebilirseniz ve eğer duke gibiyse karaınız sizi bekleyebilirim beraber gidip alma imkanı olabilir diye. sizden bilgi bekliyorum

  5. #25

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    İstanbul Göktürk Extreme Motors, selamımı söyleyin. Yetkili KTM bayisi

  6. #26
    imza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2009
    Şehir
    galaksi dışı
    Motosikleti
    2011 ybr 125 & 2014 ybr 125
    crf 250L. kısa cvp oldu ama yeterli.

  7. #27
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    CRF250L modelini bir melez gibi düşünebilirsiniz. Hem asfaltta hem arazide sizi üzmeyecektir.
    Duke ise sadece asfaltın şımarık çocuğu.

    CRF250L öneririm..

    Selamlar.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  8. #28
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı gti_king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahali supermoto lastik ve jant takımlarının fiyatlarından haberdar mı acaba? Ayrı bir motor parası vermek zorunda kalabilirsiniz, hoş olmayabilir. O lastik-jant işi o derece kolay değil. Hem uyumlu jant bulacaksınız yahut bulduğunuz jantı uyduracaksınız, hem de bir dünya para vereceksiniz. İmkanlar müsaitse olur, çok da güzel olur, lakin ekonomik düşünen birini yoracaktır bu masraflar. Dolayısıyla şahsi görüşüm seçiminizi dikkatli yapmanız, nerede sürüş yapacağınıza iyi karar vermeniz yönünde.
    Aynen dediğin gibi çok pahalı supermoto jantları, sadece jant çemberini şöyle lastiğiyle birlikte düşününce en ucuzu 1000 TL yi geçer..
    Crf ilanlarına bakarken şuna rastladım,
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-full-plus-full-crf-250-l-120469679/detay
    Bu arkadaş gibi lastikleri yol lastiğiyle değiştirmek de yeterli olur heralde en azından, tabi üstündeki dişli lastikler rahat ettirirse buna da gerek yok.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  9. #29

    Üyelik
    01 Nisan 2013
    kanımca dişli lastikler ıslak zeminde biraz sıkıntı yaratabilir (bisiklet tecrübelerime dayanarak konuşuyorum tamamiyle, ıslak zeminde çamur lastikleriyle ön freni sıktığımda altımdan kayıp gitmişti bisiklet )

    sonuçta bütün diğer arkadaşların da dediği gibi beklenti çok önemli. ben dağa bayıra çıkmayacağım için vazgeçtim o tip bir motordan. toprağa çıkıcam diyorsanız da duke pek anlamlı değil gerçekten.

  10. #30
    okanakcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    evet,arkadaşlar.. ilginize çok teşekkür ediyorum..
    crf250l de karar kıldım artık yeter bu kadar kararsızlık.
    arada bir dağa bayıra giderim eskişehir'de diye düşündüm,asfalt performansı da lastikleri
    değiştirmeden iyi diyorlar,tabii ki bayii ve servis de etkili oldu kararımda..

    ama duke ve ktm halen aklımın bir köşesinde kalacak..

    umarım ileride daha büyük motorlarda karşılaşırız ekonomi idare ederse.. 1190 bekle beni
    pistolpitt ve 35emre35 bunu beğendiler.

  11. #31

    Üyelik
    01 Nisan 2013
    hayırlısı olsun şimdiden

  12. #32
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Hayırlı olsun. Üzerindeki lastiklerin markasını, modelini bilmiyorum fakat ben de motorumda orijinal lastiklerin aynılarını kullanıyorum tekrardan, onlar da dişli bir miktar, bugüne kadar hiç sıkıntı yaşamadım, kontrollü kullandığınız sürece yağmurda da üzmeyecektir. Şahsi görüşüm sıfır lastikleri bitirmeden lastikleri değiştirmemeniz yönünde, size çok rahatsızlık vereceğini sanmıyorum.

  13. #33
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Sizin oralara en uygunu Honda CRF 250 olacaktır.Zira sizin oraları yumuşak ve küçük tepelerden oluşan bir arazi yapısına sahip. Honda ile dağ tepe dolaşabilirsiniz.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  14. #34
    fastturkish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2012
    istediğin hondayı al, hepsini topla bi keytiyem değil yani sonuçta hayırlı olsun

  15. #35

    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çalındı almayı düşünmüyor
    Asfalt diyosan DUKE 200 ama Dağ çamur diyorsan HONDA CRF 250
    L

  16. #36
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Crf alın derim. Lastikler çok rahatsız ederse 500 liraya orta halli bi takım asfalt lastiği alırsınız olur biter.

  17. #37

    Üyelik
    11 Nisan 2013
    Alıntı okanakcay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet,arkadaşlar.. ilginize çok teşekkür ediyorum..
    crf250l de karar kıldım artık yeter bu kadar kararsızlık.
    arada bir dağa bayıra giderim eskişehir'de diye düşündüm,asfalt performansı da lastikleri
    değiştirmeden iyi diyorlar,tabii ki bayii ve servis de etkili oldu kararımda..

    ama duke ve ktm halen aklımın bir köşesinde kalacak..

    umarım ileride daha büyük motorlarda karşılaşırız ekonomi idare ederse.. 1190 bekle beni

    selam;

    hala aklinizda bi problem varsa - eskisehir'deyim ve gelen ilk CRF250L'i ben aldim - isterseniz motorsiklete yakindan bakabilir/uzerinde deneme yapabilirsiniz - 533.222.1905 atilla
    soyuldu ve spookslam bunu beğendiler.

  18. #38
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    CRF250 ve KTM yi yakından görmedim.
    Arkadaşlarında dediği gibi Crf250 ile arazide, Duke ile de şehir içinde cirit atarsın.
    Cross yapmadığını varsayarak konuşuyoruz. Sadece gezme maksadı ile, dağ, taş, tepeye motoru bağırta bağırta tırmanmayacağını hayal ediyorum.
    Asfalt yoldan biraz daha kötü yolda Duke seni tatmin eder. Stabilize dedikleri olay.
    Ancak çamurda ve balçıkta motor gezer. benim çamurda işim yok dersen, her şekilde duke derim.
    Grenajlı racing motorlarda araziye girecek motor değildir. Yatmada can yakarlar. çabuk kayarlar. çukurlara gir çıkta naked kadar iyi değildirler.
    Enduro ise her ikisi içinde biçilmiş motordur. 250 cc bir çok model var. diş hekimlerinin maaşları iyi o yüzden direk 650 cc diyorum
    Biz ne dersek diyelim. yakından görüp, üzerinde hop hop hoplamadan, gerçek aşkı bulamazsın. bulursanda düğüne bizi çağırmayı unutma, en azından buraya davetiye bırak
    cenkito bunu beğendi.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  19. #39
    ucanadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2012
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    yamaha wr 250 r
    herkes crf 250 nin lastiklerini değiştirmekten bahsetmiş ama
    crf 250 l benim 9 uncu motorsikletim
    genel olarak standart arazi lastiklerinin asfaltta yetersiz kalabileceği endişesi var herkeste
    ama ben bu lastiklerin asfalttaki performansından çok memnunum
    asfalt ve şehir içi kullanımda lastikleri değiştirmek daha iyi olabilir ama
    büyük fark bekleyenler hayal kırıklığına uğrar

  20. #40
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı okanakcay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba..
    Eskişehir'de ikamet eden bir Diş Hekimiyim..
    Aranıza Yeni katıldım,ehliyetimi mayısta alıyorum.
    Yeni bir motor alacağım ve aslında Honda CRF250L için kaporamı verdim ama aklımda halen ilk gözağrım KTM Duke 200 var..
    Fiyat Performans olarak neredeyse aynılar.
    İleride uzun yola gidebileceğim bir enduro/touring filan almak istiyorum.
    bu doğrultuda tavsiyeleriniz ne olur?

    Şimdiden teşekkürler..

    bu arada genelde işe gidip gelmek için kullanacağım ve haftasonları ufak gezintiler için.
    dostum enduro demişsin duke 200 le biraz hızlı tümsekten geçsen altın sürtebilecek kadar alçak bi motor cadde motoru yani naked

    ama şöyle bi tavsiye vereyim sıfır tecrübeyle sizi crf 250 çok tehlikeye sokabilir başlangıç için en azından 10 bin km filan boyunca xtreme max 150 - hyosung rt 125 filan gibi makineler tavsiyemdir saygılarla
    cenkito bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)