bir kaç yıl içinde değiştirecekseniz gönlünüzden hangisi geçiyorsa onu alın servis felan dinlemeyin :D
yoksa her gece yatarken lan DUKE mı alsaydım acaba dersiniz
!!! duke !!!
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
bende arkadaşların dediği gibi çok düşündüm ne alsam diye sonuçta daha küçük birşey alacak olsaydım onu satup gene buna dönecek gibi görünüyordum pişman olmamak için azcık kendimi zora sokmuş da olsam mali açıdan duke 200 dedim bende bi haftadır hagi şehirden nasıl alırım ödeme koşulları nakliye vb gibi planlar yapmaktayım..
dediğim gibi kararınız bir hafta içinde verebilirseniz ve eğer duke gibiyse karaınız sizi bekleyebilirim beraber gidip alma imkanı olabilir diye. sizden bilgi bekliyorum
İstanbul Göktürk Extreme Motors, selamımı söyleyin. Yetkili KTM bayisi
crf 250L. kısa cvp oldu ama yeterli.
CRF250L modelini bir melez gibi düşünebilirsiniz. Hem asfaltta hem arazide sizi üzmeyecektir.
Duke ise sadece asfaltın şımarık çocuğu.
CRF250L öneririm..
Selamlar.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Aynen dediğin gibi çok pahalı supermoto jantları, sadece jant çemberini şöyle lastiğiyle birlikte düşününce en ucuzu 1000 TL yi geçer..
Crf ilanlarına bakarken şuna rastladım,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-full-plus-full-crf-250-l-120469679/detay
Bu arkadaş gibi lastikleri yol lastiğiyle değiştirmek de yeterli olur heralde en azından, tabi üstündeki dişli lastikler rahat ettirirse buna da gerek yok.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
kanımca dişli lastikler ıslak zeminde biraz sıkıntı yaratabilir (bisiklet tecrübelerime dayanarak konuşuyorum tamamiyle, ıslak zeminde çamur lastikleriyle ön freni sıktığımda altımdan kayıp gitmişti bisiklet )
sonuçta bütün diğer arkadaşların da dediği gibi beklenti çok önemli. ben dağa bayıra çıkmayacağım için vazgeçtim o tip bir motordan. toprağa çıkıcam diyorsanız da duke pek anlamlı değil gerçekten.
evet,arkadaşlar.. ilginize çok teşekkür ediyorum..
crf250l de karar kıldım artık yeter bu kadar kararsızlık.
arada bir dağa bayıra giderim eskişehir'de diye düşündüm,asfalt performansı da lastikleri
değiştirmeden iyi diyorlar,tabii ki bayii ve servis de etkili oldu kararımda..
ama duke ve ktm halen aklımın bir köşesinde kalacak..
umarım ileride daha büyük motorlarda karşılaşırız ekonomi idare ederse.. 1190 bekle beni
hayırlısı olsun şimdiden
Hayırlı olsun. Üzerindeki lastiklerin markasını, modelini bilmiyorum fakat ben de motorumda orijinal lastiklerin aynılarını kullanıyorum tekrardan, onlar da dişli bir miktar, bugüne kadar hiç sıkıntı yaşamadım, kontrollü kullandığınız sürece yağmurda da üzmeyecektir. Şahsi görüşüm sıfır lastikleri bitirmeden lastikleri değiştirmemeniz yönünde, size çok rahatsızlık vereceğini sanmıyorum.
Sizin oralara en uygunu Honda CRF 250 olacaktır.Zira sizin oraları yumuşak ve küçük tepelerden oluşan bir arazi yapısına sahip. Honda ile dağ tepe dolaşabilirsiniz.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
istediğin hondayı al, hepsini topla bi keytiyem değil yani sonuçta hayırlı olsun
Asfalt diyosan DUKE 200 ama Dağ çamur diyorsan HONDA CRF 250
L
Crf alın derim. Lastikler çok rahatsız ederse 500 liraya orta halli bi takım asfalt lastiği alırsınız olur biter.
CRF250 ve KTM yi yakından görmedim.
Arkadaşlarında dediği gibi Crf250 ile arazide, Duke ile de şehir içinde cirit atarsın.
Cross yapmadığını varsayarak konuşuyoruz. Sadece gezme maksadı ile, dağ, taş, tepeye motoru bağırta bağırta tırmanmayacağını hayal ediyorum.
Asfalt yoldan biraz daha kötü yolda Duke seni tatmin eder. Stabilize dedikleri olay.
Ancak çamurda ve balçıkta motor gezer. benim çamurda işim yok dersen, her şekilde duke derim.
Grenajlı racing motorlarda araziye girecek motor değildir. Yatmada can yakarlar. çabuk kayarlar. çukurlara gir çıkta naked kadar iyi değildirler.
Enduro ise her ikisi içinde biçilmiş motordur. 250 cc bir çok model var. diş hekimlerinin maaşları iyi o yüzden direk 650 cc diyorum
Biz ne dersek diyelim. yakından görüp, üzerinde hop hop hoplamadan, gerçek aşkı bulamazsın. bulursanda düğüne bizi çağırmayı unutma, en azından buraya davetiye bırak
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
herkes crf 250 nin lastiklerini değiştirmekten bahsetmiş ama
crf 250 l benim 9 uncu motorsikletim
genel olarak standart arazi lastiklerinin asfaltta yetersiz kalabileceği endişesi var herkeste
ama ben bu lastiklerin asfalttaki performansından çok memnunum
asfalt ve şehir içi kullanımda lastikleri değiştirmek daha iyi olabilir ama
büyük fark bekleyenler hayal kırıklığına uğrar
dostum enduro demişsin duke 200 le biraz hızlı tümsekten geçsen altın sürtebilecek kadar alçak bi motor cadde motoru yani naked
ama şöyle bi tavsiye vereyim sıfır tecrübeyle sizi crf 250 çok tehlikeye sokabilir başlangıç için en azından 10 bin km filan boyunca xtreme max 150 - hyosung rt 125 filan gibi makineler tavsiyemdir saygılarla
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)