yapılacak şey basit, mümkün olduğu kadar motoru yavaşlatmak ve motoru dik konuma getirmeye çalışmak, kontrolü kaybetmemeye çalışmaktan başka birşey yapamazsınız. fazlası büyük risk olur
Aaa yolda su varmış derseniz kaza yaparsınız tepkisiz kalırsanız arka lastiğiniz kabak değilse hiç bişey olmaz.
düşme pozizyonu alırım.en rahat hasarsız düşme. zaten viraja girdik ya düşeceğiz yada düşmüyeceğiz. motosiklet te düşmeyi bilen hayatta kalır.adam 30 la gidiyor tümsekte düşüyor kafayı kaldırıma vuruyor ölüyor. 200 le giden arabayla çarpışıyor düşüyor hiç bir şey yok. motosikletten kaza anında kurtulmassanız bana göre durum iyi olmaz. sizi alır sürükler bütün kemikleriniz kırılır. veya arabayla karşılıklı çarpışmada ayağa kalkmassanız çarpışmada kaporta siz olursunuz. kazaya göra şekil almak önemli bana göre.
Islak zeminde sık yapılan yanlışlardan biri devirsiz kullanarak güvende olduğunu sanmaktır. Arka tekerde güç olmazsa yere yapışmaz lastiğiniz. Biraz devir saatini doldurarak sudan geçerseniz daha az tehlike yaşarsınız. Viraja yatma işi ise bambaşka mevzu. Sağınız solunuz doluyken çok fazla yapabileceğiniz bir şey olmayabilir. Mümkün olduğunca dik ve düşük viteste girmenizi tavsiye ederim.
Siz yine de buradan okuyarak değil hocalarla yol sürüşü yaparak deneyimleyin...
Gökhan YAŞDAL
Yatcaz kalkcaz hooooooop... ıııııııııı cııııııyk ... çaaat... tak tak tak tak...
"Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abduhu ve Resulu"
diyeceğiz.
"men dakka dukka"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)