Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Motoru viraja yatırdık. Virajın ortasında su birikintileri var. Ne yapmalıyız ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    dickinson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2013
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar burada yorum yazan hemen hemen herkes 2 tekerin sürüş tekniklerini az çok biliyor. Şimdi sadece ıslak yol için konuşacak olursak; Sürekli yağmur yağarken tamamen ıslak bir yolda viraja girmek, hiç yağmur yağmayan kuru bir günde bir sebepten dolayı ıslanmış bir viraja girmekten 10 kat daha güvenlidir. Yağ veya mazot dökülmüş virajdan bahsetmek bile istemiyorum çünkü arabada bile çok dikkat etmek gerekiyor.
    Arkadaşın cevabı güzel olmuş... Ayrıca viraja nasıl girdiğine, virajın eğimine, motorun süratine de bağlı... Bir de motoru yatırmak derken moto gp'deki sürücüler gibi mi yatırmak? Teorik olarak ne kadar konuşsak az... Pratikte yaşamak lazım...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    fastturkish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2012
    yapılacak şey basit, mümkün olduğu kadar motoru yavaşlatmak ve motoru dik konuma getirmeye çalışmak, kontrolü kaybetmemeye çalışmaktan başka birşey yapamazsınız. fazlası büyük risk olur

  3. #43
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Aaa yolda su varmış derseniz kaza yaparsınız tepkisiz kalırsanız arka lastiğiniz kabak değilse hiç bişey olmaz.

  4. #44
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    düşme pozizyonu alırım.en rahat hasarsız düşme. zaten viraja girdik ya düşeceğiz yada düşmüyeceğiz. motosiklet te düşmeyi bilen hayatta kalır.adam 30 la gidiyor tümsekte düşüyor kafayı kaldırıma vuruyor ölüyor. 200 le giden arabayla çarpışıyor düşüyor hiç bir şey yok. motosikletten kaza anında kurtulmassanız bana göre durum iyi olmaz. sizi alır sürükler bütün kemikleriniz kırılır. veya arabayla karşılıklı çarpışmada ayağa kalkmassanız çarpışmada kaporta siz olursunuz. kazaya göra şekil almak önemli bana göre.

  5. #45
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Islak zeminde sık yapılan yanlışlardan biri devirsiz kullanarak güvende olduğunu sanmaktır. Arka tekerde güç olmazsa yere yapışmaz lastiğiniz. Biraz devir saatini doldurarak sudan geçerseniz daha az tehlike yaşarsınız. Viraja yatma işi ise bambaşka mevzu. Sağınız solunuz doluyken çok fazla yapabileceğiniz bir şey olmayabilir. Mümkün olduğunca dik ve düşük viteste girmenizi tavsiye ederim.

    Siz yine de buradan okuyarak değil hocalarla yol sürüşü yaparak deneyimleyin...
    Gökhan YAŞDAL

  6. #46
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Yatcaz kalkcaz hooooooop... ıııııııııı cııııııyk ... çaaat... tak tak tak tak...

    "Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abduhu ve Resulu"
    diyeceğiz.
    mustafaferah bunu beğendi.
    "men dakka dukka"

  7. #47
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı amaninmb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yatcaz kalkcaz hooooooop... ıııııııııı cııııııyk ... çaaat... tak tak tak tak...

    "Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abduhu ve Resulu"
    diyeceğiz.
    yatçaz kalkcaz yatçaz kalkcaz
    amaninmb bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)