Kaza sonu düştüğüm paradoks
Reklamlar
-
yaklaşık 1 hafta önce motorumla kaza geçirdim kendim düzelene kadar da motora hiç bakmadım babamla abim brandasını çektiler üstüne eski yerine koymuşlardı ilk tatil günümde neresi arızalandı bi bakayım dedim arka fren pedalının önündeki ayaklık 45 derece açıyla yamulmuş sürtünmeden koruma demiri siyahtan griye dönmüş far çizilmiş sağ sön sinyal kırık ön fren elciğinin yanı soyulmuş sol ayna kırılmış frene basınca daha ortasında sonuna basmışım gibi takılıyor sehpaha üzerinde 3. vitese kadar boşta arka tekeri dönderdim ardından boşa alıp biraz motoru dinledim çalışmasında sorun yok ama rolantide ilk günkü gibi sabit bi ses yok sürekli değişiyor motorun deposuna dokundum deli gibi titriyordu tek elimle gidonu hafif kavradım daha bi hissedilir titreşim vardı egzoz kısmında hafif gaz verince değişik bi titreşimden kaynaklı ses geliyor egzoz da çizik bu arada demem o ki masrafım çok olacak gibi duruyor zaten max hızı 110 km/s nin biraz üstü civarındaydı daha 233 kmde bir makina ve ben agv k1 kask kullanıyordum prosev montum ve eldivenlerim vardı kazadan sonra mont yırtıldı eldiven paçalandı kask da darbeden ve çiziklerden nasibini aldı şimdi merak ettiğim bi konu var agv k3 gibi bir kaska bu kadar masraf bana çıkmışken 400 küsür lira mı versem yoksa ls2 FF351 de 150 cc lik hızı çok yüksek olamayan bir motor için yeterince güvenilir mi? motoru yaptırmadan önce kaskı almamın sebebi yürüründe bi sıkıntı yok kazadan sonra evime kadar bir başkası kullanıp getirmiş servise de sürerek götürsem bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Reklamlar
-
Mersin İl Temsilcisi
onca motor tasvirinden sonra kaska gelen konu?
bence sen az daha dinlen, sonra paradokslarla uğraş.
çünküme, kask alırken yaprığın hız değil, senin sağlığın önemlidir.
de ki şu andaki motorun yavaş, ileride daha hızlı bir makina alınca kaskıda mı değiştirecen?
koruma senindir, koruma demiri veya takozlar da motoru korur.
alabildiğin en kaliteli güvenlik ekipmanlarını almalıyız.
aksi halde, kazadan sonraki kaybımız çok daha fazla olur.
ayrıca, kaskta marka takıntısı yerine, kafa yapına uyan, çenelikli ( yarım olmayan ), üniversal bağlantı kilitleri olan kasklara yönelin.
örneğin ben nolan n101 den hiç memnun değilim.
cox daha iyiydi benim için.
mümkün olduğunca çok model deneyip, kısa bir süre dinlenip tekrar deneyin.
sonra alın. ve tok karnınıza alışveriş yapın
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Çok geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin kardeş.
Motorda önceden olmayan titreşim olması kötü bir şey. En basit bir yerlerde bir vida vs.. gevşemiş olabilir. Ama iç aksamda bir şeyler kırılmış da olabilir. Mümkünse motoru çalıştırmadan servise götürmeni tavsiye ederim, kırık parça varsa sağlam parçalara zarar verebilir.
-
geçmiş Olsun. 2-3 hafta önce bende konu açmıştım kazadan dolayı soğudum diye.
Ve küçük CC li az hız yapan bir scooter alın bence.
ve 4 Tekere Geçin. Aileniz için iyidir hiç olmazsa.
-
amaninmb adlı üyeden alıntı
geçmiş Olsun. 2-3 hafta önce bende konu açmıştım kazadan dolayı soğudum diye.
Ve küçük CC li az hız yapan bir scooter alın bence.
ve 4 Tekere Geçin. Aileniz için iyidir hiç olmazsa.
ben yol çalışması olan mıcırlı yolda motoru yatırdığım için düştüm hızım da vardı biraz farketmedim mıcırı meğersem dönüşün tamamı mıcırmış , scooter kullanmadım bugüne kadar nasıl sürülür bilmiyorum ,4 tekerden de motoru almadan 1 ay önce radara girip ceza yediğim için bayağı bi soğudum aile gözünde sabıkalıydım bu da cilası oldu
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)