CB 500 X yurt dışından getirebilme(sevgili honda Türkiye getirmediğinden)
Reklamlar
-
16 Kasım 2013, 20:22
#101
Oleyyyyy, ilk yazılanlardan biri olacağım,inşallah vazgeçmezler. Harikasınız arkadaşlar.Sizleri kutluyorum önayak olduğunuz için. Honda türkiyede görecektir ki en çok satan model olacaktır.Çünkü vergi avantajı var, tip 700 ler gibi veee güçte aynı.Ben kendi adıma konuşuyorum anında alırım gelirse.Ve bir mühendis olarak tavsiye bile ederim çevreme.
Reklamlar
-
17 Kasım 2013, 00:41
#102
http://www.youtube.com/watch?v=HS0QU2b0FcQ
-
17 Kasım 2013, 11:56
#103
http://www.honda.de/motorraeder/modelle_cb500f_modellvergleich.php?tset=d&mv1=1353 &mv2=1283#breadcrumb
240 EUR fark (bagaj) var
-
17 Kasım 2013, 13:33
#104
x modelleri arasında da 240 euro farkla gelecekse gelmesin arkadaş. böyle saçmalık olur mu?
200 cc fark var fiyatta oynama yok.
maksimum değerleri verdikleri devirlere baksanıza. enduro/touring motorda 8500 ne yahu??
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 35 (48) / 8.500 35 (48) / 6.250
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 43 / 7.000 60 / 4.750
-
17 Kasım 2013, 16:15
#105
valla yurt disi fiyatlari gercekten nc serisiyle yuzde 10 oynamiyor. ulkemizde ne kadar fiyat avantaji ile girebilir diye dusunup cb500 x icin karamsarliga kapilmiyor degilim.
cb500x icin 20 bin hatta 19 bin tl bile guzel fiyatlar olmaz.
ama su var nc700x fiyatlandirma konusunda honda TR nin birhayli uyanik davrandigi asikar. Yani suan 21 bine de satilabilirdi. Az yakiyo ve tutuldu diye zamin zilkini cikardilar.
buda cb500 icin 17 li giris fiyatlarini imkanli kiliyor. zaten nc700 ile cakismasin diye avrupada olmayan tarzda 500 e uygun 700 e yuksek karli politika izlenecek gibi.
benim tahminim(iyimser tahmin) yeni nc750x 23.900 cb500x abs 18.700 Du bakalim noolcak
-
17 Kasım 2013, 23:01
#106
Yurt dışında 5990 Euro, bu fiyata satan vatandaşta kar ediyor. Biz Avrupalı motoseverlerden daha mı zenginiz? Daha düşük bile olmalı tüm tüketim mallarında olduğu gibi. Neyse, inşallah gelirde fiyatına göre alınabilirliğini gözden geçiririz geldiğinde. Ekonomide fiyat alıcı ile satıcının buluştuğu noktada oluşur.Tabi fiyatın oluşabilmesi için önce ortada satılacak bişey olmalı.Bu vesile ile Honda ya selamlar olsun, sanırım mesajı almışlardır.
-
17 Kasım 2013, 23:26
#107
phradrel adlı üyeden alıntı
x modelleri arasında da 240 euro farkla gelecekse gelmesin arkadaş. böyle saçmalık olur mu?
200 cc fark var fiyatta oynama yok.
maksimum değerleri verdikleri devirlere baksanıza. enduro/touring motorda 8500 ne yahu??
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 35 (48) / 8.500 35 (48) / 6.250
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 43 / 7.000 60 / 4.750
v-strom 1000 10.500 d.dk, varadero 1000 9500 d.dk çeviriyor-? bunlR ENDURO DEĞİL Mİ?--dEVİR-SINIF NE ALAKA???
-
18 Kasım 2013, 12:28
#108
Önceki mesajlarımda ben de fiyat tahminleri yaptım, alıcı olarak beklentilerimiz belli olsun, ithalatçı önünü görsün diye. Biraz iyimser tahminler bunlar aslında, çünkü ülkemizde hiçbir AB ülkesinde olmayan ÖTV saçmalığı var. AB'ye giremedik, ama Çiller bizi gümrük birliğine soktu. Bu sayede gümrük vergisi ödemeden ithal araçları makul fiyatlara satın alacaktık. Ama yedirmediler tabi... Şırrak, ÖTV çıktı. AKP öncesi motorsikletlere uygulanmadı. Sonra AKP ve Kemal "Mısırakıtan" geldi. Motosikletlere hem ÖTV koydu, hem MTV (köprü-otoyol geçişlerinin ücretli olması da aynı döneme rastlıyor sanırım). Katmerli "haşırt". Yılda en az 2 kere (Ocak ve Temmuz aylarında) muhakkak anıyorum Kemal beyi, kulakları çın çın çınlıyordur, yerinde hafif zıplıyordur.
Uzatmayayım. CB500 serisi geçtiğimiz sezon gelseydi, X modelini muhtemelen alırdım. Önümüzdeki sezon gelirse alıp almayacağımdan emin değlim. Scooter aldım, çok rahat ettim. Bu konfordan kolay kolay vazgeçemem.
Geçen ay XMAX 250 aldım, 735 TL ÖTV ödedim.
Eğer XMAX 400 alsaydım 3800 TL ÖTV ödeyecektim.
Vergi ödemek sorun değil. Öderiz varsa, daha çok da öderiz, helal olsun vatanımıza. Ama vergim nerede kullanılıyor, sorun o. Mevcut iktidar halkın yararına kullanmıyor bu parayı maalesef. Bu yüzden 11 yıllık arabamı da bu iktidar gidene kadar değiştirmeyeceğim. Uçuk kaçık projelere, yeni yandaş zenginler yaratılmasına doğrudan katkıda bulunmak istemiyorum, maaşımızdan kesiliyor tabi, ona yapacak birşey yok. Ama en azından giderlerimi kontrol ederek, hiç oy vermediğim, ve vermeyeceğim bu iktidar gidene kadar büyük giderlerimi askıya aldım. Aslında 100 cc altı cub almak en iyisiydi, hem MTV ödemeyecektim, hem de en az benzin tüketen araca sahip olacaktım, ama hiç güvenli gelmiyor o incecik ve tubetype tekerlekler bana.
Konunun dışına çıkmış gibi gözüksem de, aslında motor alırken vergi ve o verginin nereye gittiği karar vermemde doğrudan etken oldu. İthalatçılar, satıcılar ve biz alıcılar bu konuda pek birşey yapmıyoruz. "Alan razı, satan razı" bir durum var. Alın işte ben, geçen ay %8 ÖTV'ye razı olup almışım scooter'ı. Ama aslında işe gidiş maliyetimi yarı yarıya düşürerek amacıma ulaştım
Sağlıcakla,
-
18 Kasım 2013, 14:44
#109
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
v-strom 1000 10.500 d.dk, varadero 1000 9500 d.dk çeviriyor-? bunlR ENDURO DEĞİL Mİ?--dEVİR-SINIF NE ALAKA???
değil. vstrom yurtdışında touring diye satılıyor.
varaderonun da neresi enduro? döküm jantlı enduro mu olur
ayrıca bak söyleyeyim sana, endurolar tipik olarak düşük devirlerde yüksek tork üreten makinelerdir. tipik devirleri 5000-6000 dir. ;) böyle olmayan bir sürü enduro motor da var o ayrı.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
18 Kasım 2013, 15:12
#110
honda'nın düşünemediği şeyler var: bu motoru 12 13bine getirsin anında 500 tane satar yalan mı?
-
18 Kasım 2013, 20:49
#111
cbr125races adlı üyeden alıntı
honda'nın düşünemediği şeyler var: bu motoru 12 13bine getirsin anında 500 tane satar yalan mı?
250 lık makinalar 12 13 bin e satılırken
bu motorun 12 13 bin lira olmasını beklemek saflık mıdır ?
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
18 Kasım 2013, 21:22
#112
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
250 lık makinalar 12 13 bin e satılırken
bu motorun 12 13 bin lira olmasını beklemek saflık mıdır ?
yani 12 13 ölesine söledim de az bi kar payı koyarak satsa demek istedim, avrupa satış fiyatı 6000dolar bizde de hadi 14e satsa yine kar eder sanırım
-
18 Kasım 2013, 23:48
#113
beyler konu nerden nereye geldi (OTV)
Burda encok kanima dokunan konu avrupada ekonomi sinifi motorlarin (nc -cb -cbf - dl650 gibi) turkiyede 1.5 katina satilip insanlarin tuketim dengelerinin iyice bozulmasi.
Sonrada dusuk sinifta motor alsam giydiriyorlar diyip gozu ihtiyacini degil hep ustunu goren tatminsiz biz tuketici yaratilmasi
Otomobilde de bu duzen cok iyi isliyor, cep telefonunda da. elin japonu k car denen A segmenti yaris ve sirion tarzi araclari 1. tercih yapiyor bizde tatminsizlikten c segmenti araclararin bir onceki kasalarini bile begenmez hale geliyoruz
bilincli olarak bazi seylere alet ediliyoruz! Sonra cari acik alip basini gidiyor tabi...
-
19 Kasım 2013, 00:42
#114
cbr125races adlı üyeden alıntı
honda'nın düşünemediği şeyler var: bu motoru 12 13bine getirsin anında 500 tane satar yalan mı?
Degerli kardesim, forumlari okuyanlar milyonlarca motorsiklet satildigini dusune bilirler ama gercek oyle degil. Kucuk cc motorlararin satis adedi cc yukseldikce dusuyor. Cok begenilen ve fiyati ulkemizden cok daha ucuz olan KTM 125 DUKE 2012 yilinda fransada satis adedi sadece 1447 adettir. Rekor satis adetleri yakalayan pcx 125 2012 yilinda fransada 4096 adet satmistir ki. Ulkemizde motorsiklet kulturu malisef avrupanin cok gerisindedir bu yuzden yuzdesine bakarsan ulkemizde scooterler haric zaten satis adetleri cok komik miktarlardadir. Ithalatcilar isletme giderleri karsilayabilmek ve kar elde edebilmek icin uzulerek soyluyorum cok fahis kar marjlari koymaktadirlar. Ülkemizde satılan motorların yüzde 95’i 250 cc’nin altında. Günlük ulaşımda tercih edilen commuter türünün satıştaki payı yüzde 55. Kolaylığı ve şehir içindeki rahatlığıyla tanınan scooter’ınkiyse yüzde 25 civarında. Italyada 1000 kisiden 181 inde motorsiklet var ulkemizde 1000 kisiden 30 unda motorsiklet var bu veriden ulkemizin motorsiklet kulturunun ne kadar geri oldugunu algiliyabiliriz. CB500X in fiyat nee olursa olsun maliyetine bile verseler 500 adet satis toplami ancak hayal olur. Bir yilda bile o kadar satamaz. Bu kadar cok sata bilseler zaten fiyatlar duser.
-
19 Kasım 2013, 00:58
#115
Türkiye genelinde en az 1000 adet satar. Ancak sorun şu ki insanlar yeni motor almadan önce eski motorlarını satamıyorlar. 2. El satışları çok yavaş. Piyasa kısır döngüye girmiş her kullanıcı yeni motor ister ama kullanıcı sayısı kadar yeni motora başlayan sayısı yok zaten olsada yeni başlayanda sıfır alıyor. Dolayısı ile 2. El motor lar aylarca satılamıyor. Yeni cb500x almak için 250lik kullanmaların önce makinelerini satmaları gerekiyor.
-
19 Kasım 2013, 02:20
#116
Kayasus adlı üyeden alıntı
Degerli kardesim, forumlari okuyanlar milyonlarca motorsiklet satildigini dusune bilirler ama gercek oyle degil. Kucuk cc motorlararin satis adedi cc yukseldikce dusuyor. Cok begenilen ve fiyati ulkemizden cok daha ucuz olan KTM 125 DUKE 2012 yilinda fransada satis adedi sadece 1447 adettir. Rekor satis adetleri yakalayan pcx 125 2012 yilinda fransada 4096 adet satmistir ki. Ulkemizde motorsiklet kulturu malisef avrupanin cok gerisindedir bu yuzden yuzdesine bakarsan ulkemizde scooterler haric zaten satis adetleri cok komik miktarlardadir. Ithalatcilar isletme giderleri karsilayabilmek ve kar elde edebilmek icin uzulerek soyluyorum cok fahis kar marjlari koymaktadirlar. Ülkemizde satılan motorların yüzde 95’i 250 cc’nin altında. Günlük ulaşımda tercih edilen commuter türünün satıştaki payı yüzde 55. Kolaylığı ve şehir içindeki rahatlığıyla tanınan scooter’ınkiyse yüzde 25 civarında. Italyada 1000 kisiden 181 inde motorsiklet var ulkemizde 1000 kisiden 30 unda motorsiklet var bu veriden ulkemizin motorsiklet kulturunun ne kadar geri oldugunu algiliyabiliriz. CB500X in fiyat nee olursa olsun maliyetine bile verseler 500 adet satis toplami ancak hayal olur. Bir yilda bile o kadar satamaz. Bu kadar cok sata bilseler zaten fiyatlar duser.
Avrupada olmayan OTV icadı olmasa Türkiyede de son 6-7 yılda motosiklet kültürü çok daha fazla oluşurdu.
Avrupada çıkar bakıyım kıytırık Cb500 serisini, DL650 leri(kimse alınmasın ducati,bmw, agusta, harley profili değil müşterisi) birbuçuk katı fiyatına zengin denilen avrupada o yıl önceki yıla göre ne kadar satıyor?
Bu motosikletler daha üretim aşamasında bir pazar hedeflenerek ve ince hesaplar yapılarak, çok ince fiyatlandırılarak(bkz mt-07) sunuluyor.
Bizde sen avrupadaki üst segment motosiklet(avrupada bu fiyatına neler alınıyor?), cb500X, nC700s sat hangi motosiklet kültürünün gelişmesinden bahsedilebilir?
Bu kültür alarak tüketerek gelişir, müşterinin istediği dengeleri bozarsan her ülkede işler değişir...
Bizler uzaylı değiliz, avrupanın 1.5 katınafiyatlarla 1/3 kişi başı gelirimizle bu kültürü geliştirelim.
-
23 Kasım 2013, 17:19
#117
Geçen hafta Honda Türkiye ye attığım mail e cevap bugün geldi.
Yazdığım mesajda cb 500 serisinin gelip gelmeyeceği ni sormuştum. Çevrede bir cok söylentinin gezdiğini ve yetkili ağızdan net bir bilgi almak istediğimi yazdım. Telefonla aradılar.
Kendilerinin de ithal etmek istediklerini ama talep olup olmayacağını tam olarak bilmediklerini söylediler.
Bu motoru düşünen arkadaslarin Www.honda.com.tr adresinden email atması iyi olur.
-
25 Kasım 2013, 14:20
#118
Bu motosiklet serisinin, en azindan x serisinin geleceği kesin denilebilir.hem bayiler hem de müşteri hizmetleri geleceği yönünde beyanda bulunuyorlar.bize kalan malzemeleri tamamlayıp kendimizi hazırlamak.hondanın getirmeme ihtimalini düşünmüyorum.ama işte ülkede ki motosiklet kullanıcı profili sıkıntılı.125cc ile öğren hooop 600 cc ye atla.olmadı 1000cc de olur.sonra gelsin kazalar.ki affedici bir araç ta değil motosikletler.arada kalan boşluğu çok güzel dolduran bu seri bakalım ne kadar tutulacak?
-
25 Kasım 2013, 15:30
#119
Banada telefon geldi bu sene 500 serisi gelecek dediler fakat fiyat konusunda bilgi vermiyorlar
-
25 Kasım 2013, 15:45
#120
Motosiklet sınıfı değiştirmek için iyi bir geçiş hacmi bu motor. Ancak sayın ithalatçımız getirirse tabiki.Aksi taktirde önümüze konulan menüye razı olmak zorundayız ki ben cb 500 x gelinceye kadar başka motor almayacağım. Umarım talepleri görmezden gelmezler. Motosikleti ithal etmek için illaki peynir ekmek gibi satışmı olması lazım bilmiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)