CB 500 X yurt dışından getirebilme(sevgili honda Türkiye getirmediğinden)
Reklamlar
-
Bu motorun yakıt tüketimi nc 700 ile aynı 3.5 litre
hızlanmasıda vitesler devirleri bitirerek atıldığında NC 700 ile aynı
Hayalperest fiyatları bir kenara bırakırsak 17500 altını yani, vergi avntajı, 3-4 bin alırken ki avanntajı daha spor olması gibi faktörlerle ve 48 beygirin doyurucu olması ile secenek olarak hiç boş değil.
İthalatçıların bu modeli alacak adam getirmesek NC700 X alacaktı zaten gibi bakış açısı kesinlikle yanlış.
NC 700 güzel ama heyacansız bir model fiyatta şuan kallavi...
ulan 15000 km kullanmam belki 12000 km kullanırım yılda ama kawasaki alır gücü ve tarzı daha çok hissederim de diyebiliyosun veya bu fiyat sınıfına 4 silindirliler bile kanına giriyor
Ama 18 bine CB500X alacak adam bu kadar çesit içinde kaybolmuyor. Ayrıca motor 9 bin devir çeviriyor 8 valf hitler motor golf gibi değil
18 bine kadar bende talibim 500X e
Aynı şekil artık 4 sezon sonunda hondanın yeterince cbr 250 sattik piyasa da 2 eller de çok deyip artık bu paranoyadan kurtulup CBR500R getirmeli. Motor görünüş irilik ve güç olarak ciddi doyurucu ve alınır bir alet...
Reklamlar
-
Tüketimi aynıdır da hızlanmasının aynı olması biraz zor gibi... Birinin torku 43 Nm, diğerinin ki 62 Nm ve ağırlık farkı sadece 20 kg.
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
NC 700 güzel ama heyacansız bir model fiyatta şuan kallavi...
NC 700 kullanıcısı mısınız? Eğer değilseniz benim de içinde bulunduğum kalabalık bir kullanıcı kitlesinin gayet güzel ve heyecanlı bulduğu bir motorla ilgili bu şekilde ahkam kesmeniz doğru değil.
-
Alfist adlı üyeden alıntı
NC 700 kullanıcısı mısınız? Eğer değilseniz benim de içinde bulunduğum kalabalık bir kullanıcı kitlesinin gayet güzel ve heyecanlı bulduğu bir motorla ilgili bu şekilde ahkam kesmeniz doğru değil.
Ahkam kesmek değil doğru söylüyor sizin yanlış anladığınız nokta yurtdışında sizin kullandığınız motor çılgınlık yapılacak,şehir içi veya şehir dışı canavarı bir motor olarak sınıflandırılmıyor.Giriş sınıfı motorların üstü olan insanların normal ve gezi yol ulaşımını sağlama mantığıyla üretilmiş motor serisi nc serisi.Az yakması ikiye bölünmüş otomobil motoru ile aynı karaktere sahip olması bunun en resmi örneği.Düşük devir sahibi olması bir kere motorculuğun o heyecan kavramna ters.Motor iyidir kötüdür orası beni ilgilendirmez kişiye göre değişken bir olay o ancak heyecanlı motor kavramı bilinen birkaç marka hariç 2 silindirliler değil meşhur 4 silindir safkan naked motorlar için geçerlidir yabancı testlere ilginiz varsa dediğimi rahatlıkla anlarsınız.
-
cb serisi 2014ağustosa kadar geliyor nc750ler de 2014de geliyor
-
Alfist adlı üyeden alıntı
NC 700 kullanıcısı mısınız? Eğer değilseniz benim de içinde bulunduğum kalabalık bir kullanıcı kitlesinin gayet güzel ve heyecanlı bulduğu bir motorla ilgili bu şekilde ahkam kesmeniz doğru değil.
Tamamen ekonomi kaygısı ile üretilmiş bir motor tipi ve aşırı uzun vites üst vites oranlarına sahip bir motosikletin DL650 ve versys 650 gibi rakipleri varken ''ahkam kesmeyin bakiim benim motorum çok heyecanlı bi kere'' demeden önce neyin kast edildiğini bi düşünsek...
Her şeyin bir bedeli var az yakacaksa performansı ve motor karakterinden ödün vermek zorunda...
2 zıt kavramın motorunuzda bulunduğuna ısrar etmeniz gerçekten komik
biraz anlama kaygısı ile cevap verseniz bu duruma düşmeyeceksiniz.
-
beklentiler kişiye göre değişir ama bana kalırsa 500 serisi torku ve beygiriyle 125 ve 250 cc den geçen kullanıcıları mutlu edecektir bu bneim kendi fikrim cbf 150 den sonra bana uzay mekiği gibi gelir üstünü arayan ve cebine güvenen 4 silindire geçer o ayrı.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Ahkam kesmek değil doğru söylüyor sizin yanlış anladığınız nokta yurtdışında sizin kullandığınız motor çılgınlık yapılacak,şehir içi veya şehir dışı canavarı bir motor olarak sınıflandırılmıyor.Giriş sınıfı motorların üstü olan insanların normal ve gezi yol ulaşımını sağlama mantığıyla üretilmiş motor serisi nc serisi.Az yakması ikiye bölünmüş otomobil motoru ile aynı karaktere sahip olması bunun en resmi örneği.Düşük devir sahibi olması bir kere motorculuğun o heyecan kavramna ters.Motor iyidir kötüdür orası beni ilgilendirmez kişiye göre değişken bir olay o ancak heyecanlı motor kavramı bilinen birkaç marka hariç 2 silindirliler değil meşhur 4 silindir safkan naked motorlar için geçerlidir yabancı testlere ilginiz varsa dediğimi rahatlıkla anlarsınız.
Ha ha ha :D gerçekten güldüm normalde bunu yapmam çünkü eminimki konu tartışmaya gidecek fakat cidden güldüm yaa yazmadan geçemedim.Bu kadar taraflı bir yorumu bu kadar tarafsız bir şekilde yapmak pes doğrusu nasıl yani ben tek silindir motor kullanıyorum heyecanı yokmu neeyyy(hani 2 bile değil bak onlar bile heyecansızmış ya) harbi yokmu hemen satıp 4 silindir almalıyım neden miiii çünkü o heyecanlıymış vallahi güldüm Allah ta seni güldürsün cidden bak ...:D
-
Haldun360 adlı üyeden alıntı
Bugün Ankara Honda Efe ile görüştüm ve CB500 X ile ilgi müjdeli haberi aldım. Honda modeli gelecek sezonda satma kararı almış. Şubat mart gibi geleceğini ve fuarda sergileneceğini söylediler.....
dental_land adlı üyeden alıntı
cb serisi 2014ağustosa kadar geliyor nc750ler de 2014de geliyor
@dental_land, ağustosa kadar uzaması satışları olumsuz etkilemez mi? O kadar gecikmezler bence. Umarım @Haldun360'ın dediği çıkar (gerçi Şubat-Mart anlam olarak ağustosa kadarla çelişki yaratmıyor). Kuzey yarımkürede satışların Mart ayı itibariyle hızlanacağını gözönüne alırsak @Haldun360'ın söylediği daha mantıklı.
Bu arada, motosiklete ÖTV ve MTV'nin mucidi ve ilk uygulayıcısı, eski maliye bakanı Kemal Unakıtan, 250 cc ve üzerindeki hacimlere %37 yerine, %8 ÖTV uygulasaydı, 20bin liralık bir motosikleti 15766 liraya alacaktık. Eğer ÖTV hiç alınmasaydı 20bin TL değil, 14600 TL ödeyecektik. Biz, tüketici olarak bu vergilerle motosiklet almayı reddetsek hükümet, vergi oranlarını medeni ülkeler düzeyine çeker mi? Sanmıyorum. Çünkü her ürünün bir alıcısı olacaktır, herkes de zor para kazanmıyor bizler gibi, çok kolay kazananlar da vardır mutlaka.
İşte böyle, paylaşayım, içimde kalmasın dedim. Gerçi hepiniz biliyorsunuz bunları zaten.
-
mali_181 adlı üyeden alıntı
Ha ha ha :D gerçekten güldüm normalde bunu yapmam çünkü eminimki konu tartışmaya gidecek fakat cidden güldüm yaa yazmadan geçemedim.Bu kadar taraflı bir yorumu bu kadar tarafsız bir şekilde yapmak pes doğrusu nasıl yani ben tek silindir motor kullanıyorum heyecanı yokmu neeyyy(hani 2 bile değil bak onlar bile heyecansızmış ya) harbi yokmu hemen satıp 4 silindir almalıyım neden miiii çünkü o heyecanlıymış vallahi güldüm Allah ta seni güldürsün cidden bak ...:D
İstediğin yerinle istediğin kadar gül arkadaşım.Senin kullandığın motoru ne honda ne de test edenler asla heyecanlı nefes kesici veya süratli,kendi sınıfının lideri gibi bir imajla sunmuyor.Aç testleri izle orda ne anlatıyor anlarsın. Dedikleri sabit laflar motora başlıyacaklar,racing tipine ilgi duyup henüz hazır hissetmeyenler ki bir çok kesim tam racing bile saymıyor ve düşük bakım maliyeti ve ekonomik olması.Burda marka model taraftarlığı yapmıyoruz.Ama kimsede 700 ccnin içine 50 beygir koyup dizel araba kadar devir bırakıp sonrada mükemmel motor yaptık demesin amaç belli az yaksın giriş seviyesi motordanda kuvvetli olsun bunun üstünede kozmetik ve güvenlik olarak en büyük avantajı abs ve kalın tekerlek kullanması ve alt sınıfa göre biraz daha iyi işçilik.İnsanlarında büyük çoğunlugunu bu cezbediyor bu tip motorları almada.Kişinin aldığı yaşadığı heyecandan ve zevkten bahsetmiyorum ben burda.Ne sizin motorunuz ne nc serisi ne de birçok motor zevk motoru falan değil kişi zevk için binebilir.Benim motorum 2 silindirli ve sana göre övdüğüm bu segmentlerin içinde değil ayrıca Hondaya ne laf atmaya ihtiyacım var ne de övmeye cevabını bekliyorum.
-
kazanıyoruz ki o kadar vergi alıyorlar. canım siz de!!1
gelir gelir. fiyatı da ucuz olmayacak ama satar da bu motorlar. bi de adamakıllı enduro yapsalar ya. 125lik varadero gördüm ya la
-
phradrel adlı üyeden alıntı
kazanıyoruz ki o kadar vergi alıyorlar. canım siz de!!1
gelir gelir. fiyatı da ucuz olmayacak ama satar da bu motorlar. bi de adamakıllı enduro yapsalar ya. 125lik varadero gördüm ya la
Milletin giriş seviyesi motorları ihtiyaç veya ekonomi diye algıladığı ürünleri bizim insana kendince ferrari sanınca devlette,getiren firmada çakıyor kafasına göre her şeyi.Hondaya gram saygı duymuyorum Türkiyedeki en büyük ve en düzgün motor satan firma ama müşteriye saygısı yok sadece parayı düşünüyor.Elindeki her motoru getirse gene satıcak.Demiyoruzki binlerce stok yap getir olan üründen 50 tane satamayacakmısın yahu imkanı yok satamamasının.Artık deli gibi motor filoları çıktı araç gibi en kötü onlara verirsin veya kiralarsın.Diğer firmalar zaten allahlık onlara diyecek bir şey yok.Motor var servis yok,parça yok usta hiç yok :D.Fuardan fuara görünen yetkililer,fuara hiç gelmeyenler...
-
NC700'ün beygir gücünden kaynaklanan son hız eksikliği dışında bir eksiği yok. Hızlanmasından kimsenin şikayetçi olacağını sanmıyorum. Motosiklette heyecan hissetmek için illa 10 bin devire çıkmak gerekmiyor.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
İstediğin yerinle istediğin kadar gül arkadaşım.Senin kullandığın motoru ne honda ne de test edenler asla heyecanlı nefes kesici veya süratli,kendi sınıfının lideri gibi bir imajla sunmuyor.Aç testleri izle orda ne anlatıyor anlarsın. Dedikleri sabit laflar motora başlıyacaklar,racing tipine ilgi duyup henüz hazır hissetmeyenler ki bir çok kesim tam racing bile saymıyor ve düşük bakım maliyeti ve ekonomik olması.Burda marka model taraftarlığı yapmıyoruz.Ama kimsede 700 ccnin içine 50 beygir koyup dizel araba kadar devir bırakıp sonrada mükemmel motor yaptık demesin amaç belli az yaksın giriş seviyesi motordanda kuvvetli olsun bunun üstünede kozmetik ve güvenlik olarak en büyük avantajı abs ve kalın tekerlek kullanması ve alt sınıfa göre biraz daha iyi işçilik.İnsanlarında büyük çoğunlugunu bu cezbediyor bu tip motorları almada.Kişinin aldığı yaşadığı heyecandan ve zevkten bahsetmiyorum ben burda.Ne sizin motorunuz ne nc serisi ne de birçok motor zevk motoru falan değil kişi zevk için binebilir.Benim motorum 2 silindirli ve sana göre övdüğüm bu segmentlerin içinde değil ayrıca Hondaya ne laf atmaya ihtiyacım var ne de övmeye cevabını bekliyorum.
Bak güzel kardeşim ben kendi motoruma racing demedim Kİ ZATEN DEĞİL DE bu motora racing die binen adam sadece kendini kandırır.Ben cc sine göre torklu olması,gaza tepkilere güzelliği,evet ekonomik olması nedeniyle kullanıyorum VE ŞUNU UNUTMA ZEVKLER VE RENKLER FARKIDIR sen 4 silindirle hız yapmaktan heyecan duyarsın ama bazılarıda motoruna binip bilinmeze yolculuk yapmaktan hoşlanır mesela benim için motosiklet kullanmak gezmek,görmek,eğlenmek ve öğrenmek,özgürlüğün tadını çıkarmak,rüzgarı hissetmek yani kısacası yaşamak demek benim hızla çok işim yok şu anda.Ha şuda var eminimki nc yi hiç kullanmadın evet düşük devir çeviriyor olabilir evet araba motoru gibi olabilir ama torku cc sine göre gayet güzel gözüküyor ve yolculuklarım esnasında bir çok nc kullanıcısı ile karşılaştım herkes motorundan çok memnun yani kısacı motosiklette heyecan demek sadece GÜÇ-HIZ-4 silindir demek değildir o zaman 125-150-250 cc binen bizler hiçmi heyecan yaşamıyoruz?? Ki 4 silindirli 1000 cc 600 cc motorlarda kullanmış biriyim dip not olarak geçeyim dedim (hiç kullandınmıda konuşuyorsun diyebilirsin)
-
Ben racing motorların referans gösterilmesini anlamıyorum. Hayatta satın alıp kullanmayacağım motor tipidir.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Ahkam kesmek değil doğru söylüyor sizin yanlış anladığınız nokta yurtdışında sizin kullandığınız motor çılgınlık yapılacak,şehir içi veya şehir dışı canavarı bir motor olarak sınıflandırılmıyor.Giriş sınıfı motorların üstü olan insanların normal ve gezi yol ulaşımını sağlama mantığıyla üretilmiş motor serisi nc serisi.Az yakması ikiye bölünmüş otomobil motoru ile aynı karaktere sahip olması bunun en resmi örneği.Düşük devir sahibi olması bir kere motorculuğun o heyecan kavramna ters.Motor iyidir kötüdür orası beni ilgilendirmez kişiye göre değişken bir olay o ancak heyecanlı motor kavramı bilinen birkaç marka hariç 2 silindirliler değil meşhur 4 silindir safkan naked motorlar için geçerlidir yabancı testlere ilginiz varsa dediğimi rahatlıkla anlarsınız.
Eleştirdiğim nokta şu ki size ya da yazan kişiye göre bu motor heyecansız olabilir. Saygı duyarım. Ama o zaman "benim tarz ve anlayışıma göre heyecansız" diyeceksiniz. Genel ifade kullanamazsınız. Sizin için dört silindirlilerin agresif ivmelenmesi heyecandır, benim için 125'lik Vespa'yla tıngır mıngır yol almak heyecan verici olabilir. Tabiki herkes fikrini paylaşmakta özgür. Fakat birçok insan bu forumlara bakarak tercih yapıyor. Ben motorumla 3000 kilometre yol yaptım ve ufak tefek rahatsız olduğum konular dışında ilk günkü heyecanı yaşıyorum.
-
mali_181 adlı üyeden alıntı
Bak güzel kardeşim ben kendi motoruma racing demedim Kİ ZATEN DEĞİL DE bu motora racing die binen adam sadece kendini kandırır.Ben cc sine göre torklu olması,gaza tepkilere güzelliği,evet ekonomik olması nedeniyle kullanıyorum VE ŞUNU UNUTMA ZEVKLER VE RENKLER FARKIDIR sen 4 silindirle hız yapmaktan heyecan duyarsın ama bazılarıda motoruna binip bilinmeze yolculuk yapmaktan hoşlanır mesela benim için motosiklet kullanmak gezmek,görmek,eğlenmek ve öğrenmek,özgürlüğün tadını çıkarmak,rüzgarı hissetmek yani kısacası yaşamak demek benim hızla çok işim yok şu anda.Ha şuda var eminimki nc yi hiç kullanmadın evet düşük devir çeviriyor olabilir evet araba motoru gibi olabilir ama torku cc sine göre gayet güzel gözüküyor ve yolculuklarım esnasında bir çok nc kullanıcısı ile karşılaştım herkes motorundan çok memnun yani kısacı motosiklette heyecan demek sadece GÜÇ-HIZ-4 silindir demek değildir o zaman 125-150-250 cc binen bizler hiçmi heyecan yaşamıyoruz?? Ki 4 silindirli 1000 cc 600 cc motorlarda kullanmış biriyim dip not olarak geçeyim dedim (hiç kullandınmıda konuşuyorsun diyebilirsin)
Size bir şey dediniz demediniz demiyorum ama hala anlamamakta veya anlamak istememekte ısrar ediyorsunuz ben kişisel şeylerden bahsetmiyorum.Cbr racing diye sınıflandırılıyor.Kişisel zevkten bahsetmiyorum burda 125likle çıldıran adamda gördüm ben zevkten.Dünyada motorların sınıflandırması var ve buna siz katılmasanızda bu böyle.Barkın abinin yaptığı testlerin daha profesyoneli dünyada kabul görmüş ve saygı duyulan test şirketleri ve firmaları var.Oralarda 125-250 ve 500 ccye kadar olan hatta nc serisi gibi hemen hemen her markanın ekonomik ve ccsine göre diğer sınıflardan verimsiz motorların tüketici dostu,az yakan bakımı uygun diye sınıflandırdığı motorlar bunlar.Kişi heyecan almış almamış beni bağlamaz kişisel bir şey adı üstünde ama bu işin kitabını yazmış,elinde en üst düzey eğitim bilgisi lisansı bununda üstüne adam bu işten ekmek yiyor ve o testi yapanların çoğu ya emekli yada profesyonel pilot.Kast ettiğimde sadece 4 silindir ve hız değil ama geneli böyle,ara hızlanmalar kullanılan süspansiyon,ayarlanabilir özellikler ve motorun gündelik motordan uzaklaştığı şeyler.Mesela ktm duke serisi 125-200-390 ve tüm serisi heyecanlı motorlar ve bu hemen hemen herkes tarafından kabul edilmiş.Mesela 3 silindirli motorların hemen hemen tamamı çılgınlık ve zevk üzerine tasarlanmış.Bambaşka karakter yapısı ve işleyişi sıradanlıktan çok uzak.Kısacası kimsenin zevkine karıştığım yok herkes motorunu güle güle kullansın ancak literatürde gündelik motorlar ve düşük ccli motorlar ihtiyaçları karşılanıcak seviyede kabul ediliyor bu oran bozuldukça cc ve hp yükseldikce o eğri bozulup heyecan ve tamamen zevk faktörüne kayıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
Alfist adlı üyeden alıntı
Eleştirdiğim nokta şu ki size ya da yazan kişiye göre bu motor heyecansız olabilir. Saygı duyarım. Ama o zaman "benim tarz ve anlayışıma göre heyecansız" diyeceksiniz. Genel ifade kullanamazsınız. Sizin için dört silindirlilerin agresif ivmelenmesi heyecandır, benim için 125'lik Vespa'yla tıngır mıngır yol almak heyecan verici olabilir. Tabiki herkes fikrini paylaşmakta özgür. Fakat birçok insan bu forumlara bakarak tercih yapıyor. Ben motorumla 3000 kilometre yol yaptım ve ufak tefek rahatsız olduğum konular dışında ilk günkü heyecanı yaşıyorum.
Dediğim gibi kişisel zevklerden bahsetmiyorum arkadaşa cevap yazdım sizde okursanız fikrimi anlarsınız.Kısacası zevklere karışmam saygı duyarım ancak.Dünya çapında pilotluk yapmış,bilimsel ve çoklu testlerle sırf bu test programları sayesinde para kazanan ve dünyada motorları klasmanlayan firmaların dediklerine karşı ülkemizdeki ehliyeti pazardan almış gibi alıp,çoğunun kask takmadığı ve motoru doğru biçimde kullanamayan insanların zevklerini bütün topluma bunu doğrulama çabasını kabul edemem.Bu yazdıklarım kesinlikle sizi kapsamaz sadece fikrim bu yönde.
-
Honda TR, 2013 sezonunda CB500'leri getirmeyerek potansiyel bir müşteriyi Kawasaki'ye kaptırmış. Başlığı açan arkadaşımız @c90 artık bir Versys sahibi (http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3167978). Güle güle kullansın, hayırlı olsun. Kazasız, belasız sürüşler dilerim.
27 Şubat'ta başlayacak fuara kadar bekleyeceğim. Fuara CB500X geldi, geldi. Gelmedi, ben de kaçarım başka markaya. İlgililere duyurulur.
-
Bi gelisme varmi arkadaslar yeni haber alan
-
telmessos adlı üyeden alıntı
Bi gelisme varmi arkadaslar yeni haber alan
Form u sıcak tutalım belki sesimizi duyan olur . cb500 istiyoruz arkadaş. Fiyatı abartmazsanız 500x de olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
tata adlı üyeden alıntı
Honda TR, 2013 sezonunda CB500'leri getirmeyerek potansiyel bir müşteriyi Kawasaki'ye kaptırmış. Başlığı açan arkadaşımız @c90 artık bir Versys sahibi (
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3167978). Güle güle kullansın, hayırlı olsun. Kazasız, belasız sürüşler dilerim.
27 Şubat'ta başlayacak fuara kadar bekleyeceğim. Fuara CB500X geldi, geldi. Gelmedi, ben de kaçarım başka markaya. İlgililere duyurulur.
Aynen öyle Mart a kadar mühlet size bak karışmam haaa Gider başka motor alırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)