Dikkat,
Fuar'dan önce çok sevdiğim motoruma Giwi marka Topcase almaya heveslendim. Çanta araştırırken beni Kızıltoprak Yamaha bayisi,
Samura Motor'a yönlendirdiler.
Firma'ya ulaştım ve çantayı aldım. 2 seçeneğim vardı. Fren ışıklı olan çantayı seçtim. Elektrik tesisat montajını, çok yoğun oldukları için ancak fuardan hemen sonra yapabileceklerini söylediler. Ben de anlayışla karşılayıp bekleyebileceğimi söyledim.
Bugün öğlen sularında firmaya gittiğimde çok yoğun olduklarını söylediler. Ben yine de servise sormalarını rica ettim. Aşağıdaki servise beraber indik ve daha önceden firmanın ortağı olduğunu bildiğim servis girişinde odası olan beyefendi bugün takılamayacağını tekrarladı.
Ben uzun yola çıkacağımı, ürünü kendilerinden aldığımı, konunun acil olduğunu ve bekleyebileceğimi belirttim fakat aldığım cevap şu oldu:
Evet ürünü ben sattım ama montajı yapmıyorum işte!
Bu durumda orada daha fazla kalmamın yersiz olduğunu düşünüp derhal dükkanı terkettim.
Motorumu almadan önce araştırma yaparken Kızıltoprak Samura Motor'a Yamaha bakmak için uğramıştım. Aşağıdaki servise, ilgilendiğim bir modeli çalıştırmalarını rica etmek için indiğimde yine aynı beyin soğuk ve kaba tavrıyla karşılaşmıştım. Kendisine "Acaba servisin başında siz mi varsınız?" diye sorduğumda bana "Hayır ben bu firmanın ortağıyım" diye terslenmişti.
Yamaha almadığım için çok mutluyum. Buradan Yamaha kullanan bütüm arkadaşlardan özür diliyorum. Fakat benim için satış sonrası servis çok önemli.
Çantaya gelince herhangibir elektrikçide montajını yaptıracağım. Fakat aklınızda bulunsun Samura Motor servisinde aynı bey oturdukça canınızı oldukça sıkabilir.
Bu arada Giwi çantlarının merkezine benzeri şikayet dilekçemi yollayacağım. Bu kadar iyi bir marka ülkemizde bu kadar kötü temsil edilmemeli.
Başınızı ağrıttığım için özür dilerim. Sadece sizin de aynı sıkıntıları yaşamamanız için başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istedim.
Hepinize kazasız günler...