bence direk soru saormadan ucan tekmeyle dalcaktın adama .
en temizi bu olurdu ya kardeşim elin dengesiziyle uğraştırıyolar..
ala lala
bence direk soru saormadan ucan tekmeyle dalcaktın adama .
en temizi bu olurdu ya kardeşim elin dengesiziyle uğraştırıyolar..
ala lala
YAŞAMIM ONURUMDUR
satan senin lafınada çok güldüm aklımda canlandırınca bi an..
hakkaten çok rezil çok aşağılık bi hareket.. arkadaşlar herkes şikayetlerini mutlaka yazsın dile getirsin ki bu adamların yanına kar kalmasın.
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
www.sikayetvar.com a bildirin
yaw arkadaşlar bu nedir bu yaa servislerin eli iki kuruş para gördü müşterilerin değeri kalmadı kardeşim şikayet edebildiğin her yere şikayet et
0 rh(+) Rüzgarın hissetmek ve iki teker üzerinde olmak kadar keyifli ne var şu hayatta
Arkadaşlar bence sitede bir kara tahta olmalı ve nam-ı değer "in" ler ve "out" lar orada gösterilmeli. Site yöneticilerinin böyle bir bölüm açmasında yarar görüyorum. Herkes gittiği servis için oylama ve/veya yorum yapmalı. Bu hepimiz için çok iyi olacaktır. Ben geçen hafta motorumu Suzuki Altan'a (Kartal) götürdüm ve çok iyi karşılandım.
Merhaba ben de 2 hafta önce sözü geçen beyle sorun yaşadım. Fuardan aldığım X max 250 nin 1000 km bakımı için randevu almaya gittiğimde bana 1 hafta sonraya randevu verdi üstelik motoru bırakıp 1 gün sonra alacakmışım çünkü motorun 2 saat kadar soğuması gerekiyormuş sorun bu değil aslında sıra bekleyen bir sürü motor vardı.. tavrı o kadar iticiydi ki bir daha uğramayı düşünmüyorum. Bir gün sonra kısıklı da motoru almış olduğum Yıldız motor a gidip işimi 1 saat içinde bitirdim hem de güler yüzlü usta ve satıcılarla muhabbet ederek. Samura yı merkezi olduğu için tercih etmiştim ama çok bilmiş tavırları beni çok rahatsız etti, bir yandan da inşallah elime düşer diye düşünmeden edemedim
Bir çoğumuzun yarasını deşen bir başlık oldu. Öncelikle bunu düşünen arkadaşımıza teşekkürler
Ben de site yöneticilerimiz tarafından bu konuda ana bir başlık açılmasını ve alt başlıklar halinde her markanın ayrı ayrı yer almasının faydalı olacağını düşünüyorum. Böylece herkes kendi markası ile ilgili iyi ve kötü servisler ve satıcıları, yaşadıkları sorunları paylaşır. Bizlerde servisleri iyice tanır ve bu tip ahlaksız insanların ticaret hayatından silinmesi için gerekeni yaparız.
Müşteri velinimettir. Müşteri olmazsa onlar da olmazlar ama o ufak beyinlerinde bunu bile düşünemiyor zavallılar.
Yamaha gibi bir markaya bu servisler ve bu insanlar hiç yakışmıyorlar.
Siz sabırlıymışsınız adam bana aynı hareketi yapsa sorgusuz sualsiz dalarım.
Madem parası var pahalı hastanelerden birinde 10 gün tatil yapsın değilmi adam
Ben geçenlerde Kymco'nun birkaç bayisine gittim birde ne göreyim. Adamlar biz kaliteyiz isteyen alır istemeyen almaz havalarında takılıyorlar. Bir ilgisizlik bir garip havalar. Sanki satmak istemiyorlar motorları. Neyse Kymco'nun internet sitesini ziyaret ettim ve bize ulaşın diye açtıkları info mail adresine hem satıcıların bu durumunu anlatan hem de başka konuları da içeren bir yazı gönderdim. 5 kişiden okundu iletisi geldi bana ama 1 hafta geçmesine rağmen daha 1 tanesi tenezzül edipte cevap yazmadı.
Arkadaşlar işimiz çok zor. Japonu, Taiwanlısı, Korelisi, Çinlisi tüm markalarda benzer sıkıntılar var. Bu sitenin bilinçli tüketicileri olarak bunu daha sistematik, daha kolay takip edilebilir hale getirip paylaşımlarımızı ilgili yerlere gerekirse yurt dışındaki genel merkezlere ileterek bu adamları yola getirelim. Gelmeyenleri bitirelim.
Site yöneticilerimizin desteği ile bunu lütfen yapalım. Bu konu bu topicde muhabbetten ibaret kalmasın.
Bu tür olaylar yaşamak elbette üzücü paramızla rezil olmak diye buna denir herhalde.yine sabırlıymışsınız o sorunu yaşayan ben olsaydım o melanet adam da feleğini şaşırırdı herhalde.iyi ki hondacıyım pendik güngör motor geliyor evimden servisi ile motorumu alıyor işi bittikten sonra da eve teslim ediyor bir telefon yeterli ilgi alaka ve güleryüz mükemmel zaten bunu gördüğüm için oradan aldım motoru.Ve evet bi forum yapılsın ak ve kara olarak bunlar da düzenli olarak bütün servislere gönderilsin hepsi görsün müşteri ne düşünüyor nasıl kazanır nasıl kaybederiz diye en azından onlara iyi ve kötü farkını gösterebiliriz.
[B][I][COLOR="DarkRed"]Ya dilediğin gibi yaşa ya da terket dünyayı [/COLOR][/I][/B]
************************************************** *******************
Konu ile ilgili olarak firmaya bir mail atılmıştır ...cevabı gelince aşağıda ki linkten yayınlanacaktır..bu tip şikayetlerinizi lütfen aynı linke isim ve iletişim bilgileri vererek yazınız...MT konunun takipçisi olacaktır.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13261
************************************************** *******************
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
asıl zararda olanlar,gittikleri yanlış yolun doğru yol olduğunu zannedenlerdir..
zaman kişilere her zaman cevabını verir..
[FONT="Georgia"][FONT="Verdana"][B][COLOR="Blue"][SIZE="2"]Biliyorsan konuş,ibret alsınlar.Bilmiyorsan sus, adam sansınlar..[FONT="Georgia"][/FONT][/SIZE][/COLOR][/B][/FONT][/FONT]
Mesaj mağdur duruma düşene değil moderatöre gelmiş, Sustur bunları diye
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Çünkü moderatör mağdur olduğunu söyleyen kişinin sorunuyla ilgilenmiş ve konunun çözümü için kendisi de uğraşmış.Akira adlı üyeden alıntı
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
O gelen yazıya söylermisiniz aranızda bir tek inanan çıktımı işte diğer arkadaşlarında yazdıkları ortada alabildiğine ters tavır bence yazı tarafsız bir şekilde yayınlandı doğal olarak her iki tarafta objektif biçimde dinlenilmeli olması gerektiği gibi ama pekte inandırıcı bulunmadı bende motorumu almadan önce satıcı firmalarda burada İzmirde aynı ters saygısız tavırlarla karşılaştım adamlar sanki Ferrari satıyorlar ama bunun yanında son derece ölçülü ve iyi davranan sabırla yardımcı olmak isteyen arkadaşlarda vardı burası çok güçlü bir platform ve son derecede yönlendirici oluyor müşteri kaybettiği zaman anlayacaklardır Süleyman Memnunun servisinde yaşanan çirkin olayın benzerini ben burada ama olumlu bir şekilde yaşadım Kahramanlarda ünlü eski bir yarışçının dükkanı var adam elemanı ile konuşurken bizzat yanıma gelip bana almak istediğim parçayı elinde varken satmadı başka bir yöntem tavsiye etti işte bu tip olumlu örneklerde mevcut reklam olmasın diye dükkanın adını vermiyorum...
Bende kara liste olayına sonuna dek katılıyorum ancak iyi bir inceleme sonrası eklenilmeli firmalar
sorunu yazdık cevabı işte orda karar size ait firmanın yaklaşımı budur ...
Valla maili atan benim ..başbakana cevap verecek değiller bana cevap vermişler... sorunlarınızı yazın ama isim telefonla biz takipçisi olacağız ...bir kişiyi tınlamayabilirler ama bir kitleyi tınlamak zorundalar ...Mesaj mağdur duruma düşene değil moderatöre gelmiş, Sustur bunları diye
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Moderatör sağolsun bu gibi sorunlarla ilgileniyor ve mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalışıyor..Burnu havada olan satıcıların yanına gitmeyiz olur biter..Müşteriye o kadar değer veren firmalar varki bir telefonla işi hallediyorlar..Hatasını anlayıp özür dileyenler ve telaffi edenlerde var.Önemli ola burada sorunlarımıza çözüm bulmak...Amaç üzüm yemek bağcıyı dövmek değil..
kesinlikle kara liste oluşturulmalı insanlar onlarca ayrı yerde topic açacağına tek bi topic altında hepsi toplanıverir hemde bizde kimin ne oldugunu öğreniriz (acemiler içinde çok faydalı olur) böle çirkin davranışlar direk olarak bağlı bulunduğu kuruma fax yolu ile iletilmeli die düşünüyorum cevap maili tam bir saçmalama.....
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
o gelen yazıda sadece bahane ve mağduru suçlama var. hiç bir satırında çözüm önerisi yok. çünkü çözüm için bir düşünce yok. maalesef her alanda satış sonrası hizmet içler acısı durumda.
"İnsanların sizden neler beklediği değil, sizin kendinizden neler beklediğiniz önemlidir." N.F.ERES
yeni bir bölüm daha açıyoruz gün geçtikçe artan markalar servisler verilen ve tutulmayan sözlerin takipçisi olmak için şu an hazırlık aşamasında böyle bir başlık var sorunu olanlar bana pm ile sorununu adını iletişim bilgilerini veriyor biz gereken yazışmaları yapıp cevabı sizlere aktarıyoruz sadece motor değil ekipmenlar hakkındada her kes yaşadığı çözüm bulamadığı sorunlarını bana pm ile bildirsintrasher adlı üyeden alıntı
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
+1trasher adlı üyeden alıntı
Karaliste +1.
PM yetmez BBRR.Karaliste başlığının açılması herkes için faydalı olacaktır.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
başlık açılınca çözüm getirenler beyaz ilgilenmeyenler kara olacaktır zaten
başlığın ismini kara yazarsak sorunlara eğilen yardımcı olanlara ayıp olmazmı
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)