Siz bir sorun yaşadınızmı motorunuzda ve yaşadıysanız hangi sorunlar maliyeti ne kadar ?
Siz bir sorun yaşadınızmı motorunuzda ve yaşadıysanız hangi sorunlar maliyeti ne kadar ?
UNUTMA iyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
Hyonun krank muhabbetini bilmiyorum ancak 0 alıyosanız garanti süresi boyunca babalar gibi kullanırsınız kırılırsada karşılamak zorundalar eger sizin hatanız yoksa 2.elde ise kimden alındığı önemli ve kaç kmde krank kırdığı önemli her motor kırmıyordur bence.
Her motor kırıyorMUŞ tabi ben öyle duydum fazla bir bilgim yok ama bütün hyosung kullananlar aynısını söylüyor "motor çok güzel fakat şu krank sorunu olmasa..."
Zaten şu 250cc lik motorlar savaşı bi bitmedi ki
,
kardeş sen hyosung alma beni dinle hatta beni bırak 100 cc lik motosiklet kullanıcılarının tamamının dediği gibi
git japon al
daha şimdiden böyle saçmaladıysan sen 100 km yapmadan motoru eline alırsın
hadi canım uğraştırma milleti
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Her motor tanışmadan alınırsa ölmeye mahkumdur.Önce motoru tanıyacaksın ihtiyaçlarım neler bu motorun sınırları neler?Sen motoru devir kesiciye girmesine ramak kala yarım saat dip gaz sürersen krank kırılınca şaşırmamalı mısın?
Son hız deneyip sürekli yok şu kadar gördüm bu kadar bastım dersen motordan gelen lakırdı sende şok etkisi mi yaratır?O kolunda taşıyacağı bir güç var.250 cc çift silindir mis gibi motor.Bu motorun rakibi bana göre ninja olabilir.Gv 250 sürdüm bir süre abimin motoruydu.Çok stabil çalışan seri zevkli torklu bir bloğu vardı.Spor bir şasede tabi ki daha keyifli olacaktır.Ama canı alınmadığı sürece.Mekanik mantığı ve beyni olan herkes motorunu mutlu mesut sürebilir.
Aynen katılıyorum zaten benimde amacım şu eğer alırsam bu motoru hız merakım yok benım oyle 180 bascam sonda gidicem gibi sadece merak ettiğim herkeste çıkan problemlerı ogrenmek ve bilgi toplamak hyosung gt250r daki yaşanan problemlerı
UNUTMA iyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
aynı paralara ikinci el cbr 250 yada ninja alın . yedek parça olarak düşünürseniz cbr 250 uygun. performans olarak ninja.
eğer ileride sorun yaşamak istemiyorsanız bunlar ama titreşim ve sürekli bozulması sorun değil diyorsanız hepsi aynı. çok sorun yaşayacaksınız...
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
hyo krank kırar malzemeleri pahalı sakın almayın gidin çinli minli ne varsa alın hyo almayın sakın
Konuyu açan arkadaşım sen önce git motorları gör bir test sürüşü yap sonra özelliklerini karşılaştır hangisi hoşuna giderse al burada konu açıp polemik yapmaya gerek yok herkes kendi motorunu tabiki övecek
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
bu başlıklar sizin sorularınız için var
Hyosung
Bu moto
Honda
Kawasaki
ne yapacağını bilmiyorsan anlatayım. her model başlığına sorunu sorar, kronik sorunları, yedek parçaları ,servis ağını vs not alır bunların değerlendirmesini yapar ve maddi açıdan sana en uygun olanını alırsın bu kadar basittir. böyle başlıklar açarak bileni de bilmeyeni de konuşturuyorsunuz..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Sana krank kırma sorunu var diyene sor bakalım türkiye genelinde Hyosung kullananların kaçı bu sorunu yaşamış. 2008 den sonra Hyo larda krank sorunu bitti. Bütün hyo kullanalar bunu nerede söylüyor ben de öğreneyim. Şuan 2013 model Hyolar kesinlikle CBR 250 ye alternatiftir. Çünkü gücü torku daha iyi ve Twin engine yani çift silindir.
Bide şöyle diyorlar redline'na sokmazsan kırılmazmış zorlarsan kırılırmış hyoda calibrenin ön kasayı hyoya uyarlasak :D
UNUTMA iyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
ShockWave az kaldı sağlam haşlıcaklar seni cidden kardeşim bak suan çok boş bir muhabbet dönüyor tamamen kafandaki varsayımları yansıtıyorsun.Redlineda zorlanan her motor kırar haliyle konu başlıklarına yönelin lütfen orada herşey mevcut.
size birşey demiyorum yukarda her hyo krank kırıyomuş diye yazı var bende onun cevabını verıyorum ? konuya katılıp katılmamanız sızın elınızde kusura bakmayın zorla tutmuyorlar kımseyı
UNUTMA iyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
yıl olmuş 2013 halen krank muhabbeti mi? tabi 7-8 senedir hiç gelişmedi bu marka, bu alet. kaç kişi kırmış o da belli değil? ne motorlar duyduk yatak saran, kol çıkaran, egzantrik subap dağıtan, conta yakan, şanzıman dağıtan... hepsi de ağzımız açık seyrettiğimiz hayranı olduğumuz marka ve motorlardı. napalım şimdi? sizin mantığa göre bisiklete binmemiz lazım. hyosung kullanıcısı değilim ama inanın ben bile sıkıldım bu muhabbetten... ne alırsan al tekerin düz bassın.
Belediye otobüsüne binmekte fayda var. Kafan rahat olur.
Kendine hangi modeli yakıştırıp, rahat ediyorsan onu al. 3 gün sonra zaten racing bana göre değilmiş diyip chopper yada enduro da alabilirsin.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
KİMSE BİLMEDEN ETMEDEN ATIP TUTMASIN VE MÜMKÜNSE KULLANANLAR KONUŞSUN... 2012 MODEL HYOSUNG KULLANIYORUM RESİMLERİNE DE BAKIN LÜTFEN. TEREDDÜTLE ALDIM HİÇ DE PİŞMAN OLMADIM TAŞ GİBİ MAKİNA. EKSİLERİ VAR MI EVET VAR AMA TAHMİNİMDEN FAZLA DEĞİL. DÜŞÜK DEVİRDE HAREKETSİZLİĞİ VAR AMA DEVİR 3000-4000 GÖRDÜ MÜ ADETA YIRTILIYOR, BUNUN YANINDA V MOTORLARDA Kİ MÜZMİN HAFİF SARSINTI VAR, ÖN FAR ÇOK BİÇİMSİZ, GERÇİ BEN ONA YAPIŞTIRMALI ÇÖZÜM BULDUM FENA OLMADI. YAKIT ÇOK EKONOMİK, KASA OLAĞANÜSTÜ, VİRAJLARDA YETERİNCE KIVRAK TİGER EGZOZ TAKTIM SESİ DE İYİ OLDU. HAA BÜTÜN BUNLARA RAĞMEN BİR 600 YADA 900 GİBİ DEĞİL TABİ... ÖYLE BİRŞEY DE BEKLEMEYİN ZATEN. ŞAYET BEKLEYECEKSENİZ O ZAMAN YA GİDİP 15 YILLIK BİR 600LÜK MAKİNA ALACAKSIN YADA YENİ İSTİYORSAN 30 BİN TL VERECEKSİN. HYOSUNGU BEĞENMEYENLER AYNI PARAYA KAWASAKİNİN 1996 MODELİNİ AL KULLAN DA PİSTON KOLU NASIL FIRLIYORMUŞ GÖR. HİKAYE ANLATMAYIN. AYRICA BUMOTO VE DAELİMİ DE GEÇİN HER İKİSİ DE ÇİN MALI VE HER İKİSİ DE TEK SİLİNDİR DOLAYISI İLEPERFORMANS BERBAT. EGZOZ FALAN DA FAYDA ETMİYOR SESİ SİNEK VIZILTISI GİBİ.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
2012 MODEL HYOSUNG KULLANIYORUM RESİMLERİNE DE BAKIN LÜTFEN. TEREDDÜTLE ALDIM HİÇ DE PİŞMAN OLMADIM TAŞ GİBİ MAKİNA. EKSİLERİ VAR MI EVET VAR AMA TAHMİNİMDEN FAZLA DEĞİL. DÜŞÜK DEVİRDE HAREKETSİZLİĞİ VAR AMA DEVİR 3000-4000 GÖRDÜ MÜ ADETA YIRTILIYOR, BUNUN YANINDA V MOTORLARDA Kİ MÜZMİN HAFİF SARSINTI VAR, ÖN FAR ÇOK BİÇİMSİZ, GERÇİ BEN ONA YAPIŞTIRMALI ÇÖZÜM BULDUM FENA OLMADI. YAKIT ÇOK EKONOMİK, KASA OLAĞANÜSTÜ, VİRAJLARDA YETERİNCE KIVRAK TİGER EGZOZ TAKTIM SESİ DE İYİ OLDU. HAA BÜTÜN BUNLARA RAĞMEN BİR 600 YADA 900 GİBİ DEĞİL TABİ... ÖYLE BİRŞEY DE BEKLEMEYİN ZATEN. ŞAYET BEKLEYECEKSENİZ O ZAMAN YA GİDİP 15 YILLIK BİR 600LÜK MAKİNA ALACAKSIN YADA YENİ İSTİYORSAN 30 BİN TL VERECEKSİN. HYOSUNGU BEĞENMEYENLER AYNI PARAYA KAWASAKİNİN 1996 MODELİNİ AL KULLAN DA PİSTON KOLU NASIL FIRLIYORMUŞ GÖR. HİKAYE ANLATMAYIN. AYRICA BUMOTO VE DAELİMİ DE GEÇİN HER İKİSİ DE ÇİN MALI VE HER İKİSİ DE TEK SİLİNDİR DOLAYISI İLE PERFORMANS BERBAT. EGZOZ FALAN DA FAYDA ETMİYOR SESİ SİNEK VIZILTISI GİBİ. SONUÇ İTİBARI İLE O PARAYA HYO İYİDİR DERİM
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)