Değerli Arkadaşlar ;
Neden İtalyan motosikletleri ülkemizde daha az ilgi görüyor ... Sizin fikriniz nedir ?
Değerli Arkadaşlar ;
Neden İtalyan motosikletleri ülkemizde daha az ilgi görüyor ... Sizin fikriniz nedir ?
kendisi pahalı, parçası pahalı. 4 büyük japon daha cazip. Çinlilerde piyasayı alt üst etti.öyle bişey işte.
Fiyat farkı ve servis ağı bulunmaması bence dostum
Motorun Mercedes'i gözüyle baktığımız aşikar kanımca
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
Para diyoruz ama daha üst kesim alıcıların da gözbebekleri İtalyan motorlar değil sanırım ... Hem kalite ve sağlamlık arayan tüketiciler neden maliyetine katlanıp İtalyan almıyorlar ?? Çok enteresan .. Model ve cc anlamında bu kadar bol seçenek sunulmasına rağmen .. biraz kadınlar ne ister gibi karmaşık bir durum gibi geliyor bana
aslında japonlarla aynı fiyata yakın fiyatları var. kaliteside gayet güzel, şekil olarakta daha öndeler bence. bana göre tercih edilmemesinin en büyük nedeni servis ve yedek parça fiyatları.
Italyan motosiklet forumlarindan birinde,
Türk motosikletleri neden ülkemizde ilgi görmüyor?
diye bir baslik açilmis.
Ben oraya gidiyorum.
Ne yazayim?
Var mi bir öneriniz?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
tamam türkiyede servis ve yedek parça fiyatları vs tercih edilmiyor, edilemiyor.
italyada veya bir avrupa ülkesinde nasıl durum ?
selam ufuk, özlemişim seni...
soruna İstanbul tek şehrimizmiş gibi algılanıyor diye cevap vereyim.
tüm servisler orada ve bir kaç büyük şehirde.
şimdi sen malatyadasın, diyelim ki maddi durumun çok çok iyi..
Agusta F4 mü alırsın yoksa yine zx12 mi?
ama istanbulda pek çok kişi daha rahat hareket ediyor.
onların da kar ve zarar kaygısı olmuyor.
sıfır ducati alıyor 30.000 e
veriyor galeriye 20.000 e
biz ise,
alıyoz
kredi ödemekten benzin alamıyoz
sonra lastiği bitince ve ağır bakımları gelince mecburen 1-2 düşüğüne satmaya çalışyoz...
( ben de agusta almak isterim ama... )
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Hayır Sencer abi mesele o değil ... sonuçta öyle yada böyle bu iş beklenti ve fiyat - fayda işi ... Kimse babamızın oğlu değil , hatta bana kalsa yerli düzgün bişeyle olsa de millet kullansa ama yok ... Yedek parça , fiyat , servis , bayilik olması durumları zaten 20 sene önce Japon motorlar içinde Türkiyede sıkıntıydı .... Bence talep kendiliğinden az olduğu için arz otomatik olarak düşüyor ...
Japonların 4 Silindirin sıralı güç Aktarmasının neyini beğenmiyormuş anlamadım
Kedi ulaşamadığı çiğere mundar dermiş Sesi pek hoşuna gitmiş olacakki Kıskanmış zavallı
Bu Ses Yok ya Hani
http://www.youtube.com/watch?v=SuPGuwdoXUI
Sado
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Aslinda sadece Türkiye'ye has bir durum degil bu Italyan motosiklet mevzusu.
Neredeyse dünyanin hiç bir yerinde tutulmuyor.
Satis rakamlarina bakmak lazim.
Yani hadi Türkiye'de saçma sapan bir fiyat politikasi uygulaniyor ondan diyelim.
Ama burda durum ayni degil.
Her model için bir sey diyemem ama mesela burada herhangi bir japon super sport 16bin euro civarinda.
BMW S1000 RR de yaklasik ayni fiyat.
Aprilia ve Ducati de yaklasik 17bin civarindan baslayan fiyatlarla satiliyor.
Yani illa italyan olsun diyen bin euro farki rahat rahat verir.
Ama vermiyor.
Mevzu baska anlayacaginiz.
Ama ben bu saatten sonra ancak uyurum.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)