Alacağınız Motosiklette Hangi Özellikler Olmalı ??
Reklamlar
-
Reklamlar
-
İki başlık altında bakalım. Güvenlik ve konfor.
güvenlik kısmında ABS olmazsa olmazdır. Aksini iddia edenlerde her türlü tartışmaya varım. Türkiye'nin mükemmel asfaltında her zaman ABS siz motordan daha güvenli dururum. Defalarca konuşuldu ABS yokmuş gibi fren yap, sistem devreye giriyorsa biraz mesafe uzar. Ama diğer motorda yerdesin. Ayrıca virajda frene basmak mesela ne kadar güzel bir opsiyon değil mi? Tabii ki virajda frene basacak konuma düşmeyiz inşallah ama varsayım yapıyorum.
Diğer bir güvenlik donanımı çekiş kontrol sistemi. Farz değil ama vacip
Elektronik süspansiyon ayarı da önemli. Çünkü motosikletin üzerindeki ağırlığa bağlı olarak amortisörlerin ayarları değiştirilmeli ki maksimum yol güvenliği sağlansın.
Adaptif far da olsa keşke. Ama herkes 1600 GT alamıyor maalesef
Konfor kısmına gelirsek konu uzar gider. Onun için goldwing ve 1600 gt ye göz atın, adamlar yazmış zaten.
Aklıma gelenler bunlar. Eksikler varsa tamamlayın lütfen.
-
-
Guvenlik tabi oncelikli ama guzel bir ses ve tork da benim onceligimdir.
-
Çekiş konturol,Kombine ABS,Virajlarda otomatik ayarlanan Süspansiyon Olsun,Sürüş Modları olsun Bu motor alınır aga He illa SS olacak diye bir olayda yok Endro olur,Naked olur Rüzgar yemesi pek önemli değil Aşırı sürat herzaman tehlikedir biliyorsunuz ki Yani bunların olması benim için o motoru alına bilir motor yapar
Her ne kadar bazı arkadaşlar ne gerek var,Abs ye,Çekiş Kontürole de desede Adamlar Onca mühendisler boşuna uğraşıp katmıyorlar onca testler var ayrıca Ben almışken tam doluyu alırım aga sizleri bilmem
-
Fazla bir şey beklemiyorum:
1-Rüzgar rahatsız etmesin
2-Az yaksın
3-Servis-parça sıkıntısı olmasın
4-Kamyonları rahatça sollayabileyim
5-Frene basınca beni düşürmesin.
-
2 tekerlekli olmalı.
ABS şart değil ama stabil şekilde yavaşlayabilmeli.
Dengeli olmalı, konforlu olmalı.
Yedek parça ve servis konusunda iyi olmalı.
Eğer titreyecekse motorun heybetinden titremeli.
Ve tabiiki tatmin edecek güçte olmalı.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
-
konfor ve sağlamlık
2 el i hızlı
yedek parça sı bulunabilsin
ve bakım maliyetleri uygun olsun
bunlar varsa para mühim değil
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
1-Yakıt
2-Fren
3-Rüzgar
4-Yedek parça
5-Yakışıklılık
-
Sinan Er adlı üyeden alıntı
Çekiş kontrol sistemi kötü hava şartlarında ve bozuk zeminlerde ve özellikle yazın yapılan yurdum çimlerinin sulanması ve suyun çim yerine yola birikmesi ve o yolun viraj olması ve o viraja sabit hızda ....... kıscası bu da hayat kurtaran bir sistem.
Elektronik süspansiyon ve adaptif far nasıl çalışıyor ?
Elektronik süspansiyon ayarı yolun durumuna göre yahut taşıdığınız yüke göre süspansiyonların geri sekme ve sıkışma ayarını otomatik olarak yapıyor. Bu da size maksimum konfor ve güvenlik sunuyor.
Adaptif farın yararı videoda gösterildi.
-
-
Abs, çekiş kontrol ve sürüş modları bir arada fena olmaz . Elbette 600cc ve üzeri motosikletler için..
Önce emniyet, sonra hareket...
-
az yaksın
yedek parça ekonomik olsun
servisine kolay erişeyim ve başarılı servis ağı olsun
yakışıklı olsun
hoş bi sesi olsun.ne apaci gibi tartar tartur,nede çok kısık fıtfıtı bişey olmasın.güzel 1 egzoz takınca tok hoş bi ses olsun
kullanımı rahat olsun
kombine frenleri olsun
modifiye edebileceğim bişey olsun
yamaha bi yapsada getirse Yamaha yzf 250 falan olsa iyi olur :D
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
İlk kez motosiklet kullanacağım için öncelikli beklentim tabiki kaliteli olması. Yani teknik sorunlarla karşılaşıp beni üzmemesi. Parasından ziyade o şey aksırıp tıksırıpta moralimi bozmasın yeter
Sonraacığımaa yakışıklı olmalı, bakan birinin gözü motorda kalmalı
ABS yi şimdilik aramam.
Bastın mı da birazcık gitmeli hani.
Veee bu özelliklerin hepsi KTM duke 200 de var ;)
-
2 tekeri olması
bastınmı gitmesi
ve su ile çalışması
-
-
bence yedek parcası bol ve ucuz olsun dayanıklı olsun satıcagım zaman iyi bir fiyata verebileyim +acil bir durumda motora bastıgımda uzun yolda problem yaşatmasın ve abs aslında absden önce daha önemli şeyler var kaza anında motoru yatırıp kaç bileyim ergonomik olsun yani... ama yanlışım warsa düzeltin
-
4 silinddir
top speed 250+km
100km karma 4lt yakıt
abs
lıste fıyatı 14000tl altı
cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )
-
Tokur gibi olmali...
Etine dolgun ama naif
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)