Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

virajlarda lastigimin tamamını kullanamıyorum..

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    lastigim 90/90/17 duro viraja gaz kesmeden giriyorum kontra kullanarak ama ne yaparsam yapayım şu lastik cizgisini gecemiyorum nedir bunun formulu beyler?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Demekki gerek yok motoru arka lastiğin sonuna kadar yatırmaya. Hadi yatırdın diyelim ön lastik yeterli tutuşu sağlayacak mı ? sağlamazsa sen bi tarafa motor bi tarafa

  3. #3

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demekki gerek yok motoru arka lastiğin sonuna kadar yatırmaya. Hadi yatırdın diyelim ön lastik yeterli tutuşu sağlayacak mı ? sağlamazsa sen bi tarafa motor bi tarafa
    gerek var limitleri zorlamayı severim. ön lastigimde büyük. bu işi bilenler yorum yaparsa sevinirim.

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu işi bilenler yorum yaparsa sevinirim.
    Ne demek istiyosun ben işi bilmiyormuyum yani, o duro lastiklerle daha fazlası kaza nedenidir.

  5. #5
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    90/9017 pek limit zorluyacak lastik ebatı değil diye düşünüyorum.Sonuçta ince fazla zorlamada zora sokabilir.
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  6. #6
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne demek istiyosun ben işi bilmiyormuyum yani, o duro lastiklerle daha fazlası kaza nedenidir.
    ne demek istiyosun ben işi bilmiyor muyum yani

    Dostum o lastik çizgisinden sonrası yok diye biliyorum. çizgiye geldigin zaman da mm'lik bi hatayla yerde bulursun kendını. ne gerek var ? Ben lastigin tamamını kullandıgını gordum fotoda. kor muyum degıl mıyım sanırım degılım. abartmaya gerek yok ki hem. tamam abartmayı sevıyosun da bu kadarı abartana bile fazla yani. yok dınlemem dıyosan bu tur yorumları, asfaltı opmeye calıs onun verdıgı haz o kısmı kullandırabilir belki ne diyim...
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  7. #7
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Sokaktaki asfalt ile pistlerdeki asfalt kalitesini bir sanmayın, tecrübe ettiğinizde iş işten geçer arkadaşlar.
    Ahmet. bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sokaktaki asfalt ile pistlerdeki asfalt kalitesini bir sanmayın, tecrübe ettiğinizde iş işten geçer arkadaşlar.
    imkan olsada piste girip bikaç tur dönebilsem. bana haftada 1 yeterli ama imkan yok asfaltlarda trafige açık yerlerde limitleri zorluyoruz yapacak bişey yok.

  9. #9
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Asfalt temiz olsa lastiklerin çok kaliteli olsa bile motoru dediğin kadar yatırdığında asfalttaki 2-3 cm bir yükselti veya çukur yüzünden kontrolü kaybedebilirsin herşey çok anlık olur.

  10. #10

    Üyelik
    18 Eylül 2012
    Şehir
    06
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    imkan olsada piste girip bikaç tur dönebilsem. bana haftada 1 yeterli ama imkan yok asfaltlarda trafige açık yerlerde limitleri zorluyoruz yapacak bişey yok.
    sen zorla limitleri yakında cenaze namazınıda kılarız..

  11. #11
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    Alıntı selloo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen zorla limitleri yakında cenaze namazınıda kılarız..
    bu tür adamlar onu göze alıyor zaten normal değiller hiç değiller
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  12. #12

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Vallahi Pistte kullanılanları bilmemde Hiç Bir motorda genelde SS VE Naked lerde kalın lastik oluyor hiçbirinde O koca 190 lık lastiğin %70 inden fazlasını kullanmışını görmedim ortası erimiş ama yanları gıcır gıcır bi iz bile yok .Tahmini olarak tekere viraj kabiliyeti için balık sırtı veriyorlar, ama tamamı yerle temas edince zaten Motor aksamı, Grenaj sürtüyor adamlar hani yatabildiği yere kadar yatıp ondan sonrasını düz yapmamışlar Mantığıda biraz aykırı geliyor zaten seni sorun biraz farklı Ben neden yatıramıyom diyon ama aslında zaten tamamını yatıramıyorsun ki Nereye yatırıyon burası Türkiye Yollar perişan
    Sado

  13. #13
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    imkan olsada piste girip bikaç tur dönebilsem. bana haftada 1 yeterli ama imkan yok asfaltlarda trafige açık yerlerde limitleri zorluyoruz yapacak bişey yok.
    Diyebileceğim tek şey, tekerine taş değmesin. Ama şuna emin ol ki o lastiğin tamamını bu yöntem ile asla kullanamayacaksın.

  14. #14
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gerek var limitleri zorlamayı severim. ön lastigimde büyük. bu işi bilenler yorum yaparsa sevinirim.
    Ikarus sendromu http://www.motosiklet.net/forum/fayd...-sendromu.html bunu mutlaka oku derim. Fazla riske girme...
    just4techno ve ormankebabi bunu beğendiler.

  15. #15
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    yahu amma abartmışsınız. Lastikteki çizgiyi sona getirince, öyle az bi yatmayla kazaya falan neden olmaz. Lastiğin yere bastığı alan küçülür sadece.
    Tekniğini geliştirip, motor üstünde rahat olursan neden olmasın. Şu anki halinle daha hızlı girmeye çalışırsan viraja şeritten taşarsın.
    Boş, asfaltı guzel bir meydan bul, giyin korumalarini, antrenmana başla ve motorun korktuğun açıdan daha fazla yatabileceğini gör.

  16. #16
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu amma abartmışsınız. Lastikteki çizgiyi sona getirince, öyle az bi yatmayla kazaya falan neden olmaz. Lastiğin yere bastığı alan küçülür sadece.
    Tekniğini geliştirip, motor üstünde rahat olursan neden olmasın. Şu anki halinle daha hızlı girmeye çalışırsan viraja şeritten taşarsın.
    Boş, asfaltı guzel bir meydan bul, giyin korumalarini, antrenmana başla ve motorun korktuğun açıdan daha fazla yatabileceğini gör.
    Kaç kere lastiğin tamamını kullandınız acaba ? Eğer cevabınız hiç ise insanları yanlış yönlendirip, kaza yapmalarına vesile olmayın.
    Yok ben lastiğin yanaklarını erittim diyorsanız, saygı duyarım.

  17. #17
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    sen zaten sınırdasındaha fazla yatırmaya çalışırsan büyük ihtimal beraber yatarsınız,onu da daha önce ben yaşadım,hiç iyi olmuyor yani tavsiye etmiyorum
    UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.

  18. #18
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    asfaltı guzel olan ve hızımın yettiği her yerde.
    Bu yuzden sayini soyleyemem.
    Teknigi gelistirmek yanlislikla hizli girilen bir viraji donmeyi de kolaylastiran bisey. Tehlikeli bir durum yok ortada.

    Gözden kaçırmışım, 90 arka lastikle daha zor olur.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Senin lastik depozitolu değil mi? Kullanmadığın kısımları iade edersin.
    sedat_57, COQ, kakare ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #20
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin lastik depozitolu değil mi? Kullanmadığın kısımları iade edersin.
    offf... uyuma vaktiniz gelmiş
    Think Nothing! Just Twist The Wrist


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)