lastigim 90/90/17 duro viraja gaz kesmeden giriyorum kontra kullanarak ama ne yaparsam yapayım şu lastik cizgisini gecemiyorum nedir bunun formulu beyler?
lastigim 90/90/17 duro viraja gaz kesmeden giriyorum kontra kullanarak ama ne yaparsam yapayım şu lastik cizgisini gecemiyorum nedir bunun formulu beyler?
Demekki gerek yok motoru arka lastiğin sonuna kadar yatırmaya. Hadi yatırdın diyelim ön lastik yeterli tutuşu sağlayacak mı ? sağlamazsa sen bi tarafa motor bi tarafa
90/9017 pek limit zorluyacak lastik ebatı değil diye düşünüyorum.Sonuçta ince fazla zorlamada zora sokabilir.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
ne demek istiyosun ben işi bilmiyor muyum yani
Dostum o lastik çizgisinden sonrası yok diye biliyorum. çizgiye geldigin zaman da mm'lik bi hatayla yerde bulursun kendını. ne gerek var ? Ben lastigin tamamını kullandıgını gordum fotoda. kor muyum degıl mıyım sanırım degılım. abartmaya gerek yok ki hem. tamam abartmayı sevıyosun da bu kadarı abartana bile fazla yani. yok dınlemem dıyosan bu tur yorumları, asfaltı opmeye calıs onun verdıgı haz o kısmı kullandırabilir belki ne diyim...
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Sokaktaki asfalt ile pistlerdeki asfalt kalitesini bir sanmayın, tecrübe ettiğinizde iş işten geçer arkadaşlar.
Asfalt temiz olsa lastiklerin çok kaliteli olsa bile motoru dediğin kadar yatırdığında asfalttaki 2-3 cm bir yükselti veya çukur yüzünden kontrolü kaybedebilirsin herşey çok anlık olur.
Vallahi Pistte kullanılanları bilmemde Hiç Bir motorda genelde SS VE Naked lerde kalın lastik oluyor hiçbirinde O koca 190 lık lastiğin %70 inden fazlasını kullanmışını görmedim ortası erimiş ama yanları gıcır gıcır bi iz bile yok .Tahmini olarak tekere viraj kabiliyeti için balık sırtı veriyorlar, ama tamamı yerle temas edince zaten Motor aksamı, Grenaj sürtüyor adamlar hani yatabildiği yere kadar yatıp ondan sonrasını düz yapmamışlar Mantığıda biraz aykırı geliyor zaten seni sorun biraz farklı Ben neden yatıramıyom diyon ama aslında zaten tamamını yatıramıyorsun ki Nereye yatırıyon burası Türkiye Yollar perişan
Sado
Ikarus sendromu http://www.motosiklet.net/forum/fayd...-sendromu.html bunu mutlaka oku derim. Fazla riske girme...
yahu amma abartmışsınız. Lastikteki çizgiyi sona getirince, öyle az bi yatmayla kazaya falan neden olmaz. Lastiğin yere bastığı alan küçülür sadece.
Tekniğini geliştirip, motor üstünde rahat olursan neden olmasın. Şu anki halinle daha hızlı girmeye çalışırsan viraja şeritten taşarsın.
Boş, asfaltı guzel bir meydan bul, giyin korumalarini, antrenmana başla ve motorun korktuğun açıdan daha fazla yatabileceğini gör.
sen zaten sınırdasındaha fazla yatırmaya çalışırsan büyük ihtimal beraber yatarsınız,onu da daha önce ben yaşadım,hiç iyi olmuyor yani tavsiye etmiyorum
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
asfaltı guzel olan ve hızımın yettiği her yerde.
Bu yuzden sayini soyleyemem.
Teknigi gelistirmek yanlislikla hizli girilen bir viraji donmeyi de kolaylastiran bisey. Tehlikeli bir durum yok ortada.
Gözden kaçırmışım, 90 arka lastikle daha zor olur.
Senin lastik depozitolu değil mi? Kullanmadığın kısımları iade edersin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)