Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Osram night brekaer h4 ampul ve ybr

    REKLAM ALANI
  1. #1
    burkanyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    YBRM İÇİN OSRAM NİGHT BREKAR HD AMPUL ALDIM ANCAK USTALRI BUNU TAKAMAYACAKLARINI SÖYLEDİLER...
    BU AMPUL YBR YE TAKILMAZMI BENDE BAKTIK DUYU OTURMUYOR AMA ÇEVİRİCİ DUY BULUNMAZMI NASIL OLUR NASIL EDERİZ
    KAYBETMEKTEN KORKMA...
    KORKARSAN KAYBEDERSİN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    daha önceki ampul türü neydi keşke ona göre alsaydınız birde 55 watt olunca sıkıntılar çıkıyormuş

  3. #3
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    aldığın ampul 55watt büyük ihtimalle yuvaya uymaz aynı zamanda bir şekilde uydurulsada konjektör zorlar ve zamanla bozar standartı 35watt dır.Farklı ampul alman görüş mesafeni karanlıkta pek değiştirmez ancak Xenon takarsan sonuç değişir.

  4. #4
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    hangi ybr bilmiyorum ama sanırım eski S2 ampul kullanan ybr lerden yani 35w/35w normal ampul

    (bunu belki 2006 dan beri forumda 20. yazışımdır )

    senin satın aldığın osram 55w/60w H4 halogen dir.senin farına öyle takıp çıkartma yapamazsın yuvası uymaz

    H4 duy alıp takayım dersende senin motorun o ampulu kaldıramaz, kaldırıyor gibi görünsede akü beslemesini ve jeneratörü sömüreceği için sorun olacaktır.

    sana tavsiyem 35w/35w H4 halogen ampuller var bu ampulü honda servislerinden honda innova 125i ampulu isteyerek alabilirsin. h4 duy ile eli maharetli bir arkada bağlarsa lümeni biraz daha yüsektir faydası olacaktır.

    ayrıca far aynanda kararma varsa önce onu değiştirmen lazım.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  5. #5
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    3 yıl boyunca ybr'de h4 ampül kullandım,far açma kapama düğmesi koydum ve gündüzleri farı kapalı tuttum.25000 km yol yaptım aküyle hiç bir sıkıntım olmadı.

    ybr nin orjinal farının içine duyu değiştirip h4 takabilirsiniz fakat ampüllün uzunluğundan dolayı istediğiniz aydınlatmayı sağlayamazsınız,odak noktası değişip ışığı yanlara dağıtmaktadır.o yüzden ben oto yedek parçacıdan h4 takılabilen yuvarlak bir far alıp far çerçevesinin içine yerleştirmiştim.biraz zahmetli bir iş fakat istenirse oluyor.
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  6. #6
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    çoşkun bey çok güzel özetlemişsiniz konuyu
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  7. #7
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı burkanyavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBRM İÇİN OSRAM NİGHT BREKAR HD AMPUL ALDIM ANCAK USTALRI BUNU TAKAMAYACAKLARINI SÖYLEDİLER...
    BU AMPUL YBR YE TAKILMAZMI BENDE BAKTIK DUYU OTURMUYOR AMA ÇEVİRİCİ DUY BULUNMAZMI NASIL OLUR NASIL EDERİZ
    Olayın watt ile alakası yok bildiğim kadarıyla. Senin orjinal duy'un H11 mi, h4 mü, h7 mi onu öğren. O modelde Osram N.B. al.
    #sürenadam


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)