bnm gt250r st kanuni motorum var motorum giderken sigorta attı ve sigortayı değiştirdim çalıştı ama bu seferde boştayken gaz verdiğim zaman geç tepki veriyor vitese takıp ilerlediğim zmzn motor boguluyor yardım ederseniz sevinirim
bnm gt250r st kanuni motorum var motorum giderken sigorta attı ve sigortayı değiştirdim çalıştı ama bu seferde boştayken gaz verdiğim zaman geç tepki veriyor vitese takıp ilerlediğim zmzn motor boguluyor yardım ederseniz sevinirim
Motosikletin Hava Ayarlarına ve Bujisine bakınız
Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R
bahsettiğin şikayetlerin doğrudan elektrik aksamıyla ilgisi olduğunu sanmıyorum.
motorun enjeksiyonlu.
- beyinle ilgili bir sıkıntı olabilir
- kullandığın yakıtla ilgili sorun olabilir.
servise başvurup bilgisayar kontrolüne sokarsan daha faydalı olur sanırım.
geçmiş olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------
enjeksiyonlu makinalarda hava ayarı var mı?? ( cidden soruyorum )
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Yardımcı oluruz.
Önce Türkçe İmla Kuralları'na göre yazmayı öğren yada dene...
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
Enjeksiyonlu motorlarda gaz kelebek sensörü var.Bu sensör gaz açıldığında daha fazla hava girişi için açılan kapakçığın açısını ölçüyor. Kapakçık açıldıkça enjektörün benzin püskürtme aralığı kısalıyor.Mesela saniyede 5 kereden 8'e 10'a çıkıyor.Enjektör benzin geçişi sağlayan bir selenoid valf, yani sadece bir musluk.Basınçlı benzin püskürtmesini sağlayan şeyde benzin pompası.Bu pompa sistem üzerinde sabit bir basınç yaratıyor.Bu basınç artarsa arada regülatör var.Fazla olan basıncı alır.Motorun devrine göre enjektör açma kapama sayısı üretim planlaması sırasında masada matematik hesapları ile bulunuyor.Motorun "beyni" buna göre düzenleniyor.
Yeni Model GT250R bu enjeksiyon lu olduğuna göre eskileri Karbüratörlü
Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Enjeksiyon ile uğraşılmaz arızası çok pahalı o yüzden karbüratörlü daha iyi gibi geliyor ama oda çok yakıyor diğerine göre
Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R
karbüratörlü ile enjeksiyon arasında fark litrede 1 çay bardağını bulmaz bile bence.
bu kişiye ve kişinin şartlarına göre değişen bir olay.
mesela, hatay, antep, maraş, urfa vs civarlarında kaçak benzin olayı çok fazladır.
litrede 1 tl fark vardır ortalama ( savaştan önce daha fazlaydı )
uzun yola çıkarken 17 lt deposunu fulleyip, yedeğine de 20 litre alan arkadaşlarım vardı.
yani, 37 litrede 37 tl... 100km/5litre ortalamada 37/5: 7,5 litre yani 150 km yi bedavaya getirme durumu da var karbüratörde.
daha uzun yol için daha büyük yakıt yedeklerseniz, 500 km lik gezide 250 km az bir mesafe ve masraf değil. en azından farklı ihtiyaçlar giderilir.
ve masrafı da ucuzudur. hatta bozuk benzin yüzünden yolda kalma ihtimali de çok zayıftır.
yani karbüratörlü ile enjeksiyon arasındaki 3-5 milyarı vermem ben. aksine, üstüne para bilem alırım
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
birde motora fazla yağ koydugumuz zmn motorda ne gibi bir sorun çıkar
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
evt telefondan yazıyorum . motorum st kanuni gt250 r dir.kaç litre yağ doldurmam gerekir belirtirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.
Hyosung Gt250r 1.500Gram Yağ Alıyor diye biliyorum fazla yağ koyarsan motor çekişten düşer. Yağ seviyeniz fazla yüksek olursa,biyel kolu ve krank yağı fazlası ile motor iç çeperlerine savuracak,bu fazla yağı sıyırmakta zorlanacak olan sekmanlar yağın yanma odasına kaçmasına ve yüksek devirlerde oluşacak hidrolik basınç,
Silindir kapak contasının yırtılmasına.
Sübap lastiklerinin deforme olmasına.
Hararetin yükselmesine.
Sekmanların çatlamasına veya yamulmasına.
katalitik konvertörün ve oksijen sensörünün bozulmasına sebep olabilir.
Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)