dizaynında çelişkiler var bu motorun kafası çok karışıkmış çizenin tarzı bile tam olarak belli değil ayrıca çok iddialı. daha çok maddi problemi olmayanların ikinci motoru olabilecek bi yapısı var. henüz sipariş etmediysen bir kere daha düşünmeni tavsiye ederim. ayrıca ilgi ve şaşkın gözlerden bir süre sonra sıkılabilirsin. bu açıdan da iyice düşünmekte fayda var.
Hayırlı olsun. CBR250R kullanıcısı olarak beğendiğim bir motor, kazasız belasız kullan.
Güzel makine hayırlı olsun keyifle binin.
Almayı düşünenlere nacizane tavsiyem: ktm 200 ün kullanım alanı-tarzı SINIRLIDIR bunu gözardı etmeyiniz.
Şöyle diyeyim tarzlara ve ihtiyaçlara göre çeşitli sınıflarda şekillerde ve ebatlarda motorsikletler vardır piyasada. Örneğin hem asfaltın keyfine varmak istiyorum ivmelenmeyi hızı seviyorum hem de şehir dışına ufak çaplı geziler yapmak istiyorum diyen adam supersport bir makine alır. Bunun sınırlamaları uzun yolda yorucu olması artçı için daha da yorucu olması pek bagaj taşıyamaması şehir içi yoğun trafikte (hele istanbulda yazın!) yorucu bir tecrübe yaşamasıdır. Araziye çıkamaz. Tozlu topraklı yollarda makine yıpranır.
Scootercı adam mesela evden işe kısa mesafe gider hemen alıp kenara park edeyim ekonomik olsun pratik olsun diye düşünüp alır. Şehir içi hiç yorulmaz sıcak ve trafik bile olsa. Ufak paketleri ayağının altında rahatça taşır. Ama o da asfaltın keyfine varıp gezilere çıkamaz. Çıksa bile zevk alamaz pek. Off road yapamaz.
KTM200 şehir içi pratik atik ekonomik bir motor şekilli şemalli. Oturuş pozisyonu reki açısı ağırlığı yakıtı yoğun trafikte özellikle avantaj. Ancak bir otobana çıktığınızda veya artçı ile yokuşa geldiğinizde veya şehir dışına ufak gezi yapayım dediğinizde daha sınırlıdır örnek supersport veya sport touring tarzına göre. CBR250 veya diğer japonlara göre 2.eli daha zayıf servis ağı yetersizdir.
KTM200 şehir içi cbr250 ye göre daha zevklidir bence ama toplam da cbr250 ye göre daha sınırlı bir makinedir.
Bunlar hep tercih meselesi. Her zevki ve ihtiyacı aynı anda tatmin edecek bir motor yoktur. Avantajları ve dezavantajları çeşitlendirebiliriz.
fuarda en çok incelediğim motor buydu,gerçekten kendine has tarzı güçlü ve az yakıtıyla benim beğenimi kazandı,neredeyse motoru satın alma safhasına gelene kadar sorular sordum tek dez avantajı bana göre tabiki (bunu kendi kullandığım motor ile kıyaslıyorum) bakım maliyeti yüksek şöyleki honda da ilk bakım işçilik parası yok sadece yağ parası 30 tl max aynısı ktmde işçilik parası yine yok 120 tl çok farkmı evet bana göre çok ama yinede alıp kullanırım
hem tarz olsun hem günlük kullanayım hemde az yaksın gösterişli olsun on numara,herkeste yok bi artı meseladışarda toplam 3-4 tane görmüşümdür hergün trafikteyim,ama cbr 250 çok sattı ve heryerde var ve cbr 125 ile aynı görünüme sahip olması benim hoşuma gitmiyor açıkcası...
Supersport sınıf motorda belin sırtın ağrır, bu motorda ise dik oturduğun için hiçbir yerin ağrımaz. Gidon turu ve manevra kabiliyeti şehir içinde müthiş bir avantaj sağlar.
Ben şehir dışında ya da otobanda sınırlı olduğu fikrine bu motoru denemiş biri olarak katılmıyorum.
Açıkçası bu tasarımda 390cc geldiğinde şehiriçi motor olarak ciddi ciddi düşüneceğim, tek dezavantajı ÖTV'den kaybedecek.
Bu fiyata bu sınıfta almanız mümkün olmayan bir süspansiyon ve frenleme de satın alıyor olmanız cabası.
Şehir dışında ve otobanda supersporta göre sınırlamaları 100kmh den itibaren göğüse ve böbreklere çok rüzgar almak ve hakimiyetin göreceleri olarak azalmasıdır. Supersport bir makine yapısı itibari ile ktm200 e göre çok daha avantajlıdır otobanda çünkü insan bedeninin motorun üstüne kapanacak şekilde dizaynıdır bu şekilde daha az rüzgar alır ve daha kontrollü bir sürüş sağlar.
Yoksa ktm200 otobanda kullanılamaz veya şehir dışına gidemez demedim.
Çok iyi seçim, çok güzel motosiklet...
Bİr süre Duke 200 kullandım.Performans olarak oldukça tatmin edici,hatta şaşırtıcı"whelie" ve "powerslide" yapılası bir makine.Standart olarak yol bilgisayarı,kaliteli malzeme ve işçilik ,harika tasarım,işini iyi yapan amortisörler ve güven veren fren sistemi başarılı.Şu an olsa yine zevkle binerim,tavsiye ederim
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
KTM hastasıyım artık. cbr her yerı sarmış durumda ve 125 ile 250 aynı gorunumde o cok kotu ktm gerek tarz gerek ozellık cok guzel ama aklıma takılan tek bı soru dağa felan geziye çıkarken uzak yolda zorlanırmı ?
Ateş, su, toprak, "tahta" burda tahta uydurulmuş elemet oluyo
Ktm açılımı yazmışsınız bende gerçek açılımını yazdım.
"k.t.m AÇILIMI : ALMAYADA Du kannst nicht einmal hundert Meter 100 METRE BILE GİDEMEZ..." uydurma açılım.
"ernst (k)ronreif, hans (t)runkenpolz, (m)attighofen" gerçek açılım
Hayırlı olsun...
İlk 500 lastiklerin kaymasına ilk 1.000 de rodajına dikat et, sonra bir anda güven gelir gazlarsın onada dikkat et
Mersinde ve Akdenizde süreceksen fileli air mont tavsiye ederim. Birde içine rüzgar geçirmeyen wind stopper yelek(kaliteli) Tamam üst kısım
KTM açılımı
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Kraftfahrzeuge Motorlu araç
Trunkenpolz Patronun soyadı
Mattighofen Kurulduğu şehir
Doğru karar. Kıyas kabul etmez, bana sorsalar aynen açık ara KTM derdim. O motoru torunlarına bile bırakabilirsin. Tekerin düz bassın, güle güle kullan
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
Adam " KTM aldım diyor" , bunda sonra bize düşen - kararını beğensen de beğenmesen de - hayırlı olsun, güle güle kullan demektir. Ne görgüsüz adamsın sen !
Pişman olmayacağın bir karar Güle güle kazasız belasız kullan motordaş
@HELLAS Kanka o batıp tekrar kurulmadan önceymiş be. O zamanlar cezasını çekmiş şimdi başlangıç için fiyat hariç en güzel motor denebilir
Heil Spellcheck
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)