7000 km kullandım ninja 250'yi..
kısa bir şekilde özetlemem gerekirse.
alt devirlerde bir hyosung veya honda'dan daha fazla titriyor. yüksek devirlerde düşüyor
ağırlık noktası önde olduğu için benim gibi midi bir hulk'un üzerinde olmasına rağmen arka fren çift kaliperden dolayı çabuk kilitliyor. diyelim bir sapak kaçırmak üzeresiniz frenlerle yavaşlayıp sapağa giricem derseniz heyecan yapmazsanız yırttınız, aksi şekilde şansınıza ne çıkarsa..arka fren konusunda honda cbr en iyisi.. kaliteyi arka frene bağlamaya mı çalışıyorsun diye soran insan evladı da burdan düşünüp ne demek istediğimi anlasın..bir motorun gitmesinden çok nasıl durduğuna bakacaksın!! etmişim son hızına, doğru düzgün frenleme yapmadıktan sonra ne anlamı var??
daha sonra kawasaki şehir trafiğinde inanılmaz bir ısınma olayına giriyor öyle bir ısınmaki kışın iyide yazın fırının üstünde oturmak gibi.hem bir insan neden 250 cc kullanmak ister ? kimisi için başlangıçtır kimisi için ekonomiktir. şimdi öğrenci adama kalkıp minimum 5.5 lt benzin yakan bir motoru önermek saçma olur mu ? olur...ki bastığım zaman 6.5 lt bile yaktığını bilirim motorun.
ninja 250R'ın artısı kawasaki kalitesi ve 250 cc segmentinde en hızlı olması. aldığı parayı hak eder mi? eder.. bir honda veya kawasaki, hyosung'dan kaliteli mi ? kaliteli.. ama ikisinde de olmayan şey V-Twin atikliği ve sesi.. benim şahsi görüşümdür V-Twin hangisinde ise benim gönlüm ondadır
bu arada şizofreni bir üye için kendimizi yoruyor olabiliriz
administrator adlı üyeden alıntı
revenge adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! scr4m ve revenge aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!