p356spt adlı üyeden alıntı
1 - ) 100 kg motor, yüksek hız da yapmıyor, disk fren olsa ne, olmasa ne. Sevene bisikletler için de var disk fren, bilmem hava kaçtı, hdirolik boşaldı bir ton sıkıntı - kendin tamir edebilmen için özet alet edavat disk fren lazım. Fren kablosunda küçük bir delik seni yolda bırakır. Halbuki tabur fren sıfır bakım ve süper uzun ömürlü. Başlangıç seviyesinde biri bile baştan sona kendisi söküp takabilir. Memletkette var mı bunlarla uğraşan, usta usta motor gezdir, sonra dünyanın en çok motorsiklet üreten ( hem de en uzun ömürlü motorsikletlerini) firmasına laf giydirmek oluyor mu? Olur ama motorsikleti test etmeden yanlış olur, lütfen yapmayalım.
2 -) Kick starter, şahane hem de elektrikli marş motoruna ek olarak. Kışın garajda kalan motrsiklerler yazın ilk iş ne yapıyor? Kaçınmızda akü doldurma aleti var? Ya yoksa ve dağda bayırda köydeyse ne olacak? Ustamı arayacağız? Motorsikleti ustaya kadar nasıl götüreceğiz? Yoksa her sezon başında yeni bir akü mü almalı?
3 -) Retro dizayna laf etmeyelim, ülkemizde darbeler sağolsun motorsiklet kültürü kesik kesik ilerlediğinden 70'lerden ve 80'lerden motosikletler çok sınırlı, dolayısıyla gözümüz alışık değil. Ben cbf150 ve cb125 dizayından daha çok beğendim.
4 -) Honda Monkey'deki teknoloji bundan iyi miydi? Bugün hala efsane...
5 -) Afrika'da satılan model'le bunun arasında fark var. benim gördüğüm motor farklı, elektrik marşı var, çelik jant ve 5 vites. Bakım ve parça geliri çok sınırlı olacağı için Honda bu modelde biraz daha fazla kar ediyor olabilir...
6 -) Türkiye'ye bu modeli getirdikleri için ben çok memnun oldum. İhtiyacım olmadığı halde sırf az bakım gerektirmesi ve retro dizayn (yuvarlak far olsa ben daha çok beğenirdim) olması nedeniyle (test sürüşünde debeğenirsem) alarak garaja koymak istiyorum. Honda bu, evladiyelik nede olsa, bekleyerek zamanı geçecek bir motorda değil...
7 -) Bence insanlar ilk motorsikletini çin malı alarak motorsiklet konseptinden soğuyorlar. Bunun için de sektör biraz zor gelişiyor. Bunu aşmak için hem ucuz hem de sorun yaratmayacak, gerekirse de kolay tamir edilebilecek motorsikletlerin çoğalıp, piyasayı süpürmesi lazım. Benzeri hareketleri diğer Japon markalarından da bekliyoruz.
8 -) "Motorsiklet bir yerden bir yere gitmenin en özgür hali", Rus motoruyla da olur Gold Wing'le de. Honda'ya bize daha çok özgürlük seçeneğini getirdiği için teşekkürler!