Güvenebileceğin bir usta ile git bakmaya,
Malum motor yatıyor dıye,
sana ALMA ÖLÜ BU MOTOR der,
ertesi gün gider bu motoru sen satamassın ben 3 bın vereyım kurtul der ve alır motoru,
O sebepten Güvenebileceğin biri olsun...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Ben anlamayıyorum yurt dışında 90-93 model motorlar gırla bakıyor kullanıyorlar bizde 3-5 yıllık motor sorun demek KLE kendini fazlası ile kanıtlamış bir motor CBF fiyatına alınabiliyorsa ben bakımına bakarım eger yürüründe sorun yoksa dünyayı bile gezersin. İyi bir analizden gecirmek gerek bu motorlar agır sartlarda calışsın diye imal ediliyorlar zaten ama kullanıcı tercihi tabi o paraya sıfır CBF150 de alabilirsin garantili masrafsız :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Adamlar kitabına göre bakımını yapıp biniyor. Biz bakım masraf yapmayı pek sevmiyoruz. Biraz masraflı bakımları yaklaşınca hemen satıyoruz motoru. Alan adamda yaptırmadan kullanıyor. Motor 40 binde yapılması gereken bakım , bu bakımın gecikmesine bağlı oluşmuş ekstra sıkıntıları ile birlikte 80 bine kadar gidiyor. Sonra yine eğreti idare eder bir bakımla km yide düşürerek satıyorlar, alan adam düşük km bakım istemez mantığı ile kullanırken elinde patlıyor motor. Sonra yine ucuza mal etme kaygısıyla eğreti toplayıp sahibinden temiz tüm bakımları yapılmış diyerek satıp kurtuluyor. Tüm bu süreçte senin km de 30 bin gördüğün makine hurda halde karşına çıkıyor. vs vs.
Bizde sorun kullanıcılarda.
Adamlar 15 yaşında motorlarla gösteri yapıyorlar. Yapmadıkları eziyet kalmıyor yine taş gibi makineler.
Adam ilan vermiş motor 20 binde . Gidiyorsun km göstergesi çalışmıyor. Kim bilir ne zamandır kaç bin km dir çalışmıyor. Bizde çok garip adamlar var.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
EDİT : bunu bir önceki sayfada yazmışsınız. yine de bu işe dikkat edin, tamam hallederiz sonra derler, 3. taksit bitince derler sen parayı vermiş ama malı üstüne almamış olursun.
Sonuçta normalde de malın parası araç sahibine tam ve eksiksiz teslim edilince, araç sahibide yeni sahibine devir yapar noter de.(ben bugüne kadar böyle alıp-sattım, önce parayı aldım saydım, tamam deyip satışı verdim, yada tam tersi)
ama burada taksit durumu girince, son taksitte gideriz notere falan ağzı yaparsa zaten olmaz, vergi borcu vardır bu senenin başından bir kere kesin, geçmiş dönem borçlarına da bakmalı. Bu tarz işlerde bizim milletimize özgü "sözle" iş yapma alışkanlığı, yazılı kağıttan korkma yada bu konuda ısrarcı olmayı ayıp olarak görmesi(karşı tarafında bunu istismar etmesi) çok sık olan bir şey dikkat edin derim.
KLE500 güzel motosiklettir. bende heveslenmiştim zamanında araştırmıştım bolca. MOtorun kendisi iyidir, ama bu iyilik bu güne kadar nasıl bakıldığıyla da biraz alakalı yoksa diğer arkadaşların söylediği gibi yurtdışında gırla var 90 model motosiklet hala tıkır tıkır. ama bakıyorlar, ilgileniyorlar ilk gününden beri, zaten bakımsızına 100-200euro verip alıyorsun.
İyi kontrol ettirin ve eski model aldığınız için arızadan değil, sırf yaştan dolayı yıpranma ve yorgunluk sonucu zamanla yada doğrudan bazı masraf olabileceğini unutmayın ve maddi durumunuzu düşünerek girişin derim.
Parçalarının çoğunu ebay veya başka sitelerden temin eden bir çok kullanıcı var.
Bizim motorun 2012 model fren balataları bile ebay de, yetkili servisin 1/3 - 1/4 fiyatına geliyor TR ye.
Sabit forumdan biri satsa neden düşünüyorsun, ne bekliyorsun ki deriz zaten. Ama güzelim taş gibi Kawa enduroya race elcik takılmış, manetler kıvrılmış, şasi fosforlu turuncuya boyanmış, alev desenleri falan...
Bunun üstüne yatılıp son sürat yarıştırılmadı deseler inanmam mesela ben
Ağır şarta gelir eyvallahta memlekette motosiklet kullanıcılarının kaçı motosiklet yağı diye bişeyin varlığından haberdar. Dışardaki en ağır şart burada motosikletinin üzerine titreyen adama eşittir heralde
Bi CBF alıp "yok abi yanlış yaptık" deyip çöpe atabilecek kadar parası olan, eli anahtar tutan, boş vakte sahip, parça temini konusunda becerikli, bu işlemler için uygun yeri olan, yeterli sabrı olan, teknik bilgisi olan... ... biri alıp hayata döndürebilir, taş gibide binmeye devam eder ona lafım yok Mesela şu şartlarda, bu özelliklerin hiçbirine sahip olmayan ben, CBF' i seçerdim
Buyüzden herkes birazda sanki içinde bulunduğu koşullara göre yanıtlamış arkadaşın sorusunu
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
motoru iyi anlayana gösterip kurcalattır. o "alınır" ve "ederi de budur" derse ona göre pazarlığını yap
Hırsızlık sonucuda alacağa karşı bile alınmış olsa ağlayanın malı gülene yar olmaz derler 2 teker sonuçta ben alıp binemezdim şahsen
Almaya kalksam taksit işine kesinlikle girmem al gülüm ver gülüm iş noterde biter. Olması gerekende budur bence. Akşam ustamın yanına gidip fikir alış verişinde bulunacağım. Ustama güvenim sonsuzdur al dediği an gözüm kapalı alırım.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
55 bin de marş rublesi ve marş motoru değişti. Ocak ayında sübap ayarı yapıldı. Değişmesi gerekir belki diyerek debriyaj balatasını da aldım ebaydan, fakat usta ( Kocaman Motor ) gerek yok dedi.Kaçırma yapmıyor, hala üzerinde orjinal balatası var. Motor hiç açılmadı anlıyacağın.Ben ilk sahibinden 55bin de aldım. 5bin de 1 yağ değiştirmiş,aynen devam ediyorum.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
Evet bu konuda katılıyorum BMW nin KTM nin 45 bakımlarına bakmıştım motoru sıfırlıyorlar resmen o markaların 60 bin km deki motorlarında anahtar değmemiş gibi tabir hic olmaz aksine onlar icin 60 bin km dokunulmamaış motor bakımsız motordur. Her motor acılmadı demiyorum ama agır bakım dedikleri olaya beli kmlerde girmeli... Bizde agır bakım diyince yağ dışında buji ve hava filtresinin de değişmesi anlaşılıyor :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)