cross tercih etmelisin o zaman
Sizin isteklerinize cevap verebilecek tarz,
dual sport diye adlandirilan, ya da enduro da denilen tip motosikletlerdir.
Cruiser motosikletler, asfalt için üretilmislerdir.
Birakin dogayi, virajlari bile sevmezler.
Ayaklarin önde konumlanmasi uzun yol için, aci verici deneyimler yasamaniza neden olabilir.
Genellikle yol yapacagim ama arada bir kaçamak yapar, daga tepeye sürerim diyorsaniz ideali su segmentteki motosikletlerdir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
coq'un önerdiği model bence tam senlık. ben de boyle bırseyler bakıyorum. çapırın viraj kabılıyetı zayıf (diger tiplere göre).
Hele o devasa ayaklıkları yok mu!! motorla en ufak bi viraja girildiğinde 'ulan yere değer mi acaba?' dedirtecek cinsten.
hal böyle olunca bu tarz bir motosikletten yol dışında bir performans beklenmemeli. motora yazık yani.
Ama asıl adı dualsport halk arasında 'enduro' oyle değil. yolda da iyi gider, yol dışında da senın işini fazlasıyla gorur. yerden yuksek oldugu için kendını güvende hıssedersin.boydan sorunun olmazsa takarsın 2 yan canta. bize dua okursun
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
olabilirde arkadasın attıgı paya tuzlu bseye benziyo fiyata bile bakmadım yani o kadar düsün motor hacmi silindir sayısı filan nasıl olmalı tur icin ?
cruiser ile doğayı (yol bakımından) kesinlikle buluşturmaman lazım. Asfalt dışında kullanamazsın. Örneğin benimkinin kitapçığında "bu motosiklet asfalt yollar için tasarlanmıştır" uyarısı mevcut. Ayrıca viraj kabiliyeti olarakta yukarıda söylenenlere katılıyorum. Ve yine bir örnek; normal bir touring motorun 60 la aldığı virajı ben ancak 40 la alabiliyorum.
ne zor ismis bu motor işi ya o zaman tur icin cross laramı bakmalıyım ?
aslına bakarsan hiç zor değil ama sen abartıyorsun sanki biraz...tur için her motor uygundur bence...motosiklet.net gezi bölümü bunu kanıtlar nitelikte,her cinsten motoru her yolda denemiş arkadaşlarımız var burda
senin istediğin motor az yakacak tek aradığın özellik bu olmalı
çoğu motor araziye girer,tabi ki senin girme kabiliyetine bağlı biraz da
uzun yola da gider...
yine burda 100 cc lik motorlarla 2,000 km gezilere çıkanlar da var
sen en iyisi commuter motorlara bak kafana yatanı al çünkü onlar geziye de çıkar,araziyede girer daha başka nereye gitmek istersen oraya gider
bak benimki de commuter tarzı ama arazide crossları aratmıyor
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/109306-arora-tiger-200-ve-ben-sumengendeyiz.html
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Bütçen yeterli ise yamaha xvs 950 birkaç ekipmanla touring e dönüşüyor. Tavsiye ederim
Dağ, tepe, dere, toprak, bayır gezeceksen cross öneririm. Sivrisinek gibi alettir, çamura saplanıp kalmaz, her türlü yokuşa tazı gibi tırmanır.
Hem asfaltta hem toprakta yüksek performans istersen kesinlikle enduro almalısın. Tam olarak iki duruma adapte olacak şekilde üretilmiş olurlar. Toprak zeminde bir cross kadar çevik olmayabilir ağırlığından dolayı, ama gücü yüksek olduğundan her ortamda rahat edersin. Fikir vermesi açısından youtube'da F800, Varadero, Transalp videolarını izle derim
Doğaya nadiren çıkarım, çoğunlukla asfaltta uzun yolda kullanırım dersen chopper/cruiser alabilirsin. Diğer arkadaşların dediği gibi asfalt için tasarlanmış aletlerdir. Dik oturuş pozisyonu yüzünden ufacık hendekler bile seni rahatsız edebilir. Uzun yolda ise bu dik oturuş pozisyonu seni yormaz. Aradığın motor bu tipse, her iki markayı da kullanmış biri olarak söylüyorum, Superlight almaktansa GV250 tercih et. Torku yüksektir, trafikte acil durumda çabucak kaçış yapabilirsin. Titreşimi ve sesi de Superlight'a göre çok daha düşüktür, uzun yolda yormaz seni.
Bahsettiğin ihtiyaçlarından anladığım kadarıyla sana daha çok enduro hitap ediyor.
Şakamı? gerçekmi? baştan sona bir kez daha okudum cevapları.
Arkadaşlar, kardeşlerim, abilerim, ey roma halkı!!!
Kimi 750 shadow, kimi Gs,kimi xvs950 demiş. Sizin aklınız kesiyormu bu soruları soran arkadaşımıza bu motorları
tavsiye etmek.
Cross ne cruiser ne enduro ne? kaç silindir olsun? motor hacmi ne olsun? o ne? bu ne? diye soran
Motorun M s,nden anlamayan(Şimdilik) bir kardeşe önerdiğiniz her şey kafasının karışmasından başka bir işe yararmı?
Sevgili kardeşim şimdi sana uygun motor en fazla 250cc lik herhangi bir motordur.
Sonra şartlar göre tarzını belirlersin. Araştır biraz böyle binlerce konu var.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)