Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Chopper tipi motorla gezi yapmak icin nasıl bir motor olmalı ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    cross tercih etmelisin o zaman


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı ege48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]

    sizce nasıl bir motor tercih etmeliyim ? sadece doga icin degil aslında ama patikada tırmansa fena olmaz diye düsünmüstüm ben
    Sizin isteklerinize cevap verebilecek tarz,
    dual sport diye adlandirilan, ya da enduro da denilen tip motosikletlerdir.
    Cruiser motosikletler, asfalt için üretilmislerdir.
    Birakin dogayi, virajlari bile sevmezler.
    Ayaklarin önde konumlanmasi uzun yol için, aci verici deneyimler yasamaniza neden olabilir.
    Genellikle yol yapacagim ama arada bir kaçamak yapar, daga tepeye sürerim diyorsaniz ideali su segmentteki motosikletlerdir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  3. #23

    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    Muğla
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin isteklerinize cevap verebilecek tarz,
    dual sport diye adlandirilan, ya da enduro da denilen tip motosikletlerdir.
    Cruiser motosikletler, asfalt için üretilmislerdir.
    Birakin dogayi, virajlari bile sevmezler.
    Ayaklarin önde konumlanmasi uzun yol için, aci verici deneyimler yasamaniza neden olabilir.
    Genellikle yol yapacagim ama arada bir kaçamak yapar, daga tepeye sürerim diyorsaniz ideali su segmentteki motosikletlerdir.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedi.../3b/F650gs.jpg
    cross nasıl olmalı peki tanıstıgım birkac cross kullanıcısı bana 75 den asagı olmamalı demistide önerileriniz varmı acaba ?

  4. #24
    dftuzlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    kentkart
    coq'un önerdiği model bence tam senlık. ben de boyle bırseyler bakıyorum. çapırın viraj kabılıyetı zayıf (diger tiplere göre).
    Hele o devasa ayaklıkları yok mu!! motorla en ufak bi viraja girildiğinde 'ulan yere değer mi acaba?' dedirtecek cinsten.
    hal böyle olunca bu tarz bir motosikletten yol dışında bir performans beklenmemeli. motora yazık yani.
    Ama asıl adı dualsport halk arasında 'enduro' oyle değil. yolda da iyi gider, yol dışında da senın işini fazlasıyla gorur. yerden yuksek oldugu için kendını güvende hıssedersin.boydan sorunun olmazsa takarsın 2 yan canta. bize dua okursun
    Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.

  5. #25

    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    Muğla
    olabilirde arkadasın attıgı paya tuzlu bseye benziyo fiyata bile bakmadım yani o kadar düsün motor hacmi silindir sayısı filan nasıl olmalı tur icin ?

  6. #26
    OGUZHANKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VT 750 C Shadow
    cruiser ile doğayı (yol bakımından) kesinlikle buluşturmaman lazım. Asfalt dışında kullanamazsın. Örneğin benimkinin kitapçığında "bu motosiklet asfalt yollar için tasarlanmıştır" uyarısı mevcut. Ayrıca viraj kabiliyeti olarakta yukarıda söylenenlere katılıyorum. Ve yine bir örnek; normal bir touring motorun 60 la aldığı virajı ben ancak 40 la alabiliyorum.
    Redmoon bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    Muğla
    ne zor ismis bu motor işi ya o zaman tur icin cross laramı bakmalıyım ?

  8. #28
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    Alıntı ege48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne zor ismis bu motor işi ya o zaman tur icin cross laramı bakmalıyım ?
    aslına bakarsan hiç zor değil ama sen abartıyorsun sanki biraz...tur için her motor uygundur bence...motosiklet.net gezi bölümü bunu kanıtlar nitelikte,her cinsten motoru her yolda denemiş arkadaşlarımız var burda
    senin istediğin motor az yakacak tek aradığın özellik bu olmalı
    çoğu motor araziye girer,tabi ki senin girme kabiliyetine bağlı biraz da
    uzun yola da gider...
    yine burda 100 cc lik motorlarla 2,000 km gezilere çıkanlar da var
    sen en iyisi commuter motorlara bak kafana yatanı al çünkü onlar geziye de çıkar,araziyede girer daha başka nereye gitmek istersen oraya gider
    bak benimki de commuter tarzı ama arazide crossları aratmıyor
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/109306-arora-tiger-200-ve-ben-sumengendeyiz.html
    UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.

  9. #29
    rolly74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2012
    Motosikleti
    triumph scrambler
    Bütçen yeterli ise yamaha xvs 950 birkaç ekipmanla touring e dönüşüyor. Tavsiye ederim

  10. #30
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Dağ, tepe, dere, toprak, bayır gezeceksen cross öneririm. Sivrisinek gibi alettir, çamura saplanıp kalmaz, her türlü yokuşa tazı gibi tırmanır.

    Hem asfaltta hem toprakta yüksek performans istersen kesinlikle enduro almalısın. Tam olarak iki duruma adapte olacak şekilde üretilmiş olurlar. Toprak zeminde bir cross kadar çevik olmayabilir ağırlığından dolayı, ama gücü yüksek olduğundan her ortamda rahat edersin. Fikir vermesi açısından youtube'da F800, Varadero, Transalp videolarını izle derim

    Doğaya nadiren çıkarım, çoğunlukla asfaltta uzun yolda kullanırım dersen chopper/cruiser alabilirsin. Diğer arkadaşların dediği gibi asfalt için tasarlanmış aletlerdir. Dik oturuş pozisyonu yüzünden ufacık hendekler bile seni rahatsız edebilir. Uzun yolda ise bu dik oturuş pozisyonu seni yormaz. Aradığın motor bu tipse, her iki markayı da kullanmış biri olarak söylüyorum, Superlight almaktansa GV250 tercih et. Torku yüksektir, trafikte acil durumda çabucak kaçış yapabilirsin. Titreşimi ve sesi de Superlight'a göre çok daha düşüktür, uzun yolda yormaz seni.

    Bahsettiğin ihtiyaçlarından anladığım kadarıyla sana daha çok enduro hitap ediyor.
    ege48 bunu beğendi.

  11. #31
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Şakamı? gerçekmi? baştan sona bir kez daha okudum cevapları.
    Arkadaşlar, kardeşlerim, abilerim, ey roma halkı!!!
    Kimi 750 shadow, kimi Gs,kimi xvs950 demiş. Sizin aklınız kesiyormu bu soruları soran arkadaşımıza bu motorları
    tavsiye etmek.
    Cross ne cruiser ne enduro ne? kaç silindir olsun? motor hacmi ne olsun? o ne? bu ne? diye soran
    Motorun M s,nden anlamayan(Şimdilik) bir kardeşe önerdiğiniz her şey kafasının karışmasından başka bir işe yararmı?
    Sevgili kardeşim şimdi sana uygun motor en fazla 250cc lik herhangi bir motordur.
    Sonra şartlar göre tarzını belirlersin. Araştır biraz böyle binlerce konu var.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler