Öncelikle kaliteli akü kullanmaya özen göstermeliyiz. Ömrünü tamamlamış bir akünün her türlüsü şarj sistemine zarar verecektir, çünkü şarj tutmayacak ve konjektörün sürekli olarak çalışmasına sebep olacak, sonuç olacak aşırı çalışan konjektör ısınıp, içindeki diyotlar v.b. gibi devreler arızalanacak. konjektör ve arızalı akü değiştirilmeden devam edilirse sonunda alternatördeki bakır sargılarda kavrulacaktır. Mevcut kapasite konusunda ise 12V'u 24V'a çıkartmadığımız için mevcut kapasitemizde bi değişiklik olmuyor, elimizdeki 12V u daha uzun süre korumuş oluyoruz sadece, tek kalem pil mi paralel bağlı iki kalem pil mi daha uzun süre dayanır gibi basit bir elektrik konusu gibi düşün işi zora sokmaktan ziyade kolaylaştırır hatta. Bunlar benim teknik bilgilerle destekleyerek savunduğum fikirlerim tabi katılıp katılmamak sizlere kalmış.