Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

R6 ve yeni ekipman alacağım. Tavsiyeleriniz???

    REKLAM ALANI
  1. #1
    vale_rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2015 kawasaki 636
    Herkese selamlar. cbr250r ımı sattım. 2007-2008 r6 bakıyorum. r6 alırken ayrıca kullanırken de dikkat etmem gereken hususlar nelerdir. kullanıcı tavsiyelerine ihtiyacım var. ayrıca yeni kask ve tam vücut koruma (zırh) almayı düşünüyorum. en fazla 500 tl ayırabileceğim kask konusunda, scorpion exo 1000 modeli dikkatimi çekti. tavsiye olunurmu. bu fiyatı aşmayan ve ss için uygun başka ne tercih edebilirim. Hem r6 hemde ekipman konusunda faydalı bilgilerinizi burda paylaşırsanız çok memnun olurum. herkese kazasız sürüşler.......


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Bahsettiginiz zirh kross motorlarda kullaniyo ss motorlarda kullanildiginda yuksek suratlerde fileleri parcalanabiliyomus diye okumustum pek saglikli olcagini sanmiyorum supersportlarda

  3. #3
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    9 Metre Kefen bezi (44 tel hasse, 150 cm en)
    • 1 Adet Sünger
    • 1 Adet Sabun (200 gr)
    • 1 Adet Pamuk (50 gr)
    • 2 Çift Eldiven
    • 1 Poşet Çörek otu (25 gr)
    • 1 Adet Kafirun
    • 1 Şişe Gül suyu (300 gr)
    • 1 Adet Havlu
    • 1 Adet Peştemal


    Sağlam bir hayat sigortasıda kalanların acısını azaltmasada geride kalanların madden rahat etmelerini sağlayacaktır.

    Allah rahmet eylesin
    TAYFUNBORA bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  4. #4
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    bu son msjin anlami nedir ? Adam insan gibi derdini paylasmis bu nasil bir msjdir ?

    Kardesim yeni motor icin en guzeli bir sure bekleyip fuara ugraman
    orada guzel deri tulumlar montlar v.s bulabilirsin aradigim markalar icin
    ben oyle yapacagim sahsen
    kask icin guzel yorumlar okudum fakat biraz daha arastirma ile daha iyilerini bulabilecegine inaniyorum
    Pain, wolrath, Cgty ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu son msjin anlami nedir ? Adam insan gibi derdini paylasmis bu nasil bir msjdir ?

    Kardesim yeni motor icin en guzeli bir sure bekleyip fuara ugraman
    orada guzel deri tulumlar montlar v.s bulabilirsin aradigim markalar icin
    ben oyle yapacagim sahsen
    kask icin guzel yorumlar okudum fakat biraz daha arastirma ile daha iyilerini bulabilecegine inaniyorum

    Bu son mesajın anlamı şudur. Hacminin 600cc olmasından dolayı pekçok kişi 250cc den sonra R6 ya geçebileceğini düşünmekte ve bunun çok kolay olduğunu varsaymaktadır. Halbuki R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız. CBR250 ile arasındaki tek benzerlik bolca grenaja sahip olmasıdır onun dışında ayrı dünyaların motorlarından bahsediyoruz.

    Yeterince net anlatabildimmi yoksa daha sayfalarca yazayımmı ?

    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu CBR250R dan hemen sonra olamayacağıdır.

    Sevgilerimle
    fatih545, Bulent78 ve TAYFUNBORA bunu beğendiler.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  6. #6
    1 hayabusa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    actıv 110
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu son mesajın anlamı şudur. Hacminin 600cc olmasından dolayı pekçok kişi 250cc den sonra R6 ya geçebileceğini düşünmekte ve bunun çok kolay olduğunu varsaymaktadır. Halbuki R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız. CBR250 ile arasındaki tek benzerlik bolca grenaja sahip olmasıdır onun dışında ayrı dünyaların motorlarından bahsediyoruz.

    Yeterince net anlatabildimmi yoksa daha sayfalarca yazayımmı ?

    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu CBR250R dan hemen sonra olamayacağıdır.

    Sevgilerimle
    ybr ile motora başladım ardından 2006 yeni kasa R6 aldım ve 3 sene bindim hiç kaza tehlikesi atlatmadım o motorda iş nefiste bitiyo apaçilik yapmadıkça efendi gibi binince sıkıntı yaratmıyor.
    Blacklove16 bunu beğendi.

  7. #7
    eren1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    cbf 600
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu son mesajın anlamı şudur. Hacminin 600cc olmasından dolayı pekçok kişi 250cc den sonra R6 ya geçebileceğini düşünmekte ve bunun çok kolay olduğunu varsaymaktadır. Halbuki R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız. CBR250 ile arasındaki tek benzerlik bolca grenaja sahip olmasıdır onun dışında ayrı dünyaların motorlarından bahsediyoruz.

    Yeterince net anlatabildimmi yoksa daha sayfalarca yazayımmı ?

    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu CBR250R dan hemen sonra olamayacağıdır.

    Sevgilerimle
    Tabiki tecrübe gerek 600 cc için ama bu kadar da kasmaya gerek yok gibi. İş insanın kendisinde bitiyor.
    undefined

  8. #8
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı 1 hayabusa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr ile motora başladım ardından 2006 yeni kasa R6 aldım ve 3 sene bindim hiç kaza tehlikesi atlatmadım o motorda iş nefiste bitiyo apaçilik yapmadıkça efendi gibi binince sıkıntı yaratmıyor.
    Eminmisin ?? birkez daha düşün istersen ...

    ---------- Post added at 00:16 ---------- Previous post was at 00:13 ----------

    Alıntı eren1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabiki tecrübe gerek 600 cc için ama bu kadar da kasmaya gerek yok gibi. İş insanın kendisinde bitiyor.
    Yanlış bir hareketle 3 sn nin altında bir sürede 100km hıza çıkabilen bir motordan bahsediyoruz , Rossinin kendisi bile kasıyor ve bunu hiç çekinmeden ifade ediyor ...

    Rossiden dahamı iyisiniz ????
    TAYFUNBORA, ReiZzZ ve krd bunu beğendiler.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  9. #9

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Motosikleti
    yamaha yzf r6
    250ccden sonra pek tabi r6 kullanirsin,forumdakilere bakarsan dunyanin etrafini 6 sefer dolasip (farkli cc motorlari,10.000 ondan 20.000 ondan 50.000 digerinden bir baskasindan 60.000 v.s) ancak binersin r6 ya hatta 1000cc motora binmen icin r6yada 50.000 km falan binmelisin (eger isi gucu olan bir adamsan bu 10 yil falan surer hele 30 lu yaslardaysan 50 yasinda binersin),eger bunlari yapmazsan hooop topragin dibine...Elin adami 6 ay egitimle uzaya gidip yercekimsiz ortamda haftalarca yasiyor ama r6 kullanmak icin 10 yil cabala...

    Herneyse soruna gelirsek ben ozellikle body armor almani tavsiye etmem,cok arastirdim guvenli bulmadim,kaskla ilgili yorum yapmayacagim,ama mutlaka eldiven bot ve pantolon da al deri ceketin yanina,deri korumali ceket revit tarmac kullaniyorum memnunum,bot mutlaka bagciksiz olmali,kask cok farkli bir dunya,arastirmak lazim...

    Bu arada bir ekleme;alacaksan eger 2008 ve sonrasi modellere bak,onemli degisiklikler oldu,tavsiyem bu yondedir...
    feliçita bunu beğendi.

  10. #10
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı darkwonder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250ccden sonra pek tabi r6 kullanirsin,forumdakilere bakarsan dunyanin etrafini 6 sefer dolasip (farkli cc motorlari,10.000 ondan 20.000 ondan 50.000 digerinden bir baskasindan 60.000 v.s) ancak binersin r6 ya hatta 1000cc motora binmen icin r6yada 50.000 km falan binmelisin (eger isi gucu olan bir adamsan bu 10 yil falan surer hele 30 lu yaslardaysan 50 yasinda binersin),eger bunlari yapmazsan hooop topragin dibine...Elin adami 6 ay egitimle uzaya gidip yercekimsiz ortamda haftalarca yasiyor ama r6 kullanmak icin 10 yil cabala...

    Herneyse soruna gelirsek ben ozellikle body armor almani tavsiye etmem,cok arastirdim guvenli bulmadim,kaskla ilgili yorum yapmayacagim,ama mutlaka eldiven bot ve pantolon da al deri ceketin yanina,deri korumali ceket revit tarmac kullaniyorum memnunum,bot mutlaka bagciksiz olmali,kask cok farkli bir dunya,arastirmak lazim...

    Bu arada bir ekleme;alacaksan eger 2008 ve sonrasi modellere bak,onemli degisiklikler oldu,tavsiyem bu yondedir...
    Doğru ,

    Zaten kıskançlığımızdan yapıyoruz R6 ya binemiyoruz ya ondandır.

    Saygılar
    TAYFUNBORA bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  11. #11
    vale_rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2015 kawasaki 636
    Yukarıda geçenleri okuyaraktan herkese saygılar. izmirdeyim ama yeni motor ve malzeme için fuara katılıcam. ancak fuar öncesi alışveriş yapmadan bilgi edinmek de istiyorum. aklımda modelller belli olsun ki gittiğimde kafası karışık eli boş çıkmak istemiyorum.
    bu zırh meselesi yinede çok bilgim olmamakla birlikte en az cross motorlar kadar ss ler içinde gerekli diye düşünüyorum. belki ergonomi olarak motor üzerinde rahatsız edici olabilir ama, 250 yi gören bi motorda böyle ekipmanlara fazlasıyla ihtiyaç var diye düşünüyorum.
    yırtılma konusu ise, o da kalite kaynaklı olabilir sanırım. yada montun altına giyileblirmi bilemiyorum. cbr250 kullanırken full sırt korumam vardı onu montun altına rahatlıkla giyiyordum. body armor bende tercih etmem. resimlerinden bile anlaşılıyor kalite durumu. herşey resimle bitmediğinden tecrübeli arakadaşların tavsiyesine ihtiyacım var.
    bering montum var deri değil ama memnunum. dizlik kesinlikle alıcam eldivende. bu vücut koruma da aklımda. alma ihtimalim çok yüksek. fuara kadar araştırmaya devam edicem. tabi sizlerin bilginizin ve tecrübenizin de bana çok faydası olucak.
    sanırım 2007 ve üzerinde bahsettiğin yenilikler. yanılıyorda olabilirim. o yüzden bende asgari 2007 ve 2008 model düşünüyordum.
    işte böyle parça pinçik bilgilerle olmuyor. burda tecrübelerinizi paylaşırsanız banada merak eden arkadaşlarada epey bi faydası olucaktır.
    bilgiler için tşk. saygılar.....

  12. #12
    Baltassar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Cbf 250
    Naçizane bende birşeyler yazmak istedim.
    oocan abimiz ilim irfan sahibi biridir. kendisinin yazdığı mesajları dikkate almanızı tavsiye ederim.
    takdir sizin.

    saygılarımla
    Imza mi?? Nereye Atayım

  13. #13
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı darkwonder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250ccden sonra pek tabi r6 kullanirsin,forumdakilere bakarsan dunyanin etrafini 6 sefer dolasip (farkli cc motorlari,10.000 ondan 20.000 ondan 50.000 digerinden bir baskasindan 60.000 v.s) ancak binersin r6 ya hatta 1000cc motora binmen icin r6yada 50.000 km falan binmelisin (eger isi gucu olan bir adamsan bu 10 yil falan surer hele 30 lu yaslardaysan 50 yasinda binersin),eger bunlari yapmazsan hooop topragin dibine...Elin adami 6 ay egitimle uzaya gidip yercekimsiz ortamda haftalarca yasiyor ama r6 kullanmak icin 10 yil cabala...

    Herneyse soruna gelirsek ben ozellikle body armor almani tavsiye etmem,cok arastirdim guvenli bulmadim,kaskla ilgili yorum yapmayacagim,ama mutlaka eldiven bot ve pantolon da al deri ceketin yanina,deri korumali ceket revit tarmac kullaniyorum memnunum,bot mutlaka bagciksiz olmali,kask cok farkli bir dunya,arastirmak lazim...

    Bu arada bir ekleme;alacaksan eger 2008 ve sonrasi modellere bak,onemli degisiklikler oldu,tavsiyem bu yondedir...
    Nacizane fikrimi belirtmek isterim, km. evet tecrübe için bir kıstas olabilir ama tek kıstas olmamalıdır bence, ya da şöyle söyleyeyim, 50000 km. motor kullanmış olmasına rağmen yine de R6 kullanmaması gereken insanlar olacaktır mutlaka. Bu km.lerin içeriğidir bence sizi diğer 50000 km yapan kişilerden ayıran. Yoksa bir motor alıp, şehirlerarası kullanarak yüksek km. lere kısa sürede ulaşabilirsiniz ama bu size R6 gibi bir makinaya sahip olabilme yetisini kazandırmayacaktır. Tabii bir de işin yetenek kısmı var, bazı insanlar diğerlerine göre daha kısa sürede motora hakim olmayı öğrenebilir, yine de bu 1 sene 125lik ya da 250lik motor kullandıktan sonra R6 yı gerçek anlamda kullanabilecekleri anlamına gelmez.
    Motoru kullanmak ile motora binmek arasındaki farkı da belirtmekte fayda var. YBR ile motora binmeyi öğrendikten sonra Hayabusaya da binebilirsiniz, sonuç olarak tüm motorlar aynı prensiplerde çalışır ama bu sizin Hayabusaya her koşulda söz geçirebileceğiniz anlamına gelmez. Tavsiye verirken bunları gözönünde bulundurmakta fayda var bence.

    Bu arada Okan Abinin ya da bu tarz konularda cevap yazan insanların alaycı mesajlarına takılıp da ne biçim cevap veriyorsun sen kardeşim demeden önce de biraz düşünmek lazım. Offf yine mi aynı topik, geberirse gebersin be banane kardeşim babamın oğlu mu sanki, diye de düşünebilirken, bunun yerine aynı şekilde açılan yüzlerce topiğe cevap vermiş olmanın bitkinliğiyle de olsa en azından halen insanlara yanlış yaptıklarını söyleyen tecrübeli kişiler var. Ben aldım ben kullandım 3 sene hiç te düşmedim derken, topiği açan arkadaşı ve bu şekilde düşünen diğer arkadaşları da yanlış anlamda cesaretlendirebileceğinizin farkında olmak lazım. Herkes kendi eksikliklerini görüp de bunları gidermeden büyük motor alacak kadar olgun olamıyor ne yazık ki, biraz da yaşla alakalı bir durum tabii. Bu gibi durumlarda da ne kadar iğneleyici de olsa en azından bu konuda doğru tavsiyeler verecek insanların olması bence iyi birşey.

    Ayrıca bana dünyanın rüşvetini de verseniz beni R6 alacak bir adamın o motorla hız yapmayacağına, çok sakin kullanacağına inandıramazsınız
    ferdinandd, ÇinLee ve just4techno bunu beğendiler.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  14. #14
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    R6 ya niyetlenip hala hangi kaskı almalıyım hangi ceketi kullanmalıyım diyen adam motorlar hakkında yeterince bilgiye sahip değildir bence o yüzden bence siz cbr250ile biraz daha devam edin tecrübe edinin eğitim alın sonra gidip istediğiniz motora keyifle binin
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  15. #15
    vale_rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2015 kawasaki 636
    benden büyük olduklarını düşünerekden oocan ve bülent78 abilerin dediklerine katılmamam haksızlık olur. söyledikleriniz doğru. bülent78 abi daha bi açıklık getirmişsin konuya. dediklerinize katılıyorum. sizin gibi tecrübeli olduğunu düşündüğüm abilerin tavsiyelerine ihtiyacım var. paylaştığınız bu değerli bilgilerin yanında biraz da benim beklentilerime ve topiğin amacına cevap verir ve paylaşımda bulunursanız memnun olurum. zira topiğin amacı dışına çıkmasını ve tartışma salonuna dönmesini istemem. tartışma olacaksa da eleştirel çerçevede olursa daha çözümleyici ve faydalı olacaktır ben ve herkes için. saygılar.

  16. #16
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı vale_rs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benden büyük olduklarını düşünerekden oocan ve bülent78 abilerin dediklerine katılmamam haksızlık olur. söyledikleriniz doğru. bülent78 abi daha bi açıklık getirmişsin konuya. dediklerinize katılıyorum. sizin gibi tecrübeli olduğunu düşündüğüm abilerin tavsiyelerine ihtiyacım var. paylaştığınız bu değerli bilgilerin yanında biraz da benim beklentilerime ve topiğin amacına cevap verir ve paylaşımda bulunursanız memnun olurum. zira topiğin amacı dışına çıkmasını ve tartışma salonuna dönmesini istemem. tartışma olacaksa da eleştirel çerçevede olursa daha çözümleyici ve faydalı olacaktır ben ve herkes için. saygılar.
    Sevgili Kardeşim,

    Açtığın başlık MT efsanesi haline geldi artık. Hemen her gün birileri 125 lik 250 lik motorlardan inip R6 ya Hayabusaya geçeceğini ilan ediyor. Birazcık forumu araştırırsan onlarca benzer konu ve o konuya yazılmış yüzlerce alaycı cevap bulabilirsin , senin başlığındaki tartışma onların yanında hiçbirşey değil.

    Bülent güzel bir konuya parmak basmış , daha önce hiç motora binmemiş olsa bile boyu yeten her kişiyi R6 ile A noktasından B noktasına gidebilecek kadar eğitmek sadece 1 (yazı ile bir) saat sürer . Halbuki aynı adama yine R6 ile sadece 50 km hız ile giderken sağındaki sokaktan yola atlayan otomobilden kaçmayı sağlayacak manevrayı öğretebilmek bazen yıllarca sürebilecek bir uğraş gerektirebilir. R6 nın gidon geometrisi , rake açısı bu işlemin diğer motorlara nazaran çok daha zor olmasına neden olmaktadır.

    Motoru kullanmak ile motora hakim olmak çok farklı şeylerdir.

    Sevgilerimle
    M.balibey ve TAYFUNBORA bunu beğendiler.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  17. #17
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Okan Abi hepimizden büyüktür ben de küçük olmamakla birlikte aktif olarak 2 senedir motor kullanan biri olduğumdan sana virajlarda şöyle dön, şunları yapma gibi tavsiye verecek bilgiye sahip değilim ama yaşımın da getirdiği tecrübeye dayanarak konuşursam eksik olduğunu bilmek ve buna rağmen şansını zorlamamak ilk tavsiyem olur. Daha tecrübeli arkadaşlar, R6 ya da R1 kullanan arkadaşlar, geçmişte bu motorlara binmiş değil de gerçekten kullanmış arkadaşlar daha net yorum yapacaktır bu konuda, amacım tartışmak değil, nacizane diye başlayaraktan zaten konuda ne düşündüğümü belirtmek istedim.

    Koruma konusuna gelince, en üst noktası, deri tulumdur bildiğim kadarıyla, kullanmadım, şehir içinde de yazın nasıl kullanırsın açıkcası bilmiyorum ama ulaşacağın son nokta bildiğim kadarıyla bu. Bunun dışında full armor dediğin eğer genel olarak kross kullanıcılarının kullandığı korumalar ise eğer, racing ya da yol motoru kullanacak biri için çok da uygun olmadıklarını söyleyebilirim. Bu zımbırtılar, genelde kross yapanları düştükleri zaman korur, yani darbeye karşı korur ancak sürtünme durumunda, yani yolda kayıp da gitme durumunda yerlerinden çıkabilecekleri ya da kayabilecekleri için yol kullanımında pek tercih edilmezler. Bunun yerine pantolon ve mont alabilirsin, bunları da deri alırsan sürtünmeye karşı tekstilden daha dayanıklı olacaktır, herşey sonunda maliyete dayanır, ne kadar paran varsa bu iş için ayırdığın, ona göre alırsın, deriler pahalıdır, tekstil ürünler daha ucuzdur genel olarak.

    Kask konusunda bende arayış içerisindeyim ama çok üst model birşey aramıyorum, 300-400 ya da en fazla 500 liraya, kafamı rahat ettirecek ve minimum rüzgar sesi alacak bir model arayışındayım. Fuarda en azından fiyatlar, modeller konusunda biraz daha fikir sahibi olucam inşallah. Scorpion için birkaç yerde okuduğum çok konforlu olmadığı ama kime göre neye göre tartışılır, benim kıytırık nitro kaskıma göre çok konforludur eminim
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  18. #18
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    sevgili tecrübeli arkadaş ve abiler peki bu adam r6 dan önce ne alsın yani 250cc ile 600cc rr arasında ki basamak ne olmalı?
    engin tücrübelerinize saygı duyuyorum
    özellikler okan abi bu sitedeki çoğu kişinin yaşı kadar motosiklet kullanmıştır
    yazdıklarını dikkate almak motosiklet kullanan bi insan için faydalı olabilir
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #19
    leventgocukl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    '13 gt250r '08 gt650 '11 monster 696
    Exo 1000 haddınden agır ben exo 500 kullanıyorum hem hafıf hem ses konusunda basarılı dayanıklılıgııda yanılmıyorsam sharp testınden 3veya 4 puan almıstı tam hatırllıyamadım

  20. #20
    vale_rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2015 kawasaki 636
    bilgiler için teşekkürler bülent abi. yaş 29. bu durum da abi abes olmaz sanırım . bende 2005 den beri iki teker üzerindeyim. ancak mobiletten başlayıp vitesli vitessiz cup ve scooterlar ve ve şimdide cbr250. bi dönem 125liğini de kullanmışlığım var ancak durum farklı biliyorum netice de r6. durabilmek en önemli mevzulardan biri. kullandıklarımın hepsi ufak motorlar. bu kadar zaman ufak motor kullandıktan sonra nasıl bir gücü istediğimin de farkındayım. artık kararımı verdiğim ve büyük ihtimalle de vazgeçmiyeceğim r6 yı alıcam. yardımına ihtiyaç duyduğum bilgiler, tecrübeye dayalı olan şeyler. yazılı olan; bir kısmı daha önce paylaşılmış, bir kısmı da almayı düşündüğüm malzemelerin kendisi hakkındaki teknik biligilere kısmen ulaştım zaten. önemsediğim ve istediğim nacizane, kullanıcı tavsiyeleri. saygılar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

    Alıntı leventgocukl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Exo 1000 haddınden agır ben exo 500 kullanıyorum hem hafıf hem ses konusunda basarılı dayanıklılıgııda yanılmıyorsam sharp testınden 3veya 4 puan almıstı tam hatırllıyamadım
    senin kaskı ve onu inceledim şimdi. ağırlık olarak exo500 1,50kg, exo1000 1,65kg. yazıyor. 150 gram fark var. sürüş de bu fark çok hissedilirmi bimiyorum. bunu abilere sormakta fayda var. exo500 4 yıldız almış. exo1000 gibi. aman aman ses yalıtım farkı yada başka bi fark yoksa 500 tercih edebilirim. sanırım daha uygun olacaktır fiyat konusunda.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)