125 cc lik motoru kampana frenle durdurmak çok zor olur
125 cc lik motoru kampana frenle durdurmak çok zor olur
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Hondanın ne farkı kaldı kanuniden mondialden
b...k gibi iğrenç.bu nedir ya africa ülkelerinde satılacak motorları bize kakalıyorlar...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
NE BOMBA ama pimini çeksen yinede patlamaz
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
Hepsini getirsinler çeşit bol olsun.Bi CBF birde CB var, yetmiyor kardeşim.Her bütçeye göre getirsinler bence
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
ufakda olsa cb ve cg serisinin doğduğu 70 lere öykünmüş. klasik olmuş..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
125 cc, 8.6 p.s ve 4 vites. Ön arka tambur fren. Sadece kick-start la çalışıyor. 10 litre depo var. Benzin göstergesi ve devir saati yok. Nijerya'da yapılan bir motor. 3.000 lira gibi bir fiyatı olacaktır. 3.000 lirayı hak ediyor mu tartışılır. 2.500 gibi bir fiyatı olsa ilk motorum olarak alırım.
Şu bir gerçek: şahsen ben bu motoru beğenmedim (şekil-şemal olarak vs.). Ancak her yeni gelen modele de bok atılmasını anlayabilmiş değilim.
Hondaistler açıklasın, honda'nın kubadan mondialden ne farkı kaldı vs.
Yahu arkadaş belki kubadan mondialden bir farkı yok bu modellerin çünkü kuba dediğin mondial dediğin motor, teee vakti zamanında honda gibi baba markaların ürettiği efsane olmuş modelleri kopyalayıp kopyalayıp önünüze getiriyor. Şimdi Honda, o eski serileri tekrar meraklısına sunmak istediğinde ''aaa kubadan ne farkı var?''. Bu ne yaman çelişkidir be arkadaş.
CB125E gelmeden önce konusu açıldığında hatırlayanlar vardır, yuvarlak farlı ve stickerları vs. farklı bir model tartışılıyordu. Hoş ben o yuvarlak farlı modelin gelmesini isterdim ama millet yok o armut farla mı satılacak yok o bilmem neyle mi ybr'ye rakip olacak vs. diye çemkirdi.
Ne oldu? Kafa grenajlı şekilde geldi. Bu en basit bir örnek.
Hele bir durun, soluklanın. Yerden yere vurmadan önce bekleyin, görün, kullanın. Beğenmeseniz de, bu motoru beğenmiş kişiye saygınız olsun. Kimse sizin altınızdaki nerde yolda bırakacağı belli olmayan motora atıp tutuyor mu? Ben karşımda dünyanın en dandik döküntü motoruna binen kişiyi de görsem motorunu yerden yere vurmam. Adamın parası ona yetmiştir onu almıştır vs. Onun için çok kıymetlidir, sana ne, bize ne.
Daha motor gümrükten içeri girmemiş, hemen dırdır başladı. Dediğim gibi eski efsanelerin modellerini kopyalayanlar sanki o modeli üreten firmaymış gibi algılanıp, şimdi hondaya bilmem neye laf atılıyor. Böyle olunca, hondaistler bunu açıklasın demeden önce, anti-hondacılar bu çekememezliği bir açıklasın. Dikkat ederseniz honda kullanıcısı veya hondaist olduğu idda edilen kimse of ne motor ama, çok güzelmiş vs. demedi. Ama anti-hondacılar hemen yerden yere vurdu bile.
Buradan da hangi kesimin daha önyargılı olduğunu anlıyoruz.
Motosikletin tipini hiç beğenmemiştim Mengü ama böyle bakınca acaip hoşuma gitti "Cırrt Ayşe Teyze Ace". Bikere beni bobber yap, artçısız takıl beygirlerinle diyen retro bi havası var
Birde beyler duruma şöyle bakın;
* CB için bu mu az yakıyor 2.2lt az mı dediniz, bunda iyice düşürmüş,
* Sele sert dediniz CB de, Ace de yaylı yatak kullanılmış,
* 2013' te tepiklemeden çalışan motosikletmi olur dediniz CB ye, ahanda tepik çubuğu,
* yuvarlak far olsa alırım diyen binlerce kişi vardı (bende bunlardan biriyim ), e zaten depoda stok var 1800 lerden kalma deyip, takmışlar buna,
* titangilleri aratıyor dediniz, yaslamış tel jantı, uzunumsu depoyu,
* ben şahsen CB egzozuna deli takıntılıydım, yarısını kesmiş beni kırmamış,
* CB için 3 lira pahalı, 2.999TL ye çinli alırım dediiz, bu epey ucuz olacağa benziyor herşeyi 2. dünya savaşı standartlarında koymuş... ...
Yani her dileğimizi gerçekleştirmiş Honda, dinliyor abi hedef kitleyi Kim ne derse desin mutlaka bi sebepten satar bu demedi demeyin
Bikere 125cc, 1.79lt/100 km sarfiyatı olan debriyajlı başka motosiklet bilmiyorum ben Tabi bu fabrika verisi, biz bunu 1/1.5 lt' lerde tutarız
not: ( övme yok, espirili anlatım vardır. Bunu yazmazsam "hani böyle demiştin" diyenler çıkıyor illaki )
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Haklısınız. http://www.honda.co.za/en/products/m...view/features/
Bu site incelendiğinde hedeflenen amaç belirtilmiş. Bu yüzden cb215e nin fiyatı kabul görülüp satın alınıyorsa o da aynı şekilde satın alınacaktır bu ülkede diye düşünüyorum.
fiyatı 3000 tl altı olursa anadoluda çok satar bu motor. çinli taklitleri alacağına honda alır adamlar.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
Fiyatı 2500- 3000 arası olursa pazar da pay bulur. Bizim buralar da 125'lik köylü tipi motosikletler çok yaygındır, özellikle mondialin ugk,uag felan geri kalanını kuba
ve diğerleri karşılıyor. Benim çok tanıdık var köyde cg 125 titan kullanan (2000 model altı) hepsinin işini görüyor. Köylünün eşşeği yani. Ama 2001 modelden sonra
kimse pek tutmadı titanları, sonrasın da piyasaya 2006 gibi mondial geldi iyide tutuldu. Honda iyi düşünmüş biraz da fiyatı makul ölçüde tutulursa kırsal kesim de
tutulacağın dan eminim.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
honda yazsın gerisi önemli değil. merkep olsa binilir.
hem neden kırsal kesim binsin ki her eve lazım bundan.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)