Selamun Aleykum.
Bisikletlere takılan çift zamanlı motorlar mı daha iyi yoksa şarj süresi 3-8 saat olan aküler mi?
Bisiklet üzerine yoğunlaşmayı düşünüyorum aşırı hız olmasın ama yavaş da olmasın, rahat olsun hemde vasıta görevi görsün..
Selamun Aleykum.
Bisikletlere takılan çift zamanlı motorlar mı daha iyi yoksa şarj süresi 3-8 saat olan aküler mi?
Bisiklet üzerine yoğunlaşmayı düşünüyorum aşırı hız olmasın ama yavaş da olmasın, rahat olsun hemde vasıta görevi görsün..
çift zamanllı benzinli güzel bir motor taka bilirsin ama 5 dk sonra ses'den dolayı başın şişer
bizim mahallede var sokağın başından sonuna kadar 256853145 tane küfür yiyo
mobilette böle ses yok yani
mahalle arasında pedal, caddede motora geçilebilir o zaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------
Mesela böyle birşey önerir misiniz?
#Blog { yaratilmamisbiryaratik.blogspot.com/ }
Ben de yapmaya çalışıyorum bikaç aydır, baya ilerleme var ama 1 haftadır istanbuldayım uğraşamıyorum bu aralar motorlu bisikletimle. 51cc motorlu tırpan motoru kullanıyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/konu...let-yapma.html
ben hazır almayı düşünüyorum abim
#Blog { yaratilmamisbiryaratik.blogspot.com/ }
Kendin yapmanın keyfi bi başka oluyo yaw. Her ne kadar ellerim yanık, kesik, demir kıymıkları içinde kalsa da yine de zevkli usta kolay olunmuyor nede olsa.
kafamdaki soru işareti kask takıp bunlarla şehirler arası yapmaya güvenlik birşey der mi?
Şehirler arası yaparken trafik akışından geride kalmak ve kendinizi sağdaki 1 metre genişliğindeki bankete sıkıştırmak tehlikeli olabilir yavaş giderse eğer.Bu hafiflikte tribülansta var.Birde titreşim olursa o yol yine yapılmaz.Şehir için kulağa daha olabilir geliyor.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Şu videodaki bisikleti örnek almanızı tavsiye ederim.
5.5 hp 50-60cc arası güzel bi motor işini görür yanlız gazı nasıl ayarlarsın bilemiyorum istersen bir motorsiklet hurdalığına gidip bir motor yada işine yarıyacak bir kaç parça bula bilirsin
elden marşlı yapabilirsin yada şu ip ile çalışanlarından
bence bir demir ustasına gidip güzel bi şase yaptır onun üzerine bir depo güzel bir sele sonra motoru motor kısmına oturt direk zincirle aktarma yapbu dediyim biraz masraflı iş ama tam istediyin bir şey çıkar ortaya aksilik en az olacağını düşünüyorum çünkü: NORMAT BİSİKLETE motor uydurma aktarma seceneyini bulmak çalıştırmak bence zor iş
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto...istiyorum.html
benim açtıgım konu burdaki 2 fotoğrafa bak böğle bir şase yaptıra bilirsin
bu sefer ortaya bir bisikletten daha fazlası çıkar (kendine özel plaka falan yapabilirsin)
polisler görürse bi bahane bulursun merak etme
ucuz bir kesim motoru işinizi görür bence bunun palasını çıkartıp ve uygun bir dişli takarsanız hem yağlama yapar zincire hemde güzel bir görünüm olur
http://www.youtube.com/watch?v=dYiQaTk8gzQ
http://www.youtube.com/watch?v=riKSrIW51YU
Alırsan HONDA pantolonda gider donda :D
bisikletin arka çatalı biraz açmak lazım bence arka lastik en az dağ bisikleti tekeri kalınlıgında olmalı bence kalın lastik kalın teker daha sağlıklı
arka dişliyi ne kadar büyük tutarsanız hız o kadar azalır dize düşünüyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)