Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2013 Honda CTX700N-CTX700

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    NC serisiyle aynı kafadan bir motosiklet sanırım. Değişik bir havası var, ama herkesin beğenebileceği bir motora da benzemiyor. Bakalım Türkiye'ye gelecek mi, yakından görebilecek miyiz...




    mete_han, audioslave, Sinan Er ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    www.motorumla.net


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Özel site yapmışlar: ctx.honda.com

    Naked cruiser karışımı birşey olmuş.

  3. #3

    Üyelik
    24 Aralık 2012
    Şehir
    istanbul
    Çok güzelmiş ya

  4. #4
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    CBF150'ye 700'lük motor koyup gazlamışlar
    Halil Karamanoğlu ve [Turan] bunu beğendiler.
    "CaRPe DieM"

  5. #5
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Tuhaf bişey olmuş, sanki bi modelden esinlenme varmış onu revize etmişler gibi ama kahroları endüstri ince hesap işi bazı parçalar bazı modellerdeki aynı kalıplardan çıkınca biraz arada kalmış sanki model

    Yada cruiser bana pek hitap etmediğinden andırması bile bakış açımı etkilemiş olabilir. O egzoz geçmişte hangi modelinde kullandıysa veya başka bi markadan esinlendiyse eminim o modeldede çirkin duruyordur

    Buda bi başlangıç, gelecek yıllarda geliştirip kendine özgü hoş bi modele dönüştürebilir şans tanımak lazım
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  6. #6
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Ctx700 kırmızı Goldwing tadında Nc700x ayarında,tam aradığım model olmuş,herhalde fuara yetişmez ancak seneye 2014 ü bekleriz gibime geliyor...

  7. #7
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    cbf500'ün abisi gibi duruyor
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  8. #8
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    CTX700N güzelmiş tip olarak. Ama yine nc serisi bloğu sanırım. Merak ettiğim bir motor ne derece keyifli olur. Barkın abey bi incelese de öğrensek
    Heil Spellcheck

  9. #9
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Aslında bu standart motosikletlerin yenilenmiş hali. Her işe uyan ama hiçbirinden olan. Rahat oturuş pozisyonu ve yumuşak amortisörleri olan dayanıklı makinalar.

    Otomatik vites tercih etmiş. İlginç ( DCT )












    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  10. #10
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Biraz garip bir motosiklet olmuş ama cruiser seven biri olarak beğendim.Cruiser-naked karışımı değişik bir tarz olmuş.Özellikle oturma pozisyonuna hasta kaldım,çok rahata benziyor.Honda şu 700'lük ekonomik motoruyle bir de tam bir cruiser yapsa nasıl olur acaba?
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  11. #11
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda şu 700'lük ekonomik motoruyle bir de tam bir cruiser yapsa nasıl olur acaba?
    Cruiseri sadece sesi yüzünden alan birsürü arkadaşım var, umulduğu kadar satılmaz öyle bişey muhtemelen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------

    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında bu standart motosikletlerin yenilenmiş hali. Her işe uyan ama hiçbirinden olan. Rahat oturuş pozisyonu ve yumuşak amortisörleri olan dayanıklı makinalar.
    Hakikaten çok rahat duruyo ama standart motosiklet formunu çokta andırmadı bende

    Sele/elcik arasında epey bi yükseklik farkı var gibi, sele bobberımsı, kuyruk retromtrak ama jantlar ultra sportif, egzoz kömür sobası ama bakışları NC teknolojisi bakışı bi acaip geldi ilk bakışta göz alışır belki zamanla

    Bahsettiğin gibi bişey olsa tadından yenmezdi ama CB 1100' ün NC700 motorlusu, pehhh iştahım kabardı
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  12. #12

    Üyelik
    24 Aralık 2012
    Şehir
    istanbul
    Bu tip motorlar inanılmaz rahat oluyor tabi rahatlıgın verdigi açıklar mevcut yüksek hız ve yol tutuşu diğerleri gibi olmuyor ama tam bir rahat adam motoru ve bence gelmeli.Birde üstteki arkadaşımın dedigine cevaben ben hondanın nc700 motorunu artık yavaş yavaş ana sisteme kaydıracagını düşünüyorum çünkü motor keyif aracı ancak günümüzde artık bmwnin 2000 cc motorları/otomobil) bile 240 250 beygire kadar üretik kilometrede ortalama 6.5 7 litre ortalamayı yakalamaya başladılar emisyon,yeşil dünya falan filan derken farkındaysanız git gide ccler küçülüyor motorlarında bu olayı ufaktan ufaktan başlar gibime geliyor.

  13. #13
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Yeni açıklamalar var ;
    http://www.sportrider.com/bikes/2014...00_first_look/

    CTX700/CTX700D with DCT and ABS—The open road never looked so inviting
    The open road has never looked more inviting than when you’re rolling along on the new 2014 Honda CTX™700. Made for travel with an efficient fairing and windscreen, the CTX700 boasts features that make it an ideal partner for exploring all that the open road can offer. It starts with great rider accommodations, thanks in large part to a comfy seat that’s only 28.3 inches high—a handy aid around town. Then there’s the powerful, smooth-running 670cc engine with its twin cylinders canted 62 degrees forward for better weight distribution and a lower center of gravity for nimble handling. There’s also the option of an easy-to-use automatic Dual Clutch Transmission (DCT) or a standard six-speed manual; the DCT allows riders to instantly choose between a fully automatic mode or the option of more active gear selection via “paddle-shift” type buttons on the handlebar. Better yet, the CTX700D also comes equipped with Honda’s Antilock Braking System. With its broad power curve, light and nimble handling, roomy riding accommodations and smooth engine, the CTX700/CTX700D excels at long-range travel, but these qualities also make it a terrific weekend warrior or daily rider. With all this and more, all in a very affordable package, get out and see that destination you’ve been wanting to visit—on the Honda CTX700/CTX700D. Price: $7799; $8799 for DCT/ABS model. Availability: spring 2013

    Features & Benefits

    Upper fairing and windscreen divert wind around the rider, adding to comfort and reducing fatigue.
    Sophisticated liquid-cooled SOHC eight-valve 670cc parallel-twin engine pumps out abundant torque in the low-end and midrange for easily accessible power.
    An impressively broad torque curve gives the CTX700 a remarkably linear and smooth power delivery.
    A relatively long engine stroke (80.0mm combined with a 73.0mm bore) and a high-inertia crankshaft are design elements that add to the CTX700’s extremely tractable power characteristics.
    The 62-degree forward lean given to the cylinder assembly facilitates near-vertical mounting of the single 36mm throttle body for superior intake port positioning and shaping. In addition, special shaping to the combustion chambers further enhance engine combustion efficiency for clean burning and optimal power production.
    An engine balancer shaft quells vibration for smooth, comfortable operation, and rubber-mounted footrests also add to rider comfort.
    Programmed Fuel Injection (PGM-FI) continuously monitors numerous variables to ensure the correct fuel mixture for existing riding and atmospheric conditions, thereby delivering optimal performance and remarkably crisp throttle response over a wide range of operating conditions.
    Low-seat height, along with the new Honda parallel-twin engine design, creates a very low center of gravity, making the CTX700 feel remarkably nimble and fun to ride.
    Fuel capacity of 3.17 gallons plus excellent fuel economy gives the CTX700 a long cruising range.
    A rigid and compact diamond-shape steel frame, low center of gravity and plush suspension help make the CTX700 responsive, agile and enjoyable over the long haul.
    Stout 41mm front fork provides 4.2 inches of travel, while the Pro-Link® rear suspension system delivers 4.3 inches of wheel travel.
    A remarkably low seat height of 28.3 inches helps instill rider confidence.
    Open, roomy ergonomics position the rider in a well-balanced seating position for all-day comfort.
    A large array of available accessories allows owners to add just the right combination of capabilities to suit individual preferences and expand their adventures.

    Two Model Options

    CTX700D with DCT/ABS features a second-generation automatic six-speed Honda Dual Clutch Transmission that uses two hydraulically controlled clutches to deliver quick and smooth gear changes in a choice of three modes: Manual (MT), which allows the rider to shift gears using buttons, and two automatic (AT) modes—S for sport riding and D for everyday use.
    DCT model also features an Antilock Braking System (ABS) to provide full antilock functionality for powerful and secure braking action.
    CTX700 features a manual six-speed transmission.

    Honda Genuine Accessories†

    Tall Windscreen (cowl version only), Heated Grips, Heated Grip Attachment, Saddlebags, Saddlebag Stay, Saddlebag Panel (color-matched), Rear Carrier, Backrest, Backrest Bracket, Sub Harness, Accessory Socket, Chrome Master Cylinder Cover, Chrome License Plate Frame



    Bu ilkbaharda alınabileceğini yazmışlar,ama bize gelmesi 1 seneyi bulur gibi.

  14. #14

    Üyelik
    24 Aralık 2012
    Şehir
    istanbul
    Fiyatıda tuzlu olur gibime geliyor nclerden fazla para çekerler dct bize gelmez gibi geliyor maliyetten dolayı.

  15. #15
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    bildiğin cruiser da hakikaten parçalar klasik bir motosiklete ait değil ondan garip duruyor. avrupada, belki de amerikada satar bu bayağı. bizde nanay
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  16. #16
    serotizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Harley Davidson Softail FXSTBI
    Bugün Honda Türkiye ile konuştum. 2014'te gelmeyecekmiş. 1300'ü getirip 700'ü getirmemeleri saçma olmuş.
    2015'te hangi modellerin geleceği Aralık ayında belirleniyormuş. Eğer talep olursa getirmeyi düşünebilirlermiş.
    Bence tasarım olarak harika bir motor. Gelirse hiç düşünmem, hemen alırım.

  17. #17
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    CTX700N halen niye gelmiyor ? fikri/bilgisi olan var mı?
    A2 ehliyetle dahi sürülebilecek güzel bir motor bence

  18. #18

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Ben de Amerikan bir vlogger ın tanıtımını izlemiştim. Müthiş bir motosiklet gerçekten. Yalnız iyi hortlamış konu



    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)