Hep beraber iki zamanlı motora modifiye edel
Reklamlar
-
08 Şubat 2013, 04:37
#101
Avans ayarı platili motorlarda yapılır diye biliyorum.Sizin motorun ateşleme sistemi nasıl bilgim olmadığından net bişey söyleyemem.İdeal değeri 0.7 diye biliyorum.Bilgisi olan arkadaşlar daha detaylı yazacaklardır.Elimde jawa ts 350 de kullandığım bujilerden var gerekirse ölçüp yazabilirim
Reklamlar
-
08 Şubat 2013, 13:31
#102
Teşekkür ederim 0.70 diyorsanız tamamdır zaten bende o şekilde ayarlıyordum.Ama avans ayarının olmaması çok garip olmazmı ? Avans ayarı denilen olay motorun tüm çalışma karakteristiğini belirleyen bir şey ayrıca bu motorun avans ayarı yüksek ihtimal ile normal benzine göre ayarlanmıştır ama biliyorsunuz normal benzin artık yok 95 oktan ve yukarısı var bu yüzden avans ayarı yapılması şart ama nasıl yapacağım.
5 yaşındaki Rizeli bir çocuğun,dolmuşta annesine söylediği gibidir belkide hayat ;
"Hem vuriysun, hem ağlama diysun.."
-
08 Şubat 2013, 19:55
#103
Motoru nihayet çalıştırdım arkadaşlar ancak sorun nerde derseniz bende bilmiyorum karburatörü tekrar söküp kontrol ettim ve geri taktım çalıştı ama bi garip çalışıyor motor.Sanırım bu karburatörden derhal kurtulmam gerekiyor.Mikuni karburatör siparişi vermiştim ancak ulaşmadı elime henüz gelse de bi rahat etsek.
5 yaşındaki Rizeli bir çocuğun,dolmuşta annesine söylediği gibidir belkide hayat ;
"Hem vuriysun, hem ağlama diysun.."
-
15 Şubat 2013, 18:56
#104
-
15 Şubat 2013, 20:36
#105
üstrteki vıdalı parca gaz kolunun geldigi ortadaki resim fazla takıtı bosaltmak icin ucuna vidalı hortum takacagın prca 3,resim olanı ise rölanti ayarı 4. resim ise hava ayarıdır
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
-
15 Şubat 2013, 21:30
#106
bak arkadaş . seni tanımam etmem bilmem , fakat şunu söylemek istiyorum . yazılanları okuyorum. dedim sana en başında yaptığın çalışamaya saygı duyuyorum . yanlız boşa kürek çekiyorsun ,yaklaşık 200 kg lık bir kütleyi 6 hp vede tarihi eser bir motor ile yürütmeye çalışıyorsun. aklın yolu 1 dir . bunca mühendisler uğraşıp yapıp düşünmüşler demişlerki . güç = belli bir işi yapmanın hızı dır.6 hp lik bir motorla istersen 1 tonluk bir kütleyi hareket ettirebilirsin ama ne kadar bir zamanda ? işte bu önemlidir. peki sana önerim ne midir. istersen yardımcı olurum. 9hp yada 13.5 hp lik gokart şanzumanlı ( hemde üzerine akuple edilmiş halde) sıfır motorlar satılıyor.ve buna mukabil fazla uğraşmadan varyatör sistemi kullanmadan ister zincirle ister kayışla aktarma yapabilirsin . hele hele son resimde gösterdiğin arabayı yapmayı düşünüyorsan 13.5 hp bile az gelir. bence en azından bi 40 hp düşünmelisin. senin motorundaki sorun ise ateşleme nedeniyle kaynaklanıyor . ilk yazılarımda hatırlıyorsan yazmıştım ateşleme modül arızası yüzünden belki 50 tane motoru hurdaya verdim. haa bana deki ben motordan bir iş istemiyorum , şöyle köşede dursunda ara sıra iki kol atayım çalışssın sesini duyarım dersen, o zaman iş değişir .sonuna kadar uğraş derim . karbüratör ü de bozma boşuna kullanabileceğin başka bir yer varsa orda değerlendir. bir söz vardır uzun yıllar önce bana bir abim söylemişti ilk zamanlar kulak asmadım ama şimdi dediğini uyguluyorum. AMERİKAYI YENİDEN KEŞFETMENİN BİR ANLAMI YOK demişti . düşüncen güzel saygı duyarım yenilikçi atraksiyon fikirler olmalı ama doğru bir şekilde. saygılarımı sunarım . söylediklerim biraz acı oldu ama gerçek bu....
-
15 Şubat 2013, 22:55
#107
5 yaşındaki Rizeli bir çocuğun,dolmuşta annesine söylediği gibidir belkide hayat ;
"Hem vuriysun, hem ağlama diysun.."
-
24 Nisan 2013, 00:38
#108
-
27 Haziran 2016, 17:08
#109
0M42 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar omuriliğimde sorun var üst üste kol atınca geceleri ağrı çekiyorum e rahatta durmuyorum canım sıkıldıkça çalıştırıp duruyorum.Ayrıca soğuk iken çalıştırmak istediğimde bayağı uğraştırıyor bir kere çalışınca sorun yok ama tek kolda alıyor.O yüzden marş sistemini yapmalıyım motorun şarj çıkışı olduğu için birazda sıcak bakıyorum bu konuya küçük bir akü ve marş sistemi iyi olacak bence.İskelet konusuna gelirsek iskeleti kendim yapacağım elimde bir sürü kare profil demir var biraz paslı maslılar ama bir adet avuç taşlama ve tel ile çiçek olurlar
http://images.gittigidiyor.com/6694/...66941878_0.jpg
http://www.teknikoutlet.com/modules/...01_328_max.gif
Yapacağım go kart buggy kıvamında olmayacak aşağıdaki örnek nasıl bir şey yapmak istediğimi gayet net açıklar sanırım ;
http://c1302.hizliresim.com/16/4/jrkgt.jpg
Sağını solunu bu şekilde kapatmicam tabi ama şekil olarak şase yapısı olarak böyle bir şey yapacağım o yüzden scooter jant ve lastiği düşünüyorum ayrıca bu büyüklükte olmayacak tabiki.Go kart için ilk başta profosyonel bir şey yapmicağım demiştim ama çok derme çatma bir şeyde yapmicam.Yaylada babannemin evi var her hafta sonu cumadan çıkar pazartesi sabahı inerim aracı oraya çıkarıp yaylada gezip tozmayı düşünüyorum çok zevkli olacağından eminim.
Şaseyi yapmaya başladığımda adım adım paylaşacağım sizlerle ya yeni bir konu açarım yada bu konudan devam ederim.
merhaba hocam resimdeki arabanın ölçüleri varmı yada daha detalı bilgileri ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)