en az riskli motosiklet tipi hangisidir?
Reklamlar
-
Kullanıcıya göre muhakak değişicektir fakat kazalarda,çukurlarda,düşmelerde,çarpmalarda motordan ziyade sürücüye daha az verdiği ve daha az ölümlerin yaşandığı motosiklet tipi hangisidir ?
1-commuter
2-scooter
3-naked
4-crusier/chopper
5-moped
6-touring
7-enduro
8-supersport
Reklamlar
-
riski arttıran bu motorların kullanıcı profilidir. Ama birini seçmek gerekirse ihtiyaç duyulan motor gücüne sahip, teknolojik özellikleri ve birçok güvenlik önlemini barındıran touringlerdir derdim.
-
2 Teker Risktir Zaten Ama Cross'dur bence.
-
http://donald.hypermart.net/MCWeb/HURT.htm
Linkini verdiğim siteden alıntıda HURT raporunda
32. Buyuk hacimli motosikletler daha az kaza yapmakta ama kaza sonuclari daha agir olmaktadir.
demektedir. Fakat
16. Ortalama kaza oncesi hiz 47.68 kmh, ortalama kaza anindaki hiz 34.4 kmh olarak tespit edilmistir. 137 kmh hizla yapilan 4 kazaya rastlanmistir.
bu maddeye de baktığımızda aslında modelin önemli olmadığını çıkarabiliriz.
Scooterda motosikletin altında ayağımız kalmayabilir ya da kalabilir.
Bilge değil sadece ahmaklar her şeyi bilir.
-
Merhabalar motorcu arkadasim.En az riskli motorsiklet tipi Naket-yeni- ABS - bakimli motordur frenleri saglam .eger sorsaydiniz en az riskli motorsiklet sürücüsü benim cevabim alkolsüz,uykusuz,kafanda binbir türlü problem varken motorsiklete binilmez derdim.ama tesekürler iyi bir konu acmisin yüregine saglik .
-
tamamen sürücüye bağlı olmakla beraber çukur filan dedigin icin enduro, cross tipi motorlar iyidir derim. Ss olmadıgı kesin.
-
tabiki moped(en az bisiklet kadar güvenli)... neden dersen gaza basarsın gitmez ama frene basınca olduğu yere çakar kendini....maximum 50/60 kg olduğu için düşsen de altında da kalsan pek birşey olmuyor(tecrübeyle sabittir)...birde korumaların felan tamsa, düştüğünde yalnızca motora zarar veriyorsun...
en tehlikeli motor dersende scooter bana göre çünkü minicik tekerlerin nerde,ne zaman,ne yapacağı hiç belli olmuyor....
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
-
motosiklet tecrübem omamadığını belirterek banada chopper tipi daha az tehlikeli geliyor.bunun sebebi de totonun yere nekadar yakın olursa daha az tehlikeli olabileceğini düşünmemdir.yanlışsam düzeltin
-
bence off road yani trafik dışında kullanırsan her motor zevkli dir tehlikesizdir
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
abi sonucta dustunmu ne fark eder ki ne tip motordan dustugun?ayni suratle bisikletten de dussen ayni hasari yersin sanirim.
-
McWarnaly adlı üyeden alıntı
abi sonucta dustunmu ne fark eder ki ne tip motordan dustugun?ayni suratle bisikletten de dussen ayni hasari yersin sanirim.
bunların dışında en az risklisi 3 tekerli motosikletler
-
top speed en düşük olan veya 3-4 tekerli olanlar en güvenlisi :D
-
dün enduro ile bir düşüş yaptım inanırmısınız attan düşmüş gibi oldum bana göre en tehlikesiz motosiklet scooter dir en azından ayaklarının sıkışma riski yok ve kendini aradaki boşluk sayesinde düşük hızlarda motor üstünden atabiliyosun en hafif kazalarım scooter larla oldu hatta yagmurta kayıp yattığı zaman üstüne oturmuşluğum var
-
en yavaş gidenidir
-
eğer 100 kmyi geçmeden kullanılacaksa racingler güvenlidir abs si var sistemleri var nede olsa çoğu motordan önce duracaktır rüzgardan etkilenmeyecektir
bende cruiser var güvenli gibi.. insan gibi sürünce
-
Bence en az riskli olan Cup'tır. Ama dediğim gibi 'bence'!
-
hepsi rikslidir azı çoğu yok arkadaşlar bunu kabullenmeliyiz !
-
ama commuter riski azdır diyerlerine
ama benim düşüncem
-
Hiçbir bilimsel veri yada istatistiğe dayanmayan şahsi görüşüme göre cruiser tipi motorlar daha az riskli.
-
TiRo adlı üyeden alıntı
Kullanıcıya göre muhakak değişicektir fakat kazalarda,çukurlarda,düşmelerde,çarpmalarda motordan ziyade sürücüye daha az verdiği ve daha az ölümlerin yaşandığı motosiklet tipi hangisidir ?
1-commuter
2-scooter
3-naked
4-crusier/chopper
5-moped
6-touring
7-enduro
8-supersport
bu soruyu yeni başlayan birisi için cevaplarsak
süper sport u elerdim her an elinin altında güç ve rahatsız bir pozisyon kullanım zorluğu
enduro ve cross motorlar yüksek olduğu için denge kurma olayı daha zor ve yatış kalkışlar daha güç olacaktır yeni başlayana ve fazla yaylanması (diğer modellere göre) kontrol ü zorlaştırıyor
naked dediğiniz motorlardan kastınız benim bildiğim 250cc altında bir bir naked yok ama kullanış pozisyonu diğerlerine nazaran daha rahat oluyor
touring motorlar güzel ancak başlangıç motoru kategorisinde yok
scooter motorlar bence en tehlikeli motorlar =) küçük tekerler v.s. v.s. ben şahsen scooterleri şehir içi 5-10 km den fazla mesafeli kullanımlar için tavsiye etmiyor ve sevmiyorum ancak zevk meselesi
commuter ekonomi ve rahatlık ;)
cruiser rahatlık konfor güvenlik kalın teker az hız az yakıt yüksek parça maliyeti
karar sizin saygılar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)