Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

en az riskli motosiklet tipi hangisidir?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Aylar önce benzer bir başlık açılmıştı.Bilgi için bu konuya da göz atabilirsiniz;
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2812611
    BALIMSULTAN bunu beğendi.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    "Sizin en rahat kullandığınız motorsiklet !!!.
    olcaybr ve EldekiDebryj bunu beğendiler.
    " Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.

    BİLGİ GÜÇTÜR

  3. #23

    Üyelik
    23 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 100 ukh, 2001 Titan Deluxe
    Elektirikli bisiklet.. !!

  4. #24
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer 100 kmyi geçmeden kullanılacaksa racingler güvenlidir abs si var sistemleri var nede olsa çoğu motordan önce duracaktır rüzgardan etkilenmeyecektir

    bende cruiser var güvenli gibi.. insan gibi sürünce
    Rüzgardan ne kadar etkilenirsen o kadar çabuk durursun Ama bunun durma mesafeni 1metre bile etkileyeceğini düşünmemekteyim. FD=(1/2)ρACDv2 bununla hesaplanıyomuş bak istersen

  5. #25

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    BERLIN
    Motosikleti
    CBF1000.A Hoda 2011 model
    Arkadaslar hayatin kendisi risk o risk bu risk su icmek bile risk dedim ya motorsikletin frenleri saglam olsun tekerlek saglam olsun hic bir risk yok risk kendi icimizde düsünmeyelim kötü seyler zevke zevk katalim baskalarini rahatsiz etmede kiskandirmada zevk aldigimiz motor güzeldir saygilar-sevgiler-kazasiz sürüsler

  6. #26

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Mesajı yanlış yere yazdığımdan siliyorum.

  7. #27
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Bence Chopper/Cruiser...

    Bu zamana kadar Harley-Davidson'ın kayıtlarına göre hiç bir Harley-Davidson sürücüsü kaza sonucu ölmemiştir.

    Chopper/Cruiser sürüşü genelde sakin olduğundan neredeyse hiç kaza haberi görmüyoruz.
    OğuzÖztürk bunu beğendi.

  8. #28
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Alıntı Wazaa.35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün enduro ile bir düşüş yaptım inanırmısınız attan düşmüş gibi oldum bana göre en tehlikesiz motosiklet scooter dir en azından ayaklarının sıkışma riski yok ve kendini aradaki boşluk sayesinde düşük hızlarda motor üstünden atabiliyosun en hafif kazalarım scooter larla oldu hatta yagmurta kayıp yattığı zaman üstüne oturmuşluğum var
    Aynen bence de scooter :D

  9. #29

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    Adana
    Alıntı AWESQME adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence Chopper/Cruiser...

    Bu zamana kadar Harley-Davidson'ın kayıtlarına göre hiç bir Harley-Davidson sürücüsü kaza sonucu ölmemiştir.

    Chopper/Cruiser sürüşü genelde sakin olduğundan neredeyse hiç kaza haberi görmüyoruz.
    Tamamen satış politikası... Harley-Davidson markasıyla ölmemiş olduklarını öne sürmeleri basit sadece Türkiye ortalaması alınırsa kaç tane satıldı ki kaç kişi ölsün mantığı çıkıyor... Temmuz 2015 te bi abimizin 1100 dragstarını kardeşi alıyor kavşakta su birikintisi yüzünden motosikletin dengesini kaybediyor motosiklet üstüne düşüyor kaburgaları kırılıp vefat ediyor... Aynı tip makine ile ölenler oluyorsa Harley-Davidson ile de olur ama piyasada olmadığı için orantıyı dibe çekiyor...

  10. #30

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Scooter :
    Debriyajmış, vitesmiş gereksiz dikkat dağıtan şeylerle uğraşmıyorsun. Gaza yüklensen de tekere gelmiyor, aniden fırlamıyorsun. ABS varsa duruşu da gayet güvenli. Her iki elde de fren olduğu için çok daha ergonomik ve güvenli. Düşmeye kalksan motorun altında kalmak zor, motoru atıp kendini kurtarabilirsin. Yüksek değil, ayaklarını her zaman yere basabilirsin. Islak havalarda ayakların içerde olduğun için ıslanmaz, bir de onunla uğraşmazsın.
    istanbu_gezg bunu beğendi.

  11. #31
    İllegalRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2016
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Elbet bir gün..
    Bana sorarsanız riski yaratan motorun üzerindeki sürücüdür.
    Ancak bunlarda bir gerçek ;
    Ben hayatım boyunca chopper'la ölümlü kaza yapanı görmedim,
    teker yapanı görmedim,
    ışıklarda yarışanı görmedim,
    orda burda tapa gaz giden choopper görmedim.

    Bazı arkadaşlar en tehlikeli cross diyolar bence buda yanlış hayatım boyunca ekipmansız crosscu görmedim ki çoğu insan motorla hava atmayı sever dağ başında onun yaptıklarını kim görecek bu yüzden apaçilerden crosscu çıkmıyor.

    Ama en tehlikelisi kesinlikle supersport makineler şekil şemal güzel,egzozla dikkat çekmek için birebir,teker yapmak için ideal,ortamlarda hava atmak için yeterli,apaçilik için en uygun motor.

  12. #32
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Yüksek olması sebebiyle, görüş alanının fazla olduğu tarz, ben Enduro diyorum.Sportif, heybetli, her yola gelir, rahat, daha ne istenir ki bir motordan.

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    scooter tabiki kaza anında uçuyorsunuz :D motorda hiç yoksunuz zaten :D

  14. #34
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Alıntı EmreKocyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen satış politikası... Harley-Davidson markasıyla ölmemiş olduklarını öne sürmeleri basit sadece Türkiye ortalaması alınırsa kaç tane satıldı ki kaç kişi ölsün mantığı çıkıyor... Temmuz 2015 te bi abimizin 1100 dragstarını kardeşi alıyor kavşakta su birikintisi yüzünden motosikletin dengesini kaybediyor motosiklet üstüne düşüyor kaburgaları kırılıp vefat ediyor... Aynı tip makine ile ölenler oluyorsa Harley-Davidson ile de olur ama piyasada olmadığı için orantıyı dibe çekiyor...
    Yok bu bilgi Türkiye için değil dünyada diye biliyorum ama tabi ne kadar doğru bilemem geçenlerde bi chopper cı tanıdığım söylemişti
    Kısaca ben;

  15. #35

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Şöyle bir durumda var bariz olarak görüyorum bunu küçük cc motosikletler trafikte daha çok sıkıştırılıyor görülmüyor yol vermeyip yok sayıyorlar. Ama motor büyüdükçe nedendir bilemiyorum daha fazla dikkat ediliyorsunuz.

    Bir nevi ye kürküm ye durumu mudur nedir bende çözemedim.

  16. #36
    mustafa42121 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    konya
    Şasi yapisi nedeniyle cruiser-chopperlar guvenlidir. Bindiginiz motora koruma demiri takin. KTS bi videosunda dustu baya ise yaradi.

  17. #37
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    2 yıl önce istatistiklere göre cruiser/chopper sınıfıydı.
    Bence de öyle. 600 cc üstü bir cruiser varsa hem trafikte saygı görüyorsun, hemde gerektiği yerde uzayabiliyorsun. Hemde ağırlık merkezi yere yakın,

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Goldwing. Araba gibi nerdeyse. Hava yastığı var yahu. Kimsenin sizi görememesi mümkün değil
    AWESQME ve hattoi bunu beğendiler.

  19. #39

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    444444444444444444

  20. #40
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Rospa'nin kurucusunun güzel bir sözü vardır. En güvenli motosiklet, garajda duran ve kontağı çevrilmemiş olandır...


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)