Aylar önce benzer bir başlık açılmıştı.Bilgi için bu konuya da göz atabilirsiniz;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2812611
Aylar önce benzer bir başlık açılmıştı.Bilgi için bu konuya da göz atabilirsiniz;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2812611
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
"Sizin en rahat kullandığınız motorsiklet !!!.
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
Elektirikli bisiklet.. !!
Arkadaslar hayatin kendisi risk o risk bu risk su icmek bile risk dedim ya motorsikletin frenleri saglam olsun tekerlek saglam olsun hic bir risk yok risk kendi icimizde düsünmeyelim kötü seyler zevke zevk katalim baskalarini rahatsiz etmede kiskandirmada zevk aldigimiz motor güzeldir saygilar-sevgiler-kazasiz sürüsler
Mesajı yanlış yere yazdığımdan siliyorum.
Bence Chopper/Cruiser...
Bu zamana kadar Harley-Davidson'ın kayıtlarına göre hiç bir Harley-Davidson sürücüsü kaza sonucu ölmemiştir.
Chopper/Cruiser sürüşü genelde sakin olduğundan neredeyse hiç kaza haberi görmüyoruz.
Tamamen satış politikası... Harley-Davidson markasıyla ölmemiş olduklarını öne sürmeleri basit sadece Türkiye ortalaması alınırsa kaç tane satıldı ki kaç kişi ölsün mantığı çıkıyor... Temmuz 2015 te bi abimizin 1100 dragstarını kardeşi alıyor kavşakta su birikintisi yüzünden motosikletin dengesini kaybediyor motosiklet üstüne düşüyor kaburgaları kırılıp vefat ediyor... Aynı tip makine ile ölenler oluyorsa Harley-Davidson ile de olur ama piyasada olmadığı için orantıyı dibe çekiyor...
Scooter :
Debriyajmış, vitesmiş gereksiz dikkat dağıtan şeylerle uğraşmıyorsun. Gaza yüklensen de tekere gelmiyor, aniden fırlamıyorsun. ABS varsa duruşu da gayet güvenli. Her iki elde de fren olduğu için çok daha ergonomik ve güvenli. Düşmeye kalksan motorun altında kalmak zor, motoru atıp kendini kurtarabilirsin. Yüksek değil, ayaklarını her zaman yere basabilirsin. Islak havalarda ayakların içerde olduğun için ıslanmaz, bir de onunla uğraşmazsın.
Bana sorarsanız riski yaratan motorun üzerindeki sürücüdür.
Ancak bunlarda bir gerçek ;
Ben hayatım boyunca chopper'la ölümlü kaza yapanı görmedim,
teker yapanı görmedim,
ışıklarda yarışanı görmedim,
orda burda tapa gaz giden choopper görmedim.
Bazı arkadaşlar en tehlikeli cross diyolar bence buda yanlış hayatım boyunca ekipmansız crosscu görmedim ki çoğu insan motorla hava atmayı sever dağ başında onun yaptıklarını kim görecek bu yüzden apaçilerden crosscu çıkmıyor.
Ama en tehlikelisi kesinlikle supersport makineler şekil şemal güzel,egzozla dikkat çekmek için birebir,teker yapmak için ideal,ortamlarda hava atmak için yeterli,apaçilik için en uygun motor.
Yüksek olması sebebiyle, görüş alanının fazla olduğu tarz, ben Enduro diyorum.Sportif, heybetli, her yola gelir, rahat, daha ne istenir ki bir motordan.
scooter tabiki kaza anında uçuyorsunuz :D motorda hiç yoksunuz zaten :D
Şöyle bir durumda var bariz olarak görüyorum bunu küçük cc motosikletler trafikte daha çok sıkıştırılıyor görülmüyor yol vermeyip yok sayıyorlar. Ama motor büyüdükçe nedendir bilemiyorum daha fazla dikkat ediliyorsunuz.
Bir nevi ye kürküm ye durumu mudur nedir bende çözemedim.
Şasi yapisi nedeniyle cruiser-chopperlar guvenlidir. Bindiginiz motora koruma demiri takin. KTS bi videosunda dustu baya ise yaradi.
2 yıl önce istatistiklere göre cruiser/chopper sınıfıydı.
Bence de öyle. 600 cc üstü bir cruiser varsa hem trafikte saygı görüyorsun, hemde gerektiği yerde uzayabiliyorsun. Hemde ağırlık merkezi yere yakın,
Goldwing. Araba gibi nerdeyse. Hava yastığı var yahu. Kimsenin sizi görememesi mümkün değil
444444444444444444
Rospa'nin kurucusunun güzel bir sözü vardır. En güvenli motosiklet, garajda duran ve kontağı çevrilmemiş olandır...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)