Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

brutale 800, streetfighter 848, hyperstrada hk.

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Merhaba arkadaşlar,

    2009 nisan'dan 2009 aralığa kadar 13.000 km cbf 150 kullandım. 2009 aralıktan beri de XJ6 diversion abs kullanıyorum. Bu makineyle de 26.000 km yol aldım. Şimdi orta-ağır siklet arası 100 hp üstü, tipi düzgün, racing olmayan (ss, sbk artık nasıl derseniz ), hafif, fazla yüksek olmayan (boyum 1,75) bir motor bakıyorum. 4 silindir takıntım yok.

    Alternatifleri üçe indirdim, fuar zamanı benim diversion'u satıp almayı planlıyorum.

    1. MV Agusta Brutale 800 (16.000 € civarı)

    Aletin fiyatı belli olmadı ama 16.000 € civarı olur diye düşünüyorum. İtalya'da 10.000 €. 800 cc, 125 hp, 81nm tork, 167 kg, sürüş modu (map) ve çekiş kontol var, abs yok. Ön-arka süspansiyonlar full ayarlanabilir. Aletin güç-tork eğrilerini bulamadım ama biraz yüksek devir makinesi gibi geliyor bana. 81 cm sele yüksekliği var.

    2. Ducati Streetfighter 848 (17.900 €)
    848 cc, 132 hp, 93,5 nm tork, 169 kg, sürüş modu (map) yok, çekiş kontol var, abs yok. Ön-arka süspansiyonlar full ayarlanabilir. 84 cm sele yüksekliği var. Brutale'den daha kaslı bir yapsı var ama baya da fiyat farkı var.

    3. Ducati Hyperstrada (16.900 €)
    821 cc, 110 hp, 89 nm tork, 181 kg (yan çantalar dahil), sürüş modu (map) ve çekiş kontrol ve abs var. Sadece arka süspansiyon full ayarlanabilir. En düşük 83 cm sele yüksekliği seçeneği var. Supermoto, naked, touring karışımı bir alet. Canlı görmedim ama bilgisayardan mükemmel görünüyor.

    Yılda 15.000 km gidiyorum yarısı şehir içi, yarısı şehir dışı. Bazen artçı da alıyorum. Tecrübeli arkadaşlardan fikir almak isterim, siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz, neden? Veya başka seçenek olabilir mi? Cevap yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    triumph speed triple ben olsam bunu seçerdim, kullanmışlığım yok, çok hoşuma gidiyor, tamamen görünüşünden dolayı, bir de 2 silindirlere karşı ön yargılıyım o yüzden ducatiye pek sempatim yok

  3. #3
    olcaybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    henüz yok
    z750 de düşünülebilir daha uygun fiyatlı olması lazım

  4. #4
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    1-2 ay içinde Kawasaki Z800 geliyor onu da değerlendirmeye sok derim. Bu belirlediğin modeller Türkiye'de çok pahalı satılıyor. Kawasaki yine yurtdışına oranla daha makul.
    İçlerinde en çok yakanı Brutale bu arada.

    Birde Street Triple/R var, daha hacimli istersen Speed Triple ve R modeli var.

    Son olarak Ducati hariç diğer motorlar ikinci elde çok uygun bulunabiliyorlar, daha rodajı bitmemiş bir sürü ilan oluyor genelde. 3/1 daha uygunlar ortalama.
    www.motorumla.net

  5. #5
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    23' Piaggio Beverly S 400
    Secmis oldugunuz 3 motor da fevkalade. Arada sehir disina da ciktiginiz icin ben olsam hyperstrada dusunurdum. Brutale bence 2. Motor olmasi gerekir. Ozellikle 2 kisi biniyorsaniz bildigim kadariyla cok rahat degil. Ancak goruntu itibariyle de en guzel motor bence. Agusta zaten bu isin ferrarisi ;)

  6. #6

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Paşa ne ediyon sen yahu
    Birisi 38.000 tl
    Diğeri 40.000
    Ve bir diğeri ise 42.000 tl yapıyor
    Fiyatla Çok uçuk Yarı fiyatında Z750 hatta Z800 Gelecek FaZER 800 Ve daha bir sürü alternatif var
    Paras sıkıntın olsun olmasın bu makinalar 40.000 tl ye kesinlikle hak etmiyor
    He Japonlarda hak etmiyor o ayrı vergi sistemi ilke alakalı
    Sado

  7. #7
    Emodog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SUZUKİ DL-1000 V-STROM
    Hiç bir fikrim yok ama aprillia dorsodro(umarum doğru yazmışımdır)'yada bir göz atın isterim.Ömrüm boyum çalışsam sahip olamayacağım süper ötesi motor.Hayallerimin arasında.
    Sür gari

  8. #8
    I.Love.Drift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Hyperstrada içlerinde en cekicisi bence

  9. #9
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    MV Agusta benim için her zaman ayrı olmuştur. Özellikle Brutale. Nedenini bilmiyorum ama öyle Ben oyumu Brutale'den yana kullanıyorum. Yalnız buradaki öneriler sadece kişisel zevke göre geliyor. Kullanıcısından alınan bilgi gibisi olamaz. Dolayısıyla sorunun cevabı burada yok. Kawasaki şu anda prestij olarak ne MV Agusta ne de Ducati ile yarışabilir bana göre. Maddi sıkıntı yoksa eğer piyasada çok az olan bu markaları tercih etmek ego patlaması açısından güzel olacaktır Tıpkı süper lux otomobilleri kullananların yaşadığı gibi. Güle güle kullanın şimdiden

  10. #10

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    adam 3 tane model seçmiş hala tartışma çıkıyor onu alma bunu al diye, ben olsam söyledikleriniz içinden Ducati Hyperstrada alırdım,gerek şehir içi gerek şehir dışı daha avantajlı olacağını düşünüyorum
    [B]King is back baby!King is back![/B]

  11. #11
    ÖZALTIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha Rx-115, Yamaha Passol 2
    Alıntı possi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adam 3 tane model seçmiş hala tartışma çıkıyor onu alma bunu al diye, ben olsam söyledikleriniz içinden Ducati Hyperstrada alırdım,gerek şehir içi gerek şehir dışı daha avantajlı olacağını düşünüyorum
    Adam üç tane model seçmemiş arada kalmış tartışılsın diye konu açmış.Düzgün ve tekrar okursan en sonunda da " Veya başka seçenek olabilir mi?" diye öneri istemiş.
    Find what you love and let it kill you.

  12. #12
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı possi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adam 3 tane model seçmiş hala tartışma çıkıyor onu alma bunu al diye, ben olsam söyledikleriniz içinden Ducati Hyperstrada alırdım,gerek şehir içi gerek şehir dışı daha avantajlı olacağını düşünüyorum
    katılıyorum

  13. #13
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paşa ne ediyon sen yahu
    Birisi 38.000 tl
    Diğeri 40.000
    Ve bir diğeri ise 42.000 tl yapıyor
    Fiyatla Çok uçuk Yarı fiyatında Z750 hatta Z800 Gelecek FaZER 800 Ve daha bir sürü alternatif var
    Paras sıkıntın olsun olmasın bu makinalar 40.000 tl ye kesinlikle hak etmiyor
    He Japonlarda hak etmiyor o ayrı vergi sistemi ilke alakalı
    Hiç güleceğim yoktu.Haketmiyor mu ?Sadece üzerinde kullanılan teknolojiler zaten sıfır motor parası ediyor.Hayatında hiç sürmediğini de tahmin ediyorum.
    İtalyanlar çekiş kontrolünü motorlarına koyana kadar aradan kaç sene geçti.Ki japonlar yeni yeni koymaya başlıyor.
    16 bin€ luk motor almak isteyen birisi k.bakmada kalkıp Z 750,FZ8 Almaz.
    Tİme_shİft42 bunu beğendi.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  14. #14

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç güleceğim yoktu.Haketmiyor mu ?Sadece üzerinde kullanılan teknolojiler zaten sıfır motor parası ediyor.Hayatında hiç sürmediğini de tahmin ediyorum.
    İtalyanlar çekiş kontrolünü motorlarına koyana kadar aradan kaç sene geçti.Ki japonlar yeni yeni koymaya başlıyor.
    16 bin€ luk motor almak isteyen birisi k.bakmada kalkıp Z 750,FZ8 Almaz.
    Dikkat ettiysen Sadece İtalyan markalar hakkında yazmadım o yorumu oraya Tr de bu fiyatlara motor hak etmiyor yazdım manasında yazdım Ki belli oluyor
    + olarak He Japonlarda hak etmiyor o ayrı vergi Sistemi ile alakalı dedim
    O 42 Milyara aldığımız Motorun Yarısından fazlasının vergi olduğu biliyoruz
    e şimdi bunu bile bile gidipde 42.000 tlyi hak ediyor diyebilirmisin ?
    TR şartlarında Bu motorlar Teknolojisindenmi alınıyo sanki yoo Çoğu Egosunu tatmin etmek için alıyor burası kesin (Çoğu buraya dikkat hepsi değil )
    Bi motorda Hayat kurtarıcı bir kaç parça Önemli unsur bulundukdan sonra Abs,konbine fren,aerodinamikliği varsa gerisi Gösterişe kaçıyor biraz haksızda değilim hani
    He İsterse Ducatiye Uzay teknolojisi koysalar Kamyonla param olsun Benim beklentimi karşılayan motor varken bir kaç gösterişli aksesuar var diye 2 katı para verilmez kesinlikle Şahsi düşüncem bu yönde tabi .
    Tekrar belirtiyorum Japonlarda o paraları hak etmiyorlar Vergi Sisteminden dolayı Devletimizin cebine para gidiyor ne kadar pahalı olursa o kadar çok vergi gidiyor Asıl düşünce şeklim bu tabiki
    Sado

  15. #15
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Vergi olayı oyle ama.40 bin liralik sıfır italyanı yine bir 40binlik japona yeğlemem asla.

  16. #16
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Rıfkı eğer fake bir üye değil ise alternatiflerinden bakış açını az çok kestirebiliyorum.

    XJ6'dan memnun kaldıysan hafif sportif takılmaya devam edeceksin anlaşılan.

    Seçtiğin modeller arasında Ducatilerin bakımlarının masraflı olduğunu hatırlatmam gerek eğer bilmiyorsan. Çünkü çok km yapmayı planlıyorsun gibi(genelde bizdeki Ducati kullananlar yılda ~5.000 km yapıyor gibiler).

    Agusta da çok farklı değildir, parçaları ve bakımı ucuz olacağını sanmam. Sadece aklında bulunsun diyorum. Bir de Agusta'lar bu kadar sürede bukadar km yaptığında biraz daha fazla sıkıntı çıkarabilirler.

    Bu modeller arasında Hyperstrada diğerlerinden daha farklıdır. Hypermoto modelinden devşirmedir. Hatta devşirme bile sayılmaz, bir kaç çanta atılmış ve uzun yola daha uygun hale getirilmiştir. Oturuş pozisyonu daha farklıdır. Motor karakteri daha torklu ve alt devirlerde daha canlıdır. O yüzden XJ6 dan sonra biraz değişiklik olsun dersen bu modeli tavsiye ederim.

    Buarada yeni Hyper'lar su soğutmalı, motorlarında değişiklik yapıldı. Eskiler hava soğutmalı. 2si de başarılıdır ama alacaksan bari yenisini al derim

    Hyperstrada'dan yola çıkarak Aprilia Dorsoduro'yu daha çok tavsiye ederim. Aynı kategorideler. Ama zevk meselesi tabi sonuçta.
    #sürenadam

  17. #17
    cemsht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati monster 696'11
    ducati-agusta-aprilia muhabbeti yapılırken araya kawasaki sokmasanız olmaz zaten ... eksik kalır bunun '' o paraya öküz alırdık biz'' demekten ya da ''cbr600f alırdın o paraya'' demekten farkı yok. arkadaşımız zaten tercihini italyandan yana yapmış. uzatmaya gerek yok.
    konuya dönecek olursak sizin motorunuz hyperstrada olacaktır, bu 3ü arasında. hem uzun yol hem şehir içi hemde artçılı sürüşlerde bir tek o sizi tatmin edecektir. diğerleri uzun yolda eziyet olacaktır ama kullanılmaz mı tabiki kullanılıyor kullanılacaktır youtube a bakın millet 2 senede 30bin i deviriyor.
    alternatif olarak ktm 990smt yi öneririm, hem touring hem şehir içi canavar. ya da aprilia dorsoduro 1200 olabilir.
    yamaha xt 125x------suzuki dr-z 400sm------ducati monster 696

  18. #18

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Bir Yamaha kullanıcısı olarak bence de Kawasaki diğer Japonlara göre daha güzel makineler yapıyor, 2013 ZX636 da şahane alet, bilimum elektronik ıvır zıvırları koymuşlar (sürüş modu, abs, çekiş kontrol). Ama benim sevdiğim kategorideki makinalar çok ağır (z1000, z800 vs), ve elektronikler yok. O yüzden elemek durumunda kalıyorum.
    @ syanur hyperstrada'nın bakım maliyetlerinin çok olacağını sanmıyorum 15.000 km servis aralığı var (japonların 2 katı nerdeyse). dorsoduro değil ama husky nuda 900r var, geçen Borusan'da gördüm. Tip 10 numara, öhlins arka süspansiyon falan var, yanlara çanta da takılıyor (k1300r çantaları ona da uyuyor) ama makine yüksek ve sele spormoto selesi (konforsuz yani).

    Ek olarak 250 cc üzeri motorlarda %37 ötv ve % 18 kdv var, ancak ötv'nin de kdv'si alınıyor. Yani bayiden 100 liraya çıkan bir motor 100*1,37*1,18=161,66'ya bize satılıyor. 61.66/161.66=%38 Yani aletin % 38'i vergi. Yurt dışında ise vergi oranları % 20 civarlarında yani 100 liralık alet bayiden 120 liraya çıkıyor. Diğer bütün bileşenler aynı kalırsa (seterus paribus) Türkiye'de 250 cc üstü motorların Avrupa fiyatına göre 161.66/120= 1,3472 yani %34 daha yüksek fiyata satılması lazım. Acı ama gerçek bu arkadaşlar.

  19. #19
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bu sınıfa göre Dorsoduro'nun 750 liği daha makul olur gibi.
    #sürenadam

  20. #20
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Z800 230KG civarı arkadaşlar sadece kilosundan dolayı bile avrupada çok eleştiriliyor. Kawazaki hala hafifletemedi motorlarını diyen kullanıcı çok fazla. Arada az fark yok 230 nerede 170-180KG nerede.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)