brutale 800, streetfighter 848, hyperstrada hk.
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
2009 nisan'dan 2009 aralığa kadar 13.000 km cbf 150 kullandım. 2009 aralıktan beri de XJ6 diversion abs kullanıyorum. Bu makineyle de 26.000 km yol aldım. Şimdi orta-ağır siklet arası 100 hp üstü, tipi düzgün, racing olmayan (ss, sbk artık nasıl derseniz ), hafif, fazla yüksek olmayan (boyum 1,75) bir motor bakıyorum. 4 silindir takıntım yok.
Alternatifleri üçe indirdim, fuar zamanı benim diversion'u satıp almayı planlıyorum.
1. MV Agusta Brutale 800 (16.000 € civarı)
Aletin fiyatı belli olmadı ama 16.000 € civarı olur diye düşünüyorum. İtalya'da 10.000 €. 800 cc, 125 hp, 81nm tork, 167 kg, sürüş modu (map) ve çekiş kontol var, abs yok. Ön-arka süspansiyonlar full ayarlanabilir. Aletin güç-tork eğrilerini bulamadım ama biraz yüksek devir makinesi gibi geliyor bana. 81 cm sele yüksekliği var.
2. Ducati Streetfighter 848 (17.900 €)
848 cc, 132 hp, 93,5 nm tork, 169 kg, sürüş modu (map) yok, çekiş kontol var, abs yok. Ön-arka süspansiyonlar full ayarlanabilir. 84 cm sele yüksekliği var. Brutale'den daha kaslı bir yapsı var ama baya da fiyat farkı var.
3. Ducati Hyperstrada (16.900 €)
821 cc, 110 hp, 89 nm tork, 181 kg (yan çantalar dahil), sürüş modu (map) ve çekiş kontrol ve abs var. Sadece arka süspansiyon full ayarlanabilir. En düşük 83 cm sele yüksekliği seçeneği var. Supermoto, naked, touring karışımı bir alet. Canlı görmedim ama bilgisayardan mükemmel görünüyor.
Yılda 15.000 km gidiyorum yarısı şehir içi, yarısı şehir dışı. Bazen artçı da alıyorum. Tecrübeli arkadaşlardan fikir almak isterim, siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz, neden? Veya başka seçenek olabilir mi? Cevap yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
triumph speed triple ben olsam bunu seçerdim, kullanmışlığım yok, çok hoşuma gidiyor, tamamen görünüşünden dolayı, bir de 2 silindirlere karşı ön yargılıyım o yüzden ducatiye pek sempatim yok
-
z750 de düşünülebilir daha uygun fiyatlı olması lazım
-
1-2 ay içinde Kawasaki Z800 geliyor onu da değerlendirmeye sok derim. Bu belirlediğin modeller Türkiye'de çok pahalı satılıyor. Kawasaki yine yurtdışına oranla daha makul.
İçlerinde en çok yakanı Brutale bu arada.
Birde Street Triple/R var, daha hacimli istersen Speed Triple ve R modeli var.
Son olarak Ducati hariç diğer motorlar ikinci elde çok uygun bulunabiliyorlar, daha rodajı bitmemiş bir sürü ilan oluyor genelde. 3/1 daha uygunlar ortalama.
-
Secmis oldugunuz 3 motor da fevkalade. Arada sehir disina da ciktiginiz icin ben olsam hyperstrada dusunurdum. Brutale bence 2. Motor olmasi gerekir. Ozellikle 2 kisi biniyorsaniz bildigim kadariyla cok rahat degil. Ancak goruntu itibariyle de en guzel motor bence. Agusta zaten bu isin ferrarisi ;)
-
Paşa ne ediyon sen yahu
Birisi 38.000 tl
Diğeri 40.000
Ve bir diğeri ise 42.000 tl yapıyor
Fiyatla Çok uçuk Yarı fiyatında Z750 hatta Z800 Gelecek FaZER 800 Ve daha bir sürü alternatif var
Paras sıkıntın olsun olmasın bu makinalar 40.000 tl ye kesinlikle hak etmiyor
He Japonlarda hak etmiyor o ayrı vergi sistemi ilke alakalı
-
Hiç bir fikrim yok ama aprillia dorsodro(umarum doğru yazmışımdır)'yada bir göz atın isterim.Ömrüm boyum çalışsam sahip olamayacağım süper ötesi motor.Hayallerimin arasında.
-
Hyperstrada içlerinde en cekicisi bence
-
-
adam 3 tane model seçmiş hala tartışma çıkıyor onu alma bunu al diye, ben olsam söyledikleriniz içinden Ducati Hyperstrada alırdım,gerek şehir içi gerek şehir dışı daha avantajlı olacağını düşünüyorum
[B]King is back baby!King is back![/B]
-
possi adlı üyeden alıntı
adam 3 tane model seçmiş hala tartışma çıkıyor onu alma bunu al diye, ben olsam söyledikleriniz içinden Ducati Hyperstrada alırdım,gerek şehir içi gerek şehir dışı daha avantajlı olacağını düşünüyorum
Adam üç tane model seçmemiş arada kalmış tartışılsın diye konu açmış.Düzgün ve tekrar okursan en sonunda da " Veya başka seçenek olabilir mi?" diye öneri istemiş.
Find what you love and let it kill you.
-
possi adlı üyeden alıntı
adam 3 tane model seçmiş hala tartışma çıkıyor onu alma bunu al diye, ben olsam söyledikleriniz içinden Ducati Hyperstrada alırdım,gerek şehir içi gerek şehir dışı daha avantajlı olacağını düşünüyorum
katılıyorum
-
eren özer adlı üyeden alıntı
Paşa ne ediyon sen yahu
Birisi 38.000 tl
Diğeri 40.000
Ve bir diğeri ise 42.000 tl yapıyor
Fiyatla Çok uçuk Yarı fiyatında Z750 hatta Z800 Gelecek FaZER 800 Ve daha bir sürü alternatif var
Paras sıkıntın olsun olmasın bu makinalar 40.000 tl ye kesinlikle hak etmiyor
He Japonlarda hak etmiyor o ayrı vergi sistemi ilke alakalı
Hiç güleceğim yoktu.Haketmiyor mu ?Sadece üzerinde kullanılan teknolojiler zaten sıfır motor parası ediyor.Hayatında hiç sürmediğini de tahmin ediyorum.
İtalyanlar çekiş kontrolünü motorlarına koyana kadar aradan kaç sene geçti.Ki japonlar yeni yeni koymaya başlıyor.
16 bin€ luk motor almak isteyen birisi k.bakmada kalkıp Z 750,FZ8 Almaz.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Hiç güleceğim yoktu.Haketmiyor mu ?Sadece üzerinde kullanılan teknolojiler zaten sıfır motor parası ediyor.Hayatında hiç sürmediğini de tahmin ediyorum.
İtalyanlar çekiş kontrolünü motorlarına koyana kadar aradan kaç sene geçti.Ki japonlar yeni yeni koymaya başlıyor.
16 bin€ luk motor almak isteyen birisi k.bakmada kalkıp Z 750,FZ8 Almaz.
Dikkat ettiysen Sadece İtalyan markalar hakkında yazmadım o yorumu oraya Tr de bu fiyatlara motor hak etmiyor yazdım manasında yazdım Ki belli oluyor
+ olarak He Japonlarda hak etmiyor o ayrı vergi Sistemi ile alakalı dedim
O 42 Milyara aldığımız Motorun Yarısından fazlasının vergi olduğu biliyoruz
e şimdi bunu bile bile gidipde 42.000 tlyi hak ediyor diyebilirmisin ?
TR şartlarında Bu motorlar Teknolojisindenmi alınıyo sanki yoo Çoğu Egosunu tatmin etmek için alıyor burası kesin (Çoğu buraya dikkat hepsi değil )
Bi motorda Hayat kurtarıcı bir kaç parça Önemli unsur bulundukdan sonra Abs,konbine fren,aerodinamikliği varsa gerisi Gösterişe kaçıyor biraz haksızda değilim hani
He İsterse Ducatiye Uzay teknolojisi koysalar Kamyonla param olsun Benim beklentimi karşılayan motor varken bir kaç gösterişli aksesuar var diye 2 katı para verilmez kesinlikle Şahsi düşüncem bu yönde tabi .
Tekrar belirtiyorum Japonlarda o paraları hak etmiyorlar Vergi Sisteminden dolayı Devletimizin cebine para gidiyor ne kadar pahalı olursa o kadar çok vergi gidiyor Asıl düşünce şeklim bu tabiki
-
Vergi olayı oyle ama.40 bin liralik sıfır italyanı yine bir 40binlik japona yeğlemem asla.
-
-
ducati-agusta-aprilia muhabbeti yapılırken araya kawasaki sokmasanız olmaz zaten ... eksik kalır bunun '' o paraya öküz alırdık biz'' demekten ya da ''cbr600f alırdın o paraya'' demekten farkı yok. arkadaşımız zaten tercihini italyandan yana yapmış. uzatmaya gerek yok.
konuya dönecek olursak sizin motorunuz hyperstrada olacaktır, bu 3ü arasında. hem uzun yol hem şehir içi hemde artçılı sürüşlerde bir tek o sizi tatmin edecektir. diğerleri uzun yolda eziyet olacaktır ama kullanılmaz mı tabiki kullanılıyor kullanılacaktır youtube a bakın millet 2 senede 30bin i deviriyor.
alternatif olarak ktm 990smt yi öneririm, hem touring hem şehir içi canavar. ya da aprilia dorsoduro 1200 olabilir.
yamaha xt 125x------suzuki dr-z 400sm------ducati monster 696
-
Bir Yamaha kullanıcısı olarak bence de Kawasaki diğer Japonlara göre daha güzel makineler yapıyor, 2013 ZX636 da şahane alet, bilimum elektronik ıvır zıvırları koymuşlar (sürüş modu, abs, çekiş kontrol). Ama benim sevdiğim kategorideki makinalar çok ağır (z1000, z800 vs), ve elektronikler yok. O yüzden elemek durumunda kalıyorum.
@ syanur hyperstrada'nın bakım maliyetlerinin çok olacağını sanmıyorum 15.000 km servis aralığı var (japonların 2 katı nerdeyse). dorsoduro değil ama husky nuda 900r var, geçen Borusan'da gördüm. Tip 10 numara, öhlins arka süspansiyon falan var, yanlara çanta da takılıyor (k1300r çantaları ona da uyuyor) ama makine yüksek ve sele spormoto selesi (konforsuz yani).
Ek olarak 250 cc üzeri motorlarda %37 ötv ve % 18 kdv var, ancak ötv'nin de kdv'si alınıyor. Yani bayiden 100 liraya çıkan bir motor 100*1,37*1,18=161,66'ya bize satılıyor. 61.66/161.66=%38 Yani aletin % 38'i vergi. Yurt dışında ise vergi oranları % 20 civarlarında yani 100 liralık alet bayiden 120 liraya çıkıyor. Diğer bütün bileşenler aynı kalırsa (seterus paribus) Türkiye'de 250 cc üstü motorların Avrupa fiyatına göre 161.66/120= 1,3472 yani %34 daha yüksek fiyata satılması lazım. Acı ama gerçek bu arkadaşlar.
-
Bu sınıfa göre Dorsoduro'nun 750 liği daha makul olur gibi.
-
Z800 230KG civarı arkadaşlar sadece kilosundan dolayı bile avrupada çok eleştiriliyor. Kawazaki hala hafifletemedi motorlarını diyen kullanıcı çok fazla. Arada az fark yok 230 nerede 170-180KG nerede.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)