600 cc lik için ne kadar tecrübe gerekir ???
Reklamlar
-
arkadaşım gördüğün gibi herkesin düşüncesi farklı .bu arada topuklu konusunu bazıları açtırdı ben değil.
ve adam gibi saygıyla cevap verene bende saygıda kusur etmiyorum ama bazı şahsiyetler dalga geçmekten başka bişe yapmıyolar.biz daha bu işe yeni sevdalandık sizin gibi bilgili değiliz ve belkıde bazen saçma seyler soruyoruz ama bilmediğimizden kaynaklanıyo bunu alay konusunu edeceklerıne, bazıları aydınlatsa daha delıkanlıca bi davranış olur.
ayrıca motor bana göre araç değil zevk almak için yapılan bişe o yüzden hoşlanmadığım motoru alsamda sürmem bu açıdan bakıldığında chopper hayatta almam bazıları sever ama benim tarzıma hiç ama hiç uygun değil ve küçüklükten beri sevmem sevenlere saygı duyuyorum ama racing motor beni yansıtıyo.
Reklamlar
-
arkadaşlar basından berı takıp edıyorum dalga gecende olmus cıddı cıddı cevap verenlerde saygı duyuyoruz fakat topuklu ayakkabı mevzu bahıs olunca hakıkaten ınsan bır dusunuyor yanı buraya guluyorum falan dıye yazmak dogru degıl belkı ama gercekten ılgınc geldı banada r6 ve topuklu ???? zor olur be sıla kardes sele alcaltma falan dusun bencede topukluya gırme derım
-
-
herşeyin başı eğitim eğitimini aldıktan sonra(honda güvenli sürüş 2,3 vs) elinin ayarı olduğu sürece 600 cc ile bile başlayabilirsin şahsen ben öyle yapmayı planlıyorum aynı hızlarda kullanırsan 600 cc 250 ye göre daha güvenli bile denebilir çünkü 600 cc lik motorun arka tekeri daha kalın traction control ve abs çok büyük bir artı
ama 0 alıcaksan r6 yerine zx6rı öneririm selesi daha alçak ve traction control+abs var
-
arka teker büyük olunca daha güvenli oluyor tabi
[B]King is back baby!King is back![/B]
-
-
possi adlı üyeden alıntı
arka teker büyük olunca daha güvenli oluyor tabi
yazdığımdan bir tek bunu mu çıkardın ? arka tekerin kalın olmasının denge açısından azda olsa +sı var benim asıl güvenli dememdeki sebep traction control ve abs olması
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
sıla adlı üyeden alıntı
arkadaşım iyi bi eğitim alıp 600cc lıkle başlıcam karar verdım....zaten ben bunu ulaşım aracı olarak kullanmıcam ve burda çok buyuk bı boş alan var ordada alıştırma yapıcam
bana şans dileyin umarım kazasız belasız bu işide başarıcam Rabbim in izniyle
bu topicte benı cıddıye alıp yardım etmek için düzgün cevaplar veren arkadaşlara ve abilere çok teşekkür ederim saygılar
eğitim çok önemli ama tecrübe kazanana kadar elinin çok hassas olması lazım çünkü 600cc yeni başlayan için tek kötü yanı çok çabuk ivmelenmesi
-
Al korkma motoruda alçalt. Hiçbirşey olmaz. Sonrada eğitimleri de al. Korumalara da çok özen göster. İnan yanlış yapmazsın. Sonra da senden R6 nı kullanırken video bekliyorum....
-
Levent68 adlı üyeden alıntı
Al korkma motoruda alçalt. Hiçbirşey olmaz. Sonrada eğitimleri de al. Korumalara da çok özen göster. İnan yanlış yapmazsın. Sonra da senden R6 nı kullanırken video bekliyorum....
Levent abi naptın sen yaw Burası Türkiye Münihe benzemez burası Sorun R6 yı sürmesi değil Tr trafiği anladın sen onu
-
helal olsun sıla arkadaşda iyi cesaret var taktır etmek gerek.inşallah kaza bela gecırmezssın dıyelım.ama bu motorlar sadece duz gıtmıyorr yatıp kalkması ve arkadasların dedıgı gıbıı trafıkde kı durumm düşündürücü...
-
inş arkadaşım....sorun değil trafik ben ulaşım aracı olarak kullanmıcam zaten tabı trafıge çıkcam ama yogun olmayan yerlerde kullanırım amaç sadece zevk almak...bugun bi suzukı gsrx 600 iki r 1 bi r6 gördüm içim gitti....arkasından bakakaldım hatta bi tanesının sahıbıyle konustum motor acaip buyukmuş arkadas oturdu r1 e 1.73 boyu yetti bende inş bi şekilde halledıcem....tek korktugum konu tum yenı baslayan racingcilerınde bundan korktugunu bılıyorum virajlara nası gırıcez sizce buyuk motor hızı ayarladıgın takdırde virajlarda daha mı güvenli ?
abicim inş videoda fotografta atıcam ınanmayan ve dalga gecen o kadar kişi varkı ama hepsıne tozu yutturucam ilk işim sabah evlerının onune gıdıp ara gazla onları uyandırmak olucak :D :D
-
Tamam haklısında artık 2013 teyiz bu magandaların sonu bitmedimi???? Fosil olmuş olması lazım onların
-
Çok güzel akıl veriyorsunuz, yorumları okuyunca niye bu kazaların olduğunu daha iyi anlıyorum.
Öncelikle 100-150 cc sınıfında en az 2 sene 50000 km yol yapacaksınız, öyle motorlar var ki bu sınıfta ufak bir yan yatırmada motoru kaldırmak için eğitimin ve gücün olması gerek. Öyle anlar gelir ki 100 kglık cg 100 model motorları kontrol edemezsin. İstersen dene ve gör ;) Şahsen 4 sene içinde 5 motorum oldu toplamda 50000 kmden fazla yol yaptım, 6.motor olarak 200 lük bir motor seçimi yapmaya başladım. Yüksek cc demek yüksek güç, daha fazla dikkat, daha fazla tecrübe ve daha çok para demektir. 4 senelik tecrübem ile ben açıkçası 600 lük motora gaz verip gidemem. Basamak olarak çıkman hem daha zevkli ve daha güvenli olur. 125 lik bir racing motoru 2 sene kullanıp yeterince tecrübe kazanınca 250lilik bir ss ile devam edersin. Benim kişisel düşüncem 250 cc kullandıktan sonra 300 veya 400e geçerek 600 e yanaşmaktır. En güvenli olanı budur. Bazı arkadaşlar 125likten sonra hayabusaya çıkan arkadaşlarım var demiş kusura bakma ama senin o arkadaşının aklından şüphe ederim. Birisi daha 130 cc bile değilken geçiş yaptığı motor 1300 cc yani 10 katı güç demek. Arkadaşım bu ne yetenektir ne tecrübedir. Gaz olayı önemli değil, tecrübe ve eğitim az birazda akıl önemlidir. 250den başla diyenler bile var. Çok mantıklısınız nasılsa 600 lük 300 km, 250liliklerde 200 km civarı hız yapıyor arada büyük fark mı varda 250 liliği başlangıç olarak öneriyorsunuz. Tecrübesiz sürücü için 60 km üzeri her zaman tehlikelidir. 125liğe başlıyacaklar içinde geçerlidir. Şimdi günümüzde 125lik motorlarla bile 140 km civarı hız yapılıyor bu bile çok tehlikelidir. Lütfen mantıklı düşünelim yanlış yönlendirmeyelim.
-
arkadaşım zaten vergiden,taksitten benzın parası kalırsa r6 yı alıcam baktım para yetmıcek mecbur yzf r125 alcam .
inş polis olunca rahat rahat 600cc alırım zaten 4 sene sonra polisim inş
-
Motorun cc ne bakarak başlanılmaz. 250 cc ile istersen 500 000 yol git , 600 ccye geçtiğinde hatta tanımadığın 250 cc bir motora bindiğinde bile zorlanırsın. burada en önemli nokta, kişinin motorunun ve kendisinin sınırlarını iyi bilmesi ve zorlamamasıdır. Kaza dediğimiz olay herkesin başına gelebilir. küçük cc li motorla başlama olayı şehir efsanesinden öte bişey değil. istediğniz kadar deneyimli olun alacağınız motorun hız limitlerini zorlarsanız kaza yaparsanız. yavaş yavaş adam gibi binmeyi bilirseniz , 1600 cc ile başlasanız hız limitlerine ve kurallara uyarsanız hiçbir şey olmaz ( tabii kaza dediğimiz olay herkesin başına gelebilir o ayrı konu.)
-
sıla adlı üyeden alıntı
arkadaşım zaten vergiden,taksitten benzın parası kalırsa r6 yı alıcam baktım para yetmıcek mecbur yzf r125 alcam .
inş polis olunca rahat rahat 600cc alırım zaten 4 sene sonra polisim inş
ben polısım ama cesaret edıpde 600 cc ye bınemıyorumm
-
anladım tabi motoru tanımak çok önemlı ve çılgınca kullanmamak....polis olunca 1 dk durmam direk alırım r6 yı
-
rolly74 adlı üyeden alıntı
Motorun cc ne bakarak başlanılmaz. 250 cc ile istersen 500 000 yol git , 600 ccye geçtiğinde hatta tanımadığın 250 cc bir motora bindiğinde bile zorlanırsın. burada en önemli nokta, kişinin motorunun ve kendisinin sınırlarını iyi bilmesi ve zorlamamasıdır. Kaza dediğimiz olay herkesin başına gelebilir. küçük cc li motorla başlama olayı şehir efsanesinden öte bişey değil. istediğniz kadar deneyimli olun alacağınız motorun hız limitlerini zorlarsanız kaza yaparsanız. yavaş yavaş adam gibi binmeyi bilirseniz , 1600 cc ile başlasanız hız limitlerine ve kurallara uyarsanız hiçbir şey olmaz ( tabii kaza dediğimiz olay herkesin başına gelebilir o ayrı konu.)
Bu da ayrı bir bakış açısı
Bknz: emeklemeden koşmak
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
valla bu 600c de inşallah çok zorlamaz bizi... inşallah fuardan sonra bitnede bende olcak...
Teker böle patlatılır
https://www.youtube.com/watch?v=M5E9ByVKYzg
-
rolly74 adlı üyeden alıntı
Motorun cc ne bakarak başlanılmaz. 250 cc ile istersen 500 000 yol git , 600 ccye geçtiğinde hatta tanımadığın 250 cc bir motora bindiğinde bile zorlanırsın. burada en önemli nokta, kişinin motorunun ve kendisinin sınırlarını iyi bilmesi ve zorlamamasıdır. Kaza dediğimiz olay herkesin başına gelebilir. küçük cc li motorla başlama olayı şehir efsanesinden öte bişey değil. istediğniz kadar deneyimli olun alacağınız motorun hız limitlerini zorlarsanız kaza yaparsanız. yavaş yavaş adam gibi binmeyi bilirseniz , 1600 cc ile başlasanız hız limitlerine ve kurallara uyarsanız hiçbir şey olmaz ( tabii kaza dediğimiz olay herkesin başına gelebilir o ayrı konu.)
İzlemenizi öneririm - http://www.youtube.com/watch?v=o-AjeX_Ga2g
Cc önemlidir, cc demek; ağırlık demek, fazla dikkat demek, fazlasıyla tecrübe demek. Kaza herkezin başına gelmiştir,gelmedi diyen yalan söyler. Allah korusun tabi, ama direk yüksek cc ile başlamak akıl işi değil.
http://www.youtube.com/watch?v=BGflpQoKVMY Bunuda izlemelisin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)