600 cc lik için ne kadar tecrübe gerekir ???
Reklamlar
-
arkadaşlar bu yaz sıfır yzf r125 almayı düşünüyodum ancak çok pahalı ve uzun sure borcunu ödemem gerekcek ayrıca 600 cc liğe geçmek istiyorum.
bu yüzden ucuz 2.el cbr 125r alıp 1 sene kullanıp sıfır r6 almayı düşünüyorum.
deneyimli arkadaşlara soruyorum 1 senelik tecrübe 600 cc ye gecmek için yeterlimi ???
şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
daha önce motor kullanmışlığın var mı vitesli falan ? yoksa ilk motorunu alıp mı baslıcaksın ?
-
Sıfır r6 nın fiyatından haberiniz vardır umarım
-
Yalnız gerçekten sıfır R6 nın fiyatı R1 den fazla. Ayrıca makinalar çok agresif bilmem dikkatinizi çok çekti mi ?
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
Eğitim + 2.el cbr250 + en az 20.000 km tecrübe = Sıfır R6
-
evet bılıyorum duymuştum dedıklerınızı ama r6 yı istiyorum fiyatı önemlı değil öderim
ilk motorum olcak cbr 125 sonra r6 ya gecicem
-
Niyetiniz var ise bizim döndürebilme imkanımız yoktur cbr 125 sürerken ciddi bir eğitim almanız tavsiye edilir.Ek olarak madem r6ya geçiş yapacaksınız ekipmanlarınızı en üst düzey seçmenizde fayda var 125liğe yeterli ekipmanlar r6da sizi koruyamayabilir.
-
1 senelik tecrübe kişiden kişiye göre değişir ama 1-2 level sürüş kursunu bitirmiş olmanız daha garanti bi cevap olurdu.
Bence ilk motorunuzla uzun süre geçirin r1 ve r6 nın affetmeyeceği tüm hataları onunla yapın sonra kendinize güvendiğiniz
anda zaten sormayacaksınız.
-
sıla adlı üyeden alıntı
evet bılıyorum duymuştum dedıklerınızı ama r6 yı istiyorum fiyatı önemlı değil öderim
ilk motorum olcak cbr 125 sonra r6 ya gecicem
Motosiklet dışında başka araç kullandınız mı? Trafikle aranız nasıl?
Nereye gittiğin değil, kiminle gittiğin önemlidir...
-
Mytap adlı üyeden alıntı
Yalnız gerçekten sıfır R6 nın fiyatı R1 den fazla. Ayrıca makinalar çok agresif bilmem dikkatinizi çok çekti mi ?
Öyle sey olur mu?
2012 modeller icin:
R6 31.000TL
R1 41.000TL
Neresi daha ucuz anlayamadim.
Arkadasin sorusuna gelince; tecrübe somut ve tamamen ölculebilir bir kavram değil ki sana bir yıl yeterli yada değil diyelim.
Bir yilda kac km yaptigin, hangi sartlarda kullandigin, limitleri ne kadar zorladigin vs gibi bir suru degisken var.
İllaki bir yillik 125cc kullanimindan sonra 4 silindir bir 600cc ye geçilir mi diye soruyorsaniz, cevabi tabiki gecilir neden olmasin.
Benim tavsiyem gecmeden once mutlaka eğitim almaniz.
-
sıla adlı üyeden alıntı
evet bılıyorum duymuştum dedıklerınızı ama r6 yı istiyorum fiyatı önemlı değil öderim
ilk motorum olcak cbr 125 sonra r6 ya gecicem
tecbüre kullandıkca gelir.büyük motorda tecrube ister.kullanamazsın dıye bısey yok ama ne kadar tecruben varsa o kadar uzun omurlu kullanırsın.
-
anladım teşekkürler koruma ekipmanlarında ucuza kaçmıcam zaten en iyilerini alıcam can güvenliği oyuna gelmez sonucta.
ileri sürüş eğitimi olarak benım anladıgım honda nın verdıklerı.
motosiklet dışında bi arac kullanmadım ama yakında araba kullanmaya baslıcam.
600 cc lık kullananların yazılarını okumuştum ve sanki onlara göre 600cc lik alanlar kaza gecirmeden kurtulamıyo acıkcası korkuttu
-
Scooter surebiliyorsan ve iradene hakim bir insansan birkac gunluk egitim bile yeterli olur r6 icin.Motosiklet hacmine gore tecrube gereksimine inanmıyorum.Hersey pratige bakıyor. Cok uzun zamandır kucuk hacimli motosiklet surmedigimde 100-125 cc hacminde bir motosiklete bindigimde kontrol sorunu yasıyorum, kendimi guvende hissetmiyorum. Yani Buyuk cc ye alıskın bir insan kucuk cc li motosikletleri yer yutar diye bir olay yok.
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
sıla adlı üyeden alıntı
anladım teşekkürler koruma ekipmanlarında ucuza kaçmıcam zaten en iyilerini alıcam can güvenliği oyuna gelmez sonucta.
ileri sürüş eğitimi olarak benım anladıgım honda nın verdıklerı.
motosiklet dışında bi arac kullanmadım ama yakında araba kullanmaya baslıcam.
600 cc lık kullananların yazılarını okumuştum ve sanki onlara göre 600cc lik alanlar kaza gecirmeden kurtulamıyo acıkcası korkuttu
Trafikteki temel kuralları,tabelaları biliyorsanız eğer araç sürmemiş olsanız bile yolu izlemiş biriyseniz sıkıntı olmaz.600 cc başka tip bir motor enduro veya naked gibi deseniz gözüm kapalı sürülebilir derdim ancak racingde rüzgar faktörü ortadan kalktıgı için anlayamıyorsunuz ne kadar hızlı gittiğinizi.Nakedlarda bu rüzgarla sizi durdurmaya teşvik ediyor ayrıca racing motorun kısa direksiyon turu ve ağır geniş yapısı sürücüyü zorluyor.Eğitim olarak honda olur veya güvenilir bir iş bilen başka bir eğitim merkezi olur gidersiniz 4 seviye mevcut,en az 2 seviyeyi bitirdikten sonra geçerseniz ve sürerkende eğitimlere devam edip tedbiri elden bırakmassanız ömrünüz dolmadıysa eğer küçük süprizler dışında bir sorun cıkacağını düşünmüyorum
-
neden 125? bana kalırsa CBR250 ile başla. aralarında kasa ve performans açısından öyle uçuk bir fark yok. ki en azından hem 125'lik kısa bir süre sonra seni kesmeyecek, hem de 250'den 600'e geçmen biraz daha mantıklı olacaktır..
-
125cc den sonra 600 e geçersin tabiki kardeşim neden geçmeyesin.Öyle en az 20000 kmlere de gerek yok bence. O ne yahu en az 20000 ben 3 senede yapamam o kmyi. Ama cihan abinin dediğini de düşün 250cc den başlarsan bence daha iyi olur. 125 sana 2 ay sonra yetmeyecek emin ol
-
hmmm anladım tavsiyeler için teşekkürler çok yararlı oldu
-
adam olduktan sonra ilk motor hayabusa kullanan arkadaşım var efendi gibi gidiyor yerinde basıyor aldı eğitimide hondanın 2 dersini ama bence yanlış tabi fakat birazda yetenek ve kendini bilmekle alakalı.Ben 250lilikten 1000 liğe geçtim mesela.
-
hm doğrudur önemli olan dıkkatlı olup gaza gelmemek bence...
-
Otomobil ve dolayısıyla trafik tecrüben yoksa çok temkinli olmalısın şakaya gelmez bu iş ,eğitim alabilme imkanın varsa değerlendir kesinlikle, İstanbul'da Honda ,Ankara'da Ulusan v.b yerler var ,cbr 125 güzel ve ideal bir başlangıç motoru olacaktır senin için .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)