modifikasyon yapmak istesem
Reklamlar
-
şimdi bi çinli motor aldık iyi veya kötü, bu motorla bu yazı geçirdim acemiliğimi attım diyelim ama bidahaki yaza beni kesmeyecek o kesin, sürat tutkusu var ama fazla para yok
yol tutuşu ve görünüş açısından arka lastiği değiştirecem ilerde biraz daha kalın güzel bir lastik takacam, hatta bitane buldum 17 inç 110-70 (benimki 17" 100-80) racing lastik 80 ytl dediler pahalı geldi almadım şimdilik sizce normal mi.
en önemlisi ben bu motosikletin motorunu değiştirmek istesem, mesela çok beğendiğim aprilia rs 125 in 2 zamanlı motorunu takmak istedim (gövdeye monte yapmak için gererkli uyarlama imkanları burda mevcut)1-takılabilirmi?
2-bulabilirmiyim?
3-2. şık evetse nerede, nasıl ve kaç paraya bulabilirim?
4-işin yasal prosedürü nedir?
konuyu iyi bilen arkadaşlardan yorumdan ziyade bilgi ve mümkünse web adresi rica ediyorum.
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Parana yazık etme tigermbz.
1-Kalın lastik takarsan Motorun ivmelenmesi ve max hızı düşer.
2-Aprilla motoru 2 zamanlıdır yani çabuk aşınır ömrü 4 zamanlılara nazaran daha kısa olur. Bulduğun motor muhtemelen ölmüş olur(tabi bulabilirsen). Bunun yerine 250 cc tek silindirli Çin malı bir motor (kanuni tiger 20 hp) bulabilirsen montajın ve modifikasyonun daha kolay olur
3- Eğer otomobillerdeki gibiyse, yetkili bir mühendisin bu montajı projelendirip onaylaması gerekmektedir. (ki artık aracın motorunu değiştirme işlemleri ancak yetkili servislerde yapılabilmekte).tabi sonra ruhsatında değişmesi gerekecektir. Bu işlemler üst üste eklendiğinde haliyle maliyelidir.
-
alacağım lastik 2cm daha geniş ve bence çekişi artıracak bu lastik ama şimdilik kalsın diyorum zaten biraz diğerini harcayayım.
hem tekeri de motora bağlı olarak değiştirim luzumsuz masraf olmaz çünkü bu teker kalitesiz, iyi tutunmuyor bunu hissediyorum sürerken.
motor meselesine gelince ben sıfır motor kullanmak istiyorum yani sıfır bir aprilia rs125 motoru bulabilirmiyim? hemen değiştirmeyecem ama bidahaki yaza bu motor bana yetmez satıp yenisini almakla da uğraşmak istemiyorum, motorunu değiştirecem olursa.
-
bencede yapacağın masraf yerine yeni bi motor alman daha mantıklı
0 rh(+) Rüzgarın hissetmek ve iki teker üzerinde olmak kadar keyifli ne var şu hayatta
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Sıfır rs 125 motoru senin komple motosikletten daha pahalıdır.
-
masrafı daha az bıle olsa basına cok sorun cıkartabılır..
sen en iyisi gıt mobilet toplat daha kolay olur
Yeni yine yeniden
-
Mesajı okumayı ilk satırda bıraktım.Çin motoru olmamış
-
okan4037 adlı üyeden alıntı
masrafı daha az bıle olsa basına cok sorun cıkartabılır..
sen en iyisi gıt mobilet toplat daha kolay olur
mobilyet esprisi çok ince olmuş hehehe bayıldım
-
bu arada arkadaşım bence motora tuning yaptırma onu sat yeni al aynı paraya gelir.. bu arada hızlı bi motorda alabilirsin yane acemiliğini keser
-
akira o kadar pahalı olacağını sanmıyorum ben nerde gördüm hatırlamıyorum ama 1000$ civarı olması lazım.
bu arada konu dışı bölümüne eğlencelik bir mesaj atmadım, bir soru sordum cevabını bilen isterse cevaplar ama konuyu luzumsuz dağıtmanız hoş değil arkadaşlar.
bakın ilk mesajda özellikle rica etmişim:
tigermbz adlı üyeden alıntı
konuyu iyi bilen arkadaşlardan yorumdan ziyade bilgi ve mümkünse web adresi rica ediyorum
-
-
arkadaslar haklılar sıfır al bundan ıyı kesmıye bılır seneye ama sımdıden bıras para bırıktır motoruda yazın sat baska bi tane al derim ama buda okadar kolay olmaya bilir benden bu kadar arkadasım.....
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
gel bence sen bu işten vazgeç.. paran cebinde kalsın.. senin çinliyide fazla yıpratmadan sat.. üstüne yapacağın masrafıda ekle güzel bir motor alalım sana hoca..
-
günlerdir araştırıyorum, birçok motor buldum ama istediğim gibisi çok az ve de bunlar üreticilerin tanıtım amaçlı siteleri, fiyat bilgisi pek yok. 150 cc lik sıfır motor 400$ mesela.
bana sıfır motor satışı yapan bir veya birkaç site adresi verebilecek olan yokmu
özellikle şu motora hayran kaldım benim motosikletin gövdesine takılabilecek birşey:
aprilia v-twin 450
-
Silindir kapağı taşlama+egzantrik değişimi+karbüratör değişimi+açık hava filtresi+spor egzos yap, iyi bir güç artışı sağlarsın.
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
Silindir kapağı taşlama+egzantrik değişimi+karbüratör değişimi+açık hava filtresi+spor egzos yap, iyi bir güç artışı sağlarsın.
bencede..
-
26 Haziran 2006, 11:23
#17
http://www.motosiklet.net/forum/show...hlight=zealsun
sadece filtre ve dişli değiştirerek yaptığım küçük bir modifiye. yukarıdaki linkte resimleri var .
bu da km saati :D
-
Napdın sen motoru havada kalmış konu
Her Lafa Verecek Cevabım Var, Ama Bir Lafa Bakarım Lafmı Diye, Birde Lafı Söyleyene Bakarım ADAM'mı Diye...
-
aha hortlak konu var
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
motorlar hakkında bilgim arttıkça(boş zamanlarımın büyük kısmını arkadaşların motor tamirhanelerinde geçirerekten) bu işin kolay olmadığını, astarının yüzünden pahalı olduğunu ve her motorun bu işe gelemeyeceğini anladım. baktım olmayacak gittim hyosung gt250r aldım, yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum.
bu konuyu açtığımda rahmetli ertuğrul la henüz tanışmamıştık sanırım, burdan cevaplamış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler