tam bi şehir içi oyuncağına benziyor gelsin bi görelim bakalım
acikcasi bu motora talep cok olacak Avrupadan, bize kontenjan duserse iyi![]()
bence gayet iyi görüntü bakımından![]()
O motordan istemem çok pahalı. Çinli Baja warrior isterim
![]()
Bence çok şirin olmuş. Türkiye'ye gelirse tutar kaanatindeyim
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
şehrin yeni tatlı çocuğu olur bu eğer gelirse.Bayıldım resmen![]()
bu ne laa.Binmeye kıyamam.tam bibloluk
5-6 bin liraya alınır bu alet....
Ybr-cbf 5000 liraya alana kadar daha mantıklı...![]()
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
2. motor olarak ideal. Evden işe işten eve bakkala çakkala. Hele bir litrelik yanında. 7/24 kurye gibi superbike kullananlara çözüm.
Hondanın reklamı da tam hint askiyon filmleri gibi olmuş. Diskodaki dans sahneleri de apaçi piyasasının ilgisini çekecek cinsten , bir müzik , iki de acı slogan olsaymış...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Güzel motora benziyor minibike kadar da ufak değil.1-2 oynamayla lastikleri belki biraz daha büyütülebilir.Ama böyle de güzel duruyor.Ayrıca 600 lük naked gibi özellik var.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
2.200usd thailand da satılıyo 6bin tl den aşağı olmaz sanırım fiyatı
Ya buu gelmez bize bence boşuna heveslenmeyin.
Honda MSX 125 technical Specifications:
Honda MSX 125 ENGINE
Type: Single-cylinder, 2-valve, air-cooled
Displacement: 124.9 cc
Bore x Stroke: 52.4 mm x 57.9 mm
Compression ratio: 9.3: 1
Maximum power: 7.2 kW (10 hp) @ 7000 r / min
Maximum torque: 10.9 Nm@5.500 rev / min
Oil capacity: 1.1 liters
Honda MSX 125 POWER
Carburetion: PGM-FI electronic fuel injection
Fuel tank capacity: 5.5 liters
ELECTRICAL
Starter: Electric
Battery: 12V 3.5Ah
Power alternator: 160W@5.000 rev / min
TRANSMISSION
Clutch: Multiplate in oil bath
Gearbox: Manual 4-speed
Final Drive: Chain
Honda MSX 125 CHASSIS
Type: Single beam steel back
Honda MSX 125 DIMENSIONS
(L × W × H) 1,760 x 755 x 1,010 mm
Wheelbase: 1,200 mm
Rake: 25 °
Trail: 81 mm
Seat height: 765 mm
Ground clearance: 160 mm
Weight with full odm: 101, 7 kg
Turning radius: 1.9 m
Honda MSX 125 SUSPENSION
Front. Inverted fork, 31mm stanchions
Post. Monoshock, swingarm boxed steel
Honda MSX 125 WHEELS
Front: Die-cast aluminum Y-spoke
Rear: Die-cast aluminum arm Y
Dimensions: Ant. 12 x MT 2.50 – Post. 12 x MT 2:50
Tyres: Ant. 120/70-12 / Post. 130/70-12
Honda MSX 125 BRAKES
Front. 220 mm disc with dual-piston calliper
Post. 190 mm disc with single-piston caliper
Honda MSX 125 INSTRUMENTATION AND ELECTRICAL
Dashboard: LCD Digital Display, features: tachometer, speedometer, fuel gauge and clock
Lights: Front light group combined with lamp 35W/35W HS1 double-stranded. LED taillight.
Honda'nın tasarım konusunda Ktm ve Ducati'yi örnek aldığı aşikar.Reklam ise Ktm Duke çalıntısı.Görünüş olarak çok küçük,tasarım ise CBF'den iyidir.Fiyatın hakettiği yerde olacağını düşünüyorum.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
4 Vites ne la bu :D türkiyeye gelmez bu :D ama güzel olmus
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Motorun kendisi gayet güzel, tasarımı çok iyi, işçilik kaliteli. Muhtemelen çok keyifli bir motordur, şehiriçi ve sokak aralarında kullanmak için birebir lakin ben başlangıç motoru olayına çözüm olacağını sanmıyorum. Zira motosiklete yeni başlayacak biri büyük tekerlekli, daha yüksek motorlar varken küçük olanla başlamayı pek tercih etmez bence, otobanda veya şehir trafiğinde ciddiye alınmama gibi sorunlar olabilir. Aynı tasarımda orta segment için güçlü ve bakım aralıkları kısa olmayan bir supermoto yapsalardı o zaman piyasayı sallardı Honda örneğin.
Motosiklet çok güzel, benim de çok hoşuma gitti. Yollarda görmek isteriz böyle güzellikleri.
Ekleme: Videolarını tekrar izledim, boyutlar çok da ufak değil aslında. Eğer lastik ve grenaj fiyatları aşırı pahalı olmaz ise sırf kapalı alanda stunt yapmak için bile alınabilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)