Benimde max de bir boğulma var. Aldığım günden beri var. diğer arkadaşların max'e bindiğimde bu olay yok. Sanki bir yerlerde bir sorun var.
Servis harici iş yapmayalım diyoruz. Servise gidiyoruz. Ancak servisin yaptığı şey, vidalarla yalandan oynamak ve yağ değiştirmek bunun ücreti 70 TL ve kolay para.
Bu sorun bende hiç bitmedi. En son teker 8 çiziyordu. çok atlayıp zıplamaktan herhalde bilya dağıttı dedim. Servise böyle sorun var dedim. bıraktım. Adam arka göbek bilyasını değiştirdi.
ERtesi gün işe gidiyorum. 80 km geçtim. motor başladı tekrar 8 çizmeye hayırdır. inşallah dedim. iş yerinden arkadaşlarla arka tekeri kontrol ediyoruz. bilya değişti neden böyle yapıyor derken
tellerin gevşek olduğunu fark ettik. Adam telleri kontrol etmek yerine direk bilyayı değiştirmiş. vites değiştirirken sertlik var. debriyaj sert, debriyajda sıkıntı var galiba diyorum.
Sana dedikleri gibi daha yeni olur böyle diyor. 3 kere servis gördüm. her seferinde 70 TL verdim ama bi fayda göremedim. ilişkimiz kaşeden ileri gidemedi.

En sonunda başka bir servise gidip yerim garantisini dedim.
Debriyaj teli değişti. Debriyaj tası değişti. Karbüratör temizlendi. acort ayarı yapıldı. motor nasıl değişti anlatamam.
Boşu boşuna serviste vakit kaybetmişim. Adı üstünde servis ama usta yok. Motor asıl bunların elinde ölüyor. Bundan sonra yağı kendim değiştirir.
Bakımlarını da şimdi ki ustama yaptırırım. Bu mondial adam olmaz. Hyosung GT için bi servisle çok uğraşmıştım. Bir de mondial ile çok uğraştım.
Neyse deneme yanılma yolu ile öğrendik. Şimdiki ustamızdan şaşmayız. kaşe vurmasada olur.