Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Honda CBF 150 Hız denemem.

    REKLAM ALANI
  1. #41
    mbuyuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2009
    Şehir
    atlantis
    Motosikleti
    NC750X
    Alıntı onuRRtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Virajlarda nasıl durucaz hocam
    eşhedü enlaailahe ....... anladın sen
    açıkçası ben 100 üzerine pek çıkamıyorum korkudan ziyade motor çatlayacakmış gibi oluyo bir de hızlı gitmek gibi bir merakım olmadığından herhalde genelde sakin kullanıyorum ama sen yinede dikkat et kardeş
    Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Benli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bisikletlede yapıyorlar bu süratleri (yokuş aşağı) you tube ta var videoları.

    Bisikletle 180 yapan adamın hazin sonu ölmüyor ama pek iyi hissettiğini sanmıyorum kaza sonrası.
    Bu arada videoyu ben ispiyonlamadım kesinlikle başlıkta hız denemesi yazıyor moderatör konuyu görüp bakmıştır.
    Benli bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Bu videonun Linkini tekrar atarmısınız Hatta mümkünse .com dan sonrasını da atın bende hepsi ***** Olarak görünüyor :S
    Sado

  4. #44
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu videonun Linkini tekrar atarmısınız Hatta mümkünse .com dan sonrasını da atın bende hepsi ***** Olarak görünüyor :S
    Görkem kaldırdım linki dedi ya Onur tekrar atmak istemez bence özelden isteyebilirsiniz...

  5. #45
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    ben cbf de 110 dan yukarı göremiyorum... acil kilo vermem lazım... zaten 110 km ile biraz kullanayım birazda sıkıştırayım bir su bardağı yağ koyuyorum.... bile bile cbf aldım....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #46

    Üyelik
    03 Mayıs 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    YAMAHA TENERE XT660Z
    ben anlamıyorum moderatör arkadaş neden kaldırıyor video linkini.
    ve ya neden bu videoları paylaşmıyoruz.
    şimdi siz bu linki kaldırınca motorcular bunu yapmayı bırakacak mı
    ve ya netten bu tarz videolar seyretmekten vaz mı geçecez
    tamam kabul ediyorum hız yapmak tehlikeli olabilir ama böyle bir paylaşım platformunda bunu engellemek de saçma ötesi kusura bakmayın
    DEMİR AT'A YOLLAR DAYANMAZ

  7. #47
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    APRILLA ATR-7011
    Yokuş aşağı 140 yapmaka iyi hoşta düz yolda zar zor 120 yapan motor ile bi kamyon bi araç sollayamadıktan sonra ne işe yara anca cahil cühella kesim tav olur. Youtube başlığı Honda CBF 150 SpeedTest 140 KM/H

  8. #48
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı pompei adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuş aşağı 140 yapmaka iyi hoşta düz yolda zar zor 120 yapan motor ile bi kamyon bi araç sollayamadıktan sonra ne işe yara anca cahil cühella kesim tav olur. Youtube başlığı Honda CBF 150 SpeedTest 140 KM/H
    Video adını verdiğiniz için teşekkür ederim şayet yanlışınız var, CBF'te sollayamadığım kamyon otobüs vs falan olmadı benim bugüne kadar

    Gayet uzun yollara da gittim, Uzun yolda ortalama 100 km/h hızla seyrediyorum. bir sollama sırasında 115 i bulmam inanın zor olmuyor

    Cahil cühela kesimle işi olacak bir adam olduğumu da zannetmiyorum şayet, iyi günler dilerim
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  9. #49
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı onuRRtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Video adını verdiğiniz için teşekkür ederim şayet yanlışınız var, CBF'te sollayamadığım kamyon otobüs vs falan olmadı benim bugüne kadar

    Gayet uzun yollara da gittim, Uzun yolda ortalama 100 km/h hızla seyrediyorum. bir sollama sırasında 115 i bulmam inanın zor olmuyor

    Cahil cühela kesimle işi olacak bir adam olduğumu da zannetmiyorum şayet, iyi günler dilerim


    Cahil cühela kısmı sahibinden.com da şöyle der. 140 yapıyor daha da yol bitti ben basamadım Bunların önüne geçmek için söyledi sanırım arkadaş. Hoş cbf150 başlığında sorsan herkes söyler güveli sürüş 90 max 120 diye.

  10. #50
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    APRILLA ATR-7011
    Alıntı onuRRtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Video adını verdiğiniz için teşekkür ederim şayet yanlışınız var, CBF'te sollayamadığım kamyon otobüs vs falan olmadı benim bugüne kadar

    Gayet uzun yollara da gittim, Uzun yolda ortalama 100 km/h hızla seyrediyorum. bir sollama sırasında 115 i bulmam inanın zor olmuyor

    Cahil cühela kesimle işi olacak bir adam olduğumu da zannetmiyorum şayet, iyi günler dilerim
    Dostum senin için söylemedim video izleyen kesim için dedim 140km/h gördüğüne tav olur anlamında.

    Sollama işine gelirsek bir video vardı şuan aradım ama bulamadım cbf 150 ile otobanda kamyon arkasında 110km/h ile giderken sollamaya kalktığında hızı 95km/h düşüyordu bunu demek istemiştim.Sen daha iyi bilirsin gerçi rüzgardan kesilmeleri.

  11. #51
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Mobilet bile yapıyor yahu....
    http://www.youtube.com/watch?v=bSL4NHI1TUg
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  12. #52
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rampa aşağı rahatlıkla yapıyor...yeterki kaptırsın rüzgar da önemli etken tabi...


    ben 130 kiloyla bile 130 km hız yapmıştım...

    [url]http://www.izlesene.com/*******


    ...

    Ama Onur bu gazlamadan sonra bi 150 gram yağ gitmiştir...piston kafasındaki çızıklar da cabası...bu dönemlerde yağ eksiltme tavan yapar...sana bi motor sıfırlama yolu gözükür şimdiden bilgin olsun...
    kilo basına 1km/s desene :D
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  13. #53

    Üyelik
    02 Mayıs 2013

    Rölanti & Jikle

    Konunun üzerinden biraz zaman geçmiş ama diğer CBF 150 kullanıcılarına bazı sorularım var.

    Motorum 11000 km civarında, 2 seneye yaklaşıyor. Mart ayı sonlarında 8000 bakımına gittim (9000 km civarındaydı). Bakımdan önce motorum tıkır tıkır çalışıyordu. Rölanti devrimi yazın motor sıcakken 1400 devire ayarlamıştım. Sabah hava 2-3 dereceyken bile jiklesiz ateşlemediğini hatırlamıyorum. Motor çalışıyordu daha sonra stop ediyordu. Jigle ile çalıştırdığımda ise hemen 2000 devirlere çıkıp 5-10 saniyede devri artıyordu. Ayrıca geçen yaz Pendik'ten Bostancı yönüne doğru uygun bir yolda bayır aşağı aşırı zorlamadan 130'u gördüğümü hatırlıyorum. Bakımdan sonra motorun çalışması değişti. Yağ, hava filtresi ve buji değiştiğini söylediler. O günden sonra motor sabah 8-10 derece sıcakta bile ateşlememeye başladı. Jigle açtığımda dahi motor 1400-1500 devirlerde 3 dakika boyunca vırvırvır çalıştıktan sonra devir yükselmeye başlıyor. 20-25 derece sıcakta 2-3 saat bekledikten sonra bile aynısını yapıyor. Jiglesiz çalıştırdığımda (bu sabah dahi, "15 derece sıcaklık") devir 1000'in altında 800-900'lerde oynuyor ve kısa süre sonra stop ediyor.

    Bakımdan sonra rölanti devri de bozulmuştu. Daha önce 1400 olan sıcak devrim 1700'lerde gezinir oldu. Tekrar servise götürdüm (Mutluhan Maltepe). Usta biraz dinledi subap ayarı yapılması lazım dedi. Önce 50 TL fiyat verdiler. Bakımdan sonra böyle olduğunu söyleyince ücret almadılar. Ben farkı pek anlayamadım. Çalışmasında bir fark olmadı. Galiba rölantiyi biraz daha kısmış. Halen motoru 5-10 dk 90-100 km hızla kullandıktan sonra rölanti devri 1500-1700 arasında geziyor. Ayrıca motorun maksimum hızının da düştüğünü farkettim. Pazartesi, çok az rüzgarlı bir günde Acıbadem-Kadıköy arası bayır aşağı motoru zorlayarak (10.000 devire dayandı!) 120 zor gördürdüm. Motorda daha önce ne varsa o halde. Bakımda neyi oynamış olabilirler ki böyle birşey olabilir onu merak ediyorum. Ben motorun sıkıştırma oranının bozulduğundan şüpheleniyorum. Çünkü motor zor ve çok düşük devirde çalışıyor, ısındıktan sonra devri çok çıkıyor ve 100'den sonra çok zor hızlanıyor. Aşağıda Dropbox'a attığım videolar var. CBF 150'si olan bir arkadaşımdan da jigleli video çekmesini istemiştim. Kendim de gittim gördüm onun motoru benim motorun eski hali gibi çalışıyor. Yani jigle açıkken 2000'de başlayıp çabucak devir yükselip 4000'lere çıkıyor.

    Videolar:
    https://www.dropbox.com/l/5pDZwRUPdhO3Wpku6Jkoja

    Şimdiden teşekkürler.

  14. #54
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX250 ABS
    video editlemiş youtube da kullanıcını arıyayım dedim http://www.youtube.com/watch?v=ETwVcwsAUFQ bunu buldum onur senmisin bu
    bu kawasaki bir başka dostummm

  15. #55
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı hohenheim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konunun üzerinden biraz zaman geçmiş ama diğer CBF 150 kullanıcılarına bazı sorularım var.

    Motorum 11000 km civarında, 2 seneye yaklaşıyor. Mart ayı sonlarında 8000 bakımına gittim (9000 km civarındaydı). Bakımdan önce motorum tıkır tıkır çalışıyordu. Rölanti devrimi yazın motor sıcakken 1400 devire ayarlamıştım. Sabah hava 2-3 dereceyken bile jiklesiz ateşlemediğini hatırlamıyorum. Motor çalışıyordu daha sonra stop ediyordu. Jigle ile çalıştırdığımda ise hemen 2000 devirlere çıkıp 5-10 saniyede devri artıyordu. Ayrıca geçen yaz Pendik'ten Bostancı yönüne doğru uygun bir yolda bayır aşağı aşırı zorlamadan 130'u gördüğümü hatırlıyorum. Bakımdan sonra motorun çalışması değişti. Yağ, hava filtresi ve buji değiştiğini söylediler. O günden sonra motor sabah 8-10 derece sıcakta bile ateşlememeye başladı. Jigle açtığımda dahi motor 1400-1500 devirlerde 3 dakika boyunca vırvırvır çalıştıktan sonra devir yükselmeye başlıyor. 20-25 derece sıcakta 2-3 saat bekledikten sonra bile aynısını yapıyor. Jiglesiz çalıştırdığımda (bu sabah dahi, "15 derece sıcaklık") devir 1000'in altında 800-900'lerde oynuyor ve kısa süre sonra stop ediyor.

    Bakımdan sonra rölanti devri de bozulmuştu. Daha önce 1400 olan sıcak devrim 1700'lerde gezinir oldu. Tekrar servise götürdüm (Mutluhan Maltepe). Usta biraz dinledi subap ayarı yapılması lazım dedi. Önce 50 TL fiyat verdiler. Bakımdan sonra böyle olduğunu söyleyince ücret almadılar. Ben farkı pek anlayamadım. Çalışmasında bir fark olmadı. Galiba rölantiyi biraz daha kısmış. Halen motoru 5-10 dk 90-100 km hızla kullandıktan sonra rölanti devri 1500-1700 arasında geziyor. Ayrıca motorun maksimum hızının da düştüğünü farkettim. Pazartesi, çok az rüzgarlı bir günde Acıbadem-Kadıköy arası bayır aşağı motoru zorlayarak (10.000 devire dayandı!) 120 zor gördürdüm. Motorda daha önce ne varsa o halde. Bakımda neyi oynamış olabilirler ki böyle birşey olabilir onu merak ediyorum. Ben motorun sıkıştırma oranının bozulduğundan şüpheleniyorum. Çünkü motor zor ve çok düşük devirde çalışıyor, ısındıktan sonra devri çok çıkıyor ve 100'den sonra çok zor hızlanıyor. Aşağıda Dropbox'a attığım videolar var. CBF 150'si olan bir arkadaşımdan da jigleli video çekmesini istemiştim. Kendim de gittim gördüm onun motoru benim motorun eski hali gibi çalışıyor. Yani jigle açıkken 2000'de başlayıp çabucak devir yükselip 4000'lere çıkıyor.

    Videolar:
    https://www.dropbox.com/l/5pDZwRUPdhO3Wpku6Jkoja

    Şimdiden teşekkürler.
    ben 22000 km boyunca subab ayarı yapmadım motorum ne fazla yaktı nede çalışmama yaptı.motorunuzun kaç model olduğunu belirtmemişsiniz...

    yeni kasa tabir edilen cbf ile eski kasaların hava filtreleri farklı ve çoğu zaman yanlış takılabiliyor.yuvalar birebir aynı fakat yenilerininkinin kenarında bir parmağın girebileceği boşluk var.eski kasaya takılabiliyor ve o kısım bom boş kalıyor.bir kontrol etmekte fayda var.
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  16. #56

    Üyelik
    02 Mayıs 2013
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 22000 km boyunca subab ayarı yapmadım motorum ne fazla yaktı nede çalışmama yaptı.motorunuzun kaç model olduğunu belirtmemişsiniz...

    yeni kasa tabir edilen cbf ile eski kasaların hava filtreleri farklı ve çoğu zaman yanlış takılabiliyor.yuvalar birebir aynı fakat yenilerininkinin kenarında bir parmağın girebileceği boşluk var.eski kasaya takılabiliyor ve o kısım bom boş kalıyor.bir kontrol etmekte fayda var.
    Motorum 2011 model.

    Bugün saat 8'de güneşli bir alana park ettiğim motoru saat 11'e doğru yine jigle ile çalıştırdım. Jiglesiz çalıştırdığımda motor 800-1000 devir arasında oynayıp stop ediyor. Bu hava sıcaklığında bana hiç normal gelmiyor. Jigle kolunu kontrol ettiğimde sonuna kadar açtığımda veya ortaya çektiğimde pek fark olmadığını gördüm. Sanırım jigle ayarıyla da oynamışlar. Çalışan motoru neden kurcalayıp ayarını bozarlar anlamıyorum.

    Benim ilk motorum, fazla binen birisi değilim. En sık bu son 3 ay bindim. Daha 11.200 km'de motor. Sıklıkla işe gidip gelmede kullanıyorum ve bir de haftasonları kısa mesafelere gidip gelmek için. İşimle evim arası 30-35 km. 12.000 km bakımı yaklaşıyor. Dün servise videoları da içeren bir eposta attım ama cevap gelmedi. Gelecek bakımda artık sıkıştıracağım kendilerini. Bir yerde subap fazla sıkılırsa azami hızı düşürüp çalışmayı zorlaştırır diye okudum. Artık bilmiyorum nedir ne değildir. Motordan da çok iyi anlamadığımdan fazla üsteleyemiyorum.

    Videoları izleyip bir yorum yapabilirseniz sevinirim.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)