Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
Bu videonun Linkini tekrar atarmısınız Hatta mümkünse .com dan sonrasını da atın bende hepsi ***** Olarak görünüyor :S
Sado
ben cbf de 110 dan yukarı göremiyorum... acil kilo vermem lazım... zaten 110 km ile biraz kullanayım birazda sıkıştırayım bir su bardağı yağ koyuyorum.... bile bile cbf aldım....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
ben anlamıyorum moderatör arkadaş neden kaldırıyor video linkini.
ve ya neden bu videoları paylaşmıyoruz.
şimdi siz bu linki kaldırınca motorcular bunu yapmayı bırakacak mı
ve ya netten bu tarz videolar seyretmekten vaz mı geçecez
tamam kabul ediyorum hız yapmak tehlikeli olabilir ama böyle bir paylaşım platformunda bunu engellemek de saçma ötesi kusura bakmayın
DEMİR AT'A YOLLAR DAYANMAZ
Yokuş aşağı 140 yapmaka iyi hoşta düz yolda zar zor 120 yapan motor ile bi kamyon bi araç sollayamadıktan sonra ne işe yara anca cahil cühella kesim tav olur. Youtube başlığı Honda CBF 150 SpeedTest 140 KM/H
Video adını verdiğiniz için teşekkür ederim şayet yanlışınız var, CBF'te sollayamadığım kamyon otobüs vs falan olmadı benim bugüne kadar
Gayet uzun yollara da gittim, Uzun yolda ortalama 100 km/h hızla seyrediyorum. bir sollama sırasında 115 i bulmam inanın zor olmuyor
Cahil cühela kesimle işi olacak bir adam olduğumu da zannetmiyorum şayet, iyi günler dilerim
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Dostum senin için söylemedim video izleyen kesim için dedim 140km/h gördüğüne tav olur anlamında.
Sollama işine gelirsek bir video vardı şuan aradım ama bulamadım cbf 150 ile otobanda kamyon arkasında 110km/h ile giderken sollamaya kalktığında hızı 95km/h düşüyordu bunu demek istemiştim.Sen daha iyi bilirsin gerçi rüzgardan kesilmeleri.
Mobilet bile yapıyor yahu....
http://www.youtube.com/watch?v=bSL4NHI1TUg
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Konunun üzerinden biraz zaman geçmiş ama diğer CBF 150 kullanıcılarına bazı sorularım var.
Motorum 11000 km civarında, 2 seneye yaklaşıyor. Mart ayı sonlarında 8000 bakımına gittim (9000 km civarındaydı). Bakımdan önce motorum tıkır tıkır çalışıyordu. Rölanti devrimi yazın motor sıcakken 1400 devire ayarlamıştım. Sabah hava 2-3 dereceyken bile jiklesiz ateşlemediğini hatırlamıyorum. Motor çalışıyordu daha sonra stop ediyordu. Jigle ile çalıştırdığımda ise hemen 2000 devirlere çıkıp 5-10 saniyede devri artıyordu. Ayrıca geçen yaz Pendik'ten Bostancı yönüne doğru uygun bir yolda bayır aşağı aşırı zorlamadan 130'u gördüğümü hatırlıyorum. Bakımdan sonra motorun çalışması değişti. Yağ, hava filtresi ve buji değiştiğini söylediler. O günden sonra motor sabah 8-10 derece sıcakta bile ateşlememeye başladı. Jigle açtığımda dahi motor 1400-1500 devirlerde 3 dakika boyunca vırvırvır çalıştıktan sonra devir yükselmeye başlıyor. 20-25 derece sıcakta 2-3 saat bekledikten sonra bile aynısını yapıyor. Jiglesiz çalıştırdığımda (bu sabah dahi, "15 derece sıcaklık") devir 1000'in altında 800-900'lerde oynuyor ve kısa süre sonra stop ediyor.
Bakımdan sonra rölanti devri de bozulmuştu. Daha önce 1400 olan sıcak devrim 1700'lerde gezinir oldu. Tekrar servise götürdüm (Mutluhan Maltepe). Usta biraz dinledi subap ayarı yapılması lazım dedi. Önce 50 TL fiyat verdiler. Bakımdan sonra böyle olduğunu söyleyince ücret almadılar. Ben farkı pek anlayamadım. Çalışmasında bir fark olmadı. Galiba rölantiyi biraz daha kısmış. Halen motoru 5-10 dk 90-100 km hızla kullandıktan sonra rölanti devri 1500-1700 arasında geziyor. Ayrıca motorun maksimum hızının da düştüğünü farkettim. Pazartesi, çok az rüzgarlı bir günde Acıbadem-Kadıköy arası bayır aşağı motoru zorlayarak (10.000 devire dayandı!) 120 zor gördürdüm. Motorda daha önce ne varsa o halde. Bakımda neyi oynamış olabilirler ki böyle birşey olabilir onu merak ediyorum. Ben motorun sıkıştırma oranının bozulduğundan şüpheleniyorum. Çünkü motor zor ve çok düşük devirde çalışıyor, ısındıktan sonra devri çok çıkıyor ve 100'den sonra çok zor hızlanıyor. Aşağıda Dropbox'a attığım videolar var. CBF 150'si olan bir arkadaşımdan da jigleli video çekmesini istemiştim. Kendim de gittim gördüm onun motoru benim motorun eski hali gibi çalışıyor. Yani jigle açıkken 2000'de başlayıp çabucak devir yükselip 4000'lere çıkıyor.
Videolar:
https://www.dropbox.com/l/5pDZwRUPdhO3Wpku6Jkoja
Şimdiden teşekkürler.
video editlemiş youtube da kullanıcını arıyayım dedim http://www.youtube.com/watch?v=ETwVcwsAUFQ bunu buldum onur senmisin bu
bu kawasaki bir başka dostummm
ben 22000 km boyunca subab ayarı yapmadım motorum ne fazla yaktı nede çalışmama yaptı.motorunuzun kaç model olduğunu belirtmemişsiniz...
yeni kasa tabir edilen cbf ile eski kasaların hava filtreleri farklı ve çoğu zaman yanlış takılabiliyor.yuvalar birebir aynı fakat yenilerininkinin kenarında bir parmağın girebileceği boşluk var.eski kasaya takılabiliyor ve o kısım bom boş kalıyor.bir kontrol etmekte fayda var.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Motorum 2011 model.
Bugün saat 8'de güneşli bir alana park ettiğim motoru saat 11'e doğru yine jigle ile çalıştırdım. Jiglesiz çalıştırdığımda motor 800-1000 devir arasında oynayıp stop ediyor. Bu hava sıcaklığında bana hiç normal gelmiyor. Jigle kolunu kontrol ettiğimde sonuna kadar açtığımda veya ortaya çektiğimde pek fark olmadığını gördüm. Sanırım jigle ayarıyla da oynamışlar. Çalışan motoru neden kurcalayıp ayarını bozarlar anlamıyorum.
Benim ilk motorum, fazla binen birisi değilim. En sık bu son 3 ay bindim. Daha 11.200 km'de motor. Sıklıkla işe gidip gelmede kullanıyorum ve bir de haftasonları kısa mesafelere gidip gelmek için. İşimle evim arası 30-35 km. 12.000 km bakımı yaklaşıyor. Dün servise videoları da içeren bir eposta attım ama cevap gelmedi. Gelecek bakımda artık sıkıştıracağım kendilerini. Bir yerde subap fazla sıkılırsa azami hızı düşürüp çalışmayı zorlaştırır diye okudum. Artık bilmiyorum nedir ne değildir. Motordan da çok iyi anlamadığımdan fazla üsteleyemiyorum.
Videoları izleyip bir yorum yapabilirseniz sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)