düşen motoru kaldırdıktan sonra zor çalışması
Reklamlar
-
Herkez birsey demiş
esasında tartısılacak bir tarafı yok salcano soran adama ybr tavsiye etmiceksiniz..
tabikide ybr ile salcano nun kalitesi bir deyil fakat yan sanayi derler ya bire bir müdailidir.. aynen öyle..
Ybr ye bütcesi yetmeyen salcano alsın tabikide.. zevkler ve renkler ne uzatmaya gerek var nede kavgaya..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Reklamlar
-
ugrgnr adlı üyeden alıntı
düşürmesi çalışmaması osu busu degıl de. abi en az 3-4 dakika marş nedir ya ? yav ben motorumun 80-90 model oldugunu bılsem bıle 3-4dakika mars basmam arkadas. en fazla 30sanıye basarım calısmıyosa beklerım bıraz sonra yıne basarım yıne mı calısmıyo, gotururum derım ustaya bu calısmıyo. 3-4 dakıka nedır ya ? ınsallah abartı olarak yazmıssındır yoksa vay halına o motorun. bi de Salcano Wolf. aah ah.
yanlış başlığa cevap yazmışsın. yazdıklarınla ile bizim konumuzun alakası yok.
ya çok yorgunsun yada kafan güzel
konuyu düzgün oku sayın arkadaşım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
ya adem saçmalama abisi honda yı 5 kattan atıyorlar bırak zor çalışmayı motor stop etmiyor bile sen ne anlatıyon o hurda motorunu çok övme alırım anahtarını
adem haklı
yukarıda yazılara bakarsan bir kuryede düşünce aynı sorunu yaşamış. kuryede ya ybr ya cbf kullanır.
o 5. kattan düşen japon honda cup lar efsane oldu.
şimdi yamaha oldu jianshe , honda oldu sundiro
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
F54 adlı üyeden alıntı
ya adem saçmalama abisi honda yı 5 kattan atıyorlar bırak zor çalışmayı motor stop etmiyor bile sen ne anlatıyon o hurda motorunu çok övme alırım anahtarını
getir senin yamaha ybr yi atalım bakalım 5 ci kattan çalışıyomu çalışmıyomu
-
adem80 adlı üyeden alıntı
getir senin yamaha ybr yi atalım bakalım 5 ci kattan çalışıyomu çalışmıyomu
Adem abi onu bunu bırak ta şu titandaki karizmaya bak
-
adem80 adlı üyeden alıntı
getir senin yamaha ybr yi atalım bakalım 5 ci kattan çalışıyomu çalışmıyomu
abisi 5 kat az gelir 10. kattan atalım istersen
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Herkez birsey demiş
esasında tartısılacak bir tarafı yok salcano soran adama ybr tavsiye etmiceksiniz..
tabikide ybr ile salcano nun kalitesi bir deyil fakat yan sanayi derler ya bire bir müdailidir.. aynen öyle..
Ybr ye bütcesi yetmeyen salcano alsın tabikide.. zevkler ve renkler ne uzatmaya gerek var nede kavgaya..
izzet bırak .. rks titanic başlıgında 3 gün önce mi bu tartışmayı cıkardılar gene
barkın bayoglu girdi yorum yazdı.. benim yazıya yorum yazmış..
bunlar hala yan sanayi diyor..
yan sanayisi ne anlamıyorum..
YBR ilk cıktıgında da jianshe idi.. hala jianshe ..
bunu ben uydurmuyorum anladınız mı otuz tane link attım
zahmet edipte tıklayıp bakmadılar ne yazıyor diye hala yan sanayi diyorlar..
kalite farkı kontrol kısmında var biliyorum başıma geldi
yamaha da sıfır hata varsa bizde 3-5 hata var yalan yok..
ama her tarafı JİANSHE ..
neyse siz tartışa durun bunu yan sanayi imiş yok çinde yapılıyormuş..
evet çinli 1887 den beri Jianshe çinde motosiklet üretiyor..
daha da bişi demiyorum
-
Kanuni. türkiyede toplanıyor .. ona laf atıyorlar.. cinliye laf atıyorlar japon a atmıyorlar :D alayı cekik gözlü
Abi size dicegim sey sadece su..
cok dediler japon cin simdi anladım
Sen hem 2700 vercen hem ybr kalitesi arıcan olmaz öyle iş.. motorun masrafı ne kadar olucak..
Kimseye kanıtlamayın abi birsey bırakın ..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
tahsins adlı üyeden alıntı
yanlış başlığa cevap yazmışsın. yazdıklarınla ile bizim konumuzun alakası yok.
ya çok yorgunsun yada kafan güzel
konuyu düzgün oku sayın arkadaşım.
konuyla alakası mı yok ? 3-4dakika marş basıyorum demıssın onun ıcın dedım.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
Arkadaş her başlıkta konu aynıyeremi gider ,neymiş efendim ÇİN işi JAPON işi
-
En az 100 defa karburatör söktüm içinde ki şamandıranın yukarı ve aşağı hareketi vardır atına biriken benzin ile yukardaki benzin deliğini tıkar motor yan devrilince hali ile şamandıra saçma sapan bir hareket yapacak ve yukardan gelen benzini engeleyemiyecek şamandıranın altında biriken benzin benzin memesi ile gaz kelebegine karburatör bogazına iletilir fazla benzin boğazdan silindire dogru yol alır fazla benzini motor yakamaz hava ve benzin karışımı yeterli olmayacağı için... yanma karışımı 1 benzin 3 hava oranın da gerçekleşir sizin motor devrilince boguluyor
Marşa Basmadan evvel varsa benzin muslugunu kapatın
gaz kolunu yarım yada tam acıp marsa basın
calıstıktan sonra benzin muslugunu acarsınız
Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975
-
madcenter adlı üyeden alıntı
En az 100 defa karburatör söktüm içinde ki şamandıranın yukarı ve aşağı hareketi vardır atına biriken benzin ile yukardaki benzin deliğini tıkar motor yan devrilince hali ile şamandıra saçma sapan bir hareket yapacak ve yukardan gelen benzini engeleyemiyecek şamandıranın altında biriken benzin benzin memesi ile gaz kelebegine karburatör bogazına iletilir fazla benzin boğazdan silindire dogru yol alır fazla benzini motor yakamaz hava ve benzin karışımı yeterli olmayacağı için... yanma karışımı 1 benzin 3 hava oranın da gerçekleşir sizin motor devrilince boguluyor
Marşa Basmadan evvel varsa benzin muslugunu kapatın
gaz kolunu yarım yada tam acıp marsa basın
calıstıktan sonra benzin muslugunu acarsınız
teşekkürler. inşallah hiçbirimiz düşmeyiz. ama düşersem yada motoru düşürsem bunuda deneyeceğim.
şimdiye kadar marş basma sürem en soğuklarda bile 2-3 saniyeyi geçmedi.
sadece 2 kez dengeyi kaybedip motoru düşürünce 3-4 dakika boyunca marşa basmak zorunda kaldım.
kırk yılın başındada olsa, marş motoruna yada aküye zarar verebilir diye düşünerek bu başlığı açtım.
konu çözülmüştür.
cevap yazanlara teşekkürler.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
tahsins adlı üyeden alıntı
malum acemiyim
motor 2600 km de. bugüne kadar her marş basmamda tık diye çalıştı.
1 kez düştüm. 1 kez sehpadan indirirken düşürdüm.
motoru düşürdükten sonra kaldırınca çok geç çalışıyor. en az 3-4 dakika marşa basmam gerekiyor.
marş yada akü zarar görebilir.
bu durumda nasıl motoru hızlıca çalıştırabilirim.?
motorum yan sanayi ybr motorlu salcano wolf.
burada anlatılandan benim anladığım, motoru yan sehpadan indirirken düşürmüş, sonra da çalıştırmakta zorlanmışsınız. hatta marşa baya bir uzun uzun basmışsın ondan sonra anca çalışmış veya çalışmamış. topiğin sonlarına doğruda motorun düşürülmeğini bilgi edinilmek için sorulduğunu çıkartıyorum. başı farklı sonu farklı olmuş biraz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)