250 mct cc yükseltme (ANKARA)
Reklamlar
-
öncelikle boşuna uğraşma...git büyük cc motor al...ybr al cbf al gibi saçma önerilerde bulunacak arkadaşların öneride bulunmamalarını rica ediyorummotorumda görsel olarak değişiklikler yaptım. hazır böyle bir işe girişmişken cc olayınıda aradan çıkartayım dedim.motor 80-90la giderken çok fazla titriyor ve yoruyor. cc yükseltmek istememin nedeni şuan kullandığım hızlarda kullanırken daha rahat seyahat etmek. Ankarada bu işle uğraşan tanıdığınız bildiğiniz usta varmı ?
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
Reklamlar
-
Çift silindirli motorda cc yükseltme hiç duymadım.
-
dişli seti degiştirmeyi hiç düşündünmü yada araştırdınmı ? bn kendi motorum için o şekilde bir çözüm düşünüyorum 120 km de filan kendini çok kasıyor bagırıyor dişli takımı degiştirerek 120 km yi daha düşük devirlerde gitmeyi hedefliyorum aynı zamanda son hızı arttırmak tabi ,sende düşünebilirsin böyle bir çözüm ;)
-
bende duymadım ama bu olmayacağı anlamına gelmiyo. şansımı denemek istedim araştırıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
pckopat001 adlı üyeden alıntı
dişli seti degiştirmeyi hiç düşündünmü yada araştırdınmı ? bn kendi motorum için o şekilde bir çözüm düşünüyorum 120 km de filan kendini çok kasıyor bagırıyor dişli takımı degiştirerek 120 km yi daha düşük devirlerde gitmeyi hedefliyorum aynı zamanda son hızı arttırmak tabi ,sende düşünebilirsin böyle bir çözüm ;)
hocam problem top speeed değil. dişli olayını zaten düşünüyorum ama dişlinin yapacağıda atla deve değil. biraz rahatlar ama benim problemimin çözümü için dişli olayı yeterli değil.
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
250 MCT yi yaklaşık 4 sene 38000 km kadar kullandım. Ortadan ikiye kesip bobber da yaptım. Bu süre zarfında MCT ye turbo takan, 350 cc ye yükselten, yağ soğutmalıya çeviren bir çok arkadaş oldu. Ancak hiçbirisi uzun soluklu olmadı yani randıman alamadılar. Şahsen ben daha radikal birşey düşünüp GS 500 motoru takmayı düşünmüş, hatta 80 küsür model bir GS 500 motoru da bulmuştum. Ancak şasenin bunu taşımayacağını düşünüp vazgeçmiştim. Akabinde de motoru sattım. Kesinlikle olmaz diye bişey yok elbette olur. Ancak konsept mi olur yoksa sürülebilir bir motor mu orası tartışılır. Beygir tork oranı çok düşük bu aletin hacmi yükseltmek bunlara ne şekilde etki eder bilinmez.
Benim MCT en son bu heldeydi satarken.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
300km 12 gün MCT sahibi oldum, ilk vitesli motorumdu. 90 civarı böğürmeye başlayıp 100 105 gibi artık taş düşürecek kıvama getiriyodu insanı. 20 bg motor 250 cc diye aldım 125lik gibi gidiyordu . Birde bu motorun her yerinden ayrı ses geliyor. Dayanamadım sattım, bence sizde fazla uğraşmayın adam olacak bir makine değil.
-
hisvarlar adlı üyeden alıntı
300km 12 gün MCT sahibi oldum, ilk vitesli motorumdu. 90 civarı böğürmeye başlayıp 100 105 gibi artık taş düşürecek kıvama getiriyodu insanı. 20 bg motor 250 cc diye aldım 125lik gibi gidiyordu . Birde bu motorun her yerinden ayrı ses geliyor. Dayanamadım sattım, bence sizde fazla uğraşmayın adam olacak bir makine değil.
Ben buna katılmıyorum açıkcası. MCT çin malıdır. Ancak o kadar da kötü değildir. Mevcut sorunun çözümü bir şişe locktite ve 32 lik arka dişli. Zaten MCT kullanan birçok kişi arka dişliyi değiştirdiler. Sen ilk vitesli motorun olduğunu söylemişsin. Bence birazda bunun da etkisi vardır. Ben şu an kawasaki VN 800 sahibiyim ve şehir içinde 1 - 3 - 5. vites şeklinde gidiyorum çünkü çabuk bitiyor vitesleri. Devir aralıklarını ayarlamak önemli. Motor modifiye konusundaki görüşüne katılıyorum. Randımanlı olmayacağını biliyorum. Çevremde başka 250 cc lik motorlara yapan arkadaşlarım oldu ama motordan pek randıman alamadılar. Ben olsam gerçi ülkemizde zor ama 250 cclik V motor koyardım MCT' ye
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
hisvarlar adlı üyeden alıntı
300km 12 gün MCT sahibi oldum, ilk vitesli motorumdu. 90 civarı böğürmeye başlayıp 100 105 gibi artık taş düşürecek kıvama getiriyodu insanı. 20 bg motor 250 cc diye aldım 125lik gibi gidiyordu . Birde bu motorun her yerinden ayrı ses geliyor. Dayanamadım sattım, bence sizde fazla uğraşmayın adam olacak bir makine değil.
hocam sana 125lik gibi gelmesinin nedeni bu motor cruiser, aynı hp ye sahip bi ss le kıyaslayamazsın. tarzı belli yapacağı belli. aman aman bi motor değil orasına katılıyorum ama sevdiğimde bi motor. görsel olarak çok fazla çalıştım üzerinde hala da devam ediyorum. tek skıntım bukadar şey yapmışken grup sürüşlerinde zorluk çekmemek adına biraz performans artışı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------
çok fazla eksiği var. bobber sele, yan plakalık stop lambası vs vs. ve arka çamurluktaki delikleri macunlayıp mat kırmızı boyadıktan sonra ince ayrıntılara bakılabilir. bukadar uğraşmışken az bi performans artışı fena olmazdı
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
_Boreas_ adlı üyeden alıntı
hocam sana 125lik gibi gelmesinin nedeni bu motor cruiser, aynı hp ye sahip bi ss le kıyaslayamazsın. tarzı belli yapacağı belli. aman aman bi motor değil orasına katılıyorum ama sevdiğimde bi motor. görsel olarak çok fazla çalıştım üzerinde hala da devam ediyorum. tek skıntım bukadar şey yapmışken grup sürüşlerinde zorluk çekmemek adına biraz performans artışı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------
çok fazla eksiği var. bobber sele, yan plakalık stop lambası vs vs. ve arka çamurluktaki delikleri macunlayıp mat kırmızı boyadıktan sonra ince ayrıntılara bakılabilir. bukadar uğraşmışken az bi performans artışı fena olmazdı
http://c1212.hizliresim.com/14/f/gvcj5.jpg
Grup sürüşlerinde ne kadar mesafe katediyorsun bilmiyorum. Ancak ben bu aletin sadece Egzos ve dişli modifikasyonu ile Marmok festivaline grup sürüşü ile gittim (Gebze - Marmaris). Gruptaki en düşük CC li motor benimkiydi. (VN900 - VT 750 ACE - VL 1400 XVS 650 GV250) Düz yolda zaten şehir limitleri vs nedeniyle belirli bir hızda gidip ayak uydurabiliyorsun. Lakin sollama, rampa çıkma gibi tork isteyen durumlarda gerçekten işin yüzü değişiyor.
Pagusa tarzı seleyi bulman zor Ancak yan plakalık stop lambasıyla birlikte satılıyor Velomoto' da. Çamurluğu keşke kısaltmayıp daha farklı tipte olan birşeyle değiştirseydin. eğer yağmurlu havada sürüyorsan ne dediğimi anlarsın. Önden yüzüne arkadan ensene gelen sudan dolayı zevk almaya vakit kalmıyor
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Grup sürüşlerinde ne kadar mesafe katediyorsun bilmiyorum. Ancak ben bu aletin sadece Egzos ve dişli modifikasyonu ile Marmok festivaline grup sürüşü ile gittim (Gebze - Marmaris). Gruptaki en düşük CC li motor benimkiydi. (VN900 - VT 750 ACE - VL 1400 XVS 650 GV250) Düz yolda zaten şehir limitleri vs nedeniyle belirli bir hızda gidip ayak uydurabiliyorsun. Lakin sollama, rampa çıkma gibi tork isteyen durumlarda gerçekten işin yüzü değişiyor.
Pagusa tarzı seleyi bulman zor Ancak yan plakalık stop lambasıyla birlikte satılıyor Velomoto' da. Çamurluğu keşke kısaltmayıp daha farklı tipte olan birşeyle değiştirseydin. eğer yağmurlu havada sürüyorsan ne dediğimi anlarsın. Önden yüzüne arkadan ensene gelen sudan dolayı zevk almaya vakit kalmıyor
Sağlıcakla.
hertürlü imkana sahibim kaynak makinesi vs anlamında. seleyi 3mm sacdan istediğim şekilde kestirdim. kendim yapıcam seleyi. yan plakalık konusunda kafam biraz karışık. son olarakda zaten dikkat ettiyseniz motorda ön çamurluk yok. yağmurlu havalarda kullanmıyorum.
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
dostum zevkıne gore guzel olmuş olabılır,
fakat ön çamurluksuz YBR,,CBF çamurluksuz halı gıbı durmuş,
oraya farklı bır çamurluk bar veya yaptır,,,
Daha iyi olacaktır diye düşünüyorum...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
dostum zevkıne gore guzel olmuş olabılır,
fakat ön çamurluksuz YBR,,CBF çamurluksuz halı gıbı durmuş,
oraya farklı bır çamurluk bar veya yaptır,,,
Daha iyi olacaktır diye düşünüyorum...
dediğin gibi dostum önemli olan bana güzel görünmesi
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
ben zamanında orjinali 34 olan arka dişliyi (önü büyütmek imkansız mct de) direk 30 yapmış,beğenmemiş,28 yapmış onuda beğenmemiş 26 da karar kılmış uzun zaman tek bir sorun yaşamadan kullanmış biriyim..
ama kimsenin motosiklet kullanma tarzını bilmediğimden kimseye şu adet diş diye dişli tavsiye etmiyorum..hatta benim mct yi alan çocuk motoru alma sebebi olarak patinaj çekebildiği için demişti..
o günden sonra sürüş stilini bilmediğim kimseye bişey önermiyorum..
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)