hocam öle bi dokunuyoki çok deil.
tırnak ucu kadar ...
oda iki kişi binince ..bende degmşo ama arkadaş hırçın kullanıyo onda degiyo..çukura sertçe giriyo.
hocam öle bi dokunuyoki çok deil.
tırnak ucu kadar ...
oda iki kişi binince ..bende degmşo ama arkadaş hırçın kullanıyo onda degiyo..çukura sertçe giriyo.
Biraz normal denebilir o zaman. Biraz yukarı doğru kaldırırsanız o sorunu da çözersiniz.
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
bu lastikten kullanıyorum. Dağda bayırda asfaltta yol tutuşu çok güzel
bilmeyen arkadaşlar için hatırlatayım pirelli metzeller ile aynı fabrikada üretilmekte ,lastiklerin büyük ihtimal made in brazil pirelli brezilyadaki metzeller ile ortak olmuş hatta metzeller pirellinin alt markası durumunda,bu yüzden pirelli metzeller lastikler aynı,yalnız şöyle bir durum bazı boy ve modelleri pirelli üretirken bazılarıda metzeller tarafından üretiliyor,lastiğinizin ölçülerini metzeller de bulamazsanız pirelli ye bakmanız yeterli ;)
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Çiftini (ön arka) 150 tlyemi aldınız
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Bence Unilli'nin şu lastikleri aynı işi görüyo hem de çifti 100 liraya. Duratraction ön lastik için gereksiz dişli bana göre.
arkadaşlar bu lastikleri nette hangi siteden temin edebilirim güvenli bi site olsun
anesmotor dan temin edebilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/anes...ndirim-38.html
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
yani görmeli de Pirelli boşuna üretiyo bunun hamuru diş dizaynı uzun ömür muhabbeti falan hiç üzerinde düşünmeye gerek olmayan şeyler, önde mobilet lastiği çok daha güvenli olmalı hocam )))))
Sem Camara yazıyor lastiklerin üzerinde dediğiniz gibi bu lastikler Brezilya üretimi ve hamur ne sert ne yumuşak tam ayarını tutmuş
Not: Satın aldığım firmayı özel mesaj atarsanız söylerim reklam yapmış gibi olmak istemiyorum.
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Merhaba,inceleme için elinize sağlık fakat etkileri ziyadesiyle psikolojik sanırım çünkü mukayese ederken mt 65 için solda sıfır demişsiniz hatta michelinden dahi iyi demişsiniz burası biraz abartılı olmuş mt65 asfaltta özellikle virajda daha performanslı viraja girmeyi yada limitlerini biliyorsanız,bizzat denedim onun dışında yağmurda mt65 güven vermiyor ama dura traction bir nebze daha iyidir tabi denemediğim içi yağmurda yorum yapamıyorum ama her ne olursa olsun kesinlikle michelinden iyi değil,kullandığınız mukayese ettiğiniz mt 65 yada michelin son demlerinde olabilir.
Tekrar hayırlı olsun commuterlerin hepsinin lastik değişimi şart.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
Bende de arkada pirelli ön de de ırc var.Bende michelin alcaktım kuryelerle konuştum ve pirelli al biz memnunuz dediler pirelli aldım ama serviste ön ün pirelli si yoktu mecburen ırc aldım gene pirelli gibi aynı desenli aldım Şimdi merak ettiğim sürüşte artı yad a eksisi var mıdır bilmiyorum
Hocam hayırlı olsun.Lastiklerin sertliği nasıl?Ben de alabilirim de benim motora.Fiyatı da iyi.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
hayırlı uğurlu olsun
vallahi insanı imrendiyorsunuz.. motorlarına hem ucuz hem kaliteli hemde kolayca istediğini lastiği bulabiliyorsunuz.
michalen piot kadar yüksek sürat e uygun olmasada bence cbf150 şehir içi ve bozuk yollar için daha mantıklı bir lastik olmuş.
benim scooter da da şu anda pirelli sport deamon var, memnun muyum değilmiyim ortadayım işte.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Karşılaştırmayı yaparken michelin'lerin bitik olduğunu da göz önüne aldınız umarım.
Michelinlerin durumu iyiyken de kullandım. Şuandaki güveni bana veremediler, bilemiyorum.
Lastiklerin sertlik durumu orta arkadaşlar ne sert ne yumuşak tam ortasında.
Bugün Enduro'ya çıktık.
Resimler burdadır, ıslak arazide hatta su içinde bile geçer not aldı lastikler
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post2897968
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Benimde CBF 150 im var.Çok kararsız kalmıştım.Mıchelin ile pirelli arasında durmadan araştıyordum.Bu sohbet düşündürmeme son verdi.
Sayenizde pırelliye karar verdim teşekkür ederim güzel bir konu olmuş
Acaba dunlop lastik kullanan var mı? Varsa yorumlayabilir mi?
Merhabalar öncelikle yeni lastikleriniz hayırlı uğurlu olsun.
Ben bu Pirelli lastiklerden kullanmadım ancak sırasıyla Duro, Michelin Pilot Sport, Michelin Pilot Street kullandım.
Şimdi burada bir parantez açıp lastik konusunda genel görüşlerimi söylemek istiyorum: Efendim lastiğe o kadar para verilir mi? Pahalı, ne gerek var? vs vs şeyler görüyorum. Kardeşim sen bu aletin üzerinde canını taşıyorsun tabi ki vereceksin. Veremiyorsan çıkmayacaksın bunun üzerine. Normal yol koşullarında üzerinde tahta olsa yine gidersin lastiğin önemi acil bir durum karşısında ortaya çıkar… Neyse…
Bir diğer önemli konuda arka lastiği alıp ön lastiği almamak ya da tam tersi… Kardeşim o iki lastiğinde aynı desene sahip olması gerekir ki görevini tam yapsın. O ön lastiği değiştirmeyen arkadaşlara bir sorum var: Motosiklet lastiği kaydığı zaman arkasını mı toparlamak daha kolay yoksa önünü mü? Hepimiz arka taraf kayınca toparlayabiliyoruz hatta bazen zevk için biz bile yapabiliyoruz değil mi? O ön taraf kaysında bak neler oluyor. …
İlk CBF150imde orjinal lastikleri olan Duro marka lastik vardı. Frenlemede, virajlarda ve ıslak zeminde güven vermediği için Michelin Pilot Sport aldım. Pilot Sport kesinlikle virajlar için yapılmış harika bir lastikti. Ancak kesinlikle tamamen asfaltta kullanılmalı özellikle temiz asfaltta resmen yolu vakumluyor. (CBF in koruma demiri yere sürtüyor diye koruma demirini sökmüşlüğüm vardır.)
Sonra YBR125 aldım onda YBRnin çıkış lastikleri (Sakura mı neydi öyle bişeydi sanırım) vardı ve üzerinde NYLON yazdığı için üzerinde konuşmaya bile gerek yok. Heralde dünyanın en kötü lastiğidir. O sebepten dolayı gittim bir set Michelin Pilot Street Aldım. Şu anda hala onları kullanıyorum ve koruma demiri yine yere sürttüğü için çıkarttım.
Şimdi kıyaslama yapacak olursam :
Duro ve YBRnin orijinal lastikleri kesinlikle güvenli değil özellikle soğuk havalarda hiç ısınmıyor bu yüzden kesinlikle tavsiye etmem. Yine de Duro bir nebze daha önde. Yıldızlama yaparsak Duro 3 SAKURA 1 Yıldız.
Michelin Pilot Sport ve Michelin Pilot Street Kıyaslaması:
(Öncelikle hemen şunu belirteyim bu iki lastiğin seçiminde motosikletinizi hangi zeminde kullanıyorsanız onu dikkate alınız. )
Pilot Sport: Kesinlikle çok kaliteli, çok konforlu ve güvenli bir lastik. Ancak daha çok temiz asfalt kullanımına uygun olup pis, tozlu, kirli şehiriçi asfaltını pek sevmiyor. Yani bu lastik daha çok uzun yol için, şehirlerarası yollardaki temiz asfalt için yapılmış. Böyle yol yapıp iyice ısındıktan sonra frene bastığınızda sanki arkanızdan birisi sizi çekiyormuş gibi kuvvetli yol tutuyor.
Pilot Street: Şehiriçinde, sokaklarda ve kireç taşından yapılmış asfalt yollarımızda kullanıma daha uygun. Kesinlikle Pilot Sport’a göre daha çabuk ısınıyor ve kalitesiz asfaltta daha iyi yol tutuyor. Kullanım konforu ve hissi mükemmel, motosikletini şehiriçinde kullananlar için biçilmiş kaftan.
Arkadaşlar benim kullanıp gördüğüm kadarıyla lastikler hakkındaki izlenimlerim bunlar. İki michelin modelide arazi kullanımına uygun değil çünkü hamurları çok yumuşak neredeyse okul silgileri kadar yumuşaklar bu yüzden çok uzun ömürlü değiller. Yağmurda zemin asfalt olduğu sürece hiç problem yaşamadım. Herkese iyi günler, iyi forumlar.
Saygılarımla.
Birebir katılıyorum frenleme konusuna arkadan gizli bir el tutuyormuş gibi oluyor lastikler yola sanki kerkiniyor
Benim ön Pilot Street Arka Pilot Sporty ikiside araziye uygun değil araziye girerim uçarım kaçarım diyorsan Mişhel alma
Pilot Street daha çabuk ısınıyor doğrudur Pilot Sporty biraz daha geç ısınır Ama ön kaydımı affetmez anında yerdesin Arkanın daha kitleyip kaydığını görmedim daha çok yalpalar yola hemen tutunduğu çok olur lastiklerede fazla güvenmemek lazım kızdırmaya gelmez Mişhel alacak olursan Pilot Street al
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)