2013 Kanuni modelleri 21 Aralıkta görücüye çıkacak
Reklamlar
-
27 Aralık 2012, 17:56
#121
Acil112 adlı üyeden alıntı
Zorla Satmıyorlar, beğenmeyen almasın, bakmasın, kapısından bile geçmesin.
almadım, çevremdeki kimseye de kanuni aldırmadım. hatta dediğiniz üzere kapısından bile geçmedim, tanıdığım kimseyi de geçirmedim. çin'de kalite kalite motor fabrikaları var ama bunlar nerede çer çöp beşinci kalite var oralarla iş yapıyorlar. e bu durumda kapısından değil semtinden bile geçmem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
makseli adlı üyeden alıntı
tamam, hemen söyleyelim o zaman kanuni ye;
"cbr_bünyamin" isimli arkadaş MT ye geldi dediki .... ona muhataben hemen kapatın gidin
---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:50 ----------
üç yıldır motorcuyum böyle kafa çok gördüm :D
20 küsür yıllık motorcuyum sizin ki gibi kafa görmedim. üç yıllıksan senin daha çoook ekmek yemen lazım, fırın fırın hemde.
Reklamlar
-
27 Aralık 2012, 18:01
#122
cbr_bünyamin adlı üyeden alıntı
20 küsür yıllık motorcuyum sizin ki gibi kafa görmedim. üç yıllıksan senin daha çoook ekmek yemen lazım, fırın fırın hemde.
oldu hocam ben bi gidip fırın buluyum önce.
siz kanuni öö kaka dediniz diye kimsede alış-veriş yapmasın.
sebebini söylemediniz ama şimdi 20 yıllık motorcu olduğunuzu belirttiğiniz için bu adamlarla alış-veriş kesilir yani dimi
bırakın hocam. kaç yıllık motorcu olursanız olun. bütçesi kısıtlı olan kesime bu adamlar hitap ediyor ve artık akıllanmaya başladılar.
bu sizin için birşey ifade etmiyor olabilir ama çıkıpta "kapatsınlar tükanı" lafı hoş değil.
siz herşeyin en iyisini mi yapıyorsunuz ? kullanıyorsunuz ? hayatınız dört dörtlük mü ?
-
27 Aralık 2012, 18:10
#123
sebebini söyledim işte yukarıda açık ve seçik olarak. hayatım dört dörtlük değil beş beşlik olsada insanları uyarmak lazım. bu ülkede bir tek kanuninin modelleri mi satılıyor? onlarca marka yüzlerce alternatif var.
evet dediğimin arkasındayım, kanuni kaç yıldır bu piyasada, çer çöp beşinci kalite çin modellerini cilalayıp satmaktan öte bir iş yapmamıştır bana göre. bu benim fikrim, elbette isteyen gitsin alsın yinede. uyarması bizden tercih tüketiciden.
isterdim ki bunca senedir bu piyasayı domine etmiş bir firma kaliteli bir motor getirsin / üretsin ve cazip fiyattan tükeciye sunsun, insanlar mutlu mesut, sorunsuzca motora binsin.
-
27 Aralık 2012, 18:19
#124
cbr_bünyamin adlı üyeden alıntı
sebebini söyledim işte yukarıda açık ve seçik olarak. hayatım dört dörtlük değil beş beşlik olsada insanları uyarmak lazım. bu ülkede bir tek kanuninin modelleri mi satılıyor? onlarca marka yüzlerce alternatif var. evet dediğimin arkasındayım, kanuni kaç yıldır bu piyasada, çer çöp beşinci kalite çin modellerini cilalayıp satmaktan öte bir iş yapmamıştır bana göre. bu benim fikrim, elbette isteyen gitsin alsın yinede. uyarması bizden tercih tüketiciden. isterdim ki bunca senedir bu piyasayı domine etmiş bir firma kaliteli bir motor getirsin / üretsin ve cazip fiyattan tükeciye sunsun, insanlar mutlu mesut, sorunsuzca motora binsin.
iyi niyet dileklerinizi yazmanız için illaki birinin size birşey mi demesi lazım ?
herhangi bir bilgi yada düşünce biçimi ortaya koymadan sadece "olmaz öyle, kapatsınlar gitsinler" cümleleri bilgi kirliliği oluyor.
piyasayı domine ediyor dediğiniz TR firmaları düşük motor gücü grubunda hizmet veriyorlar.
yenile Antalya dan geldim, bahsettiğiniz motor firmaları 100 lük 125 lik commuter - cub ları peynir ekmek gibi satıyorlar.
kaç lira ? 1600 TL ye. Adam köy yolunda kullanıyo. Asya nın 125 lik bir modeli ( ersi motor isminde de satılıyor ) vardı, bayi sahibi fabrikaya mal getirmiyo diye sitem ediyor.
"sadece ucuz değil dayanıklı olan mallar çok satılıyor" diye bilgi aldım kendisinden ( Antalya kumlucuda Aras ege motor Medet bey ).
yani her motorun bir alıcısı var. Biz tüketiciler olarak bilinçlenmeli ve firmalardan hakkımızı almalı-sormalıyız.
siz şimdi benim bu yazdıklarıma katılırsınız, sonuçta aynı şeylerden bahsettik.
Ama ilk mesajda böyle hoyratça "hiç görücüye çıkarmasınlar bence, hatta firmayı kapatıp gitmeleri motorcuların fiziksel ve psikolojik sağlığı açısından çok faydalı olacaktır" çıkmak insanları küçümsemektir.
hangi insanı ? ister forum kullanıcısı olsun, ister müşteri olsun farketmez. bir bilgi vermeden karalama yapmak doğru değil. size bundan dolayı taktım
-
27 Aralık 2012, 18:31
#125
makseli adlı üyeden alıntı
iyi niyet dileklerinizi yazmanız için illaki birinin size birşey mi demesi lazım ?
herhangi bir bilgi yada düşünce biçimi ortaya koymadan sadece "olmaz öyle, kapatsınlar gitsinler" cümleleri bilgi kirliliği oluyor.
piyasayı domine ediyor dediğiniz TR firmaları düşük motor gücü grubunda hizmet veriyorlar.
yenile Antalya dan geldim, bahsettiğiniz motor firmaları 100 lük 125 lik commuter - cub ları peynir ekmek gibi satıyorlar.
kaç lira ? 1600 TL ye. Adam köy yolunda kullanıyo. Asya nın 125 lik bir modeli ( ersi motor isminde de satılıyor ) vardı, bayi sahibi fabrikaya mal getirmiyo diye sitem ediyor.
"sadece ucuz değil dayanıklı olan mallar çok satılıyor" diye bilgi aldım kendisinden ( Antalya kumlucuda Aras ege motor Medet bey ).
yani her motorun bir alıcısı var. Biz tüketiciler olarak bilinçlenmeli ve firmalardan hakkımızı almalı-sormalıyız.
siz şimdi benim bu yazdıklarıma katılırsınız, sonuçta aynı şeylerden bahsettik.
Ama ilk mesajda böyle hoyratça "hiç görücüye çıkarmasınlar bence, hatta firmayı kapatıp gitmeleri motorcuların fiziksel ve psikolojik sağlığı açısından çok faydalı olacaktır" çıkmak insanları küçümsemektir.
hangi insanı ? ister forum kullanıcısı olsun, ister müşteri olsun farketmez. bir bilgi vermeden karalama yapmak doğru değil. size bundan dolayı taktım
kardeş sen bana kafayı taksan ne olur takmasan ne? ben doğru bildiğimi söylerim, olay budur.
sana çok kolay bir yöntem söyleyeyim. google'ı aç ve "kanuni şikayetleri" diye yaz. emin ol kanuni sultan süleyman ile ilgili şikayetler gelmeyecek önüne. sonra biraz oku, bana hak vereceksin. kaldı ki ben nette okuduklarıma göre değil çevremde kanuni kullanıcılarının çektiği ızdıraplara istinaden kapasınlar gitsinler yazdım. tamam kapamasınlar ama biraz kalite be arkadaşım, biraz kalite.
-
27 Aralık 2012, 18:36
#126
siz takmayın
bahsettiğiniz tüketici şikayeti ise sadece kanuni si değil mondial i de var honda sı da kawasaki si de
cbr_bünyamin adlı üyeden alıntı
tamam kapamasınlar ama biraz kalite be arkadaşım, biraz kalite.
dediniz bana başka şeye gerek yok
-
27 Aralık 2012, 18:52
#127
hacı türkiyede üretilen motora vericeğin parayla yurtdışında çinde üretien motora vericeğin paraı arasındaki farkı düsün ayrıca sen sirket tüzüğünden yola çıkıosun hukuk sistemine dikkatli bakmanı isterim tüzükden öteye kanunlarla destekleniyor tüketiciler bilmem anlatabildim mi
-
27 Aralık 2012, 18:57
#128
serhat58 adlı üyeden alıntı
hacı türkiyede üretilen motora vericeğin parayla yurtdışında çinde üretien motora vericeğin paraı arasındaki farkı düsün ayrıca sen sirket tüzüğünden yola çıkıosun hukuk sistemine dikkatli bakmanı isterim tüzükden öteye kanunlarla destekleniyor tüketiciler bilmem anlatabildim mi
hacı bide nokta virgül koysaydın tam olacaktı
-
27 Aralık 2012, 19:03
#129
-
27 Aralık 2012, 19:52
#130
çok basit iki örnek vereyim.
9261 liraya bu mu :
http://www.kanuni.com.tr/st-kanuni/56/gt250
10948 liraya bu mu :
http://motosiklet.suzuki.com.tr/Moto...-Gw250-Inazuma
veya
2564 liraya bu mu :
http://www.kanuni.com.tr/scooter/287/rs125
3520 liraya bu mu:
http://www.honda.com.tr/m_fizy_kampanyasi.aspx
örnekler çoğaltılabilir.
gördüğünüz gibi kalite almak istiyorsanız scooter için 1000 lira, naked model için 1500 lira fark vereceksiniz. peki bu kadarcık fark ile alacağınız kalite kaç gömlek üstün olacak?
tamam bütçe işidir onu bende biliyorum ancak 2500 lira verip risk almaktansa 1000 lira veya 1500 lira daha ver başın ağrımasın be arkadaşım. çok basit hesaplar bunlar. hani 1000 lira her türlü birikir atla deve değil. illa biran önce motorum olsun atlayıp gezeyim demektense 3-4 ay daha bekle paşalar gibi gez.
-
27 Aralık 2012, 19:56
#131
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
27 Aralık 2012, 20:12
#132
-
27 Aralık 2012, 20:16
#133
cbr_bünyamin adlı üyeden alıntı
Hondanız batsın emi siz binin kebabçı motorlarına o fizy dediğiniz kampana frenli, yere yapışık giden 2 kişi binince altı sürten tamamen ticari amaçlı düşünülmüş bir motor.
GT250 kanuni değil Hyosung aslında bilmem fark ettiniz 29 beygir motoru var Suzuki 24 beygir ve 250cc'cik motor 180kg. Ayrıca o motor henüz tam olarak piyasaya çıkmadı ama fiyatı sürekli artıyor, GT250 yıllardır 9000 lira.
-
28 Aralık 2012, 01:37
#134
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Hondanız batsın emi siz binin kebabçı motorlarına o fizy dediğiniz kampana frenli, yere yapışık giden 2 kişi binince altı sürten tamamen ticari amaçlı düşünülmüş bir motor.
GT250 kanuni değil Hyosung aslında bilmem fark ettiniz 29 beygir motoru var Suzuki 24 beygir ve 250cc'cik motor 180kg. Ayrıca o motor henüz tam olarak piyasaya çıkmadı ama fiyatı sürekli artıyor, GT250 yıllardır 9000 lira.
ticari olarak üretilmiş bir motorun emsallerinden daha sağlam olarak üretilme ihtimali aklınıza hiç gelmez tabi. artı honda'nın çan çin çon lara göre sorunsuzluğu da cabası.
suzuki 24 beygirse ne olmuş? işiniz gücünüz beygir, hız. e sen böyle düşündükten sonra yazmaya gerek yok ama yazayım. arkadaşım bu hyosung denen motorun meşhur civciv sarısı modelinden sıfır km almıştı. gözü gibi baktı, zamanında servise soktu amma velakin iki kere krank bilyası dağıttığı için haftalarca serviste kaldı. neymiş efendim, yüksek devirde yağlama yetişmediği için bilyalar yağsız kalıyormuş. mühendisliğe koş. motor bir kere olduğu yerde düştü gidon kolu kırıldı. neden? çünkü demir tozlarını presleyip yapmışlar, döküm değil. birinci senesi dolduktan sonra göstergeler bozuldu. garantiden değiştirmişti sanırım. fren desen yok, yani bildiğin yok. ayaklarını yere sürtsen daha çabuk durabilirsin, o derece yok. sürücü ergonomisi desen hakgetire. al sana 29 beygir motor, tepe tepe kullanırsın artık. hele ki o zaman orjinal hyosung olarak geliyordu bu motor, şimdi kanuni'nin elinde ne olmuştur hiç bilmiyorum?
-
28 Aralık 2012, 02:03
#135
hala bazı arkadaşalar kanuni motosiklet üretiyor diyor gülüyorum ya :D
ne sanıyorsunuz tuzlada ellerinde alet edavat işciler calışıp motosiklet mi imal ediyor sanıyorsunuz?
tuzla fabrikasında da calışan arkadaşım var motosikletlerin yüzde 90 ı çinden geliyor markası vurulup satışa gidiyor
yüzde 10 demonte geliyor türkiyede toplanıp satılıyor..
hala mühendis filan diyorsunuz
sacmalayın gencler..
bu gördüğünüz motosikletlerin hepsi çinde a firmasının b modeli filan..
yoksa bu adamların alıp dizayn tasarım yapıp parca üretip motosiklet üretmiyor..
birazcık parası olan insan kanuniye binmez
iyi modelleri var dogrudur..
benim kullandıgım modelinden cok memnunum..
ybr menşei oldugu için kanuniyle alakası yok..
kanunini ithalatcı sadece ... bunu bilin yeterli
-
28 Aralık 2012, 02:07
#136
cbr_bünyamin adlı üyeden alıntı
ticari olarak üretilmiş bir motorun emsallerinden daha sağlam olarak üretilme ihtimali aklınıza hiç gelmez tabi. artı honda'nın çan çin çon lara göre sorunsuzluğu da cabası.
suzuki 24 beygirse ne olmuş? işiniz gücünüz beygir, hız. e sen böyle düşündükten sonra yazmaya gerek yok ama yazayım. arkadaşım bu hyosung denen motorun meşhur civciv sarısı modelinden sıfır km almıştı. gözü gibi baktı, zamanında servise soktu amma velakin iki kere krank bilyası dağıttığı için haftalarca serviste kaldı. neymiş efendim, yüksek devirde yağlama yetişmediği için bilyalar yağsız kalıyormuş. mühendisliğe koş. motor bir kere olduğu yerde düştü gidon kolu kırıldı. neden? çünkü demir tozlarını presleyip yapmışlar, döküm değil. birinci senesi dolduktan sonra göstergeler bozuldu. garantiden değiştirmişti sanırım. fren desen yok, yani bildiğin yok. ayaklarını yere sürtsen daha çabuk durabilirsin, o derece yok. sürücü ergonomisi desen hakgetire. al sana 29 beygir motor, tepe tepe kullanırsın artık. hele ki o zaman orjinal hyosung olarak geliyordu bu motor, şimdi kanuni'nin elinde ne olmuştur hiç bilmiyorum?
işte bilmediğinden atıp tutuyorsun.
Hyosung u çin olarak mı düşünüyorsun bilmiyorum ama överek bitiremediğin Suzuki ye malzeme üretiyordu bu firma. 2007 üstü motorlarda sıkıntı ( elektrik aksamı problemi ) kalmadı, ki bahsettiğin krank olayı ondan öncedir. 2008 modeli itibari ile hiç şikayet okumadım ben.
aha da kanıtı http://tr.wikipedia.org/wiki/Hyosung
-
28 Aralık 2012, 02:16
#137
cbr_bünyamin adlı üyeden alıntı
ticari olarak üretilmiş bir motorun emsallerinden daha sağlam olarak üretilme ihtimali aklınıza hiç gelmez tabi. artı honda'nın çan çin çon lara göre sorunsuzluğu da cabası.
suzuki 24 beygirse ne olmuş? işiniz gücünüz beygir, hız. e sen böyle düşündükten sonra yazmaya gerek yok ama yazayım. arkadaşım bu hyosung denen motorun meşhur civciv sarısı modelinden sıfır km almıştı. gözü gibi baktı, l sana 29 beygir motor, tepe tepe kullanırsın artık. hele ki o zaman orjinal hyosung olarak geliyordu bu motor, şimdi kanuni'nin elinde ne olmuştur hiç bilmiyorum?
adam neyi kıyaslıyor hyosungla
benim uzaylıyla birebir sevişen arkadaşım var, ben onu da getiricem sana ...
-
28 Aralık 2012, 02:34
#138
Cevap yazmayacaktım ama yazıları okuyunca kayıtsız kalamadım Öncelikle Kanuni Motor Bundan bi tahmini 15 sene öncesi iyi bir firmaydı ve almanyadan MZ getiriyorlardı Mz denen marka gayet kaliteli ve sağlamdı kullandımda sonralarda şirket içi değişimlerle ilgili sanırım adamlar bu Mz denen alman malı güzelim motorları Mz firmasındanda izin alarak türkiyede ufak tefek değişiklikler yaparak bozmaya ve kalitesizleştirmeye başladılar sonrasımı tabiki Mz bunlardan isim hakkını ve bayiliğini aldı ondan sonra adamlarda girmiş bi kere bu işin içine napalım ne edelim açıldılar çin e başladılar motor getirmeye isimleri varya Mz den kalma tutturabildiklerine sattılar bende aldım evet kullandımda aşırı kötü demicem işimi gördü görmedi değil 1 sene kullandım ama beni motordan soğuttu tövbe ettim otobüsle gittim geldim paramı biriktirdim biraz sabrettim ama bidaha çin almadım yolda giderken fren balatammı düşmedi egzoz mu cıkmadı ayaklıkmı kopmadı basıma gelmeyen kalmadı. kısacası arkadaşlar çin üç kalite motor yapar 1. sınıf 2.sınıf 3 .sınıf kanuni 3.sınıf o yüzden ucuz türkiye ye ortalama 2000 tl ye gelen motorun oradan çıkısı en fazla 500 tl gerisi vergi ve şirket ve bayi karı paranıza yazık etmeyin honda yamaha alın ikinci el alın daha az başınız ağrır benden bu kadar
Ey kardeşim! Sen fikirden ve düşünceden ibaretsin. Senin varlığın bunlardandır. Geri kalan sinir ve kemiktir ki, onlar hayvanlarda da vardır.
Mevlana
-
28 Aralık 2012, 02:48
#139
zaten hoyosounun motoru 100 lerin basında devrmidi 20 ccden 30 b yakın üç üstüne üstelik zaten hyo yu elstiren mühendisler suzukinni bünyesinden ayrılan mühendislerdir japonyada argesi vardır falan filan hyo ya laf yok burda hyo yu ezmeyelim
-
28 Aralık 2012, 02:59
#140
işte mondial in en son modeliiii
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7037159/detay/
şaka şaka bunu ben yaptım... fiyata takılmayın. niyetim satmak olmadığı için uçuk bir rakam yazdım.. resim koymayı bilmediğim için bu linki koydum
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)