Ben ST 125-170 modellerini çok beğendim.
Hem ucuz hemde bence yakışıklılar.
Drift,Wolf arasında giderken şu 2'sinden birini alabilirim.
Hem tip,hem de performans var. (verilere göre)
Acaba balansör falan var mı,titreşim ne alemde bu modellerde ?
GT200R a bakıyorum motor verileri ne diye ; silindir çapı ve strok değerlerinin yerine ?? yazıyor bu ne demek şimdi yani onlardamı bilmiyor? yada sen ne kadar sıkarsan o kadar gider anlamına mı geliyor? bu nedir yaa..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Paşa Cevabımı Genel Olarak Yazıyorum üzerine alınma
124cc 10 Hp 4300tl lik motor Nirde 169cc 15.10HP 2843tl lik motor nirde He daha bunun sağlamlığını bilmiyoruz dersen ozaman
Aha sana mondial Mr vultre 169cc 14.7 HP hemide 2800 tl Mondial Mh Drift 135cc 13 hp 2800 tl
Hiç olmadı al sana Salcano wolf YBR ile Motor aksamı aynı fabrika çıkışlıymış Ben demiyor bizzat kullanıcıları ve Bazı ybr kullanıcıları diyor oda 124cc 11 hp 2600tl
Dersen ki yok Öyle bişey Ama Adem80 Duymasın derim Sağlamlığınada diyecek yok
Şimdi Para sıkıntın varsa yada az bir performans istiyorsan düşük bütçe ile Gidip ybr nasıl alcan
2005 Model ybr ye yada 2006 model cbf ye 3.000 Tl vererek mi ?
Sado
q100 fiyatı 1.542 TL. tipini beğenmiştim fiyatını görünce de alasım geldi şimdi
Eğer titreşimsiz ve üstten egzantrikliyse yazın GT 200R ya da GT 170 sahibiyim inşallah
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Yazıklarınızı tekrar okuyun benim dediğime geliyorsunuz. 2 bin liralık bütçe ile gidip japon alamazsınız tabiki ama 3- 3,5 verebilen birisi bence daha uzun ömürlü bir motor seçmeli diye düşünüyorum.
Ayrıca çinli motorlarda yazan bg güçlerini inandırıcı bulmuyorum. 250 mct mondial almıştım 2 bin kmde. 20 bg motor 90dan daha yüksek hızda seyir etmeye izin vermiyordu. 100- 105 dedinmi motordan çıkan ses, o titreşim bide 2 silindirli makine. Herkesin kendi tercihidir, ben önerimi yazıyorum yoksa hiçbir markadan bir çıkarım olamaz. Banada ybr al dediler almadım gittim mondial aldım 15 gün dayanamadım sattım. Her yerinden ayrı ses geliyor.
ekleme: Hitap şeklinizi yeni fark ettim, kimse babanızın oğlu değil yada arkadaşınız değil. Seviyeyi düşürmeyelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
Makyajlı GT250R getirseydi düşünebilirdim
Güç olayı Şu şekilde aslında Kg başına düşen beygirle alakası var Hızın Bunda Torkda Büyük etken tabiki
Misal Aktarma organları aynı fakat depo teker vs başka özellikleri farklı 2 Motor
Birisi 125 Kilo 10 HP motor Diğeri 160 Kg 13 Hp motor olsun Bunların hızları neredeyse aynı olur Son hızda belki az bir farklılık göstere bilir
Dediğin MTC de Cruiser Tarzı bir motor yapı itibari ile Hız için değil ve ağır bir motor Zaten bide Has çinli olunca Kötü bir İntiba Oluşturmuş
Her Çinli aynı değil Çinli var Has çinli var
Ama şuda var 1000cc Bir SS Motorların 299+ km Hız yapmışken Gold Wing 1832 cc de 200 KMH Yapıyor Buda Neden Hem beygiri düşük hemde Ağır tarzı farklı Bu büyük etken
Sado
Sen bize 1300tl daha ver ybr alalım. Ayrıca herkesin zevki farklı herkes tek tip olup ybr ve cbf almak zorunda değil. Son 2-3 senede çin malları kalite anlamında baya yol kat etti o 3 bin lira gibi dediğiniz sınıftaki çinli motorların hepsi taş gibi motorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Hem balansör var hem üstten egzantrikli. Yeni modeller arasında breton s100 hariç hiç titreşimli motor yok. Titreşimi sıfır mı az bişey mi deneyip görülür ama titreşim olmaması için gerekli donanımları mevcut hepsinin.
Caponlar belki aldığı haksız paraların bi kısmını indirim yaparak telafi ederler.İster istemez insanlar bunlara yönelecek çünkü.Fiyat farkı çok.Mondialden bile ucuz.Bendemi kazıklandım ne
YBR de çinde üretiliyor, önemli olan nerede üretildiği değil. Motorun kalitesi ve ömrü, yukarıda arkadaşlara yazdıklarım aynen sizin içinde geçerli. Çinli markalar f/p oranı yüksek motor yapsın ilk ben satın alırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------
Pardon beyler ben bi hata ettim ybr önerdim En iyisi kanuni , kanuniye devam
Vallahi Bu Sene babam Sağolsun Mh drift aldım Kaporamı yaktı aldırtmadı Bu ay içinde araba alıyorum bende Yaza doğru İnat ettim Gene motor almayı düşünüyorum
Eğer bu GT 170 bir arızası yoksa Yakıt durumu iyi Kalitesinede diyecek yoksa Mh Yerine bunu düşüne bilirim Fena durmuyor meret
Sado
"çin mallarına 3 bin gibi rakamlar verilmesini doğru bulmuyorum", "ybr de çinde üretiliyor" ve "Çinli markalar f/p oranı yüksek motor yapsın ilk ben alırım" dediniz.
3000 gibi paralar siz vermeyin ben vermeyim, kim versin ?
nereden bilinecek o zaman f/p oranı yüksek makine ?
iyice söylediklerinizle çelişmeye başlamadan vazgeçin.
artık herkes yeni gelen bilinmeyen makineler hakkında atıp tutmaktan vazgeçsin.
nebula
[QUOTE=hisvarlar;2893738]YBR de çinde üretiliyor, önemli olan nerede üretildiği değil. Motorun kalitesi ve ömrü, yukarıda arkadaşlara yazdıklarım aynen sizin içinde geçerli. Çinli markalar f/p oranı yüksek motor yapsın ilk ben satın alırım.[COLOR="Silver"]
Tabi kullanıcı faktörünüde unutma.Ben ne adamlar gördüm ne f/p oranı dinliyo ne kalite.Çin mallarının çoğunu da pert eden bu gibi adamlar.6 yıl kullandım ve sattım, şu anki motorum da mondial.Ama şuda bir gerçek çinli denen motosikletlerin çoğu belli bi kaliteye ulaşmış durumda.Bunda darılmaca gücenmece yok arkadaşlar,kızacak bişey de yok.Kullanmadan da bilinmez tabi.Sonuçta küçük CC motorlar,küçük para olmalı...
herkes ybr alsın fiyatı 6 bin olsun bilakis böyle alternatifleri değerlendirecez ki gelişme sağlasın ybr fiyatı artmasına değil düşmesine sebep olsun.
Motor güçleri çin içinde, japon içinde diğer üretimler için de aynı standarttır. Ancak tekerlek çapı, motor tipi gibi parametrelere göre güç ve hız performansı farklı olabilir. Resimlerde görüldüğü kadar motorlar üsten eksantrikli. Bence facebookta takipçileri olanlar adamlara bir sorup cevap alsın. Titreşim nasıl? Balansör var mı? bizi de bilgilendirsinler. Ben bu modellerin motor performansını beğendim ama özellikle leopard güzel. Detaylarını umarım Kanuni veririr. Motor çok şık.
Ben söylediklerimin hala arkasındayım ancak bu başlık altında söylemekten vazgeçtiğim için devam ettirmiyorum. Çin malları derken çinli markaları kast ettiğimi anlayamayacak seviyede olan kimse olduğunu düşünmüyorum. Sadece bir öneride bulundum ancak herkesin kendi tercihidir kimseye zorla para verdirtmiyorlar. Kendi adıma konuşursam riske atacak, yeni marka ve modelleri deneyecek kadar zengin değilim. Bilinen, belli bir kaliteye gelmiş motorları tercih etmekteyim. Japonun meraklısı değilim, öyle olsam gt250r yerine cbr alırım. Dikkat edersenizde yeni gelen motorlar içinde en ufak yorumum olmamıştır, iyi yada kötü. Sadece kendini kanıtlamış bir marka model önerdim. Bundan sonrası size kalmış, burda böyle ufak şeyler için birbirimizi kırmayalım.
tamam ben bişey duymadım 2600 tl ye değecek tek motor salcano wolf tur 125 cc de.
Kanuninin yeni model fiyatları gayet uygun bence. Titreşim yoksa, veya az ise, yakıt fazla yakmıyosa alınabilir modeller getirmiş. İnşallah fazla kötü çıkmazlar. Mesela racer kalitesinde ise (granaj, paslanma, işçilik, malzeme kalitesi vs) o zaman iş kötü.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)